Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
16-08-2019 20:04
Wat mij betreft ook niet. Ze kreeg genoeg commentaar van forummers. De juf met straf na die tijd voegt m.i. niks toe.
Wat is er strafbaar aan zeggen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd?
SHIFTY schreef:
16-08-2019 20:17
Dom? Nou dat lijkt me toch duidelijk.

Dat vond ik zo'n open deur dat ik het niet eens genoemd heb :proud:
Orișa schreef:
16-08-2019 20:18

Geen idee. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Waarom besluit je die post te staffen überhaupt vraag ik me dan weer af.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
the_Wicked_Witch schreef:
Dat vond ik zo'n open deur dat ik het niet eens genoemd heb :proud:
:biggrin:
Orișa schreef:
Eerlijk gezegd snap ik echt niet waarom die paardenbloem een ban heeft gekregen. Zal dan vast niet alleen naar aanleiding van dit topic zijn geweest. Naast dat ik het door haar beschreven gedrag nogal gestoord vind schreef ze imho niets banwaardigs. Of vergis ik me?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee Enn, je vergist je niet.

Ori, ben je voorzichtig? Anders moeten we je hier weer missen.
Gestoord gedrag, maar ik heb liever dat dat dan blijft staan. We zijn hier allemaal volwassen, dus we kunnen het heus hebben én je weet gewoon gelijk wat je met zo iemand moet verder. Ik snap de neiging van mods om dit forum in een soort lalaland met alleen fijne gezelligheid te veranderen niet echt.

Maar goed, ik bezin me op een volgend reltopic.
Dat ik haar gedrag knettergek vind is toch geen ban waard? Er zijn er hier wel meer die imho knettergestoord gedrag beschrijven en dat zelf heel gewoon vinden. Moeten ik dat dan allemaal gaan staffen? Ghe......
enn wijzigde dit bericht op 16-08-2019 20:28
13.82% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Betty_Slocombe schreef:
16-08-2019 20:24
Gestoord gedrag, maar ik heb liever dat dat dan blijft staan. We zijn hier allemaal volwassen, dus we kunnen het heus hebben én je weet gewoon gelijk wat je met zo iemand moet verder. Ik snap de neiging van mods om dit forum in een soort lalaland met alleen fijne gezelligheid te veranderen niet echt.

Eens

Met alles, ook met het volgende topic.
Enn schreef:
16-08-2019 20:26
Dat ik haar gedrag knettergek vind is toch geen ban waard? Er zijn er hier wel meer die imho knettergestoord gedrag beschrijven en dat zelf heel gewoon vinden.

Eens.
Maar de mods worden steeds panischer lijkt het wel in bannen voor elk wissewasje.
Enn schreef:
. Moet ik dat dan allemaal gaan staffen? Ghe......

Neh. Er is altijd wel iemand die dat voor je doet.
Enn schreef:
16-08-2019 20:23
Eerlijk gezegd snap ik echt niet waarom die paardenbloem een ban heeft gekregen. Zal dan vast niet alleen naar aanleiding van dit topic zijn geweest. Naast dat ik het door haar beschreven gedrag nogal gestoord vind schreef ze imho niets banwaardigs. Of vergis ik me?

Mwah. Nogal gestoord gedrag combineren met nogal lompe opmerkingen over zelfmoord waar nogal wat forummers geschokt op reageren.

Dan ga ik me al niet meer zo druk maken over de al of niet terechte meer of minder verfijnde afwegingen die gemaakt zijn of gemaakt hadden kunnen worden bij de beoordeling.
Betty_Slocombe schreef:
16-08-2019 20:24

Ik :heart: jouw topics. Altijd zo goed geschreven. Wat de rest van de goegemeente er dan van bakt, tja.
PoesinBoots schreef:
16-08-2019 20:29
Neh. Er is altijd wel iemand die dat voor je doet.
Ohja... :sick:
Enn schreef:
Dat ik haar gedrag knettergek vind is toch geen ban waard? Er zijn er hier wel meer die imho knettergestoord gedrag beschrijven en dat zelf heel gewoon vinden. Moeten ik dat dan allemaal gaan staffen? Ghe......
Eens. Van mij had het mogen blijven staan, ze was goed bezig zichzelf tot in de eeuwigheid volslagen belachelijk te maken (dat deed ze al een tijdje trouwens, er kwam alleen maar onzin uit).
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
SHIFTY schreef:
16-08-2019 20:29
Mwah. Nogal gestoord gedrag combineren met nogal lompe opmerkingen over zelfmoord waar nogal wat forummers geschokt op reageren.

Dan ga ik me al niet meer zo druk maken over de al of niet terechte meer of minder verfijnde afwegingen die gemaakt zijn of gemaakt hadden kunnen worden bij de beoordeling.
Ja zeg.... dan kan ik ook nog wel een lijstje aanbrengen van beschreven gedrag wat mij schokt. Serieus zeg we zitten hier toch niet op het Donald Duck forum?
Alhoewel... misschien inmiddels wel.
Enn schreef:
16-08-2019 20:34
Alhoewel... misschien inmiddels wel.
No shit.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Calamitycat schreef:
16-08-2019 20:31
Eens. Van mij had het mogen blijven staan, ze was goed bezig zichzelf tot in de eeuwigheid volslagen belachelijk te maken (dat deed ze al een tijdje trouwens, er kwam alleen maar onzin uit).

Inderdaad. Alleen maar prima dat ze zichzelf te kakken zet als... (insert banwaardig woord)
Vanzai schreef:
16-08-2019 20:36
No shit.
Jah. Shit, drol, kak en feces..
PoesinBoots schreef:
16-08-2019 20:36
Inderdaad. Alleen maar prima dat ze zichzelf te kakken zet als... (insert banwaardig woord)
Juist ;-)
Calamitycat schreef:
16-08-2019 20:31
Daar zijn er wel meer van :mrgreen:
Vind zo'n kijkje in het menselijk brein altijd wel fascinerend eigenlijk.
Enn schreef:
16-08-2019 20:33
Ja zeg.... dan kan ik ook nog wel een lijstje aanbrengen van beschreven gedrag wat mij schokt. Serieus zeg we zitten hier toch niet op het Donald Duck forum?

Ik zeg niet dat je moet modderen op lompe idioten.
Ik zeg alleen dat als je je gedraagt als een lompe idioot ik me ook niet druk kan maken over de finesses van je ban.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 20:53
1.38% gewijzigd
AeonOfWinter schreef:
16-08-2019 20:49
Daar zijn er wel meer van :mrgreen:
Vind zo'n kijkje in het menselijk brein altijd wel fascinerend eigenlijk.
;-D
Dat fascineert mij ook overigens. Maar als het me te gortig word dan zeg ik daar wel iets van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven