F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy Birthday, Nitro....
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ah toch nog vergeten!

Nitro, alsnog gefeliciteerd, heb je een leuke verjaardag gehad en nog wel verwend dit jaar door vent en kindjes?
ha, bedankt voor de felicitaties allemaal!

Leuke verjaardag gehad, maar super rustig. Met zn viertjes naar t strand geweest (nog een tikje koud, maar wel leuk) lekker koffie gedronken en verder heeerlijk niets! en gisteren naar mn ouders waar mn broer ook was dus daar nog eenbeetje gevierd. Wel geod verwend trouwens. Door meis gemaakte klei-ketting, tekeningen, en ander leuk spul.

Nico, lekker weekendje weg gehad?

Casey, was je ziek? Gaat t nu weer?

We hebben nu officieel besloten om nog niet te gaan verhuizen. Werk van man zou idd kunnen betekenen dat ie zn baan verliest, al is dat niet waarschijnlijk. Maar hij is t daar een beetje zat, en om dan te verhuizen die kant op is niet zo hanidg. Plus dat we binnen ons budget ook niet echt iets naar onze zin kunnen vinden...

Nou ja, baby slaapt eerste tijd toch bij ons, en we gaan de komende tijd maar eens grondig wat dingen uitmesten en dan moet t zeker nog wel een jaar / anderhalf jaar kunnen. Geeft eerlijk gezegd ook wel weer lekker rust in mn kop, dus vind t niet zo erg.

En we gaan nu lekker vakatnie boeken!!! Ook leuk!
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd Nitro!!!

En waar gaan jullie heen met vakantie?

Iedereen fijne paasdagen gehad verder? Wat een superweer he, we hebben lekker gefietst en in de tuin gezeten (thuis en bij schoonouders). Heerlijk!

Nu eerst maar eens even aan de slag!
Iedereen alweer druk bezig met hazesprongen om de paaseieren er weer af te springen.

Nitro, klinkt wel heerlijk je verjaardag. En het strand is ook leuk als je niet in de bikini kan rondlopen (of juist dan leuk )

We hebben wel een lekkere pasen gehad. Tim heeft heerlijk gespeeld, was wel doodmoe gisteravond.

Floor is ontzettend eenkenning. Dat is wel lastig. Als we ergens komen dan moet iedereen minstens 2 meter uit de buurt blijven want anders is het janken. Bij iemand anders zitten kan helemaal niet. En dat is dan ook zo als ze naar bed is geweest en dan weer wakker wordt. Bij korte slaapjes is het vrij snel over maar na een nacht kunnen we weer overnieuw beginnen.

Nu hebben we eigenlijk binnenkort 2 keer oppas nodig en dan moet ze ook naar bed gebracht worden. 1 keer is nog wel te doen want dan ben ik om half 9 weer thuis dus als ze dan wat langer op is maakt dat niet zoveel uit. De andere keer wilde ik ze allebei eigenlijk uit logeren doen maar weet nu al dat ik dan niet zo lekker zit.

Misschien valt het wel mee op moment dat wij niet meer in zicht zijn maar echt handig is het niet.

Zit iedereen met zijn kont in de zon soms

Wil ik ook!!!!
als ik met mijn kont in de zon zit, zit iedereen gelijk in de schaduw

Ben ziek, duizelig, misselijk, zware armen en benen Valt niet mee dan zo'n dag met de kinderen. Zal blij zijn als man straks thuis is.
Ach soo, ik dacht zonsverduistering vandaag Beterschap Lau!

Ceesekind alweer beter??

Heb een nieuwe grill gekocht en net een biefstuk op gebakken, heerlijk!!! Morgen kipfilet met paprika en ui tussen de grill!

Wat heb ik toch de schurft aan dit weer.
Heerst er nog even een voorjaarsgriepje ofzo. Hopelijk knap je snel weer op Lau. Is inderdaad niet leuk, ziek zijn en de kids thuis.

Hier ook 2 snotverkouden kids en zelf ook vandaag keelpijn.

Vish, lekker hoor een grill. Heb een tosti-ijzer met grillplaten en daar bakken we wel eens hamburgers tussen, heerlijk is dat en natuurlijk veel gezonder dan in de pan bakken.

Hoe is je sapkuurtje gegaan?
goodmorning,

lekker ziekenboegje weer. Lau, beterschap!! Hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent.

Casey, alweer opgeknapt?

En Nico, hier ook al een paar dagen keelpijn en niet lekker, en de kids waren ook niet echt happy vanmorgen...

Nico, lastig die eenkennigheid. T is gelukkig maar een fase, maar wel een heel onhandige. Mannetje heeft t een beetje, maar niet zo heel erg gelukkig. Kruipt snel op schoot en gaat daar een beetje beteuterd zitten kijken.

Vish, lekker, grillen!! Gegrilde tomaatjes zijn ook zo lekker met kip en yoghurt sausje

Tieg, hoe is t bij jou? Lukt t met de hypotheek?

Vakantie is geboekt, laatste 2 weken van juni naar Saarburg (Duitsland) in een stacaravan op een park met mooi binnenbad zodat als we net zulk fijn weer hebben als vorig jaar we ons in ieder geval lekker daar kunnen vermaken.

Meis is nu officieel in de waarom-fase gekomen. Gisteren wel 20 keer gehoord geloof ik.

Ga zo even bij school voor meis kijken. Ben benieuwd. Gelukkig hebben scholen hier in de buurt eigenlijk altijd wel plaats, en gisteren BSO gebeld, en die hebben waarschijnlijk ook al gelijk plaats. Dan niet op de locatie die eigenlijk bij die school hoort, maar wel op een andere locatie. Nadeel dat ze dan niet bij kindjes van haar school zit, maar ja, opvang = opvang!
Hmm, bij jullie dus ook al een beetje in de ziekenboeg. Dacht dat het nu met de lente wel voorbij zou zijn.

Grappig hé die waarom fase maar soms ook even irritant.

Floor is ook weer ziek (aan het worden). Vannacht bij ons gelegen want ze moest steeds huilen en had verhoging. Ze is ook flink verkouden en lijkt wat diarree te krijgen. Er heerst het rs virus bij de opvang dus even goed in de gaten houden.

Oke, aan de slag maar. Kan dus zijn dat ik de kleine dame straks nog moet ophalen als de verhoging in koorts overgaat.
Oh, echt een ziekenboeg.. Beterschap allemaal.. Hier is alleen Levi flink aan het hoesten, maar dat doet hij al even. Vanmorgen bij HA geweest en heb voor alle zekerheid een puffer meegekregen omdat hij 'het s nachts nog wel eens benauwd heeft.

En verder vandaag al weer mijn tweede werkdag... .. Had met het moie weer nog wel even lekker thuis willen blijven. Met Levi gaat het prima op het kdv.. heeft het echt naar zijn zin.

Met Marius ziijn we dinsdag naar de oogarts geweest en ze zag een duidelijke verbetering in de stand van zijn ogen dus das positief.. Volgende keer druppelen want we denken dat de sterkte van zijn ogen wel iets achteruit is gegaan, maar dat was erg moeilijk te meten..

Ga zo even lunchen.. crackers en zo Nog druk bezig met lijnen (voor zo ver ik dat vol hou) (hoe ging de kuur, Vish?) Maandag wegen en dan ga ik ook de tabel invullen in de AK..
quote:Vishnu schreef op 15 april 2009 @ 19:06:

Ach soo, ik dacht zonsverduistering vandaag Beterschap Lau!

Maar heb gisteren dus nog wel overleefd, ben alweer aardig opgeknapt gelukkig. Wel nog thuis aan het werk want Lasse is nu ziek, oorontsteking. Hij was al een aantal dagen hangerig, huilerig en lichte verhoging. Vanochtend gewoon heel hard aan het krijsen dus toch maar even naar ha geweest, heb een ab kuurtje meegekregen voor hem. Hij ligt nu lekker te slapen.

Marlee dat is waar, je bent weer aan het werk. Dat is wel weer even wennen natuurlijk. Nogsteeds niets anders leuks gevonden dus, valt niet mee he. Ben zelf ook heel voorzichtig aan het rondkijken, maar er is gewoon niet veel op het moment.

Zit er over te denken om mee te doen aan de blogwedstrijd, zouden ze nog een oud wijf kunnen gebruiken denken jullie
hello!

aardig opgeknapt, op wat darmgerommel na. gister 1e sessie tandarts gehad, zat ook gaatje tot aan zenuw. is me wel meegevallen (met 3 spuiten erin!)

iedereen beterschap!

ah marlee, wat balen, weer aan t werk...

tieg, hebben jullie huis nou?

balen dat jullie geen huis kunnen kopen nitro, maar komt nog wel dus

hoest met je moeder?

dok al weg, jaloooooers!

vis, kids zijn erg blij met de boekjes, moet steeds voorlezen. dan willen er 4 tegelijk bij me op schoot en maken ze ruzie om een plekje. dat terwijl mijn schoot ruim zat is.....

maar stuur je me bil nog ff?

jes ook waaaaaroohhooom? hij wil vooral weten waarom de dingen heten zoals ze heten. fijne IQ vragen...

laatst was ie strontvervelend, en stond later weer mooi te spelen. toen ik m wat vroeg zei hij "laat me even met rust, ik ben hier zo mooi aan het spelen"

Ok, aan de bak, komen de 1e ouders!

Fijn weekend!
www.kinderliedjes.nu
Nico, hoe is t met Floor? nog ziek geworden?

Marlee, al weer aan t wekr, dat gaat snel zeg. Ben je actief op zoek naar iets andesr? En wat zielig voor Levi!

Wel fijn dat het bij Marius effect heeft.

lau, zielig bij jou dus ook. En bloggen lijkt me wel wat voor jou ja, of voor Casey.

casey, leuke site is dat. Meis was daar voirge jaar een tijdje verslaafd aan. Mannetje is nu helemaal van de bumba, vind ie echt geweldig.
misschien ga ik de strijd wel met je aan Lau! lijkt me wel leuk, maar of 3x per week haalbaar is... en wat krijg ik nou mee van de wereld, ik zit alleen maar tussen de kids...
Is iedereen alweer een beetje beter? De poeperitus is deze kant op gekomen, waarvoor onze dank.

Ga je echt meedoen Lau? Is toch leuk als je dat wil!!

Cees moet nog steeds haar boek schrijven.

Tieg hoe staat het met nieuw huis?

Marlee ook alweer aan het werk en idd net nu het lekker weer wordt om buiten te keutelen.

Ik ben waarschijnlijk baan kwijt dus dan heb ik wel weer paar maanden om te keutelen.

Komen jullie van het weekend weer naar de ak? Die paaseitjes zijn ondertussen wel op en iedereen weer goed begonnen toch???

Oh sappen goed gegaan, ben weer even gereset en voel me fris ende fruitig int lichaam.
voor iedereen die 'm nodig heeft...

Vish shit zeg! Wanneer heb je er meer duidelijkheid over? Was je nog verder aan he tkijken, of viel dat een beetje tegen?

Al weer meer aan het rondkijken dus. Ik ook wel voorzichtig, maar zo lang we voor Tessel nog geen opvang hebben, zit ik toch nog hier. Dus dat zal nog wel even duren

Lau, opvang met beperkte wachtlijst is inderdaad degene die jij noemde.

Huis is rond, tenminste, we hebben vanmiddag het voorlopig koopcontract getekend. Nu de financiering rondkrijgen, maar dat lijkt nog geen probleem. Wel vandaag een brief gekregen dat detacheerder misschien gaat veranderen, vanwege de verplichting om dit eens in de zoveel tijd opnieuw aan te besteden. Maar er is wel de voorwaarde dat alle medewerkers met hetzelfde arbeidsvoorwaardenpakket overkunnen, dus dat zou wel prettig zijn. Hopelijk heb ik wel eerder een vaste aanstelling, dat zou wel prettig zijn.

Ga nog even wat doen, en dan proberen om op tijd naar bed te gaan... drukke week gehad.
Gefeliciteerd Tieg! En wanneer denken jullie dan te gaan verhuizen?

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor iets anders maar er is weinig, overal vliegen mensen er juist uit nu. En ik ben oud en te hoge opleiding voor wat ik op dit moment wil doen.

Zoals het er nu uit ziet 11 mei laatste werkdag al. Komende week heb ik nog een gesprek en als we er niet uitkomen dan is het klaar.

Gelukkig ben ik geen zenuwpees, de komende jaren zijn echt een complete verrassing. Waar en of ik straks woon/werk/kind op school etc.

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Goedemorgen!

Hey Vish, dat is niet leuk, kan je weer overnieuw beginnen. Wanneer hoor je meer en op wat voor termijn zou dat zijn dan?

Tieg, gefeliciteerd! Wel balen dat je geen opvang hebt bij huis.

Cees, leuke site, Tim wilde meteen alle liedjes zien/horen en zong de meeste mee.

Lau, nog meegedaan met de wedstrijd? Gister was de sluitdatum toch?

Ik ga maar eens aan de slag, er ligt wel wat werk dus kan me vermaken terwijl buiten de zon lekker schijnt.

Goedemorgen!

Vis balen van je werk zeg. Hoop dat je snel wat anders leuks kunt vinden. Ik kom komend weekend trouwens een heel weekend in je stad, familieweekend, dus misschien komen we elkaar nog tegen.

Tieg, koopcontract getekend, super!

Heb niet meer meegedaan met de wedstrijd, volgende keer misschien.
Morgen!

Vish, das balen zeg... Zo snel al je eventuele laatste dag.. Hoop dat je snel wat anders vindt. Maar weet nu uit eerste ervaring dat dat niet makkelijk is. Al heb ik de luxe dat ik wel een baan heb. Heb er vrijdag twee sollicitaties uitgedaan en straks nog 1. Solliciteer ook 'onder' mijn niveau zoals ze zeggen, maar kan me nisk schelen. Voor de banen waar ik zo gezegd wel egschikt voor zou zijn, dana kan ik geen 3 dagen werken.. Succes!

Tieg, gefeliciteerd.. klinkt erg goed allemaal....

Zoals gezegd weer aan het werk en het valt allemaal mee, dagen gaan snel voorbij.. Druk aan het solliciteren.. Ach, we zien wel.. Met Levi en Marius gaat het prima... groeit allemaal als een gek. Vrijdag trouwt mijn nichtje en dan is Marious bruisjonker... Ben benieuwd hoe hij dat vindt. Hij heeft een echt pak (of ja Nic, website is humpiedump, met bekende www en nl erachter) en hij mag in een glazen koets en de ringen geven.,Zal we een foto van hem in de AK zetten.. Heb ook gewicht in Ak gezet.. En Lau, we lopen gelijk op .Maar kom op, we gaan het redden

Ga nog even wat in huis doen en straks nog even wat boodschappen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven