Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Peaky Blinders seizoen 5 is vanaf 4 oktober te zien op Netflix.
Ben ik de enige die niet in het nieuwe seizoen van Jessica Jones kwam? Na aflevering 3 afgehaakt, kon me niet boeien.

Nu mindhunter seizoen 1 aan het herkijken, en daarna seizoen 2
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Derde seizoen La Casa de Papel gekeken. Wat een tegenvaller. Echt met de haren erbij getrokken, vind ik. Meer van hetzelfde. Bovendien wordt het allemaal steeds extremer en over de top. Seizoen 1 en 2 vond ik geweldig, maar daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven. Met moeite uitgekeken en als er een vierde seizoen komt, ga ik niet eens meer kijken denk ik.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw schreef:
16-08-2019 19:23
Derde seizoen La Casa de Papel gekeken. Wat een tegenvaller. Echt met de haren erbij getrokken, vind ik. Meer van hetzelfde. Bovendien wordt het allemaal steeds extremer en over de top. Seizoen 1 en 2 vond ik geweldig, maar daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven. Met moeite uitgekeken en als er een vierde seizoen komt, ga ik niet eens meer kijken denk ik.
Dat vreesde ik al, daarom niet gekeken en de reacties hier bevestigen mijn gevoel. Zo jammer dat ze een goede serie zo uitrekken dat het niet goed meer is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kwebbeltje91 schreef:
15-08-2019 17:34
Bates Motel helemaal uitgekeken net.

Ik ben er nog wat stil van.
Ja begrijp ik! Ik dacht dat ik de serie uitgekeken had, toen een half jaar geleden onverwacht het laatste seizoen erop kwam. Dat was het beste seizoen van allemaal!
MIDA schreef:
17-08-2019 08:05
Ja begrijp ik! Ik dacht dat ik de serie uitgekeken had, toen een half jaar geleden onverwacht het laatste seizoen erop kwam. Dat was het beste seizoen van allemaal!

Helemaal met je eens! En volgens mij zag ik ook ergens staan dat deze maand Psycho op netflix komt.
Ik heb ook veel filmpjes op youtube gekeken. Bloopers enzo. Dat maakt het wat luchtiger :P

Enne.. Ik heb ook wel een zwak voor Dylan hoor :flirting:
Bijna iedereen heeft het wel, netflix!
Ik heb het een jaar nu, en kan zowat niet meer zonder. Eigenlijk best wel erg toch?
Ik heb nog heel wat series die ik wil gaan bekijken. Maar ik ben benieuwd wat jullie allemaal al gekeken hebben, of graag nog willen zien! Films en series, allebij welkom.

Zelf kijk ik: stranger things, the vampire diaries voor de 2e keer, oitnb ben ik weer aan het op pakken.

Mijn favoriete film: to all the boys i loved before.

Kom maar op!
The big bang theorie kijk ik ook nog, vergeten in het lijstje te zetten.
Designated survivor, chesapeak shores, reign, outlander, friends, gilmore girls, workin' moms...
Vandaag de Hitman bodyguard gekeken. Was wel geinig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
lollypopje schreef:
16-08-2019 19:26
Dat vreesde ik al, daarom niet gekeken en de reacties hier bevestigen mijn gevoel. Zo jammer dat ze een goede serie zo uitrekken dat het niet goed meer is.
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar er zijn er dus meer die er zo over denken?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw schreef:
17-08-2019 23:57
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar er zijn er dus meer die er zo over denken?
Ik vond dat de laatste afleveringen het toch wel weer spannend maakten. Maar wel uitgemolken inderdaad.

Ik geloof dat het nieuwe seizoen van vis a vis eind deze maand al erop staat.
...
Gisteren The Missing uitgekeken. Nog geen idee wat de volgende serie wordt.
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik kijk vrijwel alleen Netflix. Heb geen Videoland. Ooit wel eens via NPO Start een programma terug gekeken. Maar daar gebruik ik dan weer eerder de ziggo app voor.
Anárion schreef:
18-08-2019 00:25
Ik vond dat de laatste afleveringen het toch wel weer spannend maakten. Maar wel uitgemolken inderdaad.

Ik geloof dat het nieuwe seizoen van vis a vis eind deze maand al erop staat.

Ja 30 augustus volgens mij.

Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe seizoen van 13 reasons why.
Net begonnen met victima numero 8 moet zeggen vind hem tot nu toe erg goed !
Kwebbeltje91 schreef:
18-08-2019 08:19
Ja 30 augustus volgens mij.

Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe seizoen van 13 reasons why.
Oh echt? Komt er een seizoen3? Wanneer begint die?
Dwarrel75 schreef:
18-08-2019 17:30
23 aug
Dwarrel75 schreef:
18-08-2019 17:30

Yep. De trailer inmiddels ook gezien. Hij ziet er indrukwekkend uit.
gisteren samen met vriend begonnen aan prison break, en als ik alleen kijk moet ik momenteel beginnen met seizoen 3 van the missing. daarna staat dark seizoen 2 op de planning om alleen te kijken.
ik heb overigens ook videoland en npo, daar kijk ik ook nog wel es wat op. ik heb beiden genomen toen ik een nieuw seizoen wou kijken van een serie die ik op netflix had gezien, npo nam ik destijds voor springvloed en videoland laatst voor het 5e seizoen van the blacklist. ik heb nl geen nederlandse tv, dus kon beide niet op de tv volgen toen het daarop was. en zowel het songfestival als het vrouwenvoetbal heb ik ook op npo gekeken destijds :-)
Elmervrouw schreef:
16-08-2019 19:23
Ik vond het hetzelfde als jij van dit seizoen, ben toch wel nieuwsgierig naar het vervolg dat dan weer wel.
Wij zijn aan de laatste aflevering van seizoen 1 van mindhunters bezig, kunnen dus meteen door naar 2.
dolfje schreef:
18-08-2019 19:24
Wij zijn aan de laatste aflevering van seizoen 1 van mindhunters bezig, kunnen dus meteen door naar 2.
Is het een vervolg? Of losstaand
gizzmo-returns schreef:
18-08-2019 19:37
Is het een vervolg? Of losstaand
Vervolg.

Ik ben nu bezig en vind hem weer goed.
lollypopje schreef:
18-08-2019 19:42
Vervolg.

Ik ben nu bezig en vind hem weer goed.
Ok, dan moet ik deel 1 ook maar even opfrissen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven