Gaat dit bed passen?
donderdag 15 augustus 2019 om 00:55
Hallo allemaal,
Voor een kleine slaapkamer heb ik een bed gekocht, lengte 2.09 meter. Er stond eerst een ander bed in die kamer. Het bed past precies in een nisje.
Het oude bed is eruit, morgen wordt het nieuwe bed in elkaar gezet. Ik kon nu pas goed de ruimte opmeten. Het nisje is, van muur tot muur 2.09 meter. Gaat dit passen?
Er is wel ruimte om buiten het nisje het bed te monteren en het er dan in te schuiven zeg maar.
Ik zit ineens enorm te stressen.
Voor een kleine slaapkamer heb ik een bed gekocht, lengte 2.09 meter. Er stond eerst een ander bed in die kamer. Het bed past precies in een nisje.
Het oude bed is eruit, morgen wordt het nieuwe bed in elkaar gezet. Ik kon nu pas goed de ruimte opmeten. Het nisje is, van muur tot muur 2.09 meter. Gaat dit passen?
Er is wel ruimte om buiten het nisje het bed te monteren en het er dan in te schuiven zeg maar.
Ik zit ineens enorm te stressen.
donderdag 15 augustus 2019 om 08:00
De maten zijn altijd circa maten. Dus dat bed kan wel of niet passen.
En beetje offtopic, maar als ik zoiets had zou ik daar ook wakker van liggen (niet stressen, maar het zou me wel uit mijn slaap houden, omdat ik in mijn hoofd dan de wat-als opties naga), dus ik zou niet slapen voordat ik dat bed zelf in elkaar had gezet
En beetje offtopic, maar als ik zoiets had zou ik daar ook wakker van liggen (niet stressen, maar het zou me wel uit mijn slaap houden, omdat ik in mijn hoofd dan de wat-als opties naga), dus ik zou niet slapen voordat ik dat bed zelf in elkaar had gezet
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 15 augustus 2019 om 09:12
Dat is waar. Mijn dochters bed staat tussen 3 muren, daar kan ik aan twee kanten net staan om het te verschonen en dat is al vet irritant.puntillita schreef: ↑15-08-2019 08:40Áls het al past wordt het irritant met beddengoed verwisselen zo strak tegen de muur aan. Nooit meer een bed in een nis hier.
donderdag 15 augustus 2019 om 09:14
donderdag 15 augustus 2019 om 11:02
Dank allemaal voor het meedenken. Ze komen tussen 12 en 16 uur.. en er zijn idd twee plinten die eventueel nog eraf kunnen, dus hopelijk gaat het lukken.
Ik houd jullie op de hoogte!
Het nisje beslaat ongeveer de helft van de breedte van het bed, dus met opmaken geen enkel probleem!
Heb al een plan b bed uitgezocht maar als dit bed niet past vandaag, geen idee hoe ik de onderdelen terugkrijg naar Ikea... maar eerst maar even afwachten!
Ik houd jullie op de hoogte!
Het nisje beslaat ongeveer de helft van de breedte van het bed, dus met opmaken geen enkel probleem!
Heb al een plan b bed uitgezocht maar als dit bed niet past vandaag, geen idee hoe ik de onderdelen terugkrijg naar Ikea... maar eerst maar even afwachten!
vrijdag 16 augustus 2019 om 01:05
Neee, het paste niet. Maar als het pleintje eraf is, past het net! Morgen komt iemand dat pleintje eraf halen, lukte mij zelf niet.
Ik snap natuurlijk dat dit niet de ergste problemen zijn, maar als je er middenin zit, is het best even stressen!