Versieren via wordfeud okee?
woensdag 7 augustus 2019 om 16:23
Een vriend van me zei me dat hij enorm veel vrouwen "regelt" (en probeert te regelen) via wordfeud. Omdat je juist vanuit de luchtige context van een spelletje heel makkelijk (under the radar) een praatje kunt aanknopen.
Een andere vriend van ons vond echter dat het absoluut 'not done' is om tijdens een spelletje onbekende vrouwen te gaan overhalen tot dates of meer.
Wat vinden jullie? Ben je sowieso gevleid als je een complimentje krijgt en een man met je uit wil, zelfs als je niet op de uitnodiging in kunt of wilt gaan? Of kan het ook ronduit irritant en intimiderend zijn dat je in de 'safe zone' van wordfeud als lustobject wordt bejegend?
Zijn er trouwens ook vrouwen die wordfeud gebruiken om mannen te versieren?
Een andere vriend van ons vond echter dat het absoluut 'not done' is om tijdens een spelletje onbekende vrouwen te gaan overhalen tot dates of meer.
Wat vinden jullie? Ben je sowieso gevleid als je een complimentje krijgt en een man met je uit wil, zelfs als je niet op de uitnodiging in kunt of wilt gaan? Of kan het ook ronduit irritant en intimiderend zijn dat je in de 'safe zone' van wordfeud als lustobject wordt bejegend?
Zijn er trouwens ook vrouwen die wordfeud gebruiken om mannen te versieren?

woensdag 7 augustus 2019 om 19:46
woensdag 7 augustus 2019 om 20:15
Tsja, mannen..... ze hebben enorme kwaliteiten. De mannelijke prestaties zijn bijna niet te bevatten.
Maar hun drang naar vrouwen en seks is een zwakte. Deze achilleshiel is soms zelfs zo overheersend dat mannen zelfs als het zwakkere geslacht gezien kunnen worden; dat het mannelijke gehengel iets sneus kan krijgen (althans in de perceptie).
Maar hun drang naar vrouwen en seks is een zwakte. Deze achilleshiel is soms zelfs zo overheersend dat mannen zelfs als het zwakkere geslacht gezien kunnen worden; dat het mannelijke gehengel iets sneus kan krijgen (althans in de perceptie).
woensdag 7 augustus 2019 om 20:23
Mmmmmm, dan behoor ik tot de sneue types. Speel nog wel Wordfeud en vind het nog best leuk om te doen. Overigens zit ik niet te wachten op uitnodigingen van onbekenden en al helemaal niet om dan versiert te worden.MinkeDeWit schreef: ↑07-08-2019 16:31Nu niet meer. Wordfeud is nog voor de sneue types die ermee door zijn gegaan. Een paar jaar geleden was het net in, en toen kreeg ik regelmatig random tegenspelers en ook wel een keer per week zo’n versierder. Wanhopige types kennelijk, want ik heb niet eens een foto van mezelf als profiel.
donderdag 8 augustus 2019 om 09:07
De echt leuke kerels hebben het niet nodig om te hengelen.Orpheus13 schreef: ↑07-08-2019 20:15Tsja, mannen..... ze hebben enorme kwaliteiten. De mannelijke prestaties zijn bijna niet te bevatten.
...

donderdag 8 augustus 2019 om 10:05
Ik doe het ook nog hoor, maar mijn tegenspelers zijn van mijn leeftijd of ouder. Oh en een jonge man van een jaar of 36. Die is ooit als onbekende speler binnen gekomen en inmiddels spelen we alweer een jaar of vijf (?). We kletsen wel eens wat, maar over vakantie of nieuwe banen en zo. Ik weet niet eens of hij een partner heeft, vermoed van niet aangezien hij altijd met vrienden op vakantie gaat

donderdag 8 augustus 2019 om 11:27
Er was drie jaar geleden eens een collega van circa 15 jaar ouder, eigenlijk van een andere afdeling en verdieping... directeur ook nog, die me wilde toevoegen op wordfeud... en maar zoveel mogelijk lichamelijk of seksueel getinte woorden leggen. Echt heel onschuldig
bah, als er nog correspondentie binnenkomt voor hem raak ik dat kwijt, echt niet dat ik contact zoek met hem

bah, als er nog correspondentie binnenkomt voor hem raak ik dat kwijt, echt niet dat ik contact zoek met hem
Lorem Ipsum
donderdag 8 augustus 2019 om 11:31
MinkeDeWit schreef: ↑07-08-2019 16:31Nu niet meer. Wordfeud is nog voor de sneue types die ermee door zijn gegaan. Een paar jaar geleden was het net in, en toen kreeg ik regelmatig random tegenspelers en ook wel een keer per week zo’n versierder. Wanhopige types kennelijk, want ik heb niet eens een foto van mezelf als profiel.
En bedankt

Later is nu
donderdag 8 augustus 2019 om 11:47
donderdag 8 augustus 2019 om 21:25
Beetje kort door de bocht niet? Ik ken dat spel verder niet, maar wat als hij een baan heeft met alleen mannelijke collega's en dus niet veel vrouwen tegenkomt? En/of heeft alleen vrienden/familie die al gesetteld zijn? Of hij is op het sociale vlak gewoon niet zo handig/vaardig? Of misschien is hij gewoon geen uitgaangtype/kroegtijger. Die mensen heb je namelijk ook...
We used to be friends...

vrijdag 9 augustus 2019 om 14:17
Ik denk dat de achilleshiel van die vriend van je vooral is dat hij het verschil tussen wordfeud en tinder niet snapt.Orpheus13 schreef: ↑07-08-2019 20:15Tsja, mannen..... ze hebben enorme kwaliteiten. De mannelijke prestaties zijn bijna niet te bevatten.

zaterdag 10 augustus 2019 om 11:23
Grappig dat je dat zegt, op de website van Tinder staat toch echt dat de app is voor daten, vriendschap, relatie en alles er tussenin. Denk dat jij het vooral niet snapt.

maandag 26 augustus 2019 om 20:22
MinkeDeWit schreef: ↑07-08-2019 16:31Nu niet meer. Wordfeud is nog voor de sneue types die ermee door zijn gegaan. Een paar jaar geleden was het net in, en toen kreeg ik regelmatig random tegenspelers en ook wel een keer per week zo’n versierder. Wanhopige types kennelijk, want ik heb niet eens een foto van mezelf als profiel.
Wordfeud is niet voor sneue types..... Ik kick gewoon nog altijd iedereens scrabble-ass. Ik speel alleen niet meer met random mensen. Maar vooral omdat iedereen mij altijd betichtte van vals spelen. Tsss.

maandag 26 augustus 2019 om 20:23
Dat jij er zelf een verschil van maakt, wil niet zeggen dat er een verschil is. Ik ken genoeg relaties die uit Tinder voortkomen. Dus ik zie Tinder ook voornamelijk als dating-app.
maandag 26 augustus 2019 om 21:06
Hier hetzelfde verhaal. Ik gooi Wordfeud zelfs van mijn telefoon als ik teveel van dat soort figuren heb. Ik moet wel zeggen dat ik aardige mensen heb ontmoet (in het echt) via Wordfeud. Dus ik sta best open voor chatten. Maar dat waren absoluut geen dates.Madeliefjees schreef: ↑07-08-2019 16:31Ik vind het iig super irritant. Wil je gewoon een spelletje spelen, komen ze: hallo. hoe gaat het?
Dan weet ik al hoe laat het is en gooi ze eruit.
Overigens had ik ook last van versierders als ik gewoon een foto van een boom had ofzo. Best bijzonder.
maandag 26 augustus 2019 om 21:10
Mee eens.Orpheus13 schreef: ↑07-08-2019 20:15Tsja, mannen..... ze hebben enorme kwaliteiten. De mannelijke prestaties zijn bijna niet te bevatten.