F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
helllo,

zal ons maar eens een beetje omhoog halen!

Is t bij jullie ook zo heerlijk weer? Hier echt lente! (alleen jammer dat je dan op kantoor zit)

ballorig is wel leuk,maar voor ons is een uur of een denk ik niet zo hanidg ivm middagslaapjes. Hoe zit dat bij jullie?

Marlee, wat goed van marius zeg! Hier wil dat deel nog echt niet. Dan wil ze een luier aan :-) ze vind het te eng geloof ik.

En wat vreselijk schrikken van Levi! Hoe gaat t verder met m?

Dok, jammer van t huis, maar dat is wel erg veel geluid erbij. Wel heerlijk dat Lisa t gelijk leuk vindt op t kdv, en maartje? Die ook?

Nic, klinkt heerlijk vakantieplannen! Ik wil ook!

Maar wil nog liever snel verhuizen, dus is allemaal even afwachten. Ben heel benieuwd hoe de huizen in t echt zijn!

Hoihoi!

HIer ook lente hoor, heb al weer even in de tuin gewroet en boven een paar ramen weer zichtbaar gemaakt. Nu kan de zon ook weer naar binnen schijnen.

Heb nu 2 kindjes op bed liggen, Tim al bijna 2 uur. Weet niet wat me overkomt. Floor ligt er nu een half uur in dus ben toen ramen gaan zemen. Ga nu maar even lekker in het zonnetje huiswerk maken. Hmm, of even vegen, dan doe ik het huiswerk vanavond wel.

Wat mij betreft kan 1 uur wel. Floor slaapt nog 2 keer dus voor mij komt het goed uit. En anders schuiven we wel een beetje met de slaapjes. Misschien wel mijn vent wel mee, kan hij achter Tim aan rennen en kan ik lekker met jullie kletsen.

Wanneer ga je de huizen bekijken Nitro?

Oh, vergeet het helemaal te vertellen. Ben vandaag een beetje tante geworden. Mijn beste vriendin is vannacht bevallen van haar tweede kindje, een zoontje en hij heet Alec (op zijn engels uitgesproken dus elec). Morgen even kijken maar dan wel zonder de kids want die zijn zo verkouden.

Nic, je kunt ook gewoon lekker ff in de zon gaan zitten natuurlijk

Nina en Lasse slapen altijd wel in de auto, dus niet zo erg als we ons een keertje niet aan de slaaptijden houden. Was ff vergeten dat dat waarschijnlijk niet voor alle kinders geldt

En Nic, bij Ballorig hoeft er echt niemand achter de kinderen aan te rennen hoor, die vermaken zich echt wel. En ze hebben een deel echt apart voor tot 4 jaar, dus ook allemaal echt wel veilig. Maar als je vriend graag mee wil is hij natuurlijk hartstikke welkom hoor

Hoe dan ook, ik ben flexibel dus wat de meeting betreft.

Ik moet echt even op hyves gaan lezen merk ik, mis allemaal leuke huizen volgens mij.
Hellow..!

Even een klein berichtje om te laten weten dat ik nog leef! Ik heb het ontzettend druk de laatste tijd en ben dus amper in de gelegenheid om hier wat te schrijven. En als ik in de gelegenheid ben, dan zit ik moe onderuit gezakt op de bank

Vanavond heb ik nachtdienst dus ik moet wel zo genaamd fit zijn, dus vandaar een klein berichtje!

Nog eventjes X factor kijken onderuit gezakt op de bank.

Groetjes!
Wat is het hier rustig. Ik moest jullie van ver onderuit plukken.

Wilde even vertellen dat ik vandaag een bijzondere dag heb mogen doen. We hebben vanuit de Rabobank een vrijwilligersdag gehad. Met teams van 10 collega's (en zo vandaag 16 teams op de been geweest) mocht je een project verzinnen, waarbij Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen voor op moest staan. Ik heb vandaag grote schilderijen gemaakt, samen met gehandicapte jongens die over 4 weken een nieuw appartement krijgen en begeleid op zichzelf gaan wonen. Die schilderijen komen te hangen in de gezamenlijke ruimtes van hun nieuwe huis. Wat is dat geweldig zeg. Als je die gezichten van die jongens zag, en hoe ze genoten. Wat kun je toch door weinig te geven en door hele simpele dingen te doen mensen ontzettend blij maken, en door hun blije snoetjes zoveel terug krijgen. Ik vond het zo'n bijzonder gevoel en ik heb ook zo genoten van alles vandaag dat ik dit even aan jullie kwijt wilde. Zit er nog helemaal vol van.
ECHO (O-O-O-O)

Waar zijn jullie? Das bijzonder dat ik de laatste post doe gisteravond en nu is het al weer avond en er is niemand geweest.

Maar dan haal ik hem nog een keer omhoog, dan hoeven jullie morgen niet zo te zoeken, hihi.
Morgen allemaal, inderdaad stil hier, maar ben ook weinig geweest. Zaterdag vrijgezelledag gehad, was erg geslaagd en gisteren in en om het huis geklust. Heb van de week met sporten wel een spier in mijn nek verrekt (en sterf nu al dagen van de hoofdpijn). Dus ga zo maar een fysio bellen om te kijken of die er iets aan kan doen. En vanmiddag sinds anderhalf jaar weer naar de tandarts (vind het verschrikkelijk ).. Maar ja...

Daan, klinkt erg leuk dat schilderen. Was zeker in het kader van MADD dag?? Deden ze toendertijd bij Fortis (waar ik werkte) ook veel aan.

Maakt mij niet uit met slaapjes. Marius slaapt al even niet meer en Levi slaapt wel in de wagen. Dus pas me ook wel aan!!

Zo ga even op zoek naar zowel een fysio als even bellen met de BSO hier! Zal nog een lijdensweg worden, het laatste..
Hello

Daan dat klinkt als heel dankbaar helpen. Kom e voorstellen dat je er vol van bent.

Vorige week zo heerlijk weer, en dan nu dit weer... niks aan. Maar goed, maart roert zijn staart!

Gaat iedereen nu wel naar de meeting? Als het goed is, is ballorig tot 19:00 open, dus als we later zouden afspreken hebben we nog voldoende tijd. Hier slapen ze ook tussen 12 en 15, maar ik hoop dan dat ze een uurtje slapen in de auto...

Nu nog locatie. Zullen we dat verder in de ak bespreken"?

Vh weekend gaat de klok al weer vooruit.... en ik kom al tijd tekort.... mweeeehhhhhh.
Nic, gefeliciteerd met je semi-tante schap! Heb je al gekeken bij t kleine hummeltje?

is t de bedoeling de tweede lichting mee te nemen naar de meeting? Vermaken zich die daar ook al of laten we ze lekker thuis? (ik hoop dat meis ook slaapt in de auto, maar meestal niet helaas).

Ha Jos, alles goed bij jullie? Hoe is t met je man? En druk met je winkeltje?

Daan, dat klinkt wel heel goed zeg. Geeft echt voldoening dat soort dingen, leuk! en wat balen van die bso zeg. Kan je dan met andere ouders onderling wat regelen? Hoe gaat het nu trouwens met je oudste op school? Vind hij t nu wel leuk?

Marlee, gelukt met de fysio? Wel vervelend zeg. En slaapt marius helemaal niet meer? Hoe doen de andere kdis dat hier?

Meis is echt een slaapkop. Slaapt thuis rustig nog 2 a 3 uur, en op t kdv ook nog meer dan een uur.

Mannetje slaapt een stuk slechter helaas.

Casey bij jou ook alles goed, ben benieuw naar je ak table, zal vanaovnd nog ff kijken.

Tieg, ook al even niet gezien, weer druk? Nog leuke huizen gezien?

hier lekker weekend gehad, heerlijk in t zonnetje!

En nu erg zenuwachtig want morgen echo... pff vind het echt weer erg spannend. Moet pas om15.00 uur, maar daarvoor gaan we huizen kijken dus dat is wel erg goede afleiding.
wil ik er net voor gaan zitten, wordt er weer 1 wakker....

maar goed, tabel met tijden en afstanden staat in ak, ik weet alleen niet wanneer het is??

en gaat iedereen?
Goedemorgen!

Spannend vandaag Nitro.

Meeting is 5 april en dacht dat bijna iedereen kon, geloof Daan niet maar weet het niet zeker. Heb niet het linkje van de datumprikker om het even na te kijken.

Ga maar even aan het werk hier.
5 april klopt!

nitro hoe was het?
het was goed!!

mooi kloppend hartje, helemaal compleet en precies op schema, helemaal super dus. nu precies 12 weken.

daarna gelijk door naar vk, en die kon ook t hartje horen, dus dat was nog extra leuk.

huizen kijken was ook leuk. Plaats lijkt wel leuk, huizen nog niet helemaal wat we zochten. Vaak wel met potentie, maar dan moet er nog wel erg veel aan gebeuren en daarmee komt het dan weer boven budget. Dus nog ff lekker verder zoeken.

ik heb nog even een klein voorbehoud over de meeting. bleek al heel lang een familieding van lief z'n familie te staan, maar dat wordt misschien (hopelijk) toch de 4e, want wil wel heel graag. Ik laat t weten zodra ik meer weet.
Nitro, joepie alles goed. Is altijd weer een opluchting. Wanneer ben je precies uitgerekend?

Zo ga eens lekker op tijd naar bed. Vent is al naar boven. Volgens mij wordt hij ziek want gaat nooit vroeg naar bed en hij had het koud, dat is ook erg zeldzaam.
Nitro, fijn dat alles goed is, gefeliciteerd!!
Hoi lieverds,

Ik was een lang weekend weg met mijn oude schoolvriendinnen (eentje ken ik al 26 jaar!) was weer erg gezellig met heeerlijk weer!

Nitro, wat een goed bericht, fijn!

Daan, klinkt als een mooie dag voor iedereen.

Mar, hoe ging het bij de tandarts? Viel het mee of tegen? En Marius slaapt helemaal niet meer? Jammer..

Lisa slaapt helaas ook regelmatig niet. Als je het vraagt wil ze nooit, bij opa en oma doet ze het ook niet. Die zijn vaak wat minder streng en vinden het ook wel gezellig als ze de hele middag wakker is. Bij de oppas sliep ze meestal wel (en dan meteen 3 uur) en vandaag op de creche ook. Ik had gezegd: niet vragen, gewoon brengen als een feit. "We gaan nu allemaal even slapen" Dat werkte wel. Het ging trouwens prima, ze had er echt zin in. Maartje begon ook meteen rond te banjeren en het nieuwe speelgoed te verkennen. Ze loopt nu heel grappig, met haar handjes op haar buik stapt ze rond als een soort dwerg-Charlie Chaplin.
zwaai!

Nitro, goede berichten!

Hier een tasjesdame, die haar tasjes niet aan Annie geeft maar er zelf mee aan de wandel gaat.

Verder druk, vooral met huizen. Vorige week woensdag bij 6 huizen wezen kijken, vrijdag een aankoopmakelaar geregeld, vandaag 2e bezichtiging en hypotheekgesprek, en als het goed is horen we morgen meer. Vooral de aanstelling van man is lastig, ambtenaren schijnen geen proeftijd te hebben. Maar dat is kennelijk niet algemeen bekend, en dus een lastig probleem voor de hypotheekmeneer.

Nu in ieder geval gauw naar bed...
Hee Nitro wat fijn!

Ik vind het ook zo spannend, al die huizenjagers! Ben erg benieuwd waar jullie allemaal uiteindelijk terecht komen...

Marlee, net zoveel gaatjes als ik?

Silvan loopt met zijn armpjes in de lucht om evenwicht te bewaren en draait iets met zijn heupjes. Ook zo grappig!

En voor Sil ook wel eens fijn als ie het speelgoedrijk alleen heeft hoor, Jes wil ook alles wat een ander heeft (ook bij de gastkindjes, heel vervelend)

Arghh, ze zitten nu met zijn allen te doen "wie het hardste kan gillen" mijn oren....
Fijn Nitro!!!!

Wie het hardste kan gillen win ik altijd.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 25 maart 2009 @ 10:59:

ie het hardste kan gillen win ik altijd.

Why am I not surprised??!!

fijn dat alles in orde was Nitro! Toch altijd weer spannend natuurlijk.
Zo nu ff tijd! Geen gillende kids om me heen, of een zoon die steeds "mama, mama, mama? , mama? maaaammmmmmaa??" roept als ik al paar keer jahaa heb gezegd!

Ze zijn namelijk naar t KDV... schaam me er wel beetje voor, maar ik was zo ontzettend toe aan rust.... Voor Jes is het wel lekker om eruit te zijn, want die werd laatste weken wat rebels. Hij is ook de oudste van het kluppie + baas in eigen huis, dus was continue bezig hem te corrigeren. Hopelijk is het voor Sil niet teveel, want die komt ergens vreemd, terwijl hij meerendeel van zijn leventje bij mama thuis is geweest...

Jammer dat paar niet kunnen met de meeting...

Ik ga nu gauw auto wassen (zit werkelijk helemaal onder de vogelpoep) en daarna denk ik eens nieuwste Grey's en Private Practice kijken, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Jeetje Cees, wat ben jij een verschrikkelijk slechte moeder zeg, je kinderen zomaar een dagje naar kdv sturen om wat tijd voor jezelf te hebben. Ga je schamen!!!

Of je doet dat voortaan gewoon lekker standaard eens in de paar weken, dan is het voor de kinders niet zo raar en kom jij lekker aan jezelf toe
Ha Cees, heerlijk toch, een dagje voro jezelf! En voor Silvan alleen maar goed om af en toe even bij z'n mams weg te zijn. Heb je er een beetje van genoten vandaag? en nog steeds de nieuwste grey's elke week aan t kijken? ik wel, heb al weer zin in morgen!

He tieg, dat gaat bij jullie ineens snel met de huizenjacht. hoe was de tweede bezichtiging? zet je ene linkje in de Ak?

Wij gaan er zaterdag (openhuizendag) nog een flink aantal bekijken.

Ik was vandaag helemaal zenuwachtig om t op m\n werk te vertellen (klein bedrijf, dus kan niet intern opgelost worden, ze moeten er echt iemand voor aannemen). Werkt mn baas thuis vandaag en zit ik gewoon alleen heel de dag, flauw he!

Trouwens uitgerekend op 5 oktober.
Ha dames,

Nitro, super dat alles weer goed is. Toch weer fijn een bevestiging te hebben dat zo'n klein opdondertje groeit en alles goed is. Kan me voorstellen dat het lastig is om het te moeten vertellen op je werk en dan helemaal kl*te dat je baas er niet is. Heb je je er helemaal op ingesteld, grrrrrr.

Cees, ik vind het alleen maar goed dat je even een dagje voor jezelf hebt gepakt. Moet je vaker doen. Ik heb gemerkt dat ik dat zooooo nodig heb, en dan kun je er ook weer even tegen. Gewoon vast inplannen, en wat Lau zegt klopt ook, dan wennen de kindjes daar ook vanzelf aan.

Vis, heb hier ook een probleem met nso, ook pas in 2013 plaats. Heb je meer opvangmogelijkheden waar je kan inschrijven? Heb hier nog ingeschreven voor een ander kdv. Vragen verdorie 15 euro per kindje per inschrijving, dus 2x dagopvang, en 3x nso (ook alvast voor nummer 2 en 3). Zou 75 euro zijn, heb even gemeld dat ik dat wel erg veel vond om op een lijst geplaatst te worden. Afgesproken dat ik 45 euro betaal (nog veel toch?)

Tieg, hoop dat jullie snel een knoop kunnen doorhakken wat de huizen betreft.

Denk dat ik zo maar eens richting bed vertrek. Er zitten te weinig uren in een dag, en dat gaat altijd ten koste van mijn slaapuren, raar!!!
Ff heel snel...

we hebben vanmorgen een bod gedaan. Hopelijk gauw een reactie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven