Versieren via wordfeud okee?

07-08-2019 16:23 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me zei me dat hij enorm veel vrouwen "regelt" (en probeert te regelen) via wordfeud. Omdat je juist vanuit de luchtige context van een spelletje heel makkelijk (under the radar) een praatje kunt aanknopen.

Een andere vriend van ons vond echter dat het absoluut 'not done' is om tijdens een spelletje onbekende vrouwen te gaan overhalen tot dates of meer.

Wat vinden jullie? Ben je sowieso gevleid als je een complimentje krijgt en een man met je uit wil, zelfs als je niet op de uitnodiging in kunt of wilt gaan? Of kan het ook ronduit irritant en intimiderend zijn dat je in de 'safe zone' van wordfeud als lustobject wordt bejegend?

Zijn er trouwens ook vrouwen die wordfeud gebruiken om mannen te versieren?

Versieren via wordfeud is.....

Totaal aantal stemmen: 135

een van de mogelijkheden in de huidige wereld (42%)
not done (58%)
Ik heb een plaatje en nickname die absoluut niet uitnodigen voor versieren. Dus nooit last van.

En als mannen het zouden proberen, ik zou me er niet aan storen. Als ze vervelend zijn blokkeer ik ze wel.
'Regelen' überhaupt al :facepalm:
Ieder moet voor zich weten of hij/zij er op ingaat, maar persoonlijk vond ik dat altijd het irritante aan wordfeud. Zeker als je niet reageert, of niet zoals ze willen, dat ze dan afbreken. Vaak juist terwijl je hoge punten haalt op dat moment. Daar gaat het spel toch om?
Tsja, mannen..... ze hebben enorme kwaliteiten. De mannelijke prestaties zijn bijna niet te bevatten.

Maar hun drang naar vrouwen en seks is een zwakte. Deze achilleshiel is soms zelfs zo overheersend dat mannen zelfs als het zwakkere geslacht gezien kunnen worden; dat het mannelijke gehengel iets sneus kan krijgen (althans in de perceptie).
Kan prima! Doet mijn moeder ook.
:rofl:
MinkeDeWit schreef:
07-08-2019 16:31
Nu niet meer. Wordfeud is nog voor de sneue types die ermee door zijn gegaan. Een paar jaar geleden was het net in, en toen kreeg ik regelmatig random tegenspelers en ook wel een keer per week zo’n versierder. Wanhopige types kennelijk, want ik heb niet eens een foto van mezelf als profiel.
Mmmmmm, dan behoor ik tot de sneue types. Speel nog wel Wordfeud en vind het nog best leuk om te doen. Overigens zit ik niet te wachten op uitnodigingen van onbekenden en al helemaal niet om dan versiert te worden.
Uit de poll blijkt dat er geen gekwalificeerde meerderheid is (slechts 63%) die stelt dat het not done is.
Als jij je lusten eenmaal mag loslaten op je vers gescoorde Wordfeudmilf, wat kan het jou dan nog schelen hoeveel procent van de Vivaforummers dit not done vindt?
Orpheus13 schreef:
07-08-2019 20:15
Tsja, mannen..... ze hebben enorme kwaliteiten. De mannelijke prestaties zijn bijna niet te bevatten.

Maar hun drang naar vrouwen en seks is een zwakte. Deze achilleshiel is soms zelfs zo overheersend dat mannen zelfs als het zwakkere geslacht gezien kunnen worden; dat het mannelijke gehengel iets sneus kan krijgen (althans in de perceptie).
De echt leuke kerels hebben het niet nodig om te hengelen.
...
TET73 schreef:
07-08-2019 20:23
Mmmmmm, dan behoor ik tot de sneue types. Speel nog wel Wordfeud en vind het nog best leuk om te doen. Overigens zit ik niet te wachten op uitnodigingen van onbekenden en al helemaal niet om dan versiert te worden.
Ik doe het ook nog hoor, maar mijn tegenspelers zijn van mijn leeftijd of ouder. Oh en een jonge man van een jaar of 36. Die is ooit als onbekende speler binnen gekomen en inmiddels spelen we alweer een jaar of vijf (?). We kletsen wel eens wat, maar over vakantie of nieuwe banen en zo. Ik weet niet eens of hij een partner heeft, vermoed van niet aangezien hij altijd met vrienden op vakantie gaat :-)
Er was drie jaar geleden eens een collega van circa 15 jaar ouder, eigenlijk van een andere afdeling en verdieping... directeur ook nog, die me wilde toevoegen op wordfeud... en maar zoveel mogelijk lichamelijk of seksueel getinte woorden leggen. Echt heel onschuldig :lol:

bah, als er nog correspondentie binnenkomt voor hem raak ik dat kwijt, echt niet dat ik contact zoek met hem
Lorem Ipsum
MinkeDeWit schreef:
Nu niet meer. Wordfeud is nog voor de sneue types die ermee door zijn gegaan. Een paar jaar geleden was het net in, en toen kreeg ik regelmatig random tegenspelers en ook wel een keer per week zo’n versierder. Wanhopige types kennelijk, want ik heb niet eens een foto van mezelf als profiel.

En bedankt :rofl:
Later is nu
Orpheus13 schreef:
07-08-2019 22:24
Uit de poll blijkt dat er geen gekwalificeerde meerderheid is (slechts 63%) die stelt dat het not done is.

Zo zie je maar, zelfs vrouwen kunnen van mening verschillen. Het is soms net of ze verschillend van elkaar zijn.
Later is nu
Anárion schreef:
08-08-2019 09:07
De echt leuke kerels hebben het niet nodig om te hengelen.
Beetje kort door de bocht niet? Ik ken dat spel verder niet, maar wat als hij een baan heeft met alleen mannelijke collega's en dus niet veel vrouwen tegenkomt? En/of heeft alleen vrienden/familie die al gesetteld zijn? Of hij is op het sociale vlak gewoon niet zo handig/vaardig? Of misschien is hij gewoon geen uitgaangtype/kroegtijger. Die mensen heb je namelijk ook...
We used to be friends...
Het is een manier om anderen te leren kennen. Niet de mijne, en ik zou er niet op zitten te wachten. Maar als iemand er blij mee is lekker doen hè.
Orpheus13 schreef:

Ik denk dat de achilleshiel van die vriend van je vooral is dat hij het verschil tussen wordfeud en tinder niet snapt.
Grappig dat je dat zegt, omdat mijn nieuwe topic er juist over gaat dat veel vrouwen het verschil tussen Tinder en Parship niet lijken te snappen.
Orpheus13 schreef:
10-08-2019 11:07
Grappig dat je dat zegt, omdat mijn nieuwe topic er juist over gaat dat veel vrouwen het verschil tussen Tinder en Parship niet lijken te snappen.
Grappig dat je dat zegt, op de website van Tinder staat toch echt dat de app is voor daten, vriendschap, relatie en alles er tussenin. Denk dat jij het vooral niet snapt.
Lol. Die gaan meteen op de block.
Sugar and spice, and everything nice.
Komt het vaak voor?
MinkeDeWit schreef:

Wordfeud is niet voor sneue types..... Ik kick gewoon nog altijd iedereens scrabble-ass. Ik speel alleen niet meer met random mensen. Maar vooral omdat iedereen mij altijd betichtte van vals spelen. Tsss.
Orpheus13 schreef:
10-08-2019 11:07

Dat jij er zelf een verschil van maakt, wil niet zeggen dat er een verschil is. Ik ken genoeg relaties die uit Tinder voortkomen. Dus ik zie Tinder ook voornamelijk als dating-app.
Madeliefjees schreef:
Ik vind het iig super irritant. Wil je gewoon een spelletje spelen, komen ze: hallo. hoe gaat het?
Dan weet ik al hoe laat het is en gooi ze eruit.
Hier hetzelfde verhaal. Ik gooi Wordfeud zelfs van mijn telefoon als ik teveel van dat soort figuren heb. Ik moet wel zeggen dat ik aardige mensen heb ontmoet (in het echt) via Wordfeud. Dus ik sta best open voor chatten. Maar dat waren absoluut geen dates.

Overigens had ik ook last van versierders als ik gewoon een foto van een boom had ofzo. Best bijzonder.
Orpheus13 schreef:

Mee eens.
Dus dat gezeik krijg je ook al bij zo'n spelletje :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven