Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos Deel 2 - Geen Spoilers s.v.p.

25-08-2019 07:45 752 berichten
Hier deel 2 aangezien deel 1 van het topic vol is.

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.

Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Link naar deel 1:

entertainment/het-spaanse-dorp-polopos- ... #p30069408
Alle reacties Link kopieren
marele schreef:
25-08-2019 17:02
Ik denk niet dat Juani daar zo over nagedacht heeft.
Ik denk dat ze de afbeelding gewoon mooi vond.
En deze was voor handen, ze heeft er niet naar hoeven zoeken :D
Alle reacties Link kopieren
Totaal niet de jurk van Juani. Hele andere snit.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel hoor
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof zowaar dat je gelijk hebt.
Superieure jurk, alles wat ze draagt trouwens, ze heeft echt een eigen stijl
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
25-08-2019 21:17
Ik geloof zowaar dat je gelijk hebt.
Superieure jurk, alles wat ze draagt trouwens, ze heeft echt een eigen stijl
Ze heeft ook een goed figuur vind ik, daar staan die jurken mooi op.
Alle reacties Link kopieren
Het staat haar super ja. Ook dat Amalia jurkje.
Ik zou er net als een zak aardappelen uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
25-08-2019 21:20
Ze heeft ook een goed figuur vind ik, daar staan die jurken mooi op.
Ja, eens. Het is ook wel mijn stijl hoor, maar Juani voert deze stijl consequent door.... ikke niet.
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
25-08-2019 20:50
En deze was voor handen, ze heeft er niet naar hoeven zoeken :D
Flauw.
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
25-08-2019 20:52
Totaal niet de jurk van Juani. Hele andere snit.
Jij hebt snot in je ogen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
25-08-2019 21:23
Ja, eens. Het is ook wel mijn stijl hoor, maar Juani voert deze stijl consequent door.... ikke niet.
Ze heeft een zeer goed figuur en is heel sympathiek :puh:
Alle reacties Link kopieren
absie schreef:
26-08-2019 01:40
Ze heeft een zeer goed figuur en is heel sympathiek :puh:
Smaken verschillen....ik vind haar jurkjes ook erg leuk...vooral dat Amalia geval natuurlijk. Maar persoonlijk vind ik niet dat ze een goed figuur heeft. Te grote borsten waardoor ze dik lijkt...ze heeft wel een goed stel benen. Ik denk dat ik ook maar twee honden aan ga schaffen en door de bergen ga hijsen. ;-)
Verder vind ik haar het verre van sympathiek. Maar goed mijn mening.

Overigens voor jullie denken dat ik Pro de Ruttens ben....nee...hoewel ik ook niks tegen ze heb. Tja Eliza is sterk aanwezig..(whahahaha). Ik denk dat ze een goeie kans maken om te winnen wanneer je naar integreren kijkt.
Maar ik hoop Wijnand en Thysa.
gizzmo-returns schreef:
25-08-2019 09:53
Ik zet al mijn pijlen op Ten W. Vind ze leuk en inspirerend. Hoop dat deze week geen afraffelweek wordt inderdaad.
Nee laten we hopen van niet.
Ik ben ook voor T en W.
T en W hebben nog niet veel opgeknapt aan hun huis dus ik vind niet dat ze moeten winnen.
Blondie456 schreef:
26-08-2019 14:36
T en W hebben nog niet veel opgeknapt aan hun huis dus ik vind niet dat ze moeten winnen.


Het gaat er toch om wie het beste is geïntegreerd, niet om wie zijn huis het beste heeft verbouwd?
Alle reacties Link kopieren
In Ollolai kregen ze 3 jaar om hun huis te verbouwen, ik weet niet of hier in Polopos de eis is dat ze klaar zijn voordat het programma is afgelopen.
Ze zijn tussendoor wel overal gaan kijken en toen hadden ze commentaar op Den M omdat ze dachten dat ze wel verder waren met de verbouwing. Daarom denk ik dat ze ook daar op letten.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
26-08-2019 16:09
Ze zijn tussendoor wel overal gaan kijken en toen hadden ze commentaar op Den M omdat ze dachten dat ze wel verder waren met de verbouwing. Daarom denk ik dat ze ook daar op letten.
Ik denk het op zich ook wel maar het zal niet het belangrijkste zijn.
In Ollolai zijn Ovan en Marije ook pas na een jaar of zo echt klaar met hun B&B.
Alle reacties Link kopieren
Wappert schreef:
26-08-2019 15:47
Het gaat er toch om wie het beste is geïntegreerd, niet om wie zijn huis het beste heeft verbouwd?
Dorpsjury / burgemeester in Ollolai let op integratie, taalkennis, voortgang bedrijf en de woning.
Als je een verbouwingsplan hebt dat ze overtuigt hoef je nog niet heel ver te zijn.
Dat waren de winnaars vorig jaar ook niet maar nu is hun b en b in bedrijf.
En Sandra en Marcello hadden te weinig aan het huis gedaan, waardoor ze vreesden dat het zo zou blijven en dan na 3 jaar niet voldoende verbeterd zou zijn.
Wat ik raar vind is dat er al weken niet meer gesproken is over de wakeboardbaan van de fam. Rutten, wat is daarmee gebeurd? Zijn die plannen helemaal overboord gegooid?
Alle reacties Link kopieren
Wappert schreef:
26-08-2019 16:26
Wat ik raar vind is dat er al weken niet meer gesproken is over de wakeboardbaan van de fam. Rutten, wat is daarmee gebeurd? Zijn die plannen helemaal overboord gegooid?
Misschien vraagt de jury daar wel naar.😀
whateverever schreef:
26-08-2019 16:29
Misschien vraagt de jury daar wel naar.😀
Dat hoop ik wel ja! :-D
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
26-08-2019 14:36
T en W hebben nog niet veel opgeknapt aan hun huis dus ik vind niet dat ze moeten winnen.
Als ze die 20000 winnen kunnen ze verder met hun huis , maar het gaat idd niet. om een wel of niet klaar hebben vh huis , ik denk dat het opstarten van je onderneming en hoever je met je plannen bent belangrijker is
Alle reacties Link kopieren
Wappert schreef:
26-08-2019 16:26
Wat ik raar vind is dat er al weken niet meer gesproken is over de wakeboardbaan van de fam. Rutten, wat is daarmee gebeurd? Zijn die plannen helemaal overboord gegooid?
Ik denk dat dat een moeilijke klus wordt, dus nog wat tijd zal kosten. Ik kan me ook herinneren dat John en Juani honden wilden opvangen, daar hoor ik ze al heel lang niet meer over. En Christiaan en Christel wilden een luxeverblijf met zwembad, dat is nu toe een opblaasjacuzzi geworden!
Alle reacties Link kopieren
Bonvida schreef:
26-08-2019 16:34
Als ze die 20000 winnen kunnen ze verder met hun huis , maar het gaat idd niet. om een wel of niet klaar hebben vh huis , ik denk dat het opstarten van je onderneming en hoever je met je plannen bent belangrijker is
Het huis is iig maar 1 factor van de vele.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven