Stom

08-08-2019 17:18 79 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben nu acht maanden zwanger van een man die een vriendin blijkt te hebben. Ik ben daar vorige week achtergekomen doordat zij in zijn telefoon is gegaan. Het brak mijn hart. Ik had haar alles kunnen vertellen, maar dat heb ik niet gedaan. We wilden (vooral hij) na 1,5 jaar graag een kindje samen en hij zou bij mij intrekken. Hij heeft dit alles goed verborgen gehouden want ik heb nooit argwaan gehad. Op het moment dat ik het hem vertelde werd hij heel erg afstandelijk. Hij houdt mij denk ik alleen aan het lijntje omdat hij misschien denkt dat ik naar zijn vriendin zal gaan. Hij heeft me compleet in de steek gelaten.Ik voel me zo ontzettend dom en stom.
Ik wil het allemaal heel graag loslaten, maar er de kracht nog niet voor.

Wie heeft tips hier over heen te komen?
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
09-08-2019 11:24
Daarbij kan elke man dit gewoon via de rechter afdwingen als hij dat zou willen.
Klopt maar wat heeft To voor baad bij dit advies, dat ze zichzelf maar in ellende moet storten door de verwekker zich te laten erkennen?

Een Narcist heeft het te druk met zichzelf. Denk je echt maar met 1% dat deze man de weg naar de rechtbank gaat zoeken zelf?
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Olina schreef:
09-08-2019 11:39
Hai, To allereerst wat een naar verhaal maar helaas herkenbaar.
Voel je niet schuldig vraag hulp aan je omgeving of eventueel instanties.

Wat Realsk al aangaf daar sta ik zeker achter.
Laat je kind niet Erkennen door een Narcist!

1.het gaat nadelig voor je kind en jou uitpakken.
2.volgens de wet is dan de Verwekker verplicht om Financieel bij te dragen, maar 9/10 doet dit niet of wordt doorzichtig.
3. Hij is niet stabiel lijkt wel dakloos, leugens etc etc , geen steun geweest in de zwangerschap,hij had allang een ander.
4. Laat je niet meeslepen in de Onzin van “in het Belang van het kind” is dat beter bla bla, of de verwekker heeft recht.

Wat nou echt in het belang van je kind denken zou zijn is een stabiele omgeving.
en dat is iets wat jij alleen kunt doen.
Ban die man uit jullie leven enige wat ik je op je hart kan drukken.

Wees niet bang er zijn Tientallen vrouwen je voor gegaan.
Geef de hoop niet op en probeer niet in paniek te raken.

Sterkte met alles. :hug:
Dus Dit!
Echt waar je bent niet de enigste die dit overkomt.

Geef een narcist geen macht want hij gaat het tegen je gebruiken vroeg of laat!!
Blijf in jezelf geloven !
Een kind niet laten erkennen betekent niet automatisch dat je al het contact in de weg gaat staat hè?
Hij wil toch geen vader zijn?
Dus nee, ik geloof juist dat erkennen in deze situatie niet perse in het belang van het kind is.

Als hij of het kind contact willen zou ik dat nooit in de weg staan.
Een man die het kind wil, zal zijn kind altijd moeten kunnen erkennen, maar dat is hier niet het geval.

Maar als ik alles zo lees is dit geen man die de rechten van het kind boven zichzelf zal stellen.

Maar TO kent hem natuurlijk en ik niet.
Uiteindelijk is het haar beslissing.

TO, heel veel wijsheid gewenst.
Boogschutter27 hoe is het met jou?
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven