Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
23-08-2019 09:03
Vanaf vandaag het laatste seizoen van 13 reasons why. Ik ben benieuwd. Ga toch weer kijken.

Ik moet nog steeds beginnen aan Vis a Vis maar ben nu met het dertiende seizoen van Supernatural bezig ( niet op Netflix ), dus ga die eerst afkijken.
Hoe kijk jij supernatural?
Alle reacties Link kopieren
Mindhunter...deel 1 niet door te komen...
Anárion schreef:
22-08-2019 20:15
Wie heeft Zone Blanche gezien? Is het de moeite waard om aan te beginnen? Moet even een weekje vullen totdat vis a vis weer begint.
Ik vond hem ok, maar niet meer dan dat.
lollypopje schreef:
21-08-2019 20:27
Denken dat Mindhunter seizoen 2 net zoveel afleveringen heeft als 1 en dat je er nog eentje bewaard hebt, zorgt wel voor een tegenvaller.

Goed seizoen weer dus :)
Oh, dat is altijd zo naar he.
Maktub schreef:
23-08-2019 19:58
Hoe kijk jij supernatural?
Gewoon op DVD. Ik koop de seizoenen gewoon via Amazon. Je kan ze geloof ik nergens anders kijken.
Het is geen hoogstaande serie maar ik vind het wel lekker wegkijken altijd.

@Kwebbel, oh lekker. Je gaat niet zelf verhuizen toch?
Het is een sterk seizoen tot nu toe vind ik, wel heftig weer. Ik weet niet waarom maar ik blijf altijd nog lang malen na de afleveringen. Ik vond het eerste seizoen echt heftig om te kijken vanwege mijn eigen pestverleden en suicidale gevoelens toen ik die leeftijd had. Ik vind het ook altijd steengoed geacteerd. Ik heb er alweer vier afleveringen opzitten maar dan moet ik mezelf echt tegenhouden om niet de hele nacht door te kijken en ga ik toch voor het naar bed gaan nog even wat luchtigs kijken zoals Friends. En dan heb ik er toch weer over gedroomd.
Het is zo'n serie die me echt bezig houd.
Alle reacties Link kopieren
zenga schreef:
21-08-2019 16:52
Er gebeurt niks bijzonders meer helaas...
En bedankt hè :nooo:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Twijfel nog over het laatste seizoen van 13 reasons. Vind het wel wat veel, nog een heel seizoen maar ben ook wel benieuwd .
Billy_Mean schreef:
24-08-2019 08:19
Twijfel nog over het laatste seizoen van 13 reasons. Vind het wel wat veel, nog een heel seizoen maar ben ook wel benieuwd .
Ik zou het gewoon proberen. Ik werd er meteen weer ingezogen, ondanks dat er een heel nieuw personage bijgekomen is dat we nog nooit gezien hebben. Het was direct weer spannend vond ik en ik wilde meteen doorkijken. Maar het is inderdaad altijd wel heel veel ja.
Het komt bij mij altijd wel erg dichtbij.
Dan ga ik het gewoon proberen . Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
24-08-2019 00:01
Oh, dat is altijd zo naar he.
Ja, echt wel.
Was wel een afgerond seizoen, maar ik hoopte op een toegift :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nouschi schreef:
24-08-2019 07:41
En bedankt hè :nooo:
Ja, lekker weer 😒 maar dat is ook enigszins relatief natuurlijk. Ik zal hier mijn mening niet geven wat dat aangaat (er is nota bene een apart spoilertopic over dit seizoen!) maar zou zeggen: kijk en oordeel zelf. Ik vond het in ieder geval een mooi seizoen.
Madrid87 schreef:
24-08-2019 07:35
Gewoon op DVD. Ik koop de seizoenen gewoon via Amazon. Je kan ze geloof ik nergens anders kijken.
Het is geen hoogstaande serie maar ik vind het wel lekker wegkijken altijd.

@Kwebbel, oh lekker. Je gaat niet zelf verhuizen toch?
Het is een sterk seizoen tot nu toe vind ik, wel heftig weer. Ik weet niet waarom maar ik blijf altijd nog lang malen na de afleveringen. Ik vond het eerste seizoen echt heftig om te kijken vanwege mijn eigen pestverleden en suicidale gevoelens toen ik die leeftijd had. Ik vind het ook altijd steengoed geacteerd. Ik heb er alweer vier afleveringen opzitten maar dan moet ik mezelf echt tegenhouden om niet de hele nacht door te kijken en ga ik toch voor het naar bed gaan nog even wat luchtigs kijken zoals Friends. En dan heb ik er toch weer over gedroomd.
Het is zo'n serie die me echt bezig houd.
Nee, ik ging zelf niet verhuizen. Ik hielp een familielid mee.
Nu inmiddels thuis, ben kapot. Die warmte hielp ook niet erg mee.

Ik heb het ook altijd als ik een heftige serie kijk. Dan moet ik daarna iets luchtigs kijken anders blijft het me bezig houden. Dat had ik ook met Bates Motel trouwens.
Alle reacties Link kopieren
The Red See Diving Resort uitgekeken.
Dat ik een serie uitkijk zegt al wat. Ik vond hem dus best aardig.

Het gaat over Ethiopische vluchtelingen die geholpen worden met hun vlucht naar Israël.
Alle reacties Link kopieren
Wanted uit, benieuwd naar seizoen 3
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kwebbeltje91 schreef:
24-08-2019 18:49
Nee, ik ging zelf niet verhuizen. Ik hielp een familielid mee.
Nu inmiddels thuis, ben kapot. Die warmte hielp ook niet erg mee.

Ik heb het ook altijd als ik een heftige serie kijk. Dan moet ik daarna iets luchtigs kijken anders blijft het me bezig houden. Dat had ik ook met Bates Motel trouwens.
Ah oke, ja het was ook wel erg warm om te verhuizen. Ik hoop dat je lekker uit kan rusten vandaag.
Ik heb 13 reasons alweer uit. Ik moest het einde zien. Veel boeiende twists en turns dit seizoen. Ik vond het een sterk seizoen. Het had wel wat minpunten natuurlijk en online zijn mensen alweer aan het flippen door bepaalde gebeurtenissen maar ik vond het goed.
Ik hou dan ook wel van de grijstinten van personages. Er komt blijkbaar nog een vierde seizoen, ik had begrepen dat dit de laatste zou zijn maar gezien dat einde kon dat eigenlijk niet.

Ik vind dat ze wel lef hebben om zo'n serie te maken eigenlijk, het gaat toch over heftige thema's en ze krijgen een hele hoop shit over zich heen voor hoe ze bepaalde personages neerzetten. Met al dat racisme gedoe in Amerika is de serie zeker niet overal geliefd.
Maar mij blijft het altijd toch boeien. Ook dankzij het geweldige acteerwerk van iedereen die erin speelt. Laat me maar weten wat je ervan vindt. Ik kan altijd het oude spoiler topic weer omhoog halen.
Bijna klaar met seizoen 2 van Queen of the South, goede serie.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
25-08-2019 10:43
Bijna klaar met seizoen 2 van Queen of the South, goede serie.
Ja echt? Ik kwam niet door afl. 1
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen tijd weer behoorlijk wat series en films gekeken:
Bonusfamiljen: vond ik leuk om tussendoor te kijken.
Papillon: goede film. Zeker met het idee dat het waargebeurd is
Slasher: was wel ok, jammer dat ik al heel snel doorhad wie de dader was (en dat heb ik normaal gesproken nooit)
Zone blanche: mwah...wel uitgekeken
Otherhood; wel ok
No good Deed; goede film. vond em wel spannend
Trust: goede film
The good wife: ik vind het wel een leuke serie, maar vind het op een gegeven moment steeds tzelfde. Wacht nu weer even met verder kijken
the Dark; Op zich een goede serie, maar vond het erg lastig om te onthouden wie nou wie was

Ik denk dat ik nu maar verder ga met seizoen 3 van 13 reasons why
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier 'the 100' achter de kiezen, nu eens kijken naar The Alienist. Puur vanwege crush op Luke Evans ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
13 reasons why, geen doorkomen aan! Opgegeven! 😳🤔
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
itismee schreef:
25-08-2019 10:49

the Dark; Op zich een goede serie, maar vond het erg lastig om te onthouden wie nou wie was

Ja daar had ik bij het tweede seizoen ook veel last van. Heb een stamboom gegoogeld.
Honingbloesem schreef:
25-08-2019 17:38
13 reasons why, geen doorkomen aan! Opgegeven! 😳🤔

Mwah ik vind het wel meevallen hoor. Ik zit inmiddels in aflevering 6. Ik vind het juist een sterk seizoen tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
The Principal gekeken, Australische miniserie. Sommige personages zijn wat cliché, maar verder is het wel goed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
25-08-2019 17:38
13 reasons why, geen doorkomen aan! Opgegeven! 😳🤔

Rommelig, ik begrijp steeds de tijdlijn niet, wat er nu speelt en wat maanden geleden.

Zal het waarschijnlijk wel uitkijken maar blijf een ontevreden gevoel houden over alle geheimen. Pubers die serieuze problemen zelf denken op te lossen.

Helemaal gezien de stortvloed aan waarschuwingen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
26-08-2019 07:33
Rommelig, ik begrijp steeds de tijdlijn niet, wat er nu speelt en wat maanden geleden.

Zal het waarschijnlijk wel uitkijken maar blijf een ontevreden gevoel houden over alle geheimen. Pubers die serieuze problemen zelf denken op te lossen.

Helemaal gezien de stortvloed aan waarschuwingen.
Juist dit, ik kom er niet in. Dat onbevredigde gevoel heb ik dan weer niet, alhoewel ik seizoen 1 en 2 echt goed vond. Misschien geef ik het nog 1 kans. Maar anders is het echte toelededokie!
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven