Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos Deel 2 - Geen Spoilers s.v.p.

25-08-2019 07:45 752 berichten
Hier deel 2 aangezien deel 1 van het topic vol is.

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.

Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Link naar deel 1:

entertainment/het-spaanse-dorp-polopos- ... #p30069408
Alle reacties Link kopieren
AliM schreef:
25-08-2019 09:40
Spullen worden pas goedkoop als massaal worden geproduceerd vergelijk het maar met drukwerk 500 flyers voor de voetbalclub of 2500 maakt in prijs niet zoveel uit. Ik weet niet hoeveel mensen Polopos aandoen, maar Parijse tassen met de Mona Lisa erop gaan harder denk ik.
Dat is ook waar.
Ik weet niet hoeveel mensen nu Polopos aandoen en dan ook nog de tas willen aanschaffen voor die prijs.
Maar goed, dat zou je nog kunnen verbazen. Fans zijn bereid veel geld uit te geven.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Altijd van je afsnijden
Ik zet al mijn pijlen op Ten W. Vind ze leuk en inspirerend. Hoop dat deze week geen afraffelweek wordt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maar komt het bordje nu van de Xenos of heeft Juani het zelf gemaakt? Daar is in de aflevering waarin ze het aan de muur hing wel iets over gezegd.

Misschien was het ook wel mooier geweest als de afbeelding van Thysa tasvullend was geweest. Het hele oppervlak zeg maar. Het is nu inderdaad maar een geplakt plaatje in het midden van de tas. Wat dat betreft staat bordje wel mooi op de witte achtergrond. Los even van de lelijke tekst op het bordje.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
marele schreef:
25-08-2019 10:00
Maar komt het bordje nu van de Xenos of heeft Juani het zelf gemaakt? Daar is in de aflevering waarin ze het aan de muur hing wel iets over gezegd.

.
Ik liep vorig weekend in Scheveningen en achter de boulevard hadden ze een klein hippie marktje...daar zag ik het bordje te koop...die spreuk is in iedere boho zaak te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
25-08-2019 10:46
Ik liep vorig weekend in Scheveningen en achter de boulevard hadden ze een klein hippie marktje...daar zag ik het bordje te koop...die spreuk is in iedere boho zaak te krijgen
Op dat soort spreuken rust volgens mij vaak geen copyright.
Dat vereist namelijk dat iemand, met enig recht, de bedenker ervan is.
Dat is bij een cliché lastig.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
25-08-2019 10:54
Op dat soort spreuken rust volgens mij vaak geen copyright.
Dat vereist namelijk dat iemand, met enig recht, de bedenker ervan is.
Dat is bij een cliché lastig.
Het hangt er van af of op beeld en tekst copyright zit, zo niet mogen ze het gebruiken.
Ik hoop wel dat Thysa gaat zorgen voor copyright op haar ontwerp.
Alle reacties Link kopieren
J&J gaan de prijs toch delen met T&W? Vind ik ook wel fair.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
25-08-2019 09:07
Ik ben Limburgs en niet echt pro J en J, ook niet contra, maar goed ik post niet op FB.

Met het laatste ben ik het extreem eens.😂
De neutralen, zoals jij posten niet op fb, daar zitten vooral de extremen die posten, Dus daar is het :Als je niet voor bent, dan ben je tegen de een of de ander
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-08-2019 07:56
Laten we in het nieuwe topic het gehakketak op elkaar achterwege laten!
Nouschi, kap nu eens met het veroordelen van anderen. ;)
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
25-08-2019 11:20
De neutralen, zoals jij posten niet op fb, daar zitten vooral de extremen die posten, Dus daar is het :Als je niet voor bent, dan ben je tegen de een of de ander
Ik heb gepost op FB omdat ik erg tegen bedelacties ben, uitgezonderd medicijnen en medische hulpmiddelen of een dure operatie.
Er mag best een tegengeluid zijn op FB. Maar helaas verwijderd iemand (vriend vd familie die de site beheert?) de negatieve berichten. Dan krijg je best een vertekend beeld.
Ontzettend jammer voor de hele gang van zaken want ik ben dol op Jürgen en Daniël.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
25-08-2019 11:07
Het hangt er van af of op beeld en tekst copyright zit, zo niet mogen ze het gebruiken.
Ik hoop wel dat Thysa gaat zorgen voor copyright op haar ontwerp.
Dat bedoelde ik.
Ja, dat zou ik ook doen als ik T was.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
25-08-2019 11:15
J&J gaan de prijs toch delen met T&W? Vind ik ook wel fair.
De opbrengsten van de verkoop. Niet de prijs van de weekopdracht (dacht ik)
Alle reacties Link kopieren
marele schreef:
25-08-2019 11:29
De opbrengsten van de verkoop. Niet de prijs van de weekopdracht (dacht ik)
Ik denk dat ze dat ook gedeeld hebben. Het zijn tenslotte vrienden van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Nee..i.d.d. de opbrengst van de verkoop
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
25-08-2019 11:27
Ik heb gepost op FB omdat ik erg tegen bedelacties ben, uitgezonderd medicijnen en medische hulpmiddelen of een dure operatie.
Er mag best een tegengeluid zijn op FB. Maar helaas verwijderd iemand (vriend vd familie die de site beheert?) de negatieve berichten. Dan krijg je best een vertekend beeld.
Ontzettend jammer voor de hele gang van zaken want ik ben dol op Jürgen en Daniël.
Jij post er nog iets.
Ik steek die moeite er niet eens in.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
25-08-2019 11:27
Ik heb gepost op FB omdat ik erg tegen bedelacties ben, uitgezonderd medicijnen en medische hulpmiddelen of een dure operatie.
Er mag best een tegengeluid zijn op FB. Maar helaas verwijderd iemand (vriend vd familie die de site beheert?) de negatieve berichten. Dan krijg je best een vertekend beeld.
Ontzettend jammer voor de hele gang van zaken want ik ben dol op Jürgen en Daniël.
ja op iedere pagina zit wel iemand die de negatieve reacties verwijdert. , of dat nu op de facebook is of op de beoordelingssite voor camperplaatsen (daar verdwenen ook ineens 3 van de 4 reacties zodat het "gemiddelde'cijfer nu een 10 werd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
25-08-2019 11:32
Nee..i.d.d. de opbrengst van de verkoop
Misschien mag dat niet van de productie.
Als 1 koppel wint winnen die mensen het bedrag.
Betekent niet dat je niet onderhands iets kan doen natuurlijk.😀
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
25-08-2019 09:21
Dure tas en jammer dat deels van het ontwerp van een ander koppel komt.
Nou ik zou trots zijn als iemand mijn ontwerp zou gebruiken dat betekent dar het mooi gevonden wordt ik zou het wel signeren , misschien wordt het ontwerp wel ook voor andere dingen gebruikt dan zou ik als ik thysa was wel kijken of ze er ook geld uit kan halen en misschien heeft ze wel al een onderlinge afspraak hierover met juani
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent Tvp?
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
25-08-2019 11:50
Wat betekent Tvp?
Terugvindpost.
Alle reacties Link kopieren
Bonvida schreef:
25-08-2019 11:48
Nou ik zou trots zijn als iemand mijn ontwerp zou gebruiken dat betekent dar het mooi gevonden wordt ik zou het wel signeren , misschien wordt het ontwerp wel ook voor andere dingen gebruikt dan zou ik als ik thysa was wel kijken of ze er ook geld uit kan halen en misschien heeft ze wel al een onderlinge afspraak hierover met juani
Precies, Juani lijkt me niet iemand die vrienden de kans ontneemt wat geld te verdienen, zeker als ze het goed kunnen gebruiken.
( Ze zou misschien wel mensen die ze niet mag lichtelijk benadelen, bewust, en dan zoals bij Harry’s mogelijke pups “Oops” zeggen. )
whateverever wijzigde dit bericht op 25-08-2019 12:05
11.46% gewijzigd
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven