Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hey dames, niet alles bijgelezen, heb niet zoveel tijd om te posten. Een mindere nacht gehad, draaien wordt steeds moeilijker en ik heb steeds van die bulten als ik mij draai, ik voel het kleintje gewoon van rechts naar links 'schuiven'. Vandaag heel veel buikpijn, een drukkend gevoel (mijn buik die naar beneden gedrukt wordt) last van mijn rug (voorweeën?), buik hangt trouwens een stuk lager en pijn aan mijn schaambeen. Ook wat duizelig, maar denk dat dat door het slaaptekort komt. Vriend is naar Geraardsbergen, naar de Rond van Vlaanderen gaan kijken, schoonpa komt straks eens langs (komt de vaat doen, hoe lief ) en deze namiddag komen mijn ouders eens langs. Rond 18u bij schoonouders gaan eten en vanavond vroeg in mijn bedje denk ik. Benieuwd wat de gyn dinsdag zal zeggen.

Watje en Tiaraatje, hopelijk vlug goed nieuws nu voor jullie he.
Fien leuk dat je vriend is wezen kijken! En een belg gewonnen helemaal mooi. Hij reed weg daar op de muur dus dat heeft je vriend mooi gezien. (daar was ik gister ook dus!!!)

Kiekeboe is lekker goedkoop dus die tijdelijke tuin. Ben benieuwd naar een foto. En al weer 31 weken!!! Wat gaat de tijd snel eigenlijk.

Vanmiddag was wel lekker, het was zonnig en heb lekker frietje joppiesaus en een kaaskroket gegeten tijdens de wedstrijd van vriend. Daarna nog even gesjopt maar niets gekocht en vriend ook niet. Heb ook werkelijk niets nodig en ben best trots.

Daarna nog het nieuwe konijnenhok geplaatst en aangepast dat het past op de ren. Nu de rest van de tuin nog.

Verder geen nieuws, zit op dag 23 en verwacht na 29 ongesteld te kunnen gaan worden. Dat zou 2 dagen eerder zijn dan 'normaal' maar loop echt voor.

Morgen op de fiets naar werk dus moet vroeg op. Effe douchen en dan na bed.
Phoehee, was jij gisteren op de muur? Wij gaan normaal gezien ieder jaar daarheen tijdens de Ronde van Vlaanderen, omdat wij daar vrienden wonen hebben (lekker handig). Maar dit jaar zag ik het echt niet zitten om tussen die massa te gaan staan. Trouwens, vriend was toch niet op de muur maar op de Bosberg (laatste beklimming). Reed jouw vriend mee? Ja het is Stijn Devolder die gewonnen heeft. Ik kijk wel veel naar wielrennen hoor, vriend is een fanaat en ik kijk meestal ook wel als ik alleen ben (op tv dan). Als het hier in de buurt is, durven we wel eens 'live' gaan kijken, maar je ziet toch veel meer op tv vind ik.

Watje en Tiaraatje, hoe gaat het met jullie? Mijn moeder zegt steeds dat de meeste geboortes rond volle maan gebeuren, en als ik het goed heb is dat op 9 april. Zou wel grappig zijn mochten jullie op dezelfde dag bevallen

Ow ja, dit is waarschijnlijk een fabeltje - hoewel, mijn moeder gelooft er toch sterk in - maar het schijnt dat, als je bijna op bevallen staat en je loopt met blote voeten in de zee, je sneller zou bevallen. Is een 'truukje' dat mijn moeder soms wel meegeeft aan zwangere vrouwen die het lastig krijgen (zij regelt de geboortekaartjes dus ziet veel zwangere vrouwen voorbijkomen), en soms helpt het blijkbaar wel. Of het is puur toeval, kan ook natuurlijk.

Hier gaat alles goed. Wel 'last' (als je dat zo kunt noemen) van harde buiken en de buikpijn en rugpijn en zo, en gisterenavond ook wat steken onderin, maar zo zal het bij iedereen wel beginnen zeker? Ik zie mij de eerste dagen nog niet bevallen. Mijn moeder wel, maar die verlangt gewoon teveel naar haar kleinkind hehe. Ze schrok er wel van hoe laag mijn buik al hangt, en met haar 'ervaring' heeft ze voorspeld dat het niet lang meer zal duren. Naja, is ook maar 5 weken meer he hehe
goedemorgen dames,

mijn vakantie zit er jammer genoeg weer op.

Vanacht erg beroerd geslapen. Werd wakker rond 1:30 van harde buiken die maar niet overgingen. Tot 2:30 zitten / liggen puffen en kon geen fijne houding vinden. Manlief het bed uitgestuurd om de douche aan te zetten. Stond dus vanacht om 2:30 tot 3:00 onder de douch en toen zakte het eindelijk af.

Eindelijk rond 3:30 weer in slaap gevallen om vervolgens om 6:30 weer wakker te worden van de wekker van manlief.

Ben maar mn bed uitgegaan want kon toch niet meer slapen, zit nu heel rustig wakker te worden, zo aankleden, hond uitlaten en van rustig aan naar het werk. Zie wel hoe het gaat, lukt het niet dan ben ik snel weer thuis.
Jullie maken het wel spannend allemaal zeg!

Watje, hoe staat het er voor? Vandaag naar de vlos toch? Ben benieuwd wat ze zegt.

Tiaraatje, hoe gaat het met jou dan?

Poehee, lief dat je naar de situatie hier vroeg. Alles is in rustiger vaarwater gekomen, rechtzaak is afgerond en we proberen ons niet zo druk meer te maken. Wij kunnen er toch niets aan veranderen hoe de situatie daar is, dus zorgen we zoveel mogelijk voor een warme en liefdevolle veilige omgeving hier als de kinderen er zijn.

Ook wij zijn heerlijk in de tuin bezig geweest, nieuwe filter met fontein en watervalletje gemaakt, nieuwe vissen erbij gekocht. Heerlijk vind ik dat om bij de vijver te zitten en al dat leven te zien. De kikkers zijn volop aan het paren, soms in een kluwe van 4 of 5 kikkers bij elkaar, haha.

Iedereen een hele fijne dag, en hopelijk snel bevallingsnieuws!
Nog niks veranderd hier. Straks naar de vlos, ben ook erg benieuwd wat ze zegt. Nog steeds vreselijk verkouden, maar gelukkig werkt het weer een beetje mee vandaag.

Fien onze oudste is toevallig met volle maan geboren twee jaar geleden.

Zal later nog even reageren op iedereen.
Hai

Ff kort, geen puf meer.

Niks aan het handje hier. Mevrouw zit nog goed blijkbaar.

Controle gehad, alles nog dicht, geen ontsluiting geen verweekte bmm.........

Ik vraag me af of ik ooit ga bevallen.
Ik hoop dat je moeder gelijk heeft Fien en dat ik dan maar op 9 april ga bevallen...
Hoi dames!

Jeetje, Tiaraatje. Helemaal niks dus! Het kan dan alsnog zo gebeurd zijn natuurlijk, maar dat is niet wat je wil horen!

Ik ga ook voor 9 april voor jou. Mooie datum; 09-04-09. Die gaat het worden!

Adventure, fijn dat alles weer wat rustiger is bij jullie! Blijft leuk dat jij hier nog regelmatig komt kijken!

Vanochtend heel erg vroeg ruzie gehad met man. Zoontje werd wakker, maar 1,5 uur na de laatste voeding. Ik heb het idee dat die vroege ochtend (tussen 5 en 6) ermee te maken heeft dat hij kramp heeft. Hij wil in ieder geval niet drinken. En laat scheten waar je U tegen zegt. Zou mijn avondeten dan in de melk zitten??

Maar ruzie ging heel flauw over wie er het meest moe is. En wie zoon ging wegbrengen naar het kdv. Heb je echt zin in op dat tijdstip. Zoon werd wakker van het harde praten van man, dus man zat gezellig met zoon om 5.30 te ontbijten. Dan ben ik echt een kreng. Jij zo hard praten, dus jij met hem opstaan.

Ondertussen zat ik met een baby met kramp, maar die is na een enorme spuitluier met het nodige geluid weer gaan slapen. En ik ook!

Zoon was gisteren ook al zo vroeg wakker geworden, maar toen van zoontje die hard aan het huilen was. Gistermiddag zat ik hem voor te lezen en ineens zat hij te knikkebollen! Hij heeft toen op de bank liggen slapen. Het kind is ook zo moe. Voordeel is dat hij op het kdv wel slaapt tussen de middag. Dus dat scheelt weer voor vandaag.

Kortom, het is even ruk hier. Man kwam net terug van wegbrengen zoon en is gelijk zijn bed in gegaan. Gezellig, want om 13.00 uur moet hij weg om te gaan werken tot vanavond laat. We zien elkaar niet echt veel en anders maken we ruzie midden in de nacht! Binnenkort maar eens een logeerpartijtje bij oma organiseren. Wordt tijd dat we er eens samen uit gaan.

Nou, ik ga even lekker douchen en mijn werk bellen over mijn kolfplannen op het werk. Ben er gewoon zenuwachtig voor! Weet nu al dat er zeker 1 collega zal zijn die daar geen begrip voor gaat hebben. Ik doe het wel, daar niet van. Maar toch.......
Ach, wat een verhaal weer. Jullie hebben wel wat te doen met mij!
Ai Biaha, vermoeidheid slaat toe. Gaat het nu al wat beter tussen jou en je man? Wat was de reactie op je werk?

Trouwens, ik vind 09-04-09 ook een leuke datum, maar dat zal nog een beetje vroeg zijn vrees ik Hoor het morgen wel van de gyn.
Leidinggevende heeft een vrije dag. Heb gevraagd of ze willen doorgeven dat ik heb gebeld. Dus word nog vervolgd.

Het was iets gezelliger toen man wegging. Maar nog steeds geen feest. Morgen is hij vrij. Hopen dat het dan wel wat gezelliger is!

Ik heb niks, maar dan ook niks gedaan vandaag. Zoontje slaapt en ik ga straks zoon ophalen. Ik ga even bij de appie een quiche en een salade ofzo halen. Een beetje pasta koken is me vandaag al teveel moeite. Bah!
Biaha.. Hoop voor je dat het morgen wat gezelliger is! Vervelend dat het nu even zo goed.. Beide druk en moe natuurlijk.... Genier van jullie dagje morgen dan! En een quiche en salade is ook lekker natuurlijk.. je hebt wel een lekkere lamme dag verdient!!

Watje, wat vervelend dat je nogsteeds zo verkouden bent... Hoe was het bij de verloskundige??

Tiaraatje, OOIT zal je echt bevallen!! Het is vast zwaar die laatste loodje maar 9 april klinkt als een erg mooie datum!!

Vanmiddag ben k bij mijn moeder geweest.. had haar een slabberttje gegeven met Toevallig is mijn oma de liefste van de hele wereld.. Ze zegt helemaal verbouwereerd: Wordt jij oma?

Nou Mam... Jij wordt Oma!!!

Ze vond het helemaal leuk! Nu aan haar de moeilijke taak het nog een week geheim te houden tegen ons pap!! hahaa

Gaat lastig worden... Maar ik kan helaas niet eerder langskomen.. Kon het ook gewoon niet meer voor me houden!

Morgen en woensdag tentamen.. Vanmorgen al wat gedaan maar ik kan me nu echt niet meer concentreren

Ga nog wel even me best doen. Straks trg naar Ah, ben yoghurt vergeten.. Vanav eten we Durum!!!
Oh en Biaha.. Die collega moet niet zeuren! Volgens mij is een werkgever zelfs verplicht een ruimte te bieden voor het kolven!!!

Ik weet dat bij mij op t werk weleens van die ruimtes zijn!!!
Watje, hoe was het bij de verloskundige?
mmmm, Watje?!?!

Biaha, hoop dat je vandaag een fijne rustige vrije dag hebt met je man samen! Inderdaad een idee om er weer eens samen op uit te gaan!

Wat leuk brabo hoe je moeder reageerde! Denk je echt dat ze het voor je moeder verborgen kan houden?

Fien, al 35 weken! dat is al meer dan dat je had verwacht he!

Fijne dag allemaal!
Watje, ben je bezig??? Je waagt het niet he....

Hier niks.
Goeiemorgen!

Watje is al bijna 24 uur niet geweest! Hopelijk dan aan het bevallen of een baby in je armen!

Brabo, grappige moeder heb je! Word jij oma???? Haha, moet je nagaan hoe blanco het dan heeeeeel eventjes is voor het doordringt. Hoop dat ze het voor zich kan houden. Ik kan me herinneren dat je dacht dat je vader het minder zou vinden vanwege jullie leeftijdsverschil. Heb je het daar nog met je moeder over gehad? Misschien kan zij hem vast een beetje subtiel voorbereiden?

Fien, super zeg. 35 weken alweer! Moet je nou vandaag naar de gyn? Het is nu allemaal geen ramp meer als hij/zij nu geboren wordt. Maar liever even wachten, dan hoeft ie ook niet in het ziekenhuis te blijven. Kan je aan vriend merken wat het geslacht is, of houdt het goed geheim? Hij had toch een voorkeur voor een jongetje?

Tazzle, hoe is het met jou?

Ben benieuwd hoe het met Blomke is? Nog druk aan het voorbereiden??

Heb gisteren een magnetronmaaltijd van de appie op. Garnalen met limoen en pasta. Erg lekker! Heb daar altijd iets op tegen gehad, maar nu toch geprobeerd. Mijn vooroordeel is verdwenen! Zelfs zoon heeft een paar garnalen op!

Gisteravond maar geprobeerd zoontje wakker te maken voor een voeding in de hoop dat hij de lange slaap in een gedeelte van de nacht zou maken. Mocht niet baten, want hij heeft nu in zijn slaap een beetje gesnackt en kwam gewoon weer de normale tijd voor voeding.

Nou ja, het was te proberen. Ik wil gewoon slapen!!!!!

Man ligt nog te slapen. Die was kapot. Die late diensten van hem werken ook niet zo mee natuurlijk. Als je pas om 12 uur thuis bent. Om de 3 uur wakker wordt en dan weer om 6 of 7 uur een wakkere peuter hebt rust je natuurlijk niet echt uit.

Tot later!
Fien nog maar 5 weken, nog effe en je mag thuis bevallen. Dat is dan misschien met de volgende volle maan?

Adventure een kikker orgie!!! Fijn dat het thuis rustiger is.

Biaha veel plezier vandaag op jullie vrije dag. Al zag ik net op buienradar dat het al regent in de hele westelijke kant van nederland. Bah. Niet meer ruzien he!

Brabo toch niet in kunnen houden! Grappig dat het kwartje niet meteen viel.

Tiaraatje wat k#t dat er nog helemaal geen voortekenen zijn. Zo lijkt het voor je gevoel nog een eeuwigheid te duren. (ik ken het gevoel!)

Tazzle nog steeds doodmoe van alle wilde sex????

Hier is het weer nog mooi dus ga effe trainen. Tot vanmiddag!
quote:biaha schreef op 07 april 2009 @ 08:37:

Watje is al bijna 24 uur niet geweest! Hopelijk dan aan het bevallen of een baby in je armen!

Precies, als ze nieuws zou hebben van de verloskundige had ze zich al lang gemeld!

Tiaraatje, wat balen dat er nog helemaal geen voortekenen zijn.

Bij mijn zoontje was dat ook, en ineens brakens morgens vroeg mijn vliezen.... Kan dus nog steeds ieder moment gebeuren hoor!
quote:watje80 schreef op 06 april 2009 @ 09:19:

Nog niks veranderd hier. Straks naar de vlos, ben ook erg benieuwd wat ze zegt. Nog steeds vreselijk verkouden, maar gelukkig werkt het weer een beetje mee vandaag.

Fien onze oudste is toevallig met volle maan geboren twee jaar geleden.

Zal later nog even reageren op iedereen.Dit was haar laatste bericht trouwens... zal later nog even reageren op iedereen........ Ik durf te wedden dat ze bezig is of misschien al een kindje in haar armen heeft....
Ik denk ook dat Watje gewoon al haar kindje in haar armen gesloten heeft! Ik ben benieuwd!!! Ik ga het in de gaten houden hier vandaag!!

Phoehee train ze! Hier was het vanmorgen ook heerlijk weer... Nu wat minder als ik zo naar buiten kijk.. K wilde nog wel in me tuintje lunchen!!

Biaha! Fijne vrije dag vandaag... Hopelijk staat je man vrolijk uitgerust en gezellig op!! ;)
Dames, ik mag mooi nieuws brengen!

Watje is vannacht bevallen van een gezonde dochter. 3200 gram en 52 cm. Ze heeft een hele mooie naam gekregen! Watje zet die zelf nog op hyves.

Gefeliciteerd watje!

Nog geen nieuws van Watje? Spannend

Hoe is het met jou, Tiaraatje?

Ben deze morgen naar de gyn geweest, alles wat supergoed, kleintje weeg 2,400kg en was alweer heel beweeglijk, maar had blijkbaar besloten dat met het hoofdje naar beneden toch niet zo leuk was. En stuit was blijkbaar ook niet goed genoeg, dus dan maar gaan dwarsliggen op een hele rare manier: hoofdje links, rugje en 1 beentje naar onder, ander beentje naast het buikje... En terwijl ze aan het kijken was, was het alweer van positie aan het veranderen. Als het zo blijft liggen, wordt het dus keizersnede... Gyn kreeg het al bijna haha. Over 14 dagen was alles nog ok, nu helemaal gedraaid. Ik had het gisteren al gemerkt met die bulten op mijn buik, die lagen nu anders. Door het vele vruchtwater heeft het veel plaats om te draaien natuurlijk. Nu moet ik binnen 14 dagen terug, zien of het terug gedraaid is. Ze zei dat het een kapoentje is. Moet je mij niet zeggen Het heeft trouwens veel haar, zei ze, iets wat vriendlief en ik wel mooi vinden .
Wauw wat super!! Proficiat met je dochtertje, Watje. Mooi gewicht en goede lengte ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven