Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
En sterkte Moyrrie :hug:
Later is nu
Dreamer schreef:
10-08-2019 14:31
Maar als je ergens met slechte wifi zit, wat op vakantie nogal eens het geval is, dan heb je dus niet zoveel aan de cloud :)
Ik gebruik de laptop vooral om met vakantie foto's op te zetten.
Klopt, maar heb je op vakantie meer dan 64GB aan foto’s?

Over foto’s gesproken... ik heb zo iets stoms... in de volle overtuiging dat het maandag pas de 8e is ben ik al een paar dagen druk bezig mijn fotoalbum van Albelli af te maken. Ik heb namelijk een waardebon gekocht een paar maand geleden, geldig tot de 8e.
Zo stom... heb ze nu gemaild in de hoop dat ze mijn bon nog kunnen verlengen. Anders is het wel erg zuur geld weg.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dreamer schreef:
10-08-2019 14:30
Ja, gewoon een keer een been breken en 6 weken in het gips, zodat mensen snappen dat je iets niet kunt.
maarja, waarschijnlijk krijg ik enorme bijklachten van 6 weken gips, dus toch niet zo'n goed idee.

En nu heb ik die achillespees, ook iets zichtbaars. Dat was geen probleem, maar dat behoort dan gewoon weer óver te gaan :furious:
Precies, dat zeggen wij dus ook.
suzyqfive schreef:
10-08-2019 14:31
Ik snap je wel. Het is ook lastig. Elke keer maar moeten bewijzen dat er wèl degelijk iets mis is. Lastige is dat ze van buitenaf niet zien dat er iets is.
Precies. En ze malen daar niet om beperkingen.
suzyqfive schreef:
10-08-2019 14:35
Klopt, maar heb je op vakantie meer dan 64GB aan foto’s?

Over foto’s gesproken... ik heb zo iets stoms... in de volle overtuiging dat het maandag pas de 8e is ben ik al een paar dagen druk bezig mijn fotoalbum van Albelli af te maken. Ik heb namelijk een waardebon gekocht een paar maand geleden, geldig tot de 8e.
Zo stom... heb ze nu gemaild in de hoop dat ze mijn bon nog kunnen verlengen. Anders is het wel erg zuur geld weg.

Vast niet, ik heb echt geen idee :proud:

Balen van die bon!
Later is nu
Sterkte Moyrrie. Acceptatie blijft een lastig iets.

Verjaardag geweest. Is altijd even een dingetje bij mijn broer. Drukke kinderen die heel slecht luisteren. Broer en vrouw zijn veel te toegeeflijk in mijn ogen. Zeggen nee, maar als kinderen dan ja doen gebeurt er niks. En dat dus 20 keer in een uur.
Ben ik niet gewend, ik was nogal een strenge moeder. ( nog volgens sommigen)
Ik kan er ook niet meer tegen lijkt het wel.
Ben verdorie gesloopt. En dat van een visite van krap 1,5 uur.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik ben bezig met Candy Crush. Welke oetlul heeft het bedacht om 250 oranje snoepjes te verwijderen met maar 50 zetten. En dat de snoepjes ook nog eens van kleur veranderen door een regenboog. En nog tig obstakels. Ben al een week bezig met dat level. En de oranje snoepjes zijn er niet zoveel van, laat staan 250 stuks met maar 50 zetten.
Ik háát het als ouders hun kinderen niet corrigeren. Ben zelf ook vrij streng.

Zichtbaarheid zou inderdaad soms makkelijk zijn. Ik had een tijd terug mijn arm een weekje in een mitella voor een minieme ingreep. Ik stond echt te kijken hoe veel medeleven ik kreeg!

Toch is het ook wel fijn dat mensen het niet zien, vind ik. Het lijkt me naar om nagestaard te worden als je iets zichtbaars hebt en bijvoorbeeld in een rolstoel zit.
Sterkte Moyrrie.

Ik weet dat het op werk anders is dan bij je eigen kinderen, maar ik ben vrij streng tegen de pubers op het werk. Zelf vinden ze dat overigens niet, maar dat is meer omdat met een goed plan veel mag. Maar, wel binnen de zeer duidelijke grenzen die ik stel, en zit je daar overheen dan heb je wel echt een probleem.

Lise wat dubbel zo'n uitslag zeg, rot ook dat ze er bij het UWV eigenlijk niks mee doen.

Ik heb nog steeds behoorlijk last van mijn knie, super balen. Maandag willen vriend en ik nog wat leuks gaan doen, hopelijk is die pijn dan wel weer wat beter te behappen.
"After all this time?" "Always."
Welk level ben je nartjie?
Ik ben ooit tot ruim 1300 gekomen. Toen crashte mijn telefoon en moest ik opnieuw beginnen. Inmiddels zit ik weer tegen de 11 of 1200 geloof ik. Zal eens even kijken waar ik precies zit nu
1148 zit ik nu qua level bij candy crush
Lientje, pas bij level 339
lientje69 schreef:
10-08-2019 15:30
1148 zit ik nu qua level bij candy crush
Ik bij 1257 :yes:
Ik vraag me echt af wat voor moeder ik zou zijn. Bij en korfbal werd ik “conditietraining-Yellow” genoemd door de kiddows waar ik training aan gaf. Ik bleerde ze altijd het veld over. Maar tot mijn eigen verbazing had ik ze wel altijd voor en na de training aan mijn broek hangen alsof er honing aan zat.

Ik was op de middelbare school echt een buitenbeentje dus dat vond ik heel verwondelijk. :$ Die verhalen die eruit kwamen... Zo heb ik mijn eigen middelbare school tijd ook wel weer een beetje in perspectief kunnen zetten. :hihi:
Ik heb nooit candy crush gedaan, maar doe wel sudoko en world of words. Misschien dat ik m'n hersenen daar nog een beetje mee train :blond:

Ik was wel redelijk streng tegen de kinderen, maar bij feestjes en partijen wat minder. Meestal luisterden ze wel redelijk. (vond ik dan)
Later is nu
YellowLemon schreef:
10-08-2019 15:44
Ik vraag me echt af wat voor moeder ik zou zijn. Bij en korfbal werd ik “conditietraining-Yellow” genoemd door de kiddows waar ik training aan gaf. Ik bleerde ze altijd het veld over. Maar tot mijn eigen verbazing had ik ze wel altijd voor en na de training aan mijn broek hangen alsof er honing aan zat.

Ik was op de middelbare school echt een buitenbeentje dus dat vond ik heel verwondelijk. :$ Die verhalen die eruit kwamen... Zo heb ik mijn eigen middelbare school tijd ook wel weer een beetje in perspectief kunnen zetten. :hihi:
Ik heb lerarenopleiding gedaan en ze vonden mij erg streng. Of.. niet echt streng, maar wel stil als ik ze aankeek. Leuke van die pubers (huishoudschool) was, dat ik daar dan ook nog een complimentje van kreeg. :-]
Later is nu
Ik weet niet eens wat Candy Crush is...

Ik was een strenge moeder, ik kan ook totaal niet tegen kinderen die zich niet gedragen. Zijn ze niet slechter van geworden, ze weten zich overal snel aan te passen.
Ben eindelijk door die rot level heen

Weten jullie waar die suikersterren voor zijn?
lientje69 schreef:
10-08-2019 15:09
Sterkte Moyrrie. Acceptatie blijft een lastig iets.

Verjaardag geweest. Is altijd even een dingetje bij mijn broer. Drukke kinderen die heel slecht luisteren. Broer en vrouw zijn veel te toegeeflijk in mijn ogen. Zeggen nee, maar als kinderen dan ja doen gebeurt er niks. En dat dus 20 keer in een uur.
Ben ik niet gewend, ik was nogal een strenge moeder. ( nog volgens sommigen)
Ik kan er ook niet meer tegen lijkt het wel.
Ben verdorie gesloopt. En dat van een visite van krap 1,5 uur.
Maar vroeg streng zijn betaalt zich later wel uit ;).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
YellowLemon schreef:
10-08-2019 15:38
Ik bij 1257 :yes:
Ik was ergens tegen de 2000 :bonk: maar toen kon ik niet verder (ze hadden het nog niet verder geüpdatet) en ben ik overgestapt op CC Jelly dus dat speel ik nu, ben daar bij level 851 (of daar zat eerst nog een andere versie tussen).
suzyqfive schreef:
10-08-2019 18:46
Maar vroeg streng zijn betaalt zich later wel uit ;).
Ik hoor idd van anderen dat ik zulke lieve beleefde kinderen heb die alles lusten( ook met eten was ik streng, ze moesten gewoon alles eten)
Wat me wel vaak verweten wordt door anderen is dat ik ze te krap hou. Dat ze nooit eens lekker kunnen leven. Elk weekend aan de zuip, Nee, dat mogen ze idd niet.
Zoon drinkt helemaal niet, dochter zo nu en dan wat op feestjes of met uitgaan. Wat ze dus pertinent niet van mij mag, want nog geen 18.
En af en toe uitgaan, prima, maar elk weekend vind ik overdreven.
Dat vinden andere ouders stom van mij.
Het zij zo.
Als ze op zichzelf wonen, gaan ze maar de beest uithangen maar niet zolang ze bij mij in huis wonen. Ik hoop dat ze dat dan niet meer willen en hun volwassen verstand gebruiken.

Ik ben daar dus streng in ja. Groot deel is bezorgdheid.
Als ik zie dat er hier in een jaar tijd in de omgeving 15! jongeren zijn overleden door drank en/ of drugsgebruik, dan denk Ik, laat mij maar streng zijn. Ik wil mijn kinderen graag levend houden....
nartjie schreef:
10-08-2019 15:56
Ben eindelijk door die rot level heen

Weten jullie waar die suikersterren voor zijn?
Ik heb werkelijk geen idee. Krijg je daar niet extra bonussen voor ofzo? Dacht ik hoor
Severus_Snape schreef:
10-08-2019 15:28

Lise wat dubbel zo'n uitslag zeg, rot ook dat ze er bij het UWV eigenlijk niks mee doen.

Ik heb nog steeds behoorlijk last van mijn knie, super balen. Maandag willen vriend en ik nog wat leuks gaan doen, hopelijk is die pijn dan wel weer wat beter te behappen.
Daarom is het ook spannend wat we moeten doen als ik wel geopereerd ga worden.

Sterkte met je knie!
cesium24 schreef:
10-08-2019 15:52
Ik weet niet eens wat Candy Crush is...

Ik was een strenge moeder, ik kan ook totaal niet tegen kinderen die zich niet gedragen. Zijn ze niet slechter van geworden, ze weten zich overal snel aan te passen.
Houden zo, voor je het weet ben je verslaafd eraan
Cesium, dan krijg je deze taferelen

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven