Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vivapimpelmees schreef:
09-08-2019 17:37
Ik zag opeens een 1tje bij mn inbox.... heb ik mail van die Mamaveerle dat ze me heeft gemeld en dat ze zich heeeeel erg aangevallen voelt! :facepalm:

Ze dacht dat janken op napraat erover niet afdoende was?
vivapimpelmees schreef:
Ik zag opeens een 1tje bij mn inbox.... heb ik mail van die Mamaveerle dat ze me heeft gemeld en dat ze zich heeeeel erg aangevallen voelt! :facepalm:
Was een bevestiging Sis, voor het geval je het hier nog niet had begrepen.
There is always something happening, and it's usually right now
vivapimpelmees schreef:
Tsja, nu hoor je het ook eens van een ander. Ben blij dat iemand de moed heeft om je dat eens te durven zeggen.
doornroosje9 schreef:
09-08-2019 17:40
Ah, Pb'en kon ze ook al. Zo snel al.
Dat had haar man haar geleerd hè. ;-D
ThunderassMan schreef:
09-08-2019 17:42
Tsja, nu hoor je het ook eens van een ander. Ben blij dat iemand de moed heeft om je dat eens te durven zeggen.
Hou ook van jou. Tsssss.
vivapimpelmees schreef:
09-08-2019 18:04
Hou ook van jou. Tsssss.
:smooch:
Grobbekuiken_ schreef:
09-08-2019 17:31

Sorry hoor, snap er niet zo heel veel meer van.
Ze snappen het zelf al heel lang helemaal niet getuige de kromme, regelmatig tegenstrijdige reacties steeds.

Maar ik heb onderzoek gedaan, bij deze de conclusie: Kennen jullie deze nog, het happertje?

Afbeelding

Nou, die hebben ze dus op de redactie, als iemand een lastige vraag stelt hier op CM nemen ze de beginletter van vraagstellers' nick , nemen dan het getal wat de beginletter in het alfabet is van vraagsteller's nick, tellen dat getal op het happertje en dan nemen ze een kleur van de avatar van de vraagsteller die overeenkomt op het happertje en tikken ze de reactie die dan op het happertje tevoorschijn komt over op het moderatortopic.

Ik heb er inderdaad een hele studie van gemaakt inclusief wiskundige berekeningen en zo. Kind kan de was doen :lol: :proud:

Ik hoef toch geen sarcasmesmiley toe te voegen, toch?
ThunderassMan schreef:
09-08-2019 17:43
:HA:
Hey mensjes, houden we het wel gezellig?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
09-08-2019 18:40
Nee. :whip:
Sinds wanneer is het beleid om niet te vermelden waarom een topic wordt weggehaald?
[quote=doe_es-lief post_id=30250622 time=1565367509 user_id=385036]
Ze snappen het zelf al heel lang helemaal niet getuige de kromme, regelmatig tegenstrijdige reacties steeds.

Maar ik heb onderzoek gedaan, bij deze de conclusie: Kennen jullie deze nog, het happertje?

Orișa schreef:
09-08-2019 18:44
Sinds wanneer is het beleid om niet te vermelden waarom een topic wordt weggehaald?
Beleid is hier ad hoc, jeweettog
ThunderassMan schreef:
09-08-2019 17:43
:-D
Nog steeds geen condoleances voor de familie van Anna en aangezien de CM al wel naar de vrijmiborrel zal zijn verwacht ik die ook niet meer.
Ik had goede hoop maar ik geloof dat ik toch in de mening van de meeste napraters mee moet gaan. Dat het ze geen bal interesseert.
prada schreef:
09-08-2019 19:06
Nog steeds geen condoleances voor de familie van Anna en aangezien de CM al wel naar de vrijmiborrel zal zijn verwacht ik die ook niet meer.
Ik had goede hoop maar ik geloof dat ik toch in de mening van de meeste napraters mee moet gaan. Dat het ze geen bal interesseert.
Ongelooflijk he :nope:

Maar ik zou er maar niet meer over beginnen in het CM. De familie van Anna heeft ook niks aan condoleances die zo ongeveer zijn afgedwongen.
Solomio schreef:
09-08-2019 18:40
:love:
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 19:15
4.03% gewijzigd
De CM heeft achter de schermen Frans gecondoleerd. Er is wel degelijk iets gedaan met de reacties, alleen niet zichtbaar voor het hele forum.
prada schreef:

Misschien hebben ze het privé gedaan via de e-mail en op die manier ook meteen overleg gehad met de nabestaanden over voortzetting of beëindiging van het topic?

Dat zou ik namelijk een veel nettere manier vinden dan het alsnog openbaar te doen alleen omdat het publiek dat eist.

Edit: Ja zie. 👍🏻
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 19:17
2.64% gewijzigd
prada schreef:

Ze zijn waarschijnlijk druk met gummen daardoor geen tijd om te condoleren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
JuniorModeratorViva schreef:
09-08-2019 19:14
De CM heeft achter de schermen Frans gecondoleerd. Er is wel degelijk iets gedaan met de reacties, alleen niet zichtbaar voor het hele forum.
Oh okee. Mijn excuses dan voor mijn voorbarige hoofdgeschud.
RikM schreef:
09-08-2019 19:15
Misschien hebben ze het privé gedaan via de e-mail en op die manier ook meteen overleg gehad met de nabestaanden over voortzetting of beëindiging van het topic?

Dat zou ik namelijk een veel nettere manier vinden dan het alsnog openbaar te doen alleen omdat het publiek dat eist.

Edit: Ja zie.
Dacht ik ook.
En als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het ongepast dat sommige mensen zo zitten te drammen in deze kwestie. Ik vind dat het modteam keurig heeft gehandeld.
RikM schreef:
09-08-2019 19:22
En als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het ongepast dat sommige mensen zo zitten te drammen in deze kwestie. Ik vind dat het modteam keurig heeft gehandeld.
Geheel mee eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Die reactie van doe es lief daar :rofl:

*ik post het maar meteen hier, want daar wordt het toch vast heen verplaatst
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven