Ondertussen op Tripadvisor: belachelijke recensies

13-08-2019 09:40 820 berichten
Ken je dat? Je zit in een heerlijk hotel of bezoekt een schitterende waterval/therme/bezienswaardigheid. En achteraf kijk je eens op Tripadvisor of andere mensen het net zo leuk vonden als jij. En dat vinden de meeste mensen. Maar soms lees je recensies die je amper serieus kunt nemen, zo onaardig/dom/onnozel.
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
amarna schreef:
19-08-2019 15:10
Kun je het zwemdiploma van je hond tonen daar?
Ik heb de mijne nog wel ergens liggen. Zou het opvallen als er als jaartal 1971 op staat? :A:
Blijenvrij schreef:
19-08-2019 15:15
Gelezen. Ze gaat zelfs zover dat iemand die haar een kritische recensie geeft, haar op haar zakelijke facebook ook een erg slechte recensie geeft. Oog om oog, tand om tand. Ze laat zich wel kennen zeg.
Irma heeft duidelijk geen leven :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
19-08-2019 15:28
Ik heb al geboekt en volledig betaald dus we gaan sowieso. Oud maakt niet uit als het maar schoon is, drukte maakt ook niet echt uit. Bedden zelf doen was ik al bekend mee idd. Ik ga gelukkig met leuk gezelschap.
Dan moet je ook geen tripadvisor meer lezen :)

Wildwaterbaan is trouwens echt wel gevaarlijk voor kleine kinderen. Voor pubers erg leuk. (en nog kwamen die van mij er wat pips uit, het gaat echt hard)
19-08-2019 15:20
In de herfstvakantie gaan we voor de 2de keer een weekje weg ( ja echt mijn man en ik zijn als 10 jarigen nog op vakantie geweest en daarna niet meer tot deze zomer dus heel weinig ervaring) naar centerparcs. We zijn dus nooit bij centerparcs geweest en we gaan met 4 volwassenen, 3 kinderen en 2 honden. Maar nu zit ik op TripAdvisor te lezen dat het een ongelofelijk smerig park is en het zwembad voor kinderen ongeschikt is door de wilde wildwaterbaan, heftige golfslagbad, ongeschikte steile glijbaan enzo.

Nu maak ik me toch wel zorgen. Iemand ervaring met het heijderbos? We zijn allemaal snel tevreden zolang het huisje maar schoon is en luxe verwachten we niet.
Wij waren in 2015 in het Heijderbos. Ons (2-persoonshuisje) was niet erg schoon en stonk naar rook.
De wildwaterbaan is apart. Daar kun je kleine kinderen goed bij weghouden. Evenzo de hoge glijbaan.
Als de golfslag aangaat, hoor je een sirene. Dus dan kun je met een kleintje een ander bad zoeken.
Met 4 volwassenen moet het niet moeilijk zijn 3 kinderen bij de gevaarlijke attracties weg te houden.
Bovendien is er toezicht.
Met kinderen bedoel ik kleine kinderen. Een groter kind dan een kleuter zal de glijbaan, de wildwaterbaan etc. prachtig vinden.
Het familierestaurant vond ik erg duur. Het zal in die 4 jaar niet goedkoper geworden zijn.
amarna wijzigde dit bericht op 19-08-2019 17:27
0.18% gewijzigd
Eigenlijk zouden we die Irma eens subtiel op dit topic moeten wijzen.

Dan kan zij ons vervolgens gaan loepen en al onze bekentenissen op Viva tegen ons gebruiken in haar "ja maar jij" reactie :puh:

Ondertussen hebben de campinggasten (tenminste, de waaghalzen die er nog zitten) ook even rust :sun:
amarna schreef:
19-08-2019 15:37

Het familierestaurant vond ik erg duur. Het zal in die 4 jaar niet goedkoper geworden zijn.
ik was er na 2105 nog, en het restaurant was toen AYCE en dan van het eenvoudige soort. Geen sushi, wel aardappelpuree
quattro-stagioni schreef:
19-08-2019 15:39

Dan kan zij ons vervolgens gaan loepen en al onze bekentenissen op Viva tegen ons gebruiken in haar "ja maar jij" reactie :puh:

Ondertussen hebben de campinggasten (tenminste, de waaghalzen die er nog zitten) ook even rust :sun:
ohja, wie durft :)
amarna schreef:
19-08-2019 15:37
Wij waren in 2015 in het Heijderbos. Ons (2-persoonshuisje) was erg schoon en stonk naar rook.
De wildwaterbaan is apart. Daar kun je kleine kinderen goed bij weghouden. Evenzo de hoge glijbaan.
Als de golfslag aangaat, hoor je een sirene. Dus dan kun je met een kleintje een ander bad zoeken.
Met 4 volwassenen moet het niet moeilijk zijn 3 kinderen bij de gevaarlijke attracties weg te houden.
Bovendien is er toezicht.
Met kinderen bedoel ik kleine kinderen. Een groter kind dan een kleuter zal de glijbaan, de wildwaterbaan etc. prachtig vinden.
Dank je wel. Leeftijden van de kinderen zijn 4,3,2. Geen van allen kunnen nog zwemmen dus de glijbaan en de wildwaterbaan blijven we bij weg.

Ons plan was 2 keer op het park te eten, 2 keer er buiten en verder gewoon in het huisje.

Lilalinda: we gaan omdat mijn stiefvader er zo graag heen wou. Die is begin jaren 80 voor het laatst geweest haha. Toen was de inrichting nog nieuw.
Ik denk dat Irma een heel mooie camping wil neerzetten zoals ze zelf altijd voor ogen heeft gehad. Helaas wordt dat allemaal verpest door gasten die denken dat ze zich maar thuis mogen voelen en zo.
19-08-2019 15:46
Dank je wel. Leeftijden van de kinderen zijn 4,3,2. Geen van allen kunnen nog zwemmen dus de glijbaan en de wildwaterbaan blijven we bij weg.

Ons plan was 2 keer op het park te eten, 2 keer er buiten en verder gewoon in het huisje.

Lilalinda: we gaan omdat mijn stiefvader er zo graag heen wou. Die is begin jaren 80 voor het laatst geweest haha. Toen was de inrichting nog nieuw.
Veel plezier, wordt vast gezellig
MinkeDeWit schreef:
19-08-2019 15:49
Ik denk dat Irma een heel mooie camping wil neerzetten zoals ze zelf altijd voor ogen heeft gehad. Helaas wordt dat allemaal verpest door gasten die denken dat ze zich maar thuis mogen voelen en zo.
:)
MinkeDeWit schreef:
Werken op een camping is zeg maar echt mijn ding, er zouden alleen geen gasten moeten zijn...
MinkeDeWit schreef:

:rofl:

Dat is dan wel een dingetje, natuurlijk. Altijd die 'lastige' gasten ook
Later is nu
19-08-2019 15:46
(...)

Doet me denken aan een eetcafé in Frankrijk waar ik als kind een paar keer ben geweest.

Jaren later kwam ik er met een georganiseerde reis. Ja, Frankrijk is zo groot, maar ik kwam toch in dát eetcafeetje terecht! Er was in bijna 30 jaar niks veranderd! Een paar jaar later ben ik er nog eens met de kinderen geweest: idem dito. Tot in de kleinste details (asbakjes, plastic bloemen op tafel, wandbekleding, inrichting, meubels) hetzelfde gebleven.

Later heb ik het opgezocht op Streetview maar het is inmiddels toch verdwenen. Jammer, want het was een echt jaren zeventig museumpje.
MinkeDeWit schreef:
Ik denk dat Irma eigenlijk badmeester is en later een camping is begonnen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
19-08-2019 15:54
Werken op een camping is zeg maar echt mijn ding, er zouden alleen geen gasten moeten zijn...
Ik kan het me ook wel voorstellen. Vroeger bij de AH werkte ik het fijnst tussen 6 en 8 uur ‘s morgens, voordat de aasgieren binnen werden gelaten :-) Lekker mijn stapeltjes ham mooi snijden, en brood in het schap. Binnen een kwartier maken die klanten er dan een zooitje van.
Blijenvrij schreef:
19-08-2019 13:13
Zou Irma zich nou nooit eens afvragen waarom ze zo vaak ruzie heeft? Reflectie is haar onbekend. Ze lijkt me typisch iemand die zich op de snelweg afvraagt waar al die spookrijders steeds wegkomen. :-D

Ik ga trouwens mee. Ik houd niet van kamperen, maar ik leen de grote hond van de buren. :proud:

En die hele positieve recensies zijn hartstikke nep.
Haha, ik meld me ook aan! Ik hou niet van campings, maar ik heb wel een hond die soms Oost-Indisch doof is, rete nieuwsgierig en overal zijn neus in wilt steken! En overal in en achter wilt kijken en snuffelen :-)
Enn schreef:
19-08-2019 15:58
Ik denk dat Irma eigenlijk badmeester is en later een camping is begonnen.
Ik vond ook ergens een uitspraak van haar over kinderen die eigenlijk niet kunnen zwemmen met A en B. En ouders die menen toezicht te houden, maar wel 25 meter verderop zitten. Ik geloof wel dat zwemveiligheid haar ding is.
MinkeDeWit schreef:
19-08-2019 16:00
Ik vond ook ergens een uitspraak van haar over kinderen die eigenlijk niet kunnen zwemmen met A en B. En ouders die menen toezicht te houden, maar wel 25 meter verderop zitten. Ik geloof wel dat zwemveiligheid haar ding is.
Zou ze oorspronkelijk alleen een zwembadje voor gediplomeerden (hoger opgeleide zwemmers :lol: ) hebben gepland dat per ongeluk uitgroeide tot een volwaardige camping?
MinkeDeWit schreef:
En de behoefte om mensen constant op te voeden. Sommige badmeesters die ik ken blinken uit in disciplinair optreden waarin pedagogisch denken hen volkomen vreemd is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
MinkeDeWit schreef:
Ik denk dat Irma ook heel groot fan is van de haak, die badmeesters in onze jeugd gebruikten bij de zwemles.
Echt, zie het zo voor mijn geestesoog. 😁
19-08-2019 15:39

Nee joh, dan hebben we straks in navolging van Viola-gate van een aantal jaar geleden Irma-gate.
Enn schreef:
19-08-2019 16:04
En de behoefte om mensen constant op te voeden. Sommige badmeesters die ik ken blinken uit in disciplinair optreden waarin pedagogisch denken hen volkomen vreemd is.
brrrr, ik heb echt een badmeesterfobie
REDHOTHEAD schreef:
Ik denk dat Irma ook heel groot fan is van de haak, die badmeesters in onze jeugd gebruikten bij de zwemles.
Ik krijg een flashback van mijn eigen zwemlessen... De haak, bulderende zwemjuffen en -meesters...
REDHOTHEAD schreef:
Oh ik krijg daar vannacht echt een nachtmerrie van! Zie het zo voor me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven