Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 10 augustus 2019 om 19:54
Tja, tijd om mezelf te straffen dan.
zaterdag 10 augustus 2019 om 19:58
ah vandaarLady*Voldemort schreef: ↑10-08-2019 19:47Viespeuk Epstein was niet het enige hondje dat fikkie heette. Je had ook nog Brian Epstein, en die was manager van de Beatles. Ik associeer de naam Epstein dan ook met de Beatles, niet met de viespeuk.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 10 augustus 2019 om 20:05

zaterdag 10 augustus 2019 om 21:21
Niemand matched per ongeluk met kandijsuiker.

zaterdag 10 augustus 2019 om 21:27
Dan zien we dat binnenkort vanzelf wel weer voorbij komen in een ‘ik ben slimmer en knapper dus waarom willen mannen mij niet en hunnie wel

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 10 augustus 2019 om 21:45
Hallo mijn naam is Joop, en ik ben een zeer intellectuele en prachtige man. Ik kom uit 't Gooi, maar ik heb een probleem. Vrouwen willen mij een of andere reden niet. Ik vind dit ambetant, want andere mannen (zoals ik) krijgen wel een prachtvrouw.
Waarom kiezen vrouwen geen intellectueel stuk vlees, zoals ik. Ik snap het niet. Een kans op een relatie wordt marginaal voor me.
Met vriendelijke groet, Joop van Beek.
PS: vrouwen zijn stom en dom

zaterdag 10 augustus 2019 om 21:58
Ah, wat fijn!Maud*de*Braose schreef: ↑10-08-2019 21:56Ik heb zo'n leuke uurtjes gehad, lekker wezen fotograferen, met leuke jonge mensen gekletst. Tof!

Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 10 augustus 2019 om 21:59
leukMaud*de*Braose schreef: ↑10-08-2019 21:56Ik heb zo'n leuke uurtjes gehad, lekker wezen fotograferen, met leuke jonge mensen gekletst. Tof!

zaterdag 10 augustus 2019 om 22:13
PoesinBoots schreef: ↑10-08-2019 22:10Mensen die het woord ambetant gebruiken verdienen ook geen liefde.

zaterdag 10 augustus 2019 om 22:25
Ik dacht aan Katja Epbstein.bethweeter schreef: ↑10-08-2019 19:50Nee, geen liedjes. Maar ik denk wel steeds ‘Brian’ als ik de naam Epstein lees
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

zaterdag 10 augustus 2019 om 23:07
Stom en dom en ambetant en marginaal in een quote.Anon1337 schreef: ↑10-08-2019 21:45Hallo mijn naam is Joop, en ik ben een zeer intellectuele en prachtige man. Ik kom uit 't Gooi, maar ik heb een probleem. Vrouwen willen mij een of andere reden niet. Ik vind dit ambetant, want andere mannen (zoals ik) krijgen wel een prachtvrouw.
Waarom kiezen vrouwen geen intellectueel stuk vlees, zoals ik. Ik snap het niet. Een kans op een relatie wordt marginaal voor me.
Met vriendelijke groet, Joop van Beek.
PS: vrouwen zijn stom en dom
Ik twijfel nog