Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 9 augustus 2019 om 17:41
vivapimpelmees schreef: ↑09-08-2019 17:37Ik zag opeens een 1tje bij mn inbox.... heb ik mail van die Mamaveerle dat ze me heeft gemeld en dat ze zich heeeeel erg aangevallen voelt!![]()
Ze dacht dat janken op napraat erover niet afdoende was?
vrijdag 9 augustus 2019 om 17:42
Was een bevestiging Sis, voor het geval je het hier nog niet had begrepen.vivapimpelmees schreef: ↑09-08-2019 17:37Ik zag opeens een 1tje bij mn inbox.... heb ik mail van die Mamaveerle dat ze me heeft gemeld en dat ze zich heeeeel erg aangevallen voelt!![]()
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 9 augustus 2019 om 17:42
Tsja, nu hoor je het ook eens van een ander. Ben blij dat iemand de moed heeft om je dat eens te durven zeggen.vivapimpelmees schreef: ↑09-08-2019 17:37Ik zag opeens een 1tje bij mn inbox.... heb ik mail van die Mamaveerle dat ze me heeft gemeld en dat ze zich heeeeel erg aangevallen voelt!![]()

vrijdag 9 augustus 2019 om 17:43
Dat had haar man haar geleerd hè.

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:04
Hou ook van jou. Tsssss.ThunderassMan schreef: ↑09-08-2019 17:42Tsja, nu hoor je het ook eens van een ander. Ben blij dat iemand de moed heeft om je dat eens te durven zeggen.

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:18
Ze snappen het zelf al heel lang helemaal niet getuige de kromme, regelmatig tegenstrijdige reacties steeds.
Maar ik heb onderzoek gedaan, bij deze de conclusie: Kennen jullie deze nog, het happertje?

Nou, die hebben ze dus op de redactie, als iemand een lastige vraag stelt hier op CM nemen ze de beginletter van vraagstellers' nick , nemen dan het getal wat de beginletter in het alfabet is van vraagsteller's nick, tellen dat getal op het happertje en dan nemen ze een kleur van de avatar van de vraagsteller die overeenkomt op het happertje en tikken ze de reactie die dan op het happertje tevoorschijn komt over op het moderatortopic.
Ik heb er inderdaad een hele studie van gemaakt inclusief wiskundige berekeningen en zo. Kind kan de was doen

Ik hoef toch geen sarcasmesmiley toe te voegen, toch?
vrijdag 9 augustus 2019 om 18:39

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:45

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:49

vrijdag 9 augustus 2019 om 19:06

vrijdag 9 augustus 2019 om 19:14
Ongelooflijk heprada schreef: ↑09-08-2019 19:06Nog steeds geen condoleances voor de familie van Anna en aangezien de CM al wel naar de vrijmiborrel zal zijn verwacht ik die ook niet meer.
Ik had goede hoop maar ik geloof dat ik toch in de mening van de meeste napraters mee moet gaan. Dat het ze geen bal interesseert.

Maar ik zou er maar niet meer over beginnen in het CM. De familie van Anna heeft ook niks aan condoleances die zo ongeveer zijn afgedwongen.

vrijdag 9 augustus 2019 om 19:15
prada schreef: ↑09-08-2019 19:06Nog steeds geen condoleances voor de familie van Anna en aangezien de CM al wel naar de vrijmiborrel zal zijn verwacht ik die ook niet meer.
Ik had goede hoop maar ik geloof dat ik toch in de mening van de meeste napraters mee moet gaan. Dat het ze geen bal interesseert.
Misschien hebben ze het privé gedaan via de e-mail en op die manier ook meteen overleg gehad met de nabestaanden over voortzetting of beëindiging van het topic?
Dat zou ik namelijk een veel nettere manier vinden dan het alsnog openbaar te doen alleen omdat het publiek dat eist.
Edit: Ja zie.
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 19:17
2.64% gewijzigd
vrijdag 9 augustus 2019 om 19:15
prada schreef: ↑09-08-2019 19:06Nog steeds geen condoleances voor de familie van Anna en aangezien de CM al wel naar de vrijmiborrel zal zijn verwacht ik die ook niet meer.
Ze zijn waarschijnlijk druk met gummen daardoor geen tijd om te condoleren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 augustus 2019 om 19:16
Oh okee. Mijn excuses dan voor mijn voorbarige hoofdgeschud.JuniorModeratorViva schreef: ↑09-08-2019 19:14De CM heeft achter de schermen Frans gecondoleerd. Er is wel degelijk iets gedaan met de reacties, alleen niet zichtbaar voor het hele forum.

vrijdag 9 augustus 2019 om 19:17
Dacht ik ook.RikM schreef: ↑09-08-2019 19:15Misschien hebben ze het privé gedaan via de e-mail en op die manier ook meteen overleg gehad met de nabestaanden over voortzetting of beëindiging van het topic?
Dat zou ik namelijk een veel nettere manier vinden dan het alsnog openbaar te doen alleen omdat het publiek dat eist.
Edit: Ja zie.

vrijdag 9 augustus 2019 om 19:42
Geheel mee eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning