F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whoeheee!!! Super Tieg, Gefeliciteerd!!!!

en wat lekker snel! helemaal leuk
Tieg, gefeliciteerd!!

Stuiter nog maar even lekker verder

Nitro, wat jammer dat je niet kan. Vond het nog wel zo leuk dat bijna iedereen kon.

(ben alleen vergeten wat je dan ook alweer had zondag, feestje?)
Tieg gefeliciteerd alvast! Hartstikke leuk!

Cees, gaan we zondag nog het laatste stukje carpoolen of zullen we afzonderlijk rijden? Misschien moeten we nog even wat heen en weer mailen?
hihi josje, schoot me ineens te binnen dat ik je nog moest mailne, dus net gedaan. en nu lees ik hier je berichtje!

tieg superrrrrr!!!! Welk his is het , staat het in ak? (ben ik nog niet geweest)

ahhhhh Nitro jij ook al niet? Jammer, was zo benieuwd naar je kids en je buikje..... en sil en mannetje hadden mss leuk saampjes kunnen spelen. Kan nitroman dan niet?

ik heb hier ook ff gepolst of ceesman meewilde. op zijn "waarom gaan die andere mannen dan?" antwoorde ik dat die mannen zo lif waren dat wij dan handen vrij hadden en konden kletsen. Met zijn horken antwoord: "ja daahaag"

Dat is nou die van mij......

als ik hier niet meer langskom; tot zondag!
Oee Tieg spannend!!!

Cees, ik word gek van Nemo, hij wil NU naar die jongen van de conpjoeter. NU NU NU
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tsja Vish, dan toch maar familie terugsturen naar Verweggistan! Meeting gaat voor. Zelfde geldt voor Nitro natuurlijk en Daan..

Oh, en wat een snoeperig Nemo-prinsesje op je Hyves-avatar Vish!

Tieg, 140m2, wat een fijn huis en tuin met schommel! Blijven jullie nog onder de vraagprijs? Wauwie! Doe even plaatsvervangend mee..

Nou dames, tot over 36 uur! (Is er een meeting-point of hoeft dat niet? Ik weet niet hoe groot het is..)
misschien afspreken opp de P.

Kom maar hoor vis!

vrijdag bennen we vrij. andere dagen 3 kids erbij. woensdagmidje 2.
24 april ben ik vrij Cees, komt dat uit? Zo ja bij deze een deal!

Haha ja lief he dok
Halloooo!!! Hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken morgen????

Tieg, super! En gezellig hoor! Mag ik je nu Buuff gaan noemen ipv Tieg??
Tieg, gefeliciteerd met jullie huis.. Leuk, zeg!! Lau en Tieg, buren.. wordt een gezellig boel daar

Nog even en we gaan weer meeten met z'n allen ... Hadden we niet rond 13.00 uur afgesproken??

Jammer dat julloie (Vish, Nitro en Daan) er niet bij zijn.. .. Maar Josje komt wel ...

Nou, ga maar vroeg slapen.. we moeten tenslotte fris en fruitig aan de reis gaan beginnen ..

Tot morgen....
Ok,ik ben er rond 13 uur, gezellig! Nu nog even bedenken hoe ik nog 10 kg af kan vallen voor die tijd
quote:lau72 schreef op 04 april 2009 @ 20:54:

Ok,ik ben er rond 13 uur, gezellig! Nu nog even bedenken hoe ik nog 10 kg af kan vallen voor die tijd

Allemaal heel veel plezier morgen!!!!!
quote:lau72 schreef op 04 april 2009 @ 20:54:

10 maar?

Hahaha, hier is het keurslijf al weer uit de doos geplukt...
Doe je ook met ons mee in de ak Tieg? Vul ik het lijstje zo nog even in.
Waaarom duurt het toch zo lang mama met die klok?

Hoe heten de kindjes ook alweer?

Zijn die allemaal zo oud? (3 vingers opstekend)

Papa wat duurt de klok lang hè?

Hoe heten die kindjes nou?

Hebben ze daar bij Zwolle ook speelgoed?

De klok moet sneller gaan.......

Maw; er heeft er hier een jongeman erg zin om heen te gaan! Ik ben alleen benieuwd hoe hij straks is, waarschijnlijk eerst erg verlegen.....

Zit alleen ff met zijn zindelijkheid; hij durft niet op de wc te plassen, alleen nog op de pot. Denk dat ie maar gewoon een luier omkrijgt, want als ie drukt speelt weet ik niet of ie op tijd is!
Haha, hier ook eentje die er zin in heeft.

Ik denk dat Floor al wel wakker is hoor mama.

(heb gezegd dat we gaan als Floor wakker is).

Gaan we al?
En? Hebben jullie Josje nog opgevreten?
zo zijn we wel, ja...
Nee, hoor Hadden we ook geen tijd voor, we waren veel te druk met opletten wie er ten onder ging in de ballenbak of bezig was van de trampoline te stuiteren, uit de netten te kukelen of gewoon weglopen (Maartje) Of te wel: we moeten dringend hier even bijkletsen

Meiden zijn er al foto's??
Eindelijk gelukt, foto's op hyves. Het was weer erg leuk.
Oh leuk, ga meteen even kijken!!

Cees ga je mee een weekendje naar Engeland?

http://www.draytonmanor.co.uk/ThomasLand/Welcome.aspx
Ooohh wat zijn ze leuk de foto's en de kinders!! En wat had Nemo dat geweldig gevonden.

Ga snel hier in de buurt eens kijken voor zo iets.
Bedankt voor de gezellige middag! Erg leuk om (bijna) iedereen eens te zien! Zeker voor herhaling vatbaar(zonder kids?!?)

We waren Om 18,15 thuis, om 18.45 frietjes eten, daarna naar bed, maar slapen ho maar!

Nog even met de voetjes op de bank en dan op tijd op bed, om 6.30 gaat de wekerrrrrrrrrrrr!
Leuk die foto's! Het was echt leuk hoor, maar inderdaad jammer dat we elkaar weinig gesproken hebben...

Vis, bij Thialf zit er ook 1, dus mss een combidagje maken?

En dat Thomas land zou jes ook het einde vinden!

Sil kon ook nie slapen, idd van alle indrukken plus autoslaapjes van half uurtje... <Maar uit eten met alleen de mama's is ook wel goed plan.

En nu duik ik er ook gauw in, hier gaat ie ook om 6:30.. Deze week 3 dagen werken, wat een genot!
Wij waren pas om half 7 thuis. Floor had daar al iets gegeten en allebei in de auto nog een krentenbol. Ze lagen allebei om kwart over 7 in bed en meteen slapen. Floor had haar middagslaapje gemist dus dat was logisch. Had van Tim verwacht dat hij ook nog wel een paar keer zou roepen vanwege alle indrukken.

We hadden voor hij naar bed ging nog wel even de dag doorgesproken en dat helpt dus wel. Hij vond het helemaal geweldig. Ga ik ook zeker vaker doen zoiets.

Hmm, zie dat ik ook naar bed moet eigenlijk. Was nog even wat foto's op mijn eigen hyve aan het zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven