Uitgerekend maart 2020
maandag 1 juli 2019 om 11:26
Hallo allemaal,
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
| Naam | Leeftijd | Uitgerekend | JMO | Afspraken | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| vlaflippie | 27 | 1e | 16 februari | 25/9 20wekenecho | Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn | |
| Domninoz | 30 | 3e | 26 februari | J | 16/9 controle | zoon bijna 3, zoon 10mnd |
| leahv | 31 | 3e | 1 maart | - | ||
| Koekiemonster26 | 29/32 | 2e | 3 maart | M | 5-9 controle | Vanishing Twin |
| Juffertje28 | 28 | 1e | 3 maart | 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho | - | |
| Sunny_Lady | 33/34 | 1e | 4 maart | 2 oktober 20 weken echo | Zwanger m.b.v. ICSI | |
| Pinda1511 | 27/29 | 1e | 5 maart | Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7 | ||
| JaneDoe00 | 27/29 | 1e | 5 maart | - | - | |
| Hartje83 | 35/39 | 2e | 5 maart | zoontje van 2 | ||
| Sambabal | 25/28 | 1e | 6 maart | 9-9 controle | Zwanger na Gonal F en Clomid | |
| MisseD | 28 | 2e | 6 maart | - | zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN | |
| Jantientje1 | 30/32 | 2e | 6 maart | 23 september controle | 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap | |
| Hufflepuff | 24 | 1e | 9 maart | 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho | miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger | |
| Chloé | 30 | 1e | 11 maart | Echo 12-09, 01-10, 22-10 | ||
| Koffiewijck | - | 1e | 11 maart | - | - | |
| Leeuw32 | 32/39 | 1e | 12 maart | J | 2 miskramen en zwanger via IVF | |
| Miesje1993 | 26/27 | 1e | 13 maart | 25 september | MA september 2018 | |
| Zonnebloem | 39 | 2e | 16 maart | echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn | Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad. | |
| Veyi | 28 | 1e | 17 maart | 19/9 controle verloskundige | ||
| Jetski15 | 33 | 2de | 17 maart | 8-10 controle verloskundige | zoon van 2 |
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
dinsdag 17 september 2019 om 14:20
dinsdag 17 september 2019 om 19:14
jetski Tja, niet echt een peil op te trekken. Merk dat het s ochtends wel meevalt, maar s avonds erger wordt. Ene dag is weer minder dan de ander.
zonnebloem antagel ken ik niet, zal daar eens voor kijken eventueel.
esprietje Af en toe wat melk drinken helpt ook las ik, of een hap droge havermout (gedsie haha, hoe krijg je dat weg dan, misschien dus met een slok melk). Als het zo blijft aanhouden ga ik het volgende week wel even vragen ja, vind het zo smerig die oprispingen!
Kan jij tot je verlof geen vrije dagen of vakantie meer nemen trouwens?
Fijn dat je ouders weer terugkomen! Geniet ervan
zonnebloem antagel ken ik niet, zal daar eens voor kijken eventueel.
esprietje Af en toe wat melk drinken helpt ook las ik, of een hap droge havermout (gedsie haha, hoe krijg je dat weg dan, misschien dus met een slok melk). Als het zo blijft aanhouden ga ik het volgende week wel even vragen ja, vind het zo smerig die oprispingen!
Kan jij tot je verlof geen vrije dagen of vakantie meer nemen trouwens?
Fijn dat je ouders weer terugkomen! Geniet ervan
dinsdag 17 september 2019 om 20:30
woensdag 18 september 2019 om 14:31
owwww sorry Koffiewijk, ik was inderdaad in de war! Wat leuk dat je vrijdag het hartje gaat horen. Superbijzonder vond ik dat!
Vlaflippie: hahaha dankzij jouw tip van droge havermout ben ik bijna gestikt gisteravond. Ik nam een droge hap maar dat is dus echt niet weg te krijgen!!
Vervolgens had ik het in een slok water gedaan, maar dat ging ook niet helemaal goed en het kwam zo weer terug de gootsteen in. Geen succesnummer, toen maar door de yoghurt geroerd!
Vlaflippie: hahaha dankzij jouw tip van droge havermout ben ik bijna gestikt gisteravond. Ik nam een droge hap maar dat is dus echt niet weg te krijgen!!
Vervolgens had ik het in een slok water gedaan, maar dat ging ook niet helemaal goed en het kwam zo weer terug de gootsteen in. Geen succesnummer, toen maar door de yoghurt geroerd!
woensdag 18 september 2019 om 14:34
@zonnebloem thanks voor je reactie op de doppler. Dan ga ik het ook af en toe doen, zeker niet elke dag.
Voel jij nu je kindje al? Las eerder dat sommige meiden dat idee al hebben.
Het is hier trouwens wel verlaten stil. Was best wel een beetje verbaasd eigenlijk.... Komt een dame langs die, behalve 1 egopost, nooit meeschrijft, vraagt om whatsapp en iedereen is weg. Nou ja ieder zijn ding hoor, maar wel jammer.
Het is hier trouwens wel verlaten stil. Was best wel een beetje verbaasd eigenlijk.... Komt een dame langs die, behalve 1 egopost, nooit meeschrijft, vraagt om whatsapp en iedereen is weg. Nou ja ieder zijn ding hoor, maar wel jammer.
woensdag 18 september 2019 om 14:54
Vlaflippie, Antagel werkte bij mij heel goed. Ik had het als tip van een andere zwangere. Ik meen beetje melkachtig met een hele lichte muntsmaak.
Koffiewijck, leuk het hartje luisteren. Wil jij het geslacht weten eigenlijk?
Esprietje, hahaha moet erg lachen om je havermoutverhaal. Lijkt me ook echt niet lekker en veel te droog.
Heb net weer even geluisterd. Direct gevonden en flink hoge snelheid, dus ik denk dat het aan het turnen was. Vrijdag weer een echo. Duim maar voor me dat het goed zit.
Af en toe denk ik dat ik de kleine voel. Kleine kriebeltjes of plopjes. Blijft lastig te voelen in het begin. Toen ik het bij de eerste voelde, duurde het niet lang dat ik het van buiten ook kon voelen met de hand. Dus denk dat ik het langer gevoeld zou moeten kunnen hebben.
Het is hier super stil idd. Er zitten er een stuk of 13 op de whatsapp. Erg gezellig. Dus voel je absoluut vrij om erbij te komen. Maar ik snap het punt van privacy ook heel goed hoor. Lastige aan het forum hier vind ik dat ik er na 2 dagen weer uitgegooid wordt en een nieuw wachtwoord aan moet maken. Heeeeeeel irritant.
Koffiewijck, leuk het hartje luisteren. Wil jij het geslacht weten eigenlijk?
Esprietje, hahaha moet erg lachen om je havermoutverhaal. Lijkt me ook echt niet lekker en veel te droog.
Heb net weer even geluisterd. Direct gevonden en flink hoge snelheid, dus ik denk dat het aan het turnen was. Vrijdag weer een echo. Duim maar voor me dat het goed zit.
Af en toe denk ik dat ik de kleine voel. Kleine kriebeltjes of plopjes. Blijft lastig te voelen in het begin. Toen ik het bij de eerste voelde, duurde het niet lang dat ik het van buiten ook kon voelen met de hand. Dus denk dat ik het langer gevoeld zou moeten kunnen hebben.
Het is hier super stil idd. Er zitten er een stuk of 13 op de whatsapp. Erg gezellig. Dus voel je absoluut vrij om erbij te komen. Maar ik snap het punt van privacy ook heel goed hoor. Lastige aan het forum hier vind ik dat ik er na 2 dagen weer uitgegooid wordt en een nieuw wachtwoord aan moet maken. Heeeeeeel irritant.
woensdag 18 september 2019 om 15:40
Lief dat je dan de moeite nog neemt om naar het forum te komen Zonnebloem! En wat fijn dat je het hartje net weer hebt gehoord. Vrijdag komt mijn doppler
.Gebruik jij trouwens een speciale gel?
De whatsapp is niks voor mij. Ik word al zo afgeleid door whatsapp dat ik het echt tot een minimum beperk. Het forum moet ik echt aanzetten zeg maar, dat werkt beter voor mij.
Wat raar dat jij elke keer een nieuw wachtwoord moet aanmaken! Ik heb dat nooit!
De whatsapp is niks voor mij. Ik word al zo afgeleid door whatsapp dat ik het echt tot een minimum beperk. Het forum moet ik echt aanzetten zeg maar, dat werkt beter voor mij.
Wat raar dat jij elke keer een nieuw wachtwoord moet aanmaken! Ik heb dat nooit!
woensdag 18 september 2019 om 16:15
Gaat verder alles goed met je?Esprietje schreef: ↑18-09-2019 14:34@zonnebloem thanks voor je reactie op de doppler. Dan ga ik het ook af en toe doen, zeker niet elke dag.
woensdag 18 september 2019 om 16:17
Bij mijn doppler zat een tubetje met gel. Je kan het ook via bol.com bestellen, zoek maar op doppler gel.
Je kan de whatsappgroep ook gewoon proberen, gewoon op stil zetten en in de avond lekker even teruglezen of gewoon meekletsen. Er is geen verplichting hoor om constant te reageren.
Inloggen is idd heel raar. Ik vroeg het ooit ook aan iemand anders en zij had het ook niet. Het is gekomen toen een 3 jaar geleden de site veranderd werd. We zijn toen ook uiteindelijk naar de app gegaan omdat er iemand was die helemaal niet meer kon inloggen. Groep bestaat nog steeds en elkaar ook paar keer in het echt ontmoet. Echt heel leuk.
Je kan de whatsappgroep ook gewoon proberen, gewoon op stil zetten en in de avond lekker even teruglezen of gewoon meekletsen. Er is geen verplichting hoor om constant te reageren.
Inloggen is idd heel raar. Ik vroeg het ooit ook aan iemand anders en zij had het ook niet. Het is gekomen toen een 3 jaar geleden de site veranderd werd. We zijn toen ook uiteindelijk naar de app gegaan omdat er iemand was die helemaal niet meer kon inloggen. Groep bestaat nog steeds en elkaar ook paar keer in het echt ontmoet. Echt heel leuk.
woensdag 18 september 2019 om 16:56
Lieve dames,
Gezien het beperkte animo meer op dit forum (hoe leuk en fijn ik de reacties die er nog wel komen ook vind) verlaat ik de groep. Heb mezelf al uit de tabel gehaald
, hoeft niemand dat meer te doen.
@huffle: veel succes met school en je zus.
@leeuw: succes met de situatie met je man als hij straks de andere opdracht heeft.
@zonnebloem: hoop op alleen nog maar mooi nieuws voor jou de komende maanden!
@koekie: geniet van je meisje straks bedankt voor je inzet voor deze groep/dit formum en altijd vriendelijke en lieve bruikbare reacties
@alle anderen: uiteraard ook alle goeds en veel geluk met de kleine!
Gezien het beperkte animo meer op dit forum (hoe leuk en fijn ik de reacties die er nog wel komen ook vind) verlaat ik de groep. Heb mezelf al uit de tabel gehaald
@huffle: veel succes met school en je zus.
@leeuw: succes met de situatie met je man als hij straks de andere opdracht heeft.
@zonnebloem: hoop op alleen nog maar mooi nieuws voor jou de komende maanden!
@koekie: geniet van je meisje straks bedankt voor je inzet voor deze groep/dit formum en altijd vriendelijke en lieve bruikbare reacties
@alle anderen: uiteraard ook alle goeds en veel geluk met de kleine!
woensdag 18 september 2019 om 17:24
Niet echt bijgelezen, alleen het laatste bericht.
@Esprietje: Jammer dat je deze keuze maakt. Wil alleen laten weten dat je in de app groep niets verplicht bent. Hier ook op stil, moet de groep openen om wat te kunnen lezen en telefoon gaat regelmatig de kast in, zodat ik niet eens in de verleiding kom om afgeleid te worden. Maar het is een keuze en die kun alleen jij maken. Wel jammer dat je deze groep ook verlaat, hoop toch nog van je te lezen. Ook als iemand niet overal op reageert, kunnen zij daadwerkelijk meeleven. Ik hoop dat je snel meer rust krijgt in je privéleven... Ik wens je het allerbeste mocht je toch besluiten niet meer te schrijven, maar hoop dat je je bedenkt. De app groep is inderdaad erg gezellig
@Esprietje: Jammer dat je deze keuze maakt. Wil alleen laten weten dat je in de app groep niets verplicht bent. Hier ook op stil, moet de groep openen om wat te kunnen lezen en telefoon gaat regelmatig de kast in, zodat ik niet eens in de verleiding kom om afgeleid te worden. Maar het is een keuze en die kun alleen jij maken. Wel jammer dat je deze groep ook verlaat, hoop toch nog van je te lezen. Ook als iemand niet overal op reageert, kunnen zij daadwerkelijk meeleven. Ik hoop dat je snel meer rust krijgt in je privéleven... Ik wens je het allerbeste mocht je toch besluiten niet meer te schrijven, maar hoop dat je je bedenkt. De app groep is inderdaad erg gezellig
woensdag 18 september 2019 om 17:43
@esprietje. Wat jammer dat je weggaat
het is hier idd rustiger, maar sluit mij aan met wat er over de app gezegd is. En mocht je daar nog bij willen kan dat gewoon he!
En mocht dat niet zo zijn (ik blijf hier overigens wel lezen), fijne zwangerschap gewenst en ik hoop heel erg voor jou dat het allemaal weer wat bijdraaid
En mocht dat niet zo zijn (ik blijf hier overigens wel lezen), fijne zwangerschap gewenst en ik hoop heel erg voor jou dat het allemaal weer wat bijdraaid
woensdag 18 september 2019 om 18:39
woensdag 18 september 2019 om 20:13
Snap wel dat het jammer is, we waren/zijn best wel grote e actieve groep als ik het vergelijk met andere groepjes maar het voelt voor mij wel alsof je nu snel gaat... alsof het vanmiddag in een paar uur zo was. Jammer esprietje dat je gaat, leuk als je toch nog eens laat horen hoe het met je gaat!
En heel veel succes met de situatie met je vriend en zijn kinderen.
In algemeen Wat betreft forum/appgroep. Ik probeer de app groep nu uit. Had in eerste instantie toen het de eerste keer gevraagd werd niet mijn voorkeur. Maar heb er ook niets op tegen, ivm privacy of andere mogelijke reden.
Het is voor mij nog uitvinden of ik het makkelijker vind dan het forum.
Op het forum postte ik regelmatig als ik bij was maar soms ook ruim een week niet omdat ik dan eerst tijd wilde vinden om op iedereen te reageren.
Voor mij persoonlijk gaat de app nu snel qua reacties, ik haak gewoon weer aan op wat ik wil. Ik moet nog wel alle namen leren nu die anders zijn dan op het forum dus voelt soms nog iets onpersoonlijker omdat ik niet meer onthoud wie wat heeft gezegd
Ben wel van plan om ook hier nog te posten, gewoon zoals ik al deed even tussendoor en soms wat uitgebreider.
Voel je dus niet verplicht vlaflippie!
En voor de drukte van whatsapp; ik heb geluid en trillen uit maar ook meldingen van groepsapps worden niet meer getoond op mn startscherm. Dus pas als ik whatsapp open zie ik dat er berichten zijn in groepsapps: ideaal
@ zonnebloemetje, ja heb ook echt zin in! Het lijkt me heel bijzonder om te horen. En na een maand niets ook wel weer toe aan wat bevestiging.
Volgende week geslachtsbepaling... spannend!
En heel veel succes met de situatie met je vriend en zijn kinderen.
In algemeen Wat betreft forum/appgroep. Ik probeer de app groep nu uit. Had in eerste instantie toen het de eerste keer gevraagd werd niet mijn voorkeur. Maar heb er ook niets op tegen, ivm privacy of andere mogelijke reden.
Het is voor mij nog uitvinden of ik het makkelijker vind dan het forum.
Op het forum postte ik regelmatig als ik bij was maar soms ook ruim een week niet omdat ik dan eerst tijd wilde vinden om op iedereen te reageren.
Voor mij persoonlijk gaat de app nu snel qua reacties, ik haak gewoon weer aan op wat ik wil. Ik moet nog wel alle namen leren nu die anders zijn dan op het forum dus voelt soms nog iets onpersoonlijker omdat ik niet meer onthoud wie wat heeft gezegd
Ben wel van plan om ook hier nog te posten, gewoon zoals ik al deed even tussendoor en soms wat uitgebreider.
Voel je dus niet verplicht vlaflippie!
En voor de drukte van whatsapp; ik heb geluid en trillen uit maar ook meldingen van groepsapps worden niet meer getoond op mn startscherm. Dus pas als ik whatsapp open zie ik dat er berichten zijn in groepsapps: ideaal
@ zonnebloemetje, ja heb ook echt zin in! Het lijkt me heel bijzonder om te horen. En na een maand niets ook wel weer toe aan wat bevestiging.
Volgende week geslachtsbepaling... spannend!
woensdag 18 september 2019 om 21:12
@koffie, ik heb Koekie nu een Pb gestuurd met m'n nummer, maar inderdaad onder het mom van 'ik ga het proberen'. Eruit kan altijd nog 
Spannend volgende week geslachtsbepaling! Wanneer heb je die? En hoeveel weken ben je dan? Ik heb volgende week de 20weken echo dus dan horen we het ook! Zo spannend.
Spannend volgende week geslachtsbepaling! Wanneer heb je die? En hoeveel weken ben je dan? Ik heb volgende week de 20weken echo dus dan horen we het ook! Zo spannend.