Mezelf misdragen

22-08-2019 08:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:45
0.00% gewijzigd
Stuur hem een berichtje dat je spijt hebt dat je zoveel gedronken hebt en dat je hoopt dat je niet te vervelend was.. Hoe moeilijk kan het zijn.

En ga eens af op wat jij wil en niet op wat andere mensen van je verwachten. Dat autorijden met een drankje op moet je ook echt mee stoppen, kan echt niet. Ik ben zelf ook niet vies van drank en drugs, maar echte nooit dat ik achter het stuur kruip. Dat overkomt je niet, dat is een keuze.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 09:57
...dus denk dag ie wel ergens weet dat hij absoluut geen seks van mij zal krijgen.
Je hebt toch seks omdat je dat beide wilt? Niet iets wat je geeft?
Sjaantje37 schreef:
22-08-2019 09:52
Je schrijft al twee keer drank en drugs, welke drugs gebruik je dan?
Eigenlijk bijna alles, behalve heroïne, speed en coke. Dat gaat me net iets te ver natuurlijk.
22-08-2019 11:50
Eigenlijk bijna alles, behalve heroïne, speed en coke. Dat gaat me net iets te ver natuurlijk.
zoek hulp
bel je huisarts

je hebt maar 1 leven hoor
lilalinda schreef:
22-08-2019 11:54
zoek hulp
bel je huisarts

Ik snap jou reactie niet echt
lilalinda schreef:
22-08-2019 11:54
zoek hulp
bel je huisarts

Dit dus.

Wat een puinhoop zeg.
Kukita-Del-Barrio schreef:
22-08-2019 10:25
Het is een fuckboy TO.
Move tf on
Dat zegt Mn zus ook. Gek dat jij dat ook er van kan maken uit een topic.
Ik vind hem wel echt leuk, maar tegelijkertijd denk ik dat ik meer pas bij een andere type guy. Hij is namelijk meer van de straat en doet hier en daar ook illegale zaken voor verdiensten. Ik denk dat ik meer pas bij een jongen die gewoon werkt of gestudeerd heeft. En iemand die heel modern is. Alleen denk ik niet dat je echt moderne types gaat vinden met dezelfde achtergrond. Hoe modern ze zichzelf ook voordoen, puntje bij paaltje blijven ze die bekronen gedachtegang hebben. Die krijg je er gewoon niet uit ofso.
Mijn zus zegt ook als je serieus wilt zijn met een jongen, zwijg over alle verboden zaken waar je je af en toe mee bezig houd. Maar ik weet dus niet of ik dat echt kan hoor.
Ben nog zo jong en wil zeker denk ik niet alles nu al afschrappen. Zou t ook leuk vinden om wel eens samen uit te gaan of wat dan ook. Majah enigszins is dat ook niet echt belangrijk. Mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben houden zich daar toch totaal niet meer mee bezig.
22-08-2019 12:18
Ik vind hem wel echt leuk, maar tegelijkertijd denk ik dat ik meer pas bij een andere type guy. Hij is namelijk meer van de straat en doet hier en daar ook illegale zaken voor verdiensten. Ik denk dat ik meer pas bij een jongen die gewoon werkt of gestudeerd heeft. En iemand die heel modern is. Alleen denk ik niet dat je echt moderne types gaat vinden met dezelfde achtergrond. Hoe modern ze zichzelf ook voordoen, puntje bij paaltje blijven ze die bekronen gedachtegang hebben. Die krijg je er gewoon niet uit ofso.
Mijn zus zegt ook als je serieus wilt zijn met een jongen, zwijg over alle verboden zaken waar je je af en toe mee bezig houd. Maar ik weet dus niet of ik dat echt kan hoor.
Ben nog zo jong en wil zeker denk ik niet alles nu al afschrappen. Zou t ook leuk vinden om wel eens samen uit te gaan of wat dan ook. Majah enigszins is dat ook niet echt belangrijk. Mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben houden zich daar toch totaal niet meer mee bezig.
Niet bepaald een pareltje dus. Zoek alsjeblieft een leuke jongen op.
En kap met alcohol en drugs.
Echt vreemd. Hij heeft mijn snap geopend, video opgeslagen die ik hen had verstuurd van ons samen. Maar verder helemaal niet gereageerd om mijn reactie. Had dus gezegd dat ik mezelf beetje heb laten gaan.
Stommerik.
22-08-2019 11:58
Ik snap jou reactie niet echt
jij maakt een tyfussooi van je leven
drank, drugs, autorijden onder invloed
je denkt dat een hele foute jongen met je trouwen wil
(en vanuit je andere topic, gedonder met vriendinnen)
22-08-2019 12:18
ga aan je zelfbeeld werken, wordt een leuk betrouwbaar mens
Drink af en toe een glaasje. Zoek leuke vriendinnen. Stop met drugs. Rijd alcoholvrij
Investeer geen minuut in dit soort losers
Maak de leukste versie van jezelf. En dan komt die leuke normale jongen vanzelf
lilalinda schreef:
22-08-2019 10:54
Het is wel een cultuurdingetje (toevallig gisteren op radio en in krant), dat vooral Marokkaanse mannen/jongens zich diep in de schulden steken. Omdat ze elkaar gek maken met onbetaalbare auto's en dure restaurants.
En dat hun aanstaande niet door heeft dat hij dat geld eigenlijk niet heeft en niet doorheeft, dat ze iemand met enorme schulden trouwt.
Daar kan ik inderdaad wel inkomen, het is best een "showende" cultuur. Graag laten zien wat je hebt (wat je dus niet kan betalen, maar dat hoeft niemand te weten.) Waar ik over viel is dat er in die reactie meteen uit werd gegaan van illegale inkomsten, zoals TO het in een latere reactie noemt.
Maar blijkt dus wel dat mijn onderbuikgevoel klopt.
Macarinata schreef:
22-08-2019 15:35
Maar blijkt dus wel dat mijn onderbuikgevoel klopt.
In dit geval helaas wel. To en dr date maken dr allebei een puinzooi van
Echt gênant. Hij reageerde pas uren later op mijn berichtje. Hij had zijn vriend die werkt als taxi mij naar huis brengen.
Heel veel dingen ben ik gewoon vergeten. Vooral het einde kan ik me niet herinneren hoe ik naar huis ben gegaan enz. Hij reageerde dus met dat ik die taxi chauffeur had geruïneerd. Ik weet dus niet wat hij daarmee bedoelt en toen ik vroeg wat dan, heeft ie niet meer gereageerd. Dus nu weet ik en niet hoe ik mezelf heb gedragen en is hij hoogstwaarschijnlijk erg afgeknapt. Ik ook op mezelf als ik eerlijk ben. Maar toch ben ik wel benieuwd waarom hij dat zei en wat ik dan zoal heb gedaan, maar heb zo t idee dat hij daar extreem vaag over gaat doen. Zal ik hem bellen en ernaar vragen of gewoon vergeten en let iT go totdat hij er zelf eens over begint?
lilalinda schreef:
22-08-2019 10:33
Maar ze neukt niet!
Je kunt beter neuken dan zuipen, vind ik.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
22-08-2019 21:00
Echt gênant. Hij reageerde pas uren later op mijn berichtje. Hij had zijn vriend die werkt als taxi mij naar huis brengen.
Heel veel dingen ben ik gewoon vergeten. Vooral het einde kan ik me niet herinneren hoe ik naar huis ben gegaan enz. Hij reageerde dus met dat ik die taxi chauffeur had geruïneerd. Ik weet dus niet wat hij daarmee bedoelt en toen ik vroeg wat dan, heeft ie niet meer gereageerd. Dus nu weet ik en niet hoe ik mezelf heb gedragen en is hij hoogstwaarschijnlijk erg afgeknapt. Ik ook op mezelf als ik eerlijk ben. Maar toch ben ik wel benieuwd waarom hij dat zei en wat ik dan zoal heb gedaan, maar heb zo t idee dat hij daar extreem vaag over gaat doen. Zal ik hem bellen en ernaar vragen of gewoon vergeten en let iT go totdat hij er zelf eens over begint?
Die komt geld vragen binnenkort
lilalinda schreef:
22-08-2019 21:16
Die komt geld vragen binnenkort

Wie? Waarom?
22-08-2019 21:18
Wie? Waarom?
Wacht maar
Ga vooral zo door.

Verstandige jongens knappen er op af, alleen de losers blijven plakken...
oudebaas schreef:
22-08-2019 21:12
Je kunt beter neuken dan zuipen, vind ik.
Nouja als drinken autorijden iets is wat je zomaar overkomt, dan is het ook maar beter om niet te neuken, want een zwangerschap zal je dan ook wel zomaar overkomen.

TO laat hem, hij is je niet waard. Ga eerst eens aan jezelf werken en ga dan pas een relatie aan met iemand die je wel neemt zoals je bent.
Zou hem zeker niet bellen. Laat het gaan, het was maar een date en als hij hier op af knapt is het niet jouw match. Volgende keer wat minder drinken en doooooor met je leven.
22-08-2019 10:18
Ja hij heeft gewoon gereden. Ik rijd soms ook terug naar huis na een glaasje. Ik weet dat het niet slim is, maar soms gebeurt het gewoon.
Je wereldje draait alleen om jou? Wat als je iemand aanrijdt met je dronken kop? Oh, nee, het is bij jou maar "een glaasje". Wat ben jij respectloos zeg. Bah.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Blokkeer hem, zoek hem nooit meer op en ga nooit, maar dan ook nooit geld geven aan hem!

En een brave huisvrouw worden? Je weet dat het niet verplicht is om te trouwen of een relatie te hebben? Als je dat wel wil, doe dat in godsnaam met iemand die jou aanvaardt zoals je bent en geen huissloof of onderdanige vrouw wil.

Stop met drinken en drugs en verdorie, stop met rijden als je gedronken hebt!!!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-08-2019 16:08
Blokkeer hem, zoek hem nooit meer op en ga nooit, maar dan ook nooit geld geven aan hem!

En een brave huisvrouw worden? Je weet dat het niet verplicht is om te trouwen of een relatie te hebben? Als je dat wel wil, doe dat in godsnaam met iemand die jou aanvaardt zoals je bent en geen huissloof of onderdanige vrouw wil.

Stop met drinken en drugs en verdorie, stop met rijden als je gedronken hebt!!!
Waarom zou ik hem geld geven? Hij is niet een type die geld van mij zou aannemen of überhaupt wat laten afrekenen.

Nee daar heb je zeker gelijk in! Ik ben 22, bijna 23 en heb nog nooit een relatie gehad. Dus ja ik heb er nu ook wel behoefte aan gekregen en had ook pas besloten om wat meer mensen de kans te geven om op date te gaan. Alleen is ook maar zo alleen.

Ik denk dat ik hem behoud als vriend en gewoon sporadisch blijf zien. Maar niet zie als eventueel een toekomstige partner.

Betreft gelijke rechten en plichten. Hij is misschien wel een type die niet mee zou knoeien met het huishouden, maar qua kosten hoef je dan weer nergens naar om te kijken. Dat is dan wel weer eerlijk verdeeld vind ik. Dat betekent niet dat ik ook een relatie zou kunnen hebben met iemand waarbij we de kosten gewoon delen en zowel de huishouden samen zouden oppakken.

En ja ik ga nooit meer rijden met een glaasje. Het is indd stom. Al klink ik nu heel luchtig, komt doordat ik nooit echt bij de gevolgen heb stil gestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven