Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 25 augustus 2019 om 22:19

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 25 augustus 2019 om 22:22

quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 20:24Wat ik nou serieus niet snap, he, van dat geroeptoeter![]()
"Ze" pikken onze banen in en "ze" zitten allemaal in de bijstand.
Wat klopt er niet aan die zin?

zondag 25 augustus 2019 om 22:27
Dank je voor je uitleg! Ik ging inderdaad uit van lellen en wenkbrauwen.Lucifer2018 schreef: ↑25-08-2019 21:34Ik zie die in mijn oren boven in het kraakbeen echt niet meer. En ik had er echt veel.
4 aan de ene kant en 3 aan de andere kant in het bovenstuk.
Die 4 in het zachte lelgedeelte en die in mijn wenkbrauw zie ik nog steeds. Dat viel me laatst ook op. Terwijl ik al jaren helemaal geen oorbellen of piercings meer in heb, in geen van de 13 gaatjes in totaal.
Maar die in mijn neus kan je niet meer zien., die is dicht en weg. Dus ligt aan de plek. Tenminste bij mij.

zondag 25 augustus 2019 om 22:40
Ik staf nooit als ik het niet met iemand eens ben.
Ik heb vandaag voor het eerst gestaft. Twee keer zelfs. Eerst omdat iemand die Pokémon speelde, te lezen kreeg dat hun ongewenste kinderloosheid terecht was.
Vervolgens omdat er heel erg oude koeien uit de sloot werden gehaald om een andere forummer onderuit te halen in een discussie.
Meespelende factor was het zeer recente forumgedrag van deze persoon in een ander topic waarin zij nogal dwingend haar definitie van "alleenstaande ouder" (wat weer wat anders is dan "alleenzorgende ouder") probeerde door te drammen.
Door dezelfde persoon.

zondag 25 augustus 2019 om 22:47
Maar waarom zou je iemand willen staffen omdat je het oneens met diens mening bent? Dat het zelfs bij je opkomt, zeg. Staffen is om overtredingen te melden, niet om discussies te beslechten.
Ik vind het daarnaast ook nog eens vreemd dat je het "hartgrondig met me oneens" bent. Waarmee ben je het precies oneens?
Am Yisrael Chai!
zondag 25 augustus 2019 om 22:47
Is het staf-biechtavond?Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 22:43Ik heb vandaag Kandijsuiker gestaft, die het nuttig achtte een link te plaatsen naar een 'pedolijst', compleet met namen en adressen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 25 augustus 2019 om 22:48
Oh goed gedaan!Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 22:43Ik heb vandaag Kandijsuiker gestaft, die het nuttig achtte een link te plaatsen naar een 'pedolijst', compleet met namen en adressen.

zondag 25 augustus 2019 om 23:00
Ik staf lelijke avatars.

zondag 25 augustus 2019 om 23:09
Daarom heb ik mezelf beperkt tot 25 per dag. Ik ben nog steeds verliefd op de jouwe, dus jij komt goed weg