Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

zaterdag 24 augustus 2019 om 18:23
Krijg nou wat, zit ik net in een mini dip en vind ik alles even stom, komt de boel hier weer tot leven.
Gezellig.
Hoi Teau, leuk dat je er weer bent!! Al bijna klaar met het klussen e.d.?
Ik heb je hier wel gemist hoor
Komt overigens wel goed met mijn ik-vind-even-alles-en-iedereen-stom bui,
Thais eten afhalen en The Girlmore girls opzetten met een koud 0% Radlertje doet al wonderen.
Gezellig.
Hoi Teau, leuk dat je er weer bent!! Al bijna klaar met het klussen e.d.?
Ik heb je hier wel gemist hoor

Komt overigens wel goed met mijn ik-vind-even-alles-en-iedereen-stom bui,
Thais eten afhalen en The Girlmore girls opzetten met een koud 0% Radlertje doet al wonderen.

zaterdag 24 augustus 2019 om 18:28
Het is inderdaad vrij warm, maar ik vind het wel lekker.
Ik word vrolijk van de zon en sinds die 40 graden kan ik alles daaronder aan.
Rik: eehhh, beetje lastig, ik vind mijn huidige werk nog steeds leuk, maar ik zit al erg lang op dezelfde plek.
Zo oud ben ik nog niet en ik denk dat het voor mijn groei en ontwikkeling niet erg goed is om tot mn pensioen op dezelfde plek te zitten dus ik kijk idd. een beetje om mij heen.
Ik heb overigens een arbeidsbeperking zoals je weet en een vermoeidheidsziekte dus makkelijk is het niet, maar goed het is ook niet noodzakelijk of zo.
Een paar jaar geleden als ik iets leuks zag dacht ik 'dat kan ik toch niet' en schreef ik niet eens.
Dat is gelukkig wel wat veranderd, als ik een vacature zie die mij leuk lijkt durf ik tegenwoordig een brief te schrijven.
Dat vind ik best wel goed van mijzelf

Mmm een boek van Saskia Noort over dertigers (Aan de goede kant van 30) helpt ook tegen een dip...

zondag 25 augustus 2019 om 06:58
Oohh wat schattig!
Dat ga ik ook vaker doen, savonds op mn balkonnetje lekker een boek lezen ipv
vooral voor de tv hangen. (Zolang het lekker warm is)
Ik slaap niet altikd even goed (geen probleem om in te slapen maar wel te vroeg wakker)
Ik ga maar eens naar mijn moeder luisteren, die adviseerde mij vd week nog om 30/60 minuten voor ik ga slapen geen tv meer te kijken.
Dat ga ik toch toepassen ipv eigenwijs te zijn..

Goedemorgen

zondag 25 augustus 2019 om 08:57
zondag 25 augustus 2019 om 09:16
8 uur slapen wat is dat ook alweer? Wij gingen tegen 0:45 naar bed en om 5 uur was in klaarwakker. Mezelf gedwongen om in bed te blijven en ben gelukkig nog even in slaap gevallen.
Wij zaten bij schoonouders in de tuin. Een oom kwam nog langs en er liep een rat over de schutting
thuis nog even twee afleveringen van een serie gekeken en naar bed.
En nu wil ik ergens heen maar weet niet waar.
Wij zaten bij schoonouders in de tuin. Een oom kwam nog langs en er liep een rat over de schutting

En nu wil ik ergens heen maar weet niet waar.

zondag 25 augustus 2019 om 09:42
Ik ook Dolfje, ik wil vandaag wat leuks doen, maar weet nog niet zo goed wat.
Naar de dierentuin in mn eentje, daar heb ik misschien wel zin in, maar thuis met een boek en een serietje is ook een mogelijkheid. (Alhoewel het daar te lekker weer voor is, al is dat voor mij juist een goede stimulans
)
Stuk wandelen is ook een optie, wel beetje warm.
Teau ik heb dat ook, ik ben geen avondmens en ga vrij vroeg naar bed.
22.38 ging ik slapen gister.
Echter ik word vrij vroeg wakker, 6 uur vanmorgen, terwijl ik liever doorslaap tot een uur of 7, 7,30.
Dat ging gelukkig goed de laatste tijd, maar deze week is het weer mis en word ik vroeger wakker dan ik wil.
Optie is nog vroeger naar bed, maar dan word ik nog vroeger wakker.
(Later naar bed helpt igg. Niet)
Best wel frustrerend...
Misschien helpt het om het laatste halfuur geen tv meer te kijken.. Geen idee maar ik ga het proberen.
Naar de dierentuin in mn eentje, daar heb ik misschien wel zin in, maar thuis met een boek en een serietje is ook een mogelijkheid. (Alhoewel het daar te lekker weer voor is, al is dat voor mij juist een goede stimulans

Stuk wandelen is ook een optie, wel beetje warm.
Teau ik heb dat ook, ik ben geen avondmens en ga vrij vroeg naar bed.
22.38 ging ik slapen gister.
Echter ik word vrij vroeg wakker, 6 uur vanmorgen, terwijl ik liever doorslaap tot een uur of 7, 7,30.
Dat ging gelukkig goed de laatste tijd, maar deze week is het weer mis en word ik vroeger wakker dan ik wil.
Optie is nog vroeger naar bed, maar dan word ik nog vroeger wakker.
(Later naar bed helpt igg. Niet)
Best wel frustrerend...
Misschien helpt het om het laatste halfuur geen tv meer te kijken.. Geen idee maar ik ga het proberen.

zondag 25 augustus 2019 om 09:49

zondag 25 augustus 2019 om 12:35
Fijn Teau, dat je nog wat hebt kunnen slapen.
Bij mij valt het wel mee, toch 7,5 uur slaap kunnen pakken, ik voel me ook ok verder.
Wel een beetje warm hier, maar ik vind het wel lekker.
Ik ben eruit wat ik ga doen, ik woon vlakbij het station en ik ga zo de trein pakken en ik ga ergens heen waar je mooi kunt wandelen. (Dat kan vlakbij mij ook op genoeg mooie plekken, maar ik vind het ook leuk om eens ergens anders heen te gaan)
Is met mijn richtingsgevoel wel een dingetje, dus als ik voor het donker niet terug ben dan ben ik waarschijnlijk weer eens verdwaald
maar dat komt vast goed.
Fijne dag allen en see you later alligator!
Bij mij valt het wel mee, toch 7,5 uur slaap kunnen pakken, ik voel me ook ok verder.
Wel een beetje warm hier, maar ik vind het wel lekker.
Ik ben eruit wat ik ga doen, ik woon vlakbij het station en ik ga zo de trein pakken en ik ga ergens heen waar je mooi kunt wandelen. (Dat kan vlakbij mij ook op genoeg mooie plekken, maar ik vind het ook leuk om eens ergens anders heen te gaan)
Is met mijn richtingsgevoel wel een dingetje, dus als ik voor het donker niet terug ben dan ben ik waarschijnlijk weer eens verdwaald

Fijne dag allen en see you later alligator!
zondag 25 augustus 2019 om 14:41
Wij zijn in de auto gestapt en naar een natuurgebied in Limburg gereden en hebben daar door bos, hei en langs het water gewandeld. Was lekker!
Konden om een stuk af te snijden met een trekpontje. Maximaal 8 personen stond er op het bordje. Op het bootje kwam aan onze kant en zat al vrij vol en zeker de helft bleef zitten want wilde weer terug naar de overkant. Nog wat mensen erbij ze zaten met zeker 10 volwassenen een een stuk of 5 kinderen. En dan gek vinden dat ze de boot niet vooruit getrokken kregen
4 mensen eruit en toen met moeite kregen ze het ding in beweging want het water staat laag.
Die 4 mensen en wij 2 waren daarna zo aan de overkant toen het ding eenmaal weer terug was.
Toen nog een stukje gewandeld en op het terras met een iced cappuccino even bijgekomen.
Nu net thuis en lekker met de waaier aan.
Konden om een stuk af te snijden met een trekpontje. Maximaal 8 personen stond er op het bordje. Op het bootje kwam aan onze kant en zat al vrij vol en zeker de helft bleef zitten want wilde weer terug naar de overkant. Nog wat mensen erbij ze zaten met zeker 10 volwassenen een een stuk of 5 kinderen. En dan gek vinden dat ze de boot niet vooruit getrokken kregen

4 mensen eruit en toen met moeite kregen ze het ding in beweging want het water staat laag.
Die 4 mensen en wij 2 waren daarna zo aan de overkant toen het ding eenmaal weer terug was.
Toen nog een stukje gewandeld en op het terras met een iced cappuccino even bijgekomen.
Nu net thuis en lekker met de waaier aan.

zondag 25 augustus 2019 om 16:19
Ik ben er ook weer, net thuis.
Het was een beetje een gok, wel een goede want station was vlakbij Park Veluwezoom en het was heerlijk!
Het leek net of ik in het buitenland op vakantie was, zo vlakbij mijn woonplaats.
He, ik heb een heerlijke middag gehad!
Wel een beetje warm, maar ik vind dit heerlijke temperaturen.
(warmer hoeft overigens niet...)
Het was een beetje een gok, wel een goede want station was vlakbij Park Veluwezoom en het was heerlijk!
Het leek net of ik in het buitenland op vakantie was, zo vlakbij mijn woonplaats.
He, ik heb een heerlijke middag gehad!
Wel een beetje warm, maar ik vind dit heerlijke temperaturen.
(warmer hoeft overigens niet...)

zondag 25 augustus 2019 om 16:31
Fijn dat jullie een goede dag hebben gehad en een dagje het vakantiegevoel met je mee hebt kunnen brengen.
Ik heb me verstopt in huis met op korte afstand de ven die er voor zorgt dat het redelijk uit te houden valt zo. Om de dag compleet te maken heb ik een piripiripizza besteld. Helaas zijn al mijn favo restaurantjes op vakantie, anders had ik wel trek gehad in een shoarmaschotel, nou ja, die bewaar ik dan maar voor een mooie dag in september.
Ik heb me verstopt in huis met op korte afstand de ven die er voor zorgt dat het redelijk uit te houden valt zo. Om de dag compleet te maken heb ik een piripiripizza besteld. Helaas zijn al mijn favo restaurantjes op vakantie, anders had ik wel trek gehad in een shoarmaschotel, nou ja, die bewaar ik dan maar voor een mooie dag in september.

maandag 26 augustus 2019 om 15:21
Vanmiddag naar de markt,en ijsje eten bij de ijssalon. is daar een man bezig zijn zoontje te filmen die een ijsje mocht kiezen, zoontje was tussen de 1 en de 2 jaar. Papa liep intussen wel naar reacties te kijken, en ik was op dat moment de enige die keek, gewoon omdat er niks anders te zien was. papa opvallend goede dag en eet smakelijk zeggen tegen mij. dus ik antwoord netjes. komen er even later een paar dames waarvan er een met hem op de foto wilde. Dus het was vast een bekend iemand, en ik heb zijn ego wel zeer gedaan denk ik, door hem niet te herkennen . En ik weet nog niet wie het was, beetje type Royke Donders, maar hij sprak geen Tilburgs
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 26 augustus 2019 om 15:35
En nu wel nieuwsgierig hoor. Misschien een voetballer?nlies schreef: ↑26-08-2019 15:21Vanmiddag naar de markt,en ijsje eten bij de ijssalon. is daar een man bezig zijn zoontje te filmen die een ijsje mocht kiezen, zoontje was tussen de 1 en de 2 jaar. Papa liep intussen wel naar reacties te kijken, en ik was op dat moment de enige die keek, gewoon omdat er niks anders te zien was. papa opvallend goede dag en eet smakelijk zeggen tegen mij. dus ik antwoord netjes. komen er even later een paar dames waarvan er een met hem op de foto wilde. Dus het was vast een bekend iemand, en ik heb zijn ego wel zeer gedaan denk ik, door hem niet te herkennen . En ik weet nog niet wie het was, beetje type Royke Donders, maar hij sprak geen Tilburgs

maandag 26 augustus 2019 om 15:39
Hahahanlies schreef: ↑26-08-2019 15:21Vanmiddag naar de markt,en ijsje eten bij de ijssalon. is daar een man bezig zijn zoontje te filmen die een ijsje mocht kiezen, zoontje was tussen de 1 en de 2 jaar. Papa liep intussen wel naar reacties te kijken, en ik was op dat moment de enige die keek, gewoon omdat er niks anders te zien was. papa opvallend goede dag en eet smakelijk zeggen tegen mij. dus ik antwoord netjes. komen er even later een paar dames waarvan er een met hem op de foto wilde. Dus het was vast een bekend iemand, en ik heb zijn ego wel zeer gedaan denk ik, door hem niet te herkennen . En ik weet nog niet wie het was, beetje type Royke Donders, maar hij sprak geen Tilburgs

Nou dat overleeft ie wel hoor

Als we het toch over bekende mensen hebben, mijn kleine neefje heeft vorig jaar toen ik bij ze was bijna Ronald Plasterk voor zn voeten gereden met zijn fietsje.
Toen dacht ik ook 'Goh ik ken die man maar wie was het ook alweer...

Ik heb ook al een ijsje op, en ik houd me rustig op mn koele slaapkamer want het is wel een beetje heet....