Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Thembo, grappig. Ik heb ook van zulke dingen gehad. Dat ik schrok omdat ik dacht dat ik vergeten was zoontje terug in bed te leggen na een voeding. En ik ging dus ook zoeken onder de dekens.

Ook een keer dat ik droomde dat ik aan het voeden was. Ik ging hem al helemaal aanleggen, alleen was er dus geen baby......die lag ook nog in bed te huilen!

Ik heb trouwens ook wat beginnende kloven gehad. Zeer, zeer pijnlijk. Maar bepanthen is een wondermiddel. Ik smeer de restjes melk uit als hij klaar is en laat het dan eerst drogen, daarna smeren met bepanthen. Als je het nog niet had geprobeerd, echt doen!

Anira, jullie zijn lekker aan klussen! Wat een heerlijke week om vrij te zijn!

Watje nog geen nieuws. Tiaraatje? Beetje lamlendige dag vandaag?

Phoehee, wat fijn dat alles er goed uit zag! Wie weet deze keer dan eindelijk raak!

Man is op pad voor een magnum. Zag een reclame op tv en ik kon gelijk aan niks anders meer denken.

Schaam, schaam. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had laatst toch zo'n zin in een sigaret! Ik ben gestopt omdat ik het zelf zat was. Niet omdat ik toen al zwanger wilde worden. Al met al pas een jaar gestopt nu. Maar ooh men, wat had ik er een trek in. Moet mijn Allen Carr boek er maar weer eens bij pakken. Stom, want ik wil echt niet meer roken. Maar heb er toch zin in. Bah!

Magnum gearriveerd. Tot morgen!
Thembo grappig jou half wakkere droom. Mijn vriend wordt wel eens half wakker en dan zegt/roept ie 'waar zijn de konijnen?' Hij heeft ook eens geroepen 'het paard!!!' Toen zei ik 'we hebben geen paard' en hij 'oh nee'

Grappig dat je ook echt aan het zoeken was!

Anira lekker weekje uitgezocht om vrij te zijn!

Ik zou trouwens eerder voor post gaan, dat hebben mensen in hun handen en staat iets dichter bij. Je leest het dan ook sneller nog een keer.

Tazzle super dat je vriend's vrienden goed zijn! Op papier dus alles goed, alleen die samenlevingstest nog een keertje.

Ga nu naar bedje, helemaal in mijn eentje vanacht.
Biaha ik had gister ook al een magnum op. Zo'n witte met rose erin. (ook wel pakje boter op een stokje genoemd)
Hoi dames, even een snelle ronde!

Anira, gewoon via email doen!

tazzle en Phoehee, alles goed, helemaal gaaf!

Fien aan het opruimen, lekker...

Watje, goed idee om niet naar de bruiloft te gaan... Hoe staat het met de weeen?

Tiaraatje, hou je het nog vol?

Ik heb wederom 7,5 uur geslapen, het kan niet op!!! Vandaag komt mijn vader om de tuin fatsoenlijk te maken om er zo in te kunnen zitten. Ik kijk er zoooo naar uit! Maar verwacht dus pas morgenavond weer even te kunnen spieken. Niet bevallen in de tussentijd he... (of eigenlijk, go girls!)
Kiekeboe wat een heerlijke nachten heb jij weer. Lekker van genieten. Fijn dat je tuin een beetje opgeknapt kan gaan worden, Van buiten zitten kun je zo blij worden.

Tiaraatje hoe is het bij jou? Al nieuws?

Anira lekker bezig dus jullie. Mooie week ook om vrij te zijn. Ik zou trouwens ook per post doen. Maar dat is meer gevoelsmatig.

Tazzle en Phoehee super dat alles goed was bij jullie.

Hier alle activiteit weer stilgevallen. Vannacht een rustige nacht gehad en redelijk geslapen, dat is dan wel weer lekker. Vanmiddag een dag verwend worden door mijn moeder kan ik me ook erg op verheugen.
Morgen dames.

Heb geslapen van half 10 tot half 9. Een goede 11u zeg maar. Maar man, wat heb ik een hoofdpijn. Heb ik altijd als ik lang geslapen heb. En ik raak natuurlijk niet wakker, terwijl ik gisteren zo fris als een hoentje was.

Hier gisteren ontdekt dat ik straïe op mijn buik heb. Rond mijn navel dan wel. Is raar om te zien. Maar ik heb dezelfde straïe op mijn benen, en daar zie je bijna niks meer van. Maak me er niet echt veel zorgen over. Dan is het maar zo.

Wat een grappige dromen hebben jullie, Thembo en Biaha. Ik zal flesvoeding geven, en dat zal ik op het kinderkamertje doen, dus schrik om het kleintje vergeten terug te leggen zal ik niet hebben denk ik. Kan me wel voorstellen dat je man raar keek Thembo

Phoehee, wat grappig van je vriend. Die van mij ligt al eens te lachen in zijn slaap en als ik hem dan vraag waarom hij lacht, mompelt hij meestal wel iets maar ik begrijp hem nooit. En ik heb blijkbaar de laatste tijd de gewoonte opgenomen om te beginnen schoppen terwijl ik slaap haha. Gelukkig heeft vriendlief wat meedelijden en schopt hij niet terug.

Konijn wilt al de hele morgen met me spelen maar ik ben al helemaal niet wakker en het lukt me ook niet om achter hem aan te zitten (wat hij super vindt). Die is nu al constant rond en tussen mijn benen aan het draaien, heb hem natuurlijk al 2x geraakt met mijn voet tijdens het stappen. Naja, zo leert hij het misschien af Was toch niet hard.

Tazzle en Phoehee, benieuwd hoe de verdere onderzoeken zullen verlopen bij jullie.

Watje, ik had morgen ook een huwelijksfeest, maar dat heb ik onmiddellijk afgezegd. En maar goed ook, zou nu toch niks meer zijn voor mij.

Kiekeboe, wat goed dat je beter slaapt. Zal wel deugd doen hé.

Sorry voor degene die ik vergeten ben, maar heb effe geen fut meer, ga op de bank hangen
Hallo ladies!

Kiekeboe, schiet de tuin een beetje op? Als het af is kom ik bij jou in de tuin zitten hoor!

En gelukkig weer wat beter geslapen!

Fien ook al zo lekker geslapen.

Watje, vanochtend nog geen actie dus. En Tiaraatje???

Hier een heerlijke dag gehad. Zoon op het kdv en ik heb 2 uur gewandeld met zoontje in de kinderwagen. Zalig!

Zoon heeft de hele dag in de zandbak gezeten ( en de halve inhoud ervan mee naar huis genomen ) dus iedereen had zich prima vermaakt.
Zo te zien heeft iedereen hier de dag buiten doorgebracht trouwens, wat een rust!
Ja wat een weertje he!

Fien ik had vandaag de konijntjes lekkr buiten, gingen ze helemaal rennen en springen.

En die staie zal in die paar weken nog toch niet veel erger worden? En je bespaart het keizersnee litteken!

Watje nog meer geduld dus maareh waar is Tiaraatje vandaag???

Hier geeeeen nieuws. Lekker weekend met weinig verplichtingen.
Hoi dames,

Nou vannacht niet echt geweldig geslapen... Vriendlief had een borrel en omdat hij toch echt mijn vader moet helpen (ook weer vrieg vanmorgen) hadden we afgesproken dat hij om 12 uur thuis zou zijn (de borrel begon om half 6 dus dat leek redelijk). Maar uiteindelijk was hij pas om half 2 thuis. Ik had wel een sms-je (eindelijk....) gehad om kwart voor 1 dat hij eraan kwam. Maar dan nog 45 minuten later....

Ik was goed boos en gebroken omdat ik niet in slaap kon vallen. Maar gelukkig voelde hij zich wel heel schuldig en gaf hij me wel gelijk. Laat hem maar even voelen...

maar de tuin dames, het wordt echt wat!!!! Ik maak, als het af is wel een foto en plaats dan een voor en na foto op hyves. Ze zijn nu alweer begonnen, maar het weertje is vandaga niet zo lekker als gisteren. Las net het weerbericht en het wordt vandaag ook niets meer hier, pas morgen weer. Jammer!

Maar Biaha, ik vond ook al dat jij lekker bij ons in de tuin moest komen zitten.... Parasol, stoeltjes, komt helemaal goed!!!

Wat een lekkere dromen hebben jullie zeg! Moet er wel weer om lachen... Nou dames, als het bij jullie wel mooi weer is geniet er dan lekker van! Ik ga zo even op de markt kijken of ze nog wat planten hebben om de plantenbakken te vullen.

Watje en Tiaraatje, geen nieuws??? Wel melden he...

PS Sorry dat ik niet op iedereen reageer, komt wel weer!!!
Ik meld me ff, niks nieuws onder de zon, tis 4 april...

blijf me af en toe wel melden, eerst even in huis bezig

x
Hier ook nog niks nieuws. Behalve dan dat ik ben aangestoken door manlief en me echt heel rot voel. Meld me later wel weer als ik hopelijk wat fitter ben.
sterkte Watje! Hopelijk lig je niet zo zwaar ziek op bed binnenkort maar word jij alleen verkouden.

Anira, wat heb je met je sollicitatie gedaan? Heb je um al verstuurd of nog niet Ik heb nog helemaal gene bericht terug van welke (open) sollicitatie dan ook. Best gek eigenlijk.
goede middag dames,

de tuin hier schiet ook mooi op. Teras is klaar en de graszoden liggen er in. Nu nog planten uitzoeken en in de borders zetten. Ben benieuwd naar jou tuin kiekeboe.

Gister heb ik de eerste babywas gedraait, beetje vroeg maar gister kon het heerlijk buiten drogen. Vandaag alles gestreken en kan het de tijdelijke kast in. Babykamer is nog niet klaar maar schiet al wel mooi op.

De sollicitatie gaat vandaag de deur uit, ga hem toch per post doen. Duimen jullie voor me? Jammer dat je nog niets gehoord hebt van jou sollicitaties kiekeboe, hoop dat je snel goed gericht hebt.

Verder weinig bijzonders hier. Tis hier bewolkt en niet zo mooi als gister, hopelijk breekt de zon nog door.
Anira, ik zal voor je duimen!

Kiekeboe, vriendlief is dus lekker de hort op geweest. Staat hij nu met een kater in de tuin?

Idd niet echt gewedig weer vergeleken met gisteren!

Watje en Tiaraatje, jullie houden het wel spannend!

Wij zijn aan huis gekluisterd vandaag. Man is net weg om te werken. Zoontje is aan het regelen. Hij wil elk uur zo'n beetje drinken. En huilt als hij in bed wordt gelegd.

Meestal duurt dit 1 of 2 dagen. Als het achter de rug is kan ik wel een nieuw setje tepels gebruiken! Hopelijk gaat hij hierdoor wel wat minder vaak drinken. ( doel van regelen is de productie opkrikken, zodat hij minder vaak, maar wel meer per keer gaat drinken )

Zit met 1 hand te typen, want kind aan tiet. Zoon zit naar Boes te kijken. Het blijft gewoon leuk. Ik kan er nog steeds om lachen! Ga dus maar meekijken.
OIh watje, ik zie dat je ziek bent. Hopelijk nog maar even niet bevallen dan. Snel weer beter worden hoor!
Het blijft nu bij een flinke verkoudheid en ik ben heel hees. Niet zo handig met een klein handenbindertje in huis, maar goed. Helaas nog geen bevallingstekenen, zometeen nog maar even boodschappen doen, want manlief vindt zichzelf nog steeds veel zieliger dan ik.

Anira ik ga voor je duimen hoor voor je sollicitatie. En een babywas draaien is gewoon leuk, ook al is het dan nog vroeg. Maakt het allemaal een stuk echter zeg maar. Fijn dat de tuin zo opschiet.

Kiekeboe ook al lekker met de tuin bezig. Is het nu zo ver al af? Hoe is het met je vriend?

Biaha lekker he die regeldagen. Hopelijk houdt hij je tepels een beetje intact. En ook te hopen dat hij dan idd net wat minder vaak komt om te drinken.

Boes is wel van heel lang geleden zeg, maar nog steeds erg leuk.
Hee iedereen!!!

Ik ben weer een beetje bijgelezen!!

Thembo; wat een droom zeg hahaha! Gaat het verder allemaal goed?? Druk met kraambezoek of valt het allemaal wel mee?

Watje; spannend hoor!! Hoe is het nu bij jou? 2 cm al dan kan het toch nooit meer dagen duren... of toch wel?? Beterschap iig! Ziek zijn kan je nu niet gebruiken natuurlijk!

Phoehee; Fijn dat het allemaal goed was..... en nu? Maar gewoon sexen en afwachten tot het raak is?

Biaha; Boes boes ja... pff ik vond het vroeger geweldig.. Nu kijken de kindjes er ook na en vraag ik me serieus af wat ik er leuk aan vond hahaha!

Anira; Ik duim voor je!

Tiaraatje hoe gaat het nu met jou?

Bij mij alles prima... Wel erg moe. Om 19.00 uur vallen me ogen dicht! Komende dinsdag en woensdag tentamens om 19.00 uur. Pff denk dat ik die van dinsdag oversla want heb die toch nog niet goed geleerd... Haal m nooit!

24 april mag ik voor mijn eerste echo!

Komende dinsdag ben k alweer 9 weken, het schiet hard op!

Vanav alleen thuis, proberen wat te leren en dan toch ook gestrekt op de bank denk!

Vind het nu wel moeilijk me mond te houden tegen ouders, en vooral tegen mijn moeder... Nog een weekje, dan vertellen we het. Zijn mijn broer en zijn vriendin er ook dus dat is misschien wel zo leuk he!
Oh man, als dit vannacht ook zo door gaat kan je me morgen opvegen.

hij heeft vandaag tussen drinken in steeds hooguit een half uur geslapen!

Ik word langzaam gek.....
Oh Biaha, ik heb medelijden met je.....! Vreselijk dit soort tijden. Onthoudt, het gaat ooit over! Hoop dat je regeldagen snel voorbij zijn!
Watje, had verwacht dat je nu al druk doende zou zijn met bevallen...... maar nog niks! Ik wist niet dat dat kon!

Sterkte de komende dagen!
Watje misschien wacht je lijf nu alleen maar langer nu je zo verkouden bent. Shit dat voelt zo rot en dan die buik erbij en dan kan je helemaal geen kant op. Sterkte!

Biaha nieuwe tepels hahaha. Ik denk dat je het hier mee zult moeten doen. Mijn zus gaf een jaar borstvoeding en dan krijgen ze tandjes op een gegeven moment...

Adventure hoe is bij jou de situatie thuis en met die ene persoon? Je kan het ook op hyves schrijven hoor.

Brabo de 24e is dan jou 12 weken echo toch? En het is al bijna pasen dus nog effe. Shit van dat moe zijn en tentames, is echt veel te veel dan. Maar inhalen gaat dus wel. Oja je vroeg wat nu met de onderzoeken; ik moet nog bloedprikken op dag 3 van de volgende cyclus, vriend moet potje inleveren en ik krijg nog de bloedonderzoeken-uitslag van het dag 20 bloedonderzoek op progestoron. Dan moeten we langskomen en bespreken ze alles en als alles goed is sturen ze je weer een half jaar naar huis. Als er iets niet goed is zal dat plan veranderen.

Anira ik duim voor je! Je had er ook een zelfgemaakte postzegel op kunnen doen met een mooie foto van jezelf. Al is dat wel weer veel werk misschien.

Kiekeboe terrecht dat je boos bent geworden, is toch 1,5 uur te laat thuis. Huisarrest!!

Ik ga vandaag naar vriend's wedstrijd kijken en misschien nog even langs zo'n outlet winkelcentrum. Maar dat is dan hoogstens 1,5 uur nog. Verder ben ik moe en doet mijn lijf zeer maar dat komt omdat ik gister teveel heb gesport in zeer zware omstandigheden bijna 6 uur lang. (auw) Was wel leuk, geen wedstrijd maar receatief maar je wilt toch laten zien wat je kan he! (de wedstrijd is vandaag op tv vanmiddag bij de mannen op de belg en ned.)
Ik wist trouwens ook niet dat je zo lang kan doorlopen als je al ontsluiting hebt, nou ja weer wat geleerd. Baal er enorm van dat het allemaal niet doorzet. Morgen weer naar de vlos.

Phoehee dat klinkt ook pijnlijk, die zes uur sporten. Vind het maar knap van je.

Biaha wat enorm zwaar bij jou zeg. Heel veel sterkte met dat kleine mannetje.

Brabo jouw eerste echo komt ook in zicht. Spannend hoor. Fijn dat je het toch snel kunt gaan vertellen, het is wel erg moeilijk om je mond te houden.

Tiaraatje hoe gaat het met jou?
Hoi dames!

Nou, de tijdelijke tuin inrichting is zo goed al af!!!! Vandaag nog even wat tuinaarde halen en de rest van de planten in de aarde zetten (want nu staan er nog een paar met de pootjes in de pot) en dan is het tuingedeelte echt helemaal klaar en kunnen we ervan genieten!!!!

Het is echt een tijdelijke tuin, alles is van hout, maar dat zie je niet want ik heb het grijs geschilderd. Maar de tuin is opgehoogd met palets en daarop dus grijze multiplex platen. De plantenbakken zijn ook van multiplexplaten.... Maar de insteek is om het voor een jaar, anderhalf jaar te hebben staan. En dan zien we wel weer eens verder. Nou, als je met 2 volle dagen werk een tuininrichting (inclusief nieuwe planten) hebt voor €250 dan doe je het goed.....

ik ga zo nog even op zoek naar een foto van voor het opknappen en straks maak ik een foto met mooi weer (jawel, de is hier in het Marathon-Rotterdam al aanwezig!), dan zet ik ze op de hyves.

Biaha, je komt maar binnenkort een lekker bakkie doen in onze tuin hoor!

Is zoontje nog steeds aan het regelen? En hoe gaat dat?

Anira, ben heel benieuwd, ik duim me in ieder geval helemaal suf hier voor je! Ik heb inmiddels 1 brief terug dat de vacature vervuld is. Dacht ik al, want 2 dagen na mijn sollicitatie was ie van internet af....

Plaats jij straks ook voor- en na fotootjes van de tuin op hyves????

Watje, hoe voel je je? En wordt die vriend van je nou al eens wat beter? Mijn vriend heeft zich kranig geweerd gisteren... Maar waar hij normaal altijd het laat wil maken op zaterdag, stortte hij nu ook om 10 uur helemaal in... Je had um moeten zien gistermorgen met van die rood doorlopen kleine oogjes

Brabo, leuk je eerste echo! En hoe ga je het goede nieuws vertellen? Doe je nog iets speciaals?

Alvast succes met je tentamen, lijkt me inderdaad zwaar als je zo vroeg al helemaal op bent.....

Adventure, jij blijft ook nieuwsgierig....

Phoehee, ik ben trouwens 31 weken precies vandaag.

Jij lekker spierpijn, voelt af en toe ook wel goed, maar je lijf wordt er zoooo vreselijk stijf van... Sterkte vandaag! Even shoppen is dan misschien helemaal geen verkeerde.

Tiaraatje, hoe staat het?
Goeiemorgen!

Ik doe even een korte poging. Ik was net aan het typen en ineens POEF alles weg!

Phoehee, ik moet soms zo om jou lachen! Grappig mens ben je!

Kiekeboe, ben erg benieuwd naar je tuin! WIj hebben toch een week overlappend verlof? Kom ik in die week even op maandag of vrijdag langs ofzo. Zoon op het kdv. Hij heeft zo weinig aan koffie drinken!

Tiaraatje, gaat het nog een beetje?

Brabo, je hebt het nog steeds voor je kunnen houden! Verwachten je ouders al wat of zal het een complete verrassing zijn?

Watje, houd jij het ook nopg een beetje uit?

Hier toch een aardige nacht gehad. Lange ruk in de avond en vannacht om de 3 a 4 uur. Was erg kort regelen of hij was gewoon een beetje in de war. Vandaag is er in ieder geval niks meer van te merken.

Kiekeboe, ze gaan rond de 6 weken ( nu dus ) regelen en rond de 3 maanden geloof ik. Komt er op neer dat niks goed is, behalve aan de tiet hangen. Door al dat aanleggen wat je doet, gaat je productie omhoog. Kind krijgt andere behoeften (voedingsstoffen, of meer nodig per voeding) Dat bereikt hij dus met regelen. Maar weet nu niet meer zo zeker of dat het wel was. Heeft erg kort geduurd namelijk.

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven