Afgrijselijke kinderprogramma’s
zondag 11 augustus 2019 om 00:15
Alles wat vroeger leuk 2D getekend was en nu in 3D getekend is maar dan een slap aftreksel is van bijvoorbeeld Finding Nemo qua kwaliteit met stomme special effects erbij. Zag laatst weer een serie voorbij komen die ik vroeger helemaal geweldig vond maar door dat 3D nu niet meer om aan te zien en horen is. Kan alleen niet meer op de naam komen.
zondag 11 augustus 2019 om 00:16
Ahhh neeee!!! Die zijn juist wél leuk!
En de rest van wat jij noemt vind ik ook redelijk te doen.
Ik denk dat je nog nooit bent blootgesteld aan Plop en de peppers of Piet piraat of zo. My God, pure marteling!!
zondag 11 augustus 2019 om 00:17
Dat heb ik met de troetelbeertjes. Is echt heel erg geworden.TsumTsum schreef: ↑11-08-2019 00:15Alles wat vroeger leuk 2D getekend was en nu in 3D getekend is maar dan een slap aftreksel is van bijvoorbeeld Finding Nemo qua kwaliteit met stomme special effects erbij. Zag laatst weer een serie voorbij komen die ik vroeger helemaal geweldig vond maar door dat 3D nu niet meer om aan te zien en horen is. Kan alleen niet meer op de naam komen.
zondag 11 augustus 2019 om 00:20
Of bijvoorbeeld de vroege Bob de Bouwer versus die van ‘nu’. Die oude is gewoon schattig en leuk, de nieuwe niet. En daarbij hebben ze ook de leuke karakters zoals de poes (hoe heet die ook alweer??) en Spud vakkundig de nek omgedraaid.TsumTsum schreef: ↑11-08-2019 00:15Alles wat vroeger leuk 2D getekend was en nu in 3D getekend is maar dan een slap aftreksel is van bijvoorbeeld Finding Nemo qua kwaliteit met stomme special effects erbij. Zag laatst weer een serie voorbij komen die ik vroeger helemaal geweldig vond maar door dat 3D nu niet meer om aan te zien en horen is. Kan alleen niet meer op de naam komen.
zondag 11 augustus 2019 om 00:27
De gruwelen die zoon keek:
- Bumba (leek mij doodeng voor zo’n kleintje)
- Nijntje
- brandweerman Sam
- Barbie life in the dreamhouse (die chipmunkstemmen)
- een of andere christelijke serie met pratende groenten.
Wel leuk:
- een of andere berenfamilie met een eend als huisdier
- buurman en buurman
- Mr bean
- Nijntje
- brandweerman Sam
Wel leuk:
- buurman en buurman
- Mr bean
zondag 11 augustus 2019 om 00:28
Ik word helemaal lijp van Alvin and the Chipmunks en nu heeft ze de Barbie-fase waar ik ook geen fan van ben.
Peppa in het Engels vond ik fantastisch (de Nederlandse versie is niet te hachelen idd), net zoals de oude (!) brandweerman Sam filmpjes. De nieuwe vond ik mwah, maar wel ok.
Casper en Emma ook leuk, maar is ze overheen.
Peppa in het Engels vond ik fantastisch (de Nederlandse versie is niet te hachelen idd), net zoals de oude (!) brandweerman Sam filmpjes. De nieuwe vond ik mwah, maar wel ok.
Casper en Emma ook leuk, maar is ze overheen.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 00:29
7.44% gewijzigd
zondag 11 augustus 2019 om 00:40
God ja, die groenten. Pipa paprika en biba broccoli of zoiets? Alles met alliteratie.lemoos2 schreef: ↑11-08-2019 00:27De gruwelen die zoon keek:
- Nijntje
- brandweerman Sam
Wel leuk:
- buurman en buurman
- Mr bean
Is hier gelukkig al jaren geleden,al die programma's.
...
zondag 11 augustus 2019 om 00:49
zondag 11 augustus 2019 om 01:42
zondag 11 augustus 2019 om 06:20
Verschrikkelijk:
Bumba, peppa, alvin en zijn chipmunks (wát een gepiep), dora, plop, teringtubbies, etc etc.
Dochter vond de oude series van Pippi leuk, dat ging nog wel al waren die stemmetjes ook niet alles.
Gelukkig komen ze op enig moment met de opmerking dat die en die nog naar *vul verschrikking in* kijken en mam dat is toch zooooo kinderachtig en stom. Dat kijk ik ècht niet!
Bumba, peppa, alvin en zijn chipmunks (wát een gepiep), dora, plop, teringtubbies, etc etc.
Dochter vond de oude series van Pippi leuk, dat ging nog wel al waren die stemmetjes ook niet alles.
Gelukkig komen ze op enig moment met de opmerking dat die en die nog naar *vul verschrikking in* kijken en mam dat is toch zooooo kinderachtig en stom. Dat kijk ik ècht niet!