Scheidingsconvenant & ouderschapsplan

22-08-2019 22:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,
Ik ben begin dit jaar gescheiden, na maanden is alles eindelijk rustig en op orde. Nu moest ik wat dingen uitzoeken in het echtscheidingsconvenant en kwam ik erachter dat de trouwdatum verkeerd staat als zowel de naam van ons kind . Daarnaast staan er nog een paar spelfouten in, tuurlijk weet ik dat ik hier zelf ook nalatig in ben geweest door het klakkeloos te tekenen. Echter vraag ik mij nu af, is dit wel rechtsgeldig ? Help!
anoniem_389717 wijzigde dit bericht op 22-08-2019 23:20
4.73% gewijzigd
je weet toch wie er bedoeld wordt ook al is de naam verkeerd gespeld?
Alle reacties Link kopieren
Ja nu ben je officieel dus nog getrouwd
Ja natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap uiteraard wie er bedoeld word en ik weet ook dat ik een jaar langer getrouwd ben geweest dan op het convenant vermeld staat. Maar het gaat meer om de juridische kant, een simpel contract wordt al snel nietig verklaard door een spelfout of iets dergelijks
Raquel2 schreef:
22-08-2019 23:14
Ja ik snap uiteraard wie er bedoeld word en ik weet ook dat ik een jaar langer getrouwd ben geweest dan op het convenant vermeld staat. Maar het gaat meer om de juridische kant, een simpel contract wordt al snel nietig verklaard door een spelfout of iets dergelijks
en ga jij nu naar de rechter om het convenant, waar de inhoud voor iedereen helder is, ongeldig zou zijn?
Ik denk dat ze je niet serieus nemen
Alle reacties Link kopieren
Nee , ik vind het alleen slordig van alle partijen INCLUSIEF mijzelf ! Maar ook zeker van de advocaat en rechter
Raquel2 schreef:
22-08-2019 23:22
Nee , ik vind het alleen slordig van alle partijen INCLUSIEF mijzelf ! Maar ook zeker van de advocaat en rechter
ja en nu? wie is er gedupeerd?
Raquel2 schreef:
22-08-2019 23:14
Ja ik snap uiteraard wie er bedoeld word en ik weet ook dat ik een jaar langer getrouwd ben geweest dan op het convenant vermeld staat. Maar het gaat meer om de juridische kant, een simpel contract wordt al snel nietig verklaard door een spelfout of iets dergelijks
Dat is absoluut niet waar.
Nietig is het sowieso niet, vernietigbaar ook niet in dit geval.
Je kijkt iets teveel films (0;

Niets aan de hand joh. Relax!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven