Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:18
Wat is er strafbaar aan zeggen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd?PoesinBoots schreef: ↑16-08-2019 20:04Wat mij betreft ook niet. Ze kreeg genoeg commentaar van forummers. De juf met straf na die tijd voegt m.i. niks toe.

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:22
the_Wicked_Witch schreef: ↑16-08-2019 20:18Dat vond ik zo'n open deur dat ik het niet eens genoemd heb![]()

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:23
Eerlijk gezegd snap ik echt niet waarom die paardenbloem een ban heeft gekregen. Zal dan vast niet alleen naar aanleiding van dit topic zijn geweest. Naast dat ik het door haar beschreven gedrag nogal gestoord vind schreef ze imho niets banwaardigs. Of vergis ik me?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:24
Gestoord gedrag, maar ik heb liever dat dat dan blijft staan. We zijn hier allemaal volwassen, dus we kunnen het heus hebben én je weet gewoon gelijk wat je met zo iemand moet verder. Ik snap de neiging van mods om dit forum in een soort lalaland met alleen fijne gezelligheid te veranderen niet echt.
Maar goed, ik bezin me op een volgend reltopic.
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:26
Dat ik haar gedrag knettergek vind is toch geen ban waard? Er zijn er hier wel meer die imho knettergestoord gedrag beschrijven en dat zelf heel gewoon vinden. Moeten ik dat dan allemaal gaan staffen? Ghe......
enn wijzigde dit bericht op 16-08-2019 20:28
13.82% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:27
EensBetty_Slocombe schreef: ↑16-08-2019 20:24Gestoord gedrag, maar ik heb liever dat dat dan blijft staan. We zijn hier allemaal volwassen, dus we kunnen het heus hebben én je weet gewoon gelijk wat je met zo iemand moet verder. Ik snap de neiging van mods om dit forum in een soort lalaland met alleen fijne gezelligheid te veranderen niet echt.
Met alles, ook met het volgende topic.

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:28

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:29
Mwah. Nogal gestoord gedrag combineren met nogal lompe opmerkingen over zelfmoord waar nogal wat forummers geschokt op reageren.
Dan ga ik me al niet meer zo druk maken over de al of niet terechte meer of minder verfijnde afwegingen die gemaakt zijn of gemaakt hadden kunnen worden bij de beoordeling.
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:29
IkBetty_Slocombe schreef: ↑16-08-2019 20:24Gestoord gedrag, maar ik heb liever dat dat dan blijft staan. We zijn hier allemaal volwassen, dus we kunnen het heus hebben én je weet gewoon gelijk wat je met zo iemand moet verder. Ik snap de neiging van mods om dit forum in een soort lalaland met alleen fijne gezelligheid te veranderen niet echt.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:30
Ohja...

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:31
Eens. Van mij had het mogen blijven staan, ze was goed bezig zichzelf tot in de eeuwigheid volslagen belachelijk te maken (dat deed ze al een tijdje trouwens, er kwam alleen maar onzin uit).
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:33
Ja zeg.... dan kan ik ook nog wel een lijstje aanbrengen van beschreven gedrag wat mij schokt. Serieus zeg we zitten hier toch niet op het Donald Duck forum?SHIFTY schreef: ↑16-08-2019 20:29Mwah. Nogal gestoord gedrag combineren met nogal lompe opmerkingen over zelfmoord waar nogal wat forummers geschokt op reageren.
Dan ga ik me al niet meer zo druk maken over de al of niet terechte meer of minder verfijnde afwegingen die gemaakt zijn of gemaakt hadden kunnen worden bij de beoordeling.

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:36
Calamitycat schreef: ↑16-08-2019 20:31Eens. Van mij had het mogen blijven staan, ze was goed bezig zichzelf tot in de eeuwigheid volslagen belachelijk te maken (dat deed ze al een tijdje trouwens, er kwam alleen maar onzin uit).
Inderdaad. Alleen maar prima dat ze zichzelf te kakken zet als... (insert banwaardig woord)
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:39
JuistPoesinBoots schreef: ↑16-08-2019 20:36Inderdaad. Alleen maar prima dat ze zichzelf te kakken zet als... (insert banwaardig woord)

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:49
Daar zijn er wel meer vanCalamitycat schreef: ↑16-08-2019 20:31Eens. Van mij had het mogen blijven staan, ze was goed bezig zichzelf tot in de eeuwigheid volslagen belachelijk te maken (dat deed ze al een tijdje trouwens, er kwam alleen maar onzin uit).

Vind zo'n kijkje in het menselijk brein altijd wel fascinerend eigenlijk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 16 augustus 2019 om 20:50
Ik zeg niet dat je moet modderen op lompe idioten.
Ik zeg alleen dat als je je gedraagt als een lompe idioot ik me ook niet druk kan maken over de finesses van je ban.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 20:53
1.38% gewijzigd
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:53
AeonOfWinter schreef: ↑16-08-2019 20:49Daar zijn er wel meer van![]()
Vind zo'n kijkje in het menselijk brein altijd wel fascinerend eigenlijk.

Dat fascineert mij ook overigens. Maar als het me te gortig word dan zeg ik daar wel iets van.