Twijfel babynamen - tips?
donderdag 15 augustus 2019 om 13:07
Misschien ligt het aan de hormonen (ben over 4 wk uitgerekend) maar ik begin ineens weer zo te twijfelen tussen onze 2 topnamen. We hadden gekozen voor ... want lekker Hollands, stoer en favoriet man maar hij vindt nr 2 ook super. Maar ik vind .... ook zo leuk.... iets 'bijzonderder'. Heeft iemand deze twijfel ook op het laatste moment gehad? Of hebben jullie tips hoe te kiezen?
...
+ stoer, krachtig
+ past bij ons
+ klassiek
+ NL en toch internationaal
- gewoontjes
...
+ stoer
+ originele naam
- wordt
modenaam? klinkt misschien wat sneller 'aso'
...
+ stoer, krachtig
+ past bij ons
+ klassiek
+ NL en toch internationaal
- gewoontjes
...
+ stoer
+ originele naam
- wordt
modenaam? klinkt misschien wat sneller 'aso'
anoniem_148511 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 10:35
9.63% gewijzigd
donderdag 15 augustus 2019 om 15:28
donderdag 15 augustus 2019 om 18:47
Eh, Tom hoor je echt veel vaker. Op een afdeling van 20 mensen zitten hier 3 Tommen. Zo sneu voor een kind om zo te heten.
vrijdag 16 augustus 2019 om 01:45
Ik heb geen voorkeur voor Tom of Lenn, maar gezien je bedenkingen bij Lenn: is Lennon misschien een optie?
Is origineel en krachtig en meer van deze tijd dan bijv Lennart/Leendert. Beatle associatie gaat er denk snel genoeg af, is wat bij betreft iig niet storend...
Succes met je keuze, zou je niet te veel laten leiden door je omgeving en doen wat goed voelt voor jullie!
Is origineel en krachtig en meer van deze tijd dan bijv Lennart/Leendert. Beatle associatie gaat er denk snel genoeg af, is wat bij betreft iig niet storend...
Succes met je keuze, zou je niet te veel laten leiden door je omgeving en doen wat goed voelt voor jullie!