Wij leven met chronische pijn - vervolg

zaterdag 27 juli 2019 om 21:50
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zaterdag 10 augustus 2019 om 11:06
Ik sta te wachten op dochter.
Die moest werk en tot kwart voor 11 maar ze is er nog steeds niet.
Benieuwd hoe haar eerste keer na de operatie gegaan is.
Verder nog een verjaardag vandaag en het paard verzorgen.
En ik heb als avondeten de eerste spruitjes, die moet ik nog even schoonmaken. Altijd weer even een klusje.
En ik heb als avondeten de eerste spruitjes, die moet ik nog even schoonmaken. Altijd weer even een klusje.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 10 augustus 2019 om 11:35
Wel kontje eraf en kruisje in het kontje, worden ze sneller en tegelijk gaar. Ik gooi na het koken altijd wat uitgebakken spekjes en een berg geraspte kaas overheen, gewoon deksel er weer op dan smelt de kaas ook. Voordat je de deksel erop doet even met de pan schudden, dan ligt de kaas wat verspreid over de spruitjes.lientje69 schreef: ↑10-08-2019 11:06Ik sta te wachten op dochter.
Zo doe ik het tenminste.
zaterdag 10 augustus 2019 om 11:41

zaterdag 10 augustus 2019 om 12:23
Moge. Middag. Werd om half 9 wakker met migraine, het was nog niet heel erg en gelukkig heeft mijn pijnstiller geholpen want is nu minder. Lekker koffie drinken en vanmiddag naar een foodtruck festival.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zaterdag 10 augustus 2019 om 12:41
Mijn kinderen gingen spruitjes pas 'lekker' vinden (niet echt afgrijselijk is misschien een beter woord) toen ik er kerrie overheen ging gooien.
Later is nu
zaterdag 10 augustus 2019 om 12:42
Fijn dat migraine dan wat minder is, Kohaku. Veel plezier!
Later is nu
zaterdag 10 augustus 2019 om 12:44

zaterdag 10 augustus 2019 om 13:12
Ik heb een screenshot ja, maar voor het UWV hebben we er weinig aan helaas. Wat dat betreft was het dan beter geweest als er wel iets van een ontsteking zat of zo, dan heb je iets nieuws en daarmee kun je je wel ziek melden.

zaterdag 10 augustus 2019 om 13:33
In mijn hoofd ben ik mijn eigen politieke partij begonnen. Niet dat je er iets aan hebt.
Ik heb uiteindelijk wel redelijk geslapen. Een buurman besloot om half 8 te gaan klussen en er tegen 12’en klaar mee te zijn vannochtend, dat was wel beetje jammer. Er is hier sowieso veel herrie, de ene na de andere arbeiderswoning word verkocht door de woonstichting en moet dan opgeknapt worden. Maar daar doe je niks aan. Hier op de hoek komt wel ook weer een jonger iemand wonen volgens mij. Daar zat eerst een gezin met 4 kinderen.

zaterdag 10 augustus 2019 om 13:34
Veel plezier! Ik ga vanavond bowlen met Regenboog en vrienden. Om het uit de deur gaan on going te houden. Pols van te voren intapen deze keer!

zaterdag 10 augustus 2019 om 13:35

zaterdag 10 augustus 2019 om 14:10
Jawel maar zodra er bij mij een ontsteking in een gewricht opduikt kan ik er toch wel een beetje vanuit gaan dat de shit aan is. Verschillende vormen van reuma houden huis bij verschillende familie leden.
Doe dan toch maar fibromyalgie.
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:27
Ja, jawel hoor. Maar niet een hele grote. Die van ons heeft een SSD van 128GB, de rest wordt in een cloud opgeslagen. Maar vanaf de cloud werken gaat heel snel. Er zijn idd Chromebooks die maar 16gb hebben, net als bij een tablet. Ik heb voor deze iets van 279,- betaald, was wel een aanbieding.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:29
Owww bah, ik ook. Mijn vader deed dat ook altijd voordat er meer wereldse producten in de winkel kwamen. Hij kan goed koken verder hoor. Ik klaag verder niet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:30
YellowLemon schreef: ↑10-08-2019 13:45Ik herken de gedachten wel. Soms zou ik willen dat mijn pols of knie gewoon eens heel dik werd. Terwijl fibromyalgie dan eigenlijk veel beter is want dat maakt tenminste niks kapot.
Ja, gewoon een keer een been breken en 6 weken in het gips, zodat mensen snappen dat je iets niet kunt.
maarja, waarschijnlijk krijg ik enorme bijklachten van 6 weken gips, dus toch niet zo'n goed idee.
En nu heb ik die achillespees, ook iets zichtbaars. Dat was geen probleem, maar dat behoort dan gewoon weer óver te gaan

Later is nu
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:31
Maar als je ergens met slechte wifi zit, wat op vakantie nogal eens het geval is, dan heb je dus niet zoveel aan de cloudsuzyqfive schreef: ↑10-08-2019 14:27Ja, jawel hoor. Maar niet een hele grote. Die van ons heeft een SSD van 128GB, de rest wordt in een cloud opgeslagen. Maar vanaf de cloud werken gaat heel snel. Er zijn idd Chromebooks die maar 16gb hebben, net als bij een tablet. Ik heb voor deze iets van 279,- betaald, was wel een aanbieding.

Ik gebruik de laptop vooral om met vakantie foto's op te zetten.
Later is nu
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:31
Ik snap je wel. Het is ook lastig. Elke keer maar moeten bewijzen dat er wèl degelijk iets mis is. Lastige is dat ze van buitenaf niet zien dat er iets is.