Uitgerekend maart 2020

01-07-2019 11:26 1197 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend JMO Afspraken Bijzonderheden
vlaflippie 27 1e 16 februari 25/9 20wekenecho Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn
Domninoz 30 3e 26 februari J 16/9 controle zoon bijna 3, zoon 10mnd
leahv 31 3e 1 maart -
Koekiemonster26 29/32 2e 3 maart M 5-9 controle Vanishing Twin
Juffertje28 28 1e 3 maart 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho -
Sunny_Lady 33/34 1e 4 maart 2 oktober 20 weken echo Zwanger m.b.v. ICSI
Pinda1511 27/29 1e 5 maart Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7
JaneDoe00 27/29 1e 5 maart - -
Hartje83 35/39 2e 5 maart zoontje van 2
Sambabal 25/28 1e 6 maart 9-9 controle Zwanger na Gonal F en Clomid
MisseD 28 2e 6 maart - zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN
Jantientje1 30/32 2e 6 maart 23 september controle 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap
Hufflepuff 24 1e 9 maart 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger
Chloé 30 1e 11 maart Echo 12-09, 01-10, 22-10
Koffiewijck - 1e 11 maart - -
Leeuw32 32/39 1e 12 maart J 2 miskramen en zwanger via IVF
Miesje1993 26/27 1e 13 maart 25 september MA september 2018
Zonnebloem 39 2e 16 maart echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad.
Veyi 28 1e 17 maart 19/9 controle verloskundige
Jetski15 33 2de 17 maart 8-10 controle verloskundige zoon van 2

Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Hufflepuff Ik zou het even wat rust geven en je lekker focussen op je zwangerschap. Geef het even wat tijd, laat het even bezinken zodat het ook bij haar kan bezinken en zie dan wat er gebeurd. Je kunt altijd nog een berichtje doen, voorlopig is die kleine er nog niet :hug:

Gisteren heb ik ook weer naar onze mooie baby mogen kijken :bye: Op een gegeven moment zei de verloskundige je moet eigenlijk even een filmpje maken! Dus nu kan ik steeds even dat filmpje terug kijken dat baby lekker aan het bewegen is daar binnen :hyper: Uitgerekende datum blijft 7 maart! Voor ik volgende week zondag in het vliegtuig stap mag ik nog even komen spieken, daar ben ik blij om! Volgende week zaterdag zit voor mij het eerste trimester er op en ik kan echt niet wachten!

Volgende week mag ik al bloedprikken voor de NIPT en ijzer e.d. Volgens mij zijn dat 5 buisjes. Staat dat al bij 1 van jullie op de planning?

@Voor de mensen die werken; Welke smoesjes hangen jullie op als je eerder weg moet voor een echo of afspraak? Ik heb enorme darmproblemen al een tijdje dus dat werkt altijd goed hihi :)

@Koekie en Sambabal gelukkig ook goede echo's! Heel fijn :cheer:

Vanaf deze week gaan we denk ik wat meer mensen inlichten en voelt het wat meer ''echt'' .. Hebben jullie het al met veel mensen gedeeld?
Hufflepuff mensen zeggen soms lelijke dingen uit emotie en een zwangerschapswens als je die hebt en het duurt almaar voor deze uitkomt is echt een hele grote. Ik denk niet dat ze het zo bedoelde, kan me ergens wel voorstellen dat het voor haar erg moeilijk is dat haar jongere zusje onbedoeld zwanger raakt terwijl zij zo graag wilt.
Dus je idee om een berichtje te sturen met: ik snap dat het voor jou moeilijk is, maar ik wil dit graag met je kunnen delen. Kun je aangeven hoe dit makkelijker is voor jou te ontvangen? Lijkt me best een goed idee. Hou het wel bij jezelf. Ik snap dat het helemaal niet leuk was voor jou dat ze zo reageerde.

Een goede vriendin van mij zit al jaren in een traject, daar zeg ik dan even: ik heb een echo gehad, wil je er over horen? Dan kan zij aangeven of het een goed moment is. Zij is ook echt wel geïnteresseerd, maar het is ook gewoon confronterend en verdrietig.

Dames met echo vandaag laten jullie weten hoe het was?! :love:
Wat fijn lieve dames met een goede echo. Alleen maar goede berichten. Hoe was het voor jou koekie om er weer 1 te zien ? Kun je dat al een plekje geven?

Hufflepuf: het is altijd moeilijk om advies te geven als je de mensen niet kent. Mijn ervaring is dat even rust geven soms goed doet. Het bericht wat je wil sturen klinkt wel goed maar misschien beter als het iets meer gezakt is bij je zus. Ik begrijp heel goed dat jij je gekwetst voelt door haar uitspraak. Ik heb helaas sinds een tijd ook geen hele goede relatie met mijn zus dus snap dat je alles afweegt. Tegelijkertijd: als het voor jou niet goed voelt om iets wel of niet te doen moet je daar ook naar luisteren. Dus ik zou persoonlijk heel even wachten en daarna als het nog zo voelt bij je dat berichtje sturen. De keuze is dan aan je zus.

Pinda, volgens mij wordt de 29e bij mij bloed voor NIPT afgenomen. Tenminste, als ik dat via de reguliere weg ga doen want daar twijfel ik nog steeds erg over. Ik snap ook dat er wetenschappelijk onderzoek nodig is en daar zou ik ook best aan mee willen werken. Vrijwillig. Nu is het een soort chantage: als je niet meedoet mag je helemaal geen NIPT. En dat is dus waar ik moeite mee heb :-). Rare meid ben ik soms. En dan moet ik er nog voor betalen ook. is toch van de gekke. Als ze nou hadden gezegd als je meedoet aan het onderzoek is het gratis, en als je dat niet doet moet je (een deel) betalen had ik het fair gevonden. Maar goed, ik hou er over op hahahaha. Maak me er te druk om. Hormonen denk.
Wat fijn dat je een videootje hebt kunnen opnemen Pinda! Goed idee! Ben zo benieuwd of die van ons ook zo beweeglijk is met 10 weken. Vorige week nog niet erg hahaha.

@Leeuw: Hou je goed meid, het is echt drama voor je zo te lezen. Sterkte.

Gister heb ik met mijn vriend besproken dat hij het binnenkort toch echt met zijn kinderen moet gaan delen. Die mogen het als eerste weten. Maar mijn buik is echt al zichtbaar en ik ben er zo langzaam wel aan toe om het te gaan delen. heb geen zin meer om op m'n ei te gaan zitten.

@werk: gelukkig werk ik vanuit huis. Ik kan even gaan liggen als ik dat wil of op andere tijden werken. Ben wel veeel minder productief, dat kost geld, maar ik hoef geen verantwoording af te leggen. Wij gaan verder niet met vakantie dus ik zie die uren maar als wat ik anders aan vakantie genomen zou hebben.

Vandaag-echo-dames: toi toi toi! We leven graag mee!
Pinda wat leuk dat je een filmpje hebt gemaakt!! :love: onze kleine was ook heel druk aan het zwaaien en trappelen.

Esprietje lijkt me heel bijzonder om het de kinderen van jouw vriend te vertellen! Ze gaan het anders toch zien of horen van iemand anders.
Wij hebben het al wat mensen verteld, binnenkort even een leuke foto van dochter met echofoto en dan vertellen we het ook vrienden/familie die iets verder weg staan. Nog maar even Pinterest naslaan voor leuke ideeen (al moet ik zeggen dat hoe uitgebreid dat er soms uit ziet weer iets teveel werk lijkt :@@:
Wat fijn allemaal goede echo's! Voor iedereen die vandaag gaat: heel veel succes en plezier!

@Sunny_lady geniet nog van de laatste voorbereidingen! :)

@Huffle Wat naar dat ze zo reageerde.. Het is ook zo lastig om je eigen gevoel uit te zetten wanneer je in een fertiliteitstraject zit en mensen spreekt die zwanger zijn. Ik kan me dat enigszins voorstellen, ook al is haar reactie dan nog altijd niet 'juist'. Het berichtje dat je voorstelde om te sturen lijkt mij juist goed! Daarmee laat je ook zien dat je begrip hebt voor haar situatie.
Qua intake: Ze prikte inderdaad gelijk bloed. Dit waren 5 buizen (geen NIPT).

@eten ik merk ook dat ik sneller ongezonde dingen eet, ook vooral omdat groenten en fruit weer naar buiten komen en vet eten wel binnen blijft.. Ik geef er voor nu even aan toe, want vind het belangrijker dat er iets binnen komt! Wel probeer ik vrijwel elke dag iets van fruit in de hoop dat het binnenkort een keer wel binnen blijft haha.

@Koekie ik moet ook prikken voor mijn suiker halverwege de zwangerschap, aangezien er in mijn familie veel diabetes voorkomt. Ik hoef geen suikerdrankje te drinken, maar 1 x nuchter prikken en dan 2 uur na het ontbijt nogmaals.

@Leeuw, wat naar dat je je zo voelt! Hopelijk knap je snel op. Tip: mocht het niet lukken om de emesafene te slikken, er zijn ook zetpillen. Die mag je ook 2 keer per dag het liefst, maar eventueel zelfs op erge dagen 4 keer!

@Pinda wat tof dat de verloskundige voorstelde een filmpje te maken! Heb ik helemaal niet aan gedacht!

@esprietje er zijn ook plekken in Nederland waar je bloed af kunt laten nemen voor de NIPT die verstuurd wordt naar België. Iets duurder, maar niet veel. Ik geloof nu 225 euro via Gendia en dan hoef je niet mee te doen aan het onderzoek + dit kan eerder, vanaf 10 weken.

Zijn er al meer dames die een zwangerschapsbroek hebben gekocht? Ik heb er 2 besteld en die komen vandaag. Ik kan echt enkel nog mijn jurkjes aan, voor de rest past er geen enkele broek meer!

Onze echo van gisteren was echt heel tof. Duurde wel een tijdje, aangezien ons kindje er niet goed voor lag. Dus ik heb flink moeten springen haha.
Er was wel een fysiologische navelbreuk te zien, een kleintje, maar die verdwijnt meestal spontaan zeiden ze.
Zo'n groot verschil al weer met de echo van 1,5 week terug! Echt een mini mensje!
Voor mijn gevoel begint alles nu ook pas. Hebben meer mensen dat? Ik stond echt on hold tot deze termijnecho en nu pas durf ik dingen te gaan bedenken en kopen enz.

Oh en die hormonen... Wij hebben tóch besloten de 20 weken echo te laten doen, haha.
Bedankt voor de NIPT test in België! Ik ben daar erg blij mee. Kosten zijn nu 275.
Inmiddels weer wat beter, maar blijft pittig.
Sambabal ik moet ook een keer nuchter en een keer na ontbijt prikken inderdaad. Stelt niet zoveel voor. Moest het vorige zwangerschap ook, toen kwam er niks uit.

Ik heb ook al twee zwangerschapsbroeken, de verloskundige zei ook: gaat sneller hè bij de tweede toen ze mij zag :rofl:

Ohh het is toch ook wel heel fijn nog een keer te kunnen kijken! Ik ga binnenkort de geslachtsbepalingsecho maar eens plannen :hyper: snap heel goed dat jullie toch met 20 weken nog eens willen kijken, het blijft toch wel heel fijn om even bevestiging te hebben.

Mijn man is heel druk met de kamerindeling, inmiddels is besloten dat wij op zolder gaan slapen, de kindjes op de eerste verdieping en dat de grootste slaapkamer (die is echt 25m2) opgedeeld gaat worden in een slaapkamer voor de oudste en een speelkamer voor de kindjes samen. Door middel van een kast. Ik denk dat de echo inderdaad het nu nog echter maakt. De vorige echo was een beetje een vlek vergeleken met dit, we zagen echt een profiel, neusje en zwaaien en trappelen... Ook al is het nog zo klein!

Mijn buurvrouw kwam net spulletjes brengen voor ons kindje, dat was ook wel heel leuk :love: lief dat ze zo meeleven.
Ik heb zelf dus alleen nog broeken gekocht, maar nog niks voor de baby. Ik denk dat dit komt na de geslachtsbepaling :hihi:
Ben voorlopig weer heel erg opgelucht. We hebben vanochtend een mooie echo gehad. Zit rond de 9 weken. Afmeting lag rond de 2cm en de hartslag was 167. Het bewoog. Over twee weken terug en dan weer zien.

In januari ging het mis bij 9 weken. Ik vind het allemaal erg spannend.

Ik zal later uitgebreider reageren.
Zonnebloemmetje wat fijn dat alles goed was en dat je over 2 weken weer mag kijken :love: snap dat dit dan een hele spannende periode is voor je :hug:
Wat fijn al die goede echo's! Geniet ervan dames. Toch een bevestiging dat alles toch echt goed gaat! Hier baal ik dat ze de termijn echo pas in de 13e zwamgerachapsweek hebben gepland. Duurt nog zo lang haha!

@hufflepuf, wat vervelend dat je zus zo reageert. Heb je het met meerdere mensen er bij verteld? Kan me voorstellen dat het dan helemaal lastig is om er mee te dealen, omdat een gesprek erover dan niet mogelijk is, maar daar heb je nu niks meer aan. Zou het voor nu even laten rusten en, als ze zelf binnenkort niet naar je toe komt, inderdaad even een berichtje doen. Zou denk ik zelf niet direct de 'druk' voor haar er op leggen dat je de zwangerschap met haar wil kunnen bespreken. Misschien is ze daar wel helemaal niet klaar voor of kam ze zich er überhaupt niet overheen zetten. Zeker gezien haar opmerking tegen je moeder.

Lastig zo'n situatie. Ik hoop dat ze bij draait en zich naast verdrietig voelen voor zichzelf ook blij kan zijn voor jullie.
Met betrekking tot vrij nemen voor echo's, controles etc. Hier op het werk weet mijn leidinggevende het al een paar weken. Zij weet ook van de miskramen, dus heb het na de positieve test ook direct met haar gedeeld. Dus hier geen geheimzinnig gedoe haha.
jantientje1 wijzigde dit bericht op 13-08-2019 16:17
0.59% gewijzigd
@Leeuw fijn dat het ietsjes beter is. Zorg goed voor jezelf.

@ Koekiemonster goed bezig die man van jou!

@ zwangerschapsbroek: Hier nog geen 9 weken en broeken liggen nog in doos maar weer niet hoe lang nog. Een broek die altijd al strak op mijn buik zat is wel al weken naar achterste hoekje van de kast verbannen.

@ Sambabal eerste prioriteit dat je voeding binnen krijgt een niet hele dag boven wc hangt. Niet te streng zijn hoewel ik ook snap dat je je baby vitamines gunt maar vaak is daarvan jouw eigen voorraad voldoende voor baby. gebruik/ hou je vitaminepillen wel binnen?

@ Sunny succes met alle bruiloft voorbereidingen. Loopt het allemaal zoals je wil?

@ pinda wat fijn dat je kleine pinda zich zo goed op film liet vangen. Super leuk om te hebben. Ik mag na termijn echo over 3 weken bloed laten prikken

@ werk ik ben een vaste dag vrij door de week een probeer dan veel te plannen. Werk soms ook in avond/weekend maar ivm vermoeidheid even terug geschroefd.

@ Zonnebloemetje gefeliciteerd met je goede echo. Kan me voorstellen dat door eerder ervaring je nog niet gerust bent maar toch goed nieuws

Hier ook goede echo met kloppend hartje en groei volgens termijn!
Zonnebloemmetje schreef:
13-08-2019 13:52
Ben voorlopig weer heel erg opgelucht. We hebben vanochtend een mooie echo gehad. Zit rond de 9 weken. Afmeting lag rond de 2cm en de hartslag was 167. Het bewoog. Over twee weken terug en dan weer zien.

In januari ging het mis bij 9 weken. Ik vind het allemaal erg spannend.

Ik breek even in voor Zonnebloemmetje
Wat een goed nieuws, je hebt in ieder geval de ~9 weken gehaald! :yes:
Nu veel afleiding zoeken de komende twee weken. Ik ga heel hard duimen!
Oeh er is veel gereageerd hier de afgelopen dagen! :) leuk om te zien dat mensen nog steeds meelezen.

zonnebloemetje Fijn dat je een mooie echo had! Ik snap wel dat je nog steeds onzeker blijft. Ik kan wel zeggen 'probeer positief te zijn' maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. In dat geval vooral: dikke knuffel!

hufflepuf wat bizar dat je zus zo reageert. Ik zou niet perse met haar ' in gesprek gaan', want ze is wellicht toch niet voor rede vatbaar, maar wellicht lukt dat tzt wel. En anders sowieso uitspreken hoe jij je voelt.

pinda ik heb vorige week geprikt voor NIPT en gewone bloedtesten. Moest in 2x bij mij, geen idee hoeveel buisjes want ik durfde niet te kijken :')

Gefeliciteerd iedereen met de mooie echo's!

Ik heb ook nog niks voor de baby gekocht, maar kreeg gisteren van 2 collega's een pakje met muts en slofjes. Zoooo schattig en super lief van ze. Is echt het eerste babyspul dat we hebben nu.
Jeetje Jantientje wat moet jij lang wachten zeg! pfff..... De positieve kant is dat je dan waarschijnlijk heel veel moois kunt zien :-).

Vanmiddag heb ik een afspraak gemaakt bij een ziekenhuis in de buurt voor de NIPT via Gendia (Belgie). Ze nemen dan hier bloed af en sturen dat naar Antwerpen. Er zijn dus verschillende priklocaties in NL, te zien op hun site. Het kost € 275 en dan weet je meteen het geslacht. En ik heel hard zeggen dat we dat niet willen weten :p: :biggrin: :biggrin: . Maar net met vriend over gehad en als het zo kan, dat willen we het misschien toch wel weten en dan weten we het al snel ook! Ga op 2 sept voor de NIPT. Met 12 weken is dat zo ongeveer.

Haal maar even opgelucht adem nu zonnebloem!

Sorry als ik mensen oversla maar ik heb hoofdpijn en ben kapot: de bank en thee roepen!

Fijne avond!
ConnieFeer schreef:
13-08-2019 15:51
Ik breek even in voor Zonnebloemmetje
Wat een goed nieuws, je hebt in ieder geval de ~9 weken gehaald! :yes:
Nu veel afleiding zoeken de komende twee weken. Ik ga heel hard duimen!
Connie, wat lief van je. Ben vandaag ook echt heel erg opgelucht.
Wat fijn Zonnebloempje! Ik hoop dat dit gevoel voorlopig blijft overheersen!

Ook heel fijn voor alle andere goede echo's. Het worden echt kleine mensjes nu :heart:

Reageer snel wat uitgebreider. Vervelende dag achter de rug en ga lekker slapen!
Ik heb vandaag de termijnecho gehad! Ik ben 10.4 en uitgerekend op 6 maart zoals het nu lijkt. Over 4 weken weer controle!

Hoop echt heel snel dat de vermoeidheid voorbij gaat! Pff ben daar wel zo zat van. En t korte lontje helpt niet voor de sfeer thuis. Haha
Zo, ik heb even teruggelezen.

Sambabal, hopelijk blijft het zo stabiel. En trekt de hg wat weg in het tweede trimester.

Jetski, wij zijn ongeveer gelijk uitgerekend.

Hartje, hoe was jouw termijnecho?

Sunny, je zal wel heel druk zijn dan nu. Zwaar icm zwanger zijn. Maar mooi vooruitzicht. Een hele mooie dag gewenst.

Hupplepuf, wat heftig allemaal. Zou nu eerst lekker van je vakantie genieten en je zus wat ruimte geven. Na de vakantie neem je contact op met haar. Stomme opmerkingen, maar onthoudt dat mensen erg irrationeel om zich heen kunnen gaan slaan als ze verdrietig zijn. Ik hoop echt dat het bijdraait. Ook dat de poppoli je wat kan ondersteunen. En die schoonfamilie ..... Poeh het zit je niet mee.

Pinda, herkenbaar. Moet mezelf ook dwingen met groenten. En eet te makkelijk zooi. Weinig trek eigenlijk. Maar ik eet de misselijkheid weg.

En wat leuk dat filmpje!

Bevallen, in het ziekenhuis. Eerste ook en nooit over getwijfeld. Als er een calamiteit is, is er zo een gyn en zo een ok. Voelt veilig.

Toen mijn vliezen braken en de weeënstorm losbarste ben ik onder de douche gaan zitten. In bed kon ik geen houding vinden, voelde me vreselijk. Het liep er ook aan alle kanten uit. Dus badkamer en douche waren een hele veilige plek.

Nipt met nevenbevindingen doen we ook. Bij onze zoon ook gedaan. Sowieso, ik ben 39, dus de kansen liggen wat anders.

Babyspullen, ik heb enige tijd na de ma een leuk setje gekocht in maat 50 met de gedachte dit is voor een volgende. Denk om mezelf een positieve boost te geven en vooruit te kijken. Het kan iig prima in maart. Dus daar hoop ik nu maar op.
MisseD, gefeliciteerd. Mooi bericht!
Nou, hier ook een goede termijnecho hoor! Hartje gehoord, zagen het kindje ook bewegen :love: Ben nu precies 11 weken, 03-03-2020 uitgerekend.

Super fijn dat alle echo's tot nu toe goed zijn bij iedereen! Ik hoop echt dat ik nu wat meer blij durf te zijn. Maar ben nogal een piekeraar..... :!:
Hier ook goede termijnecho, ben nu uitgerekend op 6 maart. De kleine was super bewegelijk en het duurde even voordat ze het goed konden meten (helemaal niet erg, konden wij langer kijken).
Over 1 week NIPT met nevenbevindingen en zwangerschaps lab. Verder bieden ze hier omdat ik bij de gynaecoloog loop, ook nog een 13-weken echo aan, die nu met het vervallen van de combinatietest niet meer standaard is. Er zijn een aantal grote structurele afwijkingen (zoals anencephalie, geen hersenen) die je dan al kunt zien en grote consequenties hebben. Bovendien willen ze daar graag vaardigheid in behouden in het ziekenhuis. Dus 2 september mogen we al weer voor een echo.
Vlaflippie wat ontzettend lief van jouw collega's :love:

Esprietje dan weet je waarschijnlijk als eerste van de groep het geslacht! Wel super leuk hoor om te weten en fijn dat je op deze manier je beter voelt over het doen van de NIPT!

MisseD Gefeliciteerd met de goede echo! Juffertje jij natuurlijk ook! We lopen gelijk :) ik ben ook op 03-03 uitgerekend.

Hartje wat fijn ook een goede echo!! En leuk dat je nog een keer extra mag kijken! Ik hoor van vriendinnen die bij de gynaecoloog lopen dat er sowieso sneller even een echo gemaakt wordt.

Heerlijk al die bewegelijke kindjes op de echo's en wat fijn dat er al zoveel goede echo's zijn geweest :flirting:

Ik ga waarschijnlijk 1-9 weer even spieken en wie weet... Kan ze dan het geslacht al zien :sherlock:
Wauw wat fijn al die mooie echo's zeg!

Ik ben heel benieuwd naar de termijnecho.
Ik vond het al zo'n verschil tussen echo met 7 en 9 weken wat je kon zien, ben heel benieuwd. Verloskundige kon op het apparaat een filmpje maken en die hebben we mee op USB. Nu was er op ons filmpje weinig te zien, maar kan wel terugkijken hoe het hartje klopt. Nog een ruime week wachten op de termijnecho!

Gaan jullie als jullie het geslacht willen weten een extra echo doen of wachten jullie tot de 20 weken echo?
Ik denk dat ik het te lang vind wachten, niet eens perse voor het geslacht maar wel om dan 9 weken geen echo te hebben.

Zonnebloemetje, wat een spannende tijd zo nu het rond de tijd is dat het de vorige keer mis ging. Maar voor nu heb je een mooie echo gehad! Nog even en de spannendste weken zijn voorbij :hug:

Spullen kopen:wij hebben ook nog niets gekocht. Wel al aantal heel lieve cadeautjes gekregen.

Na termijnecho ga ik het ook mijn nichtjes (van 5) vertellen... weten jullie een leuke manier/cadeautje?
Allemaal mooie echo's! Wat fijn! :cheer2:

De meeste van jullie zijn echt al een stuk verder, ik ben waarschijnlijk 22 maart pas uitgerekend en moet nog even wachten op de termijn echo. Zoveel positief nieuws maakt me wel een stuk minder onzeker (hoewel het geen verschil maakt voor mij, maar toch).

Nipt nevenbevindingen.. ik twijfel daarover. De verloskundige gaf aan dat het vaak veel meer onzekerheid geeft, omdat ze vaak 'iets' vinden, maar niet precies weten wat dat dan betekent. Doen degene die kiezen voor de nipt ook nevenbevindingen?

Jantientje Fijn dat ze het op je werk al weten, scheelt een hoop geheimzinnigheid. Ik ben soms zo misselijk dat ik maar met een smoesje thuis ga werken, maar als ik dat te vaak doe gaat het wel opvallen natuurlijk :-| Gelukkig heb ik alle echo's of 's avonds of op mijn vrije dag staan.

Sambabal Waar heb jij je zwangerschapsbroeken besteld? Ik heb er nog geen, maar zou wel fijn zijn. Werk nu met elastiekjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven