Afgrijselijke kinderprogramma’s

10-08-2019 23:02 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan welk kinderprogramma erger jij je? En probeer je te omzeilen? Post hier je frustraties ;-)

TO trapt af: Bumba... Wat een enge vreselijke clown.
Alles wat vroeger leuk 2D getekend was en nu in 3D getekend is maar dan een slap aftreksel is van bijvoorbeeld Finding Nemo qua kwaliteit met stomme special effects erbij. Zag laatst weer een serie voorbij komen die ik vroeger helemaal geweldig vond maar door dat 3D nu niet meer om aan te zien en horen is. Kan alleen niet meer op de naam komen.
mandylion schreef:
11-08-2019 00:00
Sarah en eend
Casper en Lisa (Casper en Emma wel leuk)
Teletubbies
Nelli en Nora
Nellie en Cezar
De Clangers
Olivia

Ahhh neeee!!! Die zijn juist wél leuk!
En de rest van wat jij noemt vind ik ook redelijk te doen.

Ik denk dat je nog nooit bent blootgesteld aan Plop en de peppers of Piet piraat of zo. My God, pure marteling!!
TsumTsum schreef:
11-08-2019 00:15
Alles wat vroeger leuk 2D getekend was en nu in 3D getekend is maar dan een slap aftreksel is van bijvoorbeeld Finding Nemo qua kwaliteit met stomme special effects erbij. Zag laatst weer een serie voorbij komen die ik vroeger helemaal geweldig vond maar door dat 3D nu niet meer om aan te zien en horen is. Kan alleen niet meer op de naam komen.
Dat heb ik met de troetelbeertjes. Is echt heel erg geworden.
TsumTsum schreef:
11-08-2019 00:15
Of bijvoorbeeld de vroege Bob de Bouwer versus die van ‘nu’. Die oude is gewoon schattig en leuk, de nieuwe niet. En daarbij hebben ze ook de leuke karakters zoals de poes (hoe heet die ook alweer??) en Spud vakkundig de nek omgedraaid.
Cateautje schreef:
11-08-2019 00:17
Dat heb ik met de troetelbeertjes. Is echt heel erg geworden.
Volgens mij had ik die laatst ergens voorbij zien komen. Verschrikkelijk inderdaad.
Van dat nasynchroniseren word ik ook echt krankjorum! Vroeger leerden wij als kleuter al Zweeds door alle VPRO-series op zondagochtend, maar nu...

Nu moeten we het doen met de irritante stem van Elaine Hakkaart :swear:
Oja die stemmetjes. Allemaal van die hoge piepstemmetjes of van die hyper actieve stemmetjes die met Tina taalgebruik spreken enzo. Vroeger werd er wat dat betreft tenminste nog normaal gedaan en werd er echt gekeken welke stem bij welk poppetje paste.
Igam ogam is ook nog niet genoemd :facepalm:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
De gruwelen die zoon keek:

- Bumba (leek mij doodeng voor zo’n kleintje)
- Nijntje
- brandweerman Sam
- Barbie life in the dreamhouse (die chipmunkstemmen)
- een of andere christelijke serie met pratende groenten.

Wel leuk:
- een of andere berenfamilie met een eend als huisdier
- buurman en buurman
- Mr bean
Ik word helemaal lijp van Alvin and the Chipmunks en nu heeft ze de Barbie-fase waar ik ook geen fan van ben.

Peppa in het Engels vond ik fantastisch (de Nederlandse versie is niet te hachelen idd), net zoals de oude (!) brandweerman Sam filmpjes. De nieuwe vond ik mwah, maar wel ok.
Casper en Emma ook leuk, maar is ze overheen.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 00:29
7.44% gewijzigd
Ik heb jarenlang Pieter post gekeken. Dat vond ik zulke heerlijke slowtelevisie.
Bruine beer in het blauwe huis werkt ook op de irritatiespier
Cateautje schreef:
10-08-2019 23:58
Mijn zoon heeft geen flauw idee wie ome Willem is. :-D

Ook kinderen voor kinderen werd niet in mijn huis toegestaan. Hij heeft ook nooit geweten tijdens zijn kindertijd dat het bestond.
Kinderen voor kinderen niet?
Waarom dat
lemoos2 schreef:
11-08-2019 00:27
De gruwelen die zoon keek:

- Bumba (leek mij doodeng voor zo’n kleintje)
- Nijntje
- brandweerman Sam
- Barbie life in the dreamhouse (die chipmunkstemmen)
- een of andere christelijke serie met pratende groenten.

Wel leuk:
- een of andere berenfamilie met een eend als huisdier
- buurman en buurman
- Mr bean
God ja, die groenten. Pipa paprika en biba broccoli of zoiets? Alles met alliteratie.
Is hier gelukkig al jaren geleden,al die programma's.
...
Selisela schreef:
11-08-2019 00:32
Kinderen voor kinderen niet?
Waarom dat
Omdat ik het afgrijselijk vind.
Sue-Heck schreef:
11-08-2019 00:25
Igam ogam is ook nog niet genoemd :facepalm:
Ennnnn bedankt!!! Nu heb ik dat k*tliedje in mijn hoofd. En wederom een glansrol voor Elaine Hakkaart🤮
Bonnieux schreef:
11-08-2019 00:43
Ennnnn bedankt!!! Nu heb ik dat k*tliedje in mijn hoofd. En wederom een glansrol voor Elaine Hakkaart🤮
Gedeelde smart is halve smart. Ik heb het ook in mijn hoofd
Ernst Bobby en de rest gaven mij wurgneigingen.
Sugar and spice, and everything nice.
Cateautje schreef:
11-08-2019 00:42
Omdat ik het afgrijselijk vind.
Apart
Selisela schreef:
11-08-2019 01:34
Apart
In plaats daarvan zette ik op de kamer van mijn zoon een casetterecorder en liet hem luisteren naar een band van King Crimson. Dat vond ik een betere manier om hem een beetje cultuur bij te brengen. Hij vind het nog steeds geweldig dat ik dat heb gedaan.
Ik kijk niet bewust naar de kinderprogramma's van tegenwoordig. Maar wel regelmatig naar de zender NPO 3 en daar staat hij dan nog op als ik de tv 's morgens aanzet. De ergste vind ik toch wel Teletubbies.
Een aantal jaar geleden nam ik mijn nichtje mee naar de film en zij mocht kiezen. Het werd SpongeBob. Mijn zus zei nog, “Jij durft.”
Mijn hemel wat een afgrijselijk figuur is dat. Ik heb de minuten af zitten tellen.
Ik krijg jeuk van Disney (zowel de oude troep als de nieuwe troep), van Cartoon Network krijg ik kwadratische jeuk. Dat gegil, gekrijs en hysterische geblèr trek ik echt niet als ik net wakker ben.
Selisela schreef:
11-08-2019 01:34
Apart
Ik trek dat ook niet hoor.
Verschrikkelijk:
Bumba, peppa, alvin en zijn chipmunks (wát een gepiep), dora, plop, teringtubbies, etc etc.

Dochter vond de oude series van Pippi leuk, dat ging nog wel al waren die stemmetjes ook niet alles.

Gelukkig komen ze op enig moment met de opmerking dat die en die nog naar *vul verschrikking in* kijken en mam dat is toch zooooo kinderachtig en stom. Dat kijk ik ècht niet! :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven