Opdringerige moeder
vrijdag 9 augustus 2019 om 23:54
Zucht had ik net een heel bericht getypt is het niet zichtbaar. Ik heb het contact met mijn ouders verbroken, maar mijn moeder accepteert dat niet. Ook na verschillende gesprekken. Gaat om dingen als ongewenst dingen op afbetaling bij ons thuis laten bezorgen. Kinderen ongevraagd van school halen (opgelost na contact met school). En zo zijn er nog heel veel voorbeelden. Overdrijf ik dat ik vind dat ze mijn grenzen niet accepteert? Herkent iemand dit en heeft iemand tips om hiermee om te gaan?
zondag 18 augustus 2019 om 23:20
Klopt het is ook echt heel erg. Vandaag weer een boekwerk aan verwijten ontvangen. Morgen ga ik gelijk even overleggen met de wijkagent wat ik nu het beste kan doen. Ik word zelfs wat bang van mijn eigen moeder nu ze zelfs niet naar de politie luistert.
anoniem_389157 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:31
0.60% gewijzigd
zondag 18 augustus 2019 om 23:30
Ik zou in ieder geval niet op de brieven reageren. Laat dat aan de wijkagent over.Rozentuin234 schreef: ↑18-08-2019 23:20Klopt het is ook echt heel erg. Vandaag weer een boekwerk aan verwijten ontvangen. Morgen ga ik gelijk even overleggen met de wijkagent wat ik nu het beste kan doen. Ik word zelfs wat bang van mijn eigen moeder nu zelfs niet naar de politie luistert.
maandag 19 augustus 2019 om 21:52
dinsdag 20 augustus 2019 om 09:49
Je zou op den duur een contactverbod kunnen opstellen en als ze dat blijft overtreden aangifte doen van stalking. Heel erg veel sterkte gewenst.Rozentuin234 schreef: ↑18-08-2019 23:20Klopt het is ook echt heel erg. Vandaag weer een boekwerk aan verwijten ontvangen. Morgen ga ik gelijk even overleggen met de wijkagent wat ik nu het beste kan doen. Ik word zelfs wat bang van mijn eigen moeder nu ze zelfs niet naar de politie luistert.