VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Pseudokroep aanval klinkt als geen pretje. Ik wist niet dat er zoveel met ervaring hier waren? Hoe gaat het nu met hem Lien?

Jouw dag klinkt pittig Pebbles. Als je zo'n kleintje erbij hebt is het best pittig. Zeker als je het alleen moet doen. Is Pebblo ziek?

Lien, ik heb een zak met kleren voor BJMN of Nick. Kom je nog eens op zaterdag in de buurt toevallig? Wel lekker sommige kleertjes droeg Japie nog wel eens maar waren eigenlijk te klein. Zijn kast in meteen opgeruimd en kan goed zien wat hij er nog bij moet. Even shopppen dus.
Palmpasen brings back memories Grappig!
Ik zat ineens te denken, misschien doe ik wel een rondje aankomende weekend: Peb, Nath, zijn jullie er in het paasweekend?

En wilde ook nog weten hoe de workshop was Nath, ging het goed? En hoe vonden de cursisten het?
Ik ging bankhangen, maar Harrie viel in slaap dus nu toch maar even forummen. Andere optie is strijken namelijk....

Lien, gelukkig gaat het beter, kan hij nou wel gewoon naar school morgen?

Wat ik me nog afvroeg, als je kind aangekleed is dan zie je dat intrekken van die ruimte bij het borstbeen toch niet? Of wel?

Ik ging me helemaal zorgen maken omdat Knorrie ook steeds zeehondenblaf heeft, en ook schor is dan.

Ik heb vandaag voor het eerst met Schorrie naast me gefietst. Ik vond het zo leuk! Wel af en toe doodeng maar goed, hij moet het toch leren. Ik ben met hem naar mijn ouders gefietst, kwartiertje fietsen als ik alleen ben, hoe lang we er nu over deden weet ik niet. Gelukkig loopt er een fietspad bijna vanaf ons huis naar hun huis dus dat is goed te doen.

Sowieso wel fijn dat ik weer kan fietsen, ik was mijn fietssleutel al heel lang kwijt en Harrie heeft vandaag het slot eraf gezaagd . Zul je zien dat ik morgen die fietssleutel terugvind.

Kreeg een hele leuke flyer van een route die je kunt fietsen hier in de buurt langs allerlei ateliers en zuivelboerderijen en dan soort leukigheid. En ook een atelier waar je kunt lassen en vilt maken, moest gelijk aan Nathje denken .

Athena, dat keukentje inderdaad, ik weet het nog! Nu kunnen we dus binnenkort een foto ervan bewonderen op de LP?
Peb, wanneer heb je jouw echo? Fijn dat je zwangerschapskleding kunt lenen van Lien. Als ik mijn zwangerschaskleding kan vinden, mag je het ook zo meenemen hoor. En, hoe is je dag verder met leenkindje verlopen?

Athena, leuk dat project 'keuken' weer van start gaat. ik ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. Ik moet wel zeggen dat sporten echt een ritme moet worden en dat je er dan weer energie van krijgt. Enne..soms moet ik mezelf ook dwingen hoor.

Hoe was je eten btw? En wat lief van Schurk dat hij gewoon aan zijn buuf dacht! Droppie

Lien, hoe is het met je zieke knulletje? Gaat het beter allemaal?

Dropje, hoe is het daar? Ik was volgens mij nog helemaal vergeten te vertellen dat we de post van je zoon hadden gehad en dat Loeder erg blij was!

Morrie, stoer dat je zoon helemaal alleen en los fietst. Knap van jullie; hij alleen en jij hem lostlaten alweer een stapje.

Verder heerlijk dagje gehad. Vrolijkerd heeft 10 kilometer in minder dan uurtje gelopen en heeft het erg leuk gehad. Wij hebben haai/zwaai gedaan en daarna bij vriendin koffie gedronken, kindjes gespeeld en ook lekker gespeeld in tuin. Daarna weer naar de stad en Vrolijkerd zat met collegae op terras en daar ook weer even aangeschoven. Lekker thuis even makkelijk gegeten door kip te marineren en binnen 15 minuten zaten we aan kipgyros. Verder ook pastasalade voor morgen gemaakt want dan kan ik dat eten als ik gelijk door ga sporten. is toch ook wel lekker en makkelijk.

Wat een lekker einde van het weekend zeg. Morgen eerst kindjes wegbrengen, fysio en werken. Daarna lekker sporten dus hele dag is alweer geboekt
Mis ik Drop nu al een paar dagen, of lijkt dat maar zo?
Ja, ik mis Drop ook! Ik denk dat ze heel fanatiek aan haar bootcamp schema aan het weken is
Hahaha, ja, dat zou zomaar kunnen!

Ik ben aan het kijken naar een cursus creatief schrijven, heeft iemand nog tips? Ik vind alleen schriftelijke cursussen, maar ik wil eigenlijk gewoon echt in een klasje als ik het ga doen.
En nu ga ik naar bed.
Ben ik ook weer even! Inderdaad al een aantal dagen niet geweest. Sporten, zoals Vrolijk al suggereerde. Ben 2-3 per week aan het fitnessen en gemiddeld 3x per week aan het hardlopen, merk aan mijn kleren en aan mijn gewicht dat het goed gaat . Pas nu weer in mijn Versace-broeken die ik een half jaar voor mijn zwangerschap heb gekocht en daarna nooit meer aan kon, daar deed ik het natuurlijk voor . Maar serieus, ben sinds onze high tea nog 3 kilo en wat centimeters kwijtgeraakt, best lekker! Ben ook aan het leren voor een examen van mijn werk dat ik komende week wil doen. Kan zelf bepalen wanneer, het is een incompany cursus, maar het moet maar eens gedaan zijn.

Pebbles, wat vervelend dat je je steeds zo beroerd voelt! En dan ook nog een leenkindje over de vloer, niet leuk joh.

Cursus creatief schrijven? Hm, is er niet een of ander cultureel centrum bij je in de buurt, Morrie, waar ze ook dat soort cursussen geven? Is hier wel, er is een C.C. waar je o.a. muziek- en danslessen kunt volgen, en die hebben ook een schrijfcursus.

Zit te tikken terwijl ik mijn nagels net heb gelakt, ik typ zo voorzichtig mogelijk, raar gezicht.
Haaai Drop! Klinkt goed meid, wat ben je lekker bezig. Twee vliegen in 1 klap met al dat gesport.

Morrie, klasje creatief schrijven misschien via bibliotheek? Of anders via Open universiteit? Zou dat een optie voor je kunnen zijn?

Ik ga zo naar bed. Morgen drukke dag en even lekker house kijken nog op bedje. Denk dat Vrolijkerd ook zo instort
Hahaha, ik geloof dat ik met de beste wil van de wereld niet in jouw zwangerschapskleren pas Vrolijk!

Lien, ik ben paasweekend gewoon thuis. Geen vastgelegde plannen om weg te gaan. Ga vast wel even naar mijn vader en schoonouders, maar dat is nooit op afspraak. Leuk als je even langs komt dus!
Zo Drop, jij bent echt goed bezig! Kilo's en centimeters kwijt is lekker. Zou toch ook moeten betekenen dat je vooruit gegaan bent en het de volgende keer wel haalt.

Creatief schrijven in een cultureel centrum. Ik zal eens kijken. Het klinkt dan wel iets minder profi in mijn oren, maar misschien is dat een vooroordeel.

Had wel op site van Open Universiteit gekeken maar ik kwam er niet echt uit op die site. Kon geen fijne zoekfunctie vinden. Zo nog maar even kijken.

Ben zo gaar als wat. Zaterdag laat naar bed en vannacht werk Knorrie 3 keer wakker omdat hij onwijs verkouden is. Ontstoken oogje, snot uit zijn neus wat hij over zijn hele gezicht wrijft en wat zijn neusgaten hermetich afsluit, hoesten. Arm kind.

Ik ben van plan over een half uur in bed te liggen.
Lig je al bijna Morrie?
Kijkt er iemand Grey's Anatomy? Ik heb het vorige week gemist en weet niet waarom Christina niet maag opereren. Help!
Wind, volgens mij mocht ze niet opereren omdat haar 'interns' op elkaar aan het experimenteren waren en zij dat niet in de gaten had.
Morrie, sterkte met je Knorrie en ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt.

Peb, zwangerschapskleding viel best lekker elastisch en ruim dus volgens mij moet dat toch wel kunnen hoor. Als er een megabuik inpast dan zit er wel gewoon marge in en je doet nou net alsof je maat olifant hebt muts!
Het was gelukt Pammie. Ik lag er iets over 9-en in. Gelukkig maar want Knorrie werd vannacht 2 keer wakker. En Schorrie kwam ook nog om 2 uur 's nachts bij ons bed of hij tussen ons in mocht!

Knorrie moest gedouched worden vannacht om de opgedroogde prut eraf te weken. Arm ventje.

Ik heb alleen maar lelijke zw. schapskleding. Die wil je niet lenen denk ik Peb.
Arme knorrie, douchen om snot weg te wassen klinkt wel heel dramatisch. Goed dat je er lekker vroeg in lag.

En over schrijven, ik ken wel iemand die cursussen geeft maar die zit hier in de regio. Kan je de link wel sturen?

En wauw Drop, wat ben jij stoer aan het sporten! En dat je nog broeken van zolang terug hebt vind ik wel grappig. Ik mik (lees geef) dat soort dingen snel weg, alleen maar omdat het zo frusterend is om dingen niet te passen. Vol goede moed op voor die test!

Lien, ik weet niet of ik paasweekend thuis ben eigenlijk. Aap heeft allemaal activiteiten gepland en ik ga, denk ik, naar mijn ouders.

Oja, je vroeg naar de workshop, was leuk. Voor een groepje en op lokatie dus was een beetje anders dan anders maar wel gezellig en een succes. In mei hebben we nog twee van die dagen gepland staan.

Zo, moest het typen van dit berichtje onderbreken omdat ik ongesteld werd. En dat in combinatie met het dragen van een witte broek: niet zo fijn. Gelukkig was ik op tijd!
Hahaha Nathje, witte broek en ongesteld is niet handig.

Stuur de link maar, al is het alleen maar zodat ik kan kijken. Ik denk niet dat ik in jouw regio zoiets ga doen maar allicht helpt het me op weg.

Schorrie heeft een lintje gehaald met zwemmen. Leuk hoor.

Zit te bedenken of ik hem iets zal geven. Vroeger kreeg ik een bedeltje voor mijn bedelarmband als ik een lintje haalde. Als we afgezwommen hadden gingen we uit eten, bij de Chinees . Mijn broertje kreeg voor een lintje een uitbreiding op zijn dardabaan.

Ik wil eigenlijk ook zo'n gebruik introduceren, maar vind het best lastig te bedenken wat leuk blijft om te geven. Misschien toch Lego.
Ik heb de link gestuurd, Morrie!

Jak, ik ben echt ongesteld. Want ik wil een hoop dingen doen maar het lukt niet echt om me ertoe te zetten. Vervelend vind ik dat want nu zit ik in mijn hoofd allleen maar op te sommen wat ik allemaal kan doen.

Ik ga nu

de winterjassen van de kapstok halen en achter het knieschot op zolder leggen

de plantjes in de tuin planten

de was opvouwen

en de zolder stofzuigen

Aap is lekker aan het schilderen en het wordt mooi!
Wat goed van Schorrie dat hij een lintje heeft!

Iedereen hier is weer lekker ongesteld (aan het worden).

Ik ben ook in afwachting van mijn menstruatie maar geen zekerheid ivm miskraam (vind ik ineens een heel zwaar woord nu een maand later) afgelopen maand. Heb geen hoop, want geen signalen. Werd ik maar gewoon ongesteld dan weet ik weer een beetje hoe mijn cyclus loopt.

Vandaag de fotoalbums binnen gekregen. Leuk joh!

Zal jullie even mailen voor mijn rekeningnummer.
Echt leuk trouwens het lintje van Schorrie en super dat je er een ritueel aan wilt hangen. Volgens mij is Lego wel een goede optie!

Ben benieuwd naar het boekje Wind!
Ik draag mijn winterjas nog, heb nog geen leuke zomerjas gevonden en die van twee jaar terug vind ik niet meer leuk en mist een knoop. Zaterdag maar eens gaan kijken naar een leuke jas.

Was opvouwen moet ik ook nog doen, maar heb niet zo'n zin. Harrie is dakpannen halen met een vriend, ook apart.

Vind het elke keer zo heerlijk dat ik niet ongesteld ben als ik jullie zo lees. Is een extra motivatie om de borstvoeding vol te houden, stom he .

Ben benieuwd Wind, naar het album. Ik zal het geld zo gelijk overmaken naar je.
Wind, dan kun je het boekje wel overhandigen op je verjaardag. Krijg jij een cadeau van mij en ik het boekje van jou .

Moet je zo'n lintje echt op die zwembroek naaien trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven