Twijfels over date

22-08-2019 14:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik date nu ietsje meer dan 2 maanden met een jongen. (beide 28)
Eerste date gingen we uiteten, was heel gezellig allemaal. 2e date en daar opvolgende dates was bij mij thuis. filmpje kijken etc. (hij woont nog bij zijn ouders)
We zijn nog 1 keer weer is uit eten geweest, maar verder alleen bij mij thuis.
Ik heb vorige week gevraagd wat hij wou. Maar hij zei dat hij wel meer wou maar niet gelijk een label erop wou hangen, gewoon rustig aan.
Nu heb ik geen haast ofzo maar iets zegt mij dat hij eigenlijk helemaal niet meer wilt maar alleen seks.
Hij is op whatsapp niet echt spraakzaam. soms laat hij een dag of meer niks van zich horen. Ik hoef niet de hele dag te appen ofzo en hele lange gesprekken te hebben maar af en toe per dag iets heen en weer sturen is wel leuk.
Ook 2x kwam hij opeens naar mij toe nadat het over seks ging op app terwijl we niks gepland hadden. (hij moet minimaal 1 uur rijden) en daarna ging hij weer weg.

Dus ik heb eigenlijk geen idee wat ik nou moet doen, wou graag andere meningen horen.
Ik zou alleen nog maar dates buiten de deur voorstellen. Dan weet je snel genoeg hoe de vork in de steel zit.

Voor nu zou ik denken dat het alleen om seks gaat ja.
neem hem mee naar de bijbelclub, als hij dat niet wil, weet je genoeg
Bij twijfel niet doen! Genoeg vissen in de zee.. Hoe langer je hierin (tegen je gevoel in) meegaat, hoe meer gevoelens je zult krijgen en hoe moeilijker het is om een punt erachter te zetten.
Niet meer thuis afspreken, eens zien wat zijn plannen dan zijn
Inderdaad buiten de deur afspreken zodat het niet uit kan draaien op seks, wat wil je zelf met hem? Ben je daar al een beetje achter?
Als jij op zoek bent naar meer dan alleen friends with benefits en je verwacht dat niet bij hem te vinden dan zou ik daar heel duidelijk in zijn. Dat het duurt zolang het leuk is maar dat er niet veel meer uit te halen valt. Maar dat moet je wel kunnen natuurlijk.
Jij hebt geen haast, zeg je, maar wat wil jij? Ben je verliefd? Zie je een toekomst met hem voor je?
Lees ik nou goed dat je in 2 maanden tijd maar 3 dates hebt gehad? Dat lijkt me meer zeggen dan dat thuis afspreken.
Hij klinkt saai.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
winkje87 schreef:
22-08-2019 16:15
Lees ik nou goed dat je in 2 maanden tijd maar 3 dates hebt gehad? Dat lijkt me meer zeggen dan dat thuis afspreken.
Nee 1x per week spraken we meestal af, soms 2x
Maar dat is je enige reactie?
Weet je zeker dat hij bij zijn ouders woont? Of zegt hij dat ?

Hij kan net zo goed met een vrouw en kinderen samen wonen weet jij veel.
En ik weet dat dat vaker is dan dat je denkt.

Je gevoel zegt zelf al dat het voor hem waarschijnlijk om de seks gaat zou je dat accepteren of wil je toch meer van hem?
Blijf in jezelf geloven !
Jullie spreken alleen maar thuis af. Om elkaar te leren kennen zou je toch eens wat moeten ondernemen met hem.
Dat Whatsappen maak jij wel erg belangrijk. Je zegt dat jullie beiden 28 zijn. Dan werk je neem ik aan wel en hebt geen tijd om zoveel te Whatsappen. Maar waarom bel je niet met hem? Wat moet je de hele dag met Whatsapp? Het echte contact maak je op een andere manier.
Waarom woont deze man nog thuis trouwens? Ben je weleens bij hem geweest?
En wat wil jij? Niet zo afwachtend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven