Afstandelijk

28-08-2019 02:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben al een tijdje mee aan het lezen op de forums maar zit nu met een vraag ofja vraag heb eerder advies nodig.
Het zit zo mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 2 jaar samen in die 2 jaar hadden we onze ups en downs maar we kwamen er mee door . Maar sinds 4 maanden hebben we een kleintje erbij en sinds die tijd is onze relatie helemaal achteruit gegaan. Hij geeft me geen aamdacht meer kijkt meer naar andere en vindt mij niet meer aantrekkelijk wilt niks meer doen op welk gebied dan ook we leven langs elkaar af slapen zelfs niet meer same in een kamer en erover prate wilt hij niet. Dus stel ik me nu aan of klopt er iets niet aub help
Mvg
dus:
geen contact?
Niet samen slapen (geen seks?)
en niet praten???

Waarom ga je niet uit elkaar? De relatie is al stuk, en als 1 van beiden niet praten wil, komt het ook niet meer goed
Er zijn wel mannen die hun vrouw/vriendin compleet niet meer aantrekkelijk vinden, nadat ze bevallen zijn.

Hij wil er niet over praten zeg je, misschien schaamt hij zich?

Ik zou toch de confrontatie aangaan en het probleem echt benoemen. Als hij daarvoor wegloopt is er nog maar één optie, uit elkaar.
2 jaar samen, nooit echt goed gewerkt en een baby van 4 maand...
Wou hij die baby wel?
Praat met hem, laat hem zijn gedrag verklaren.
Hij kijkt naar andere wat?
Attraverso schreef:
28-08-2019 07:46
en een baby van 4 maand...
Wou hij die baby wel?
dat had hij dan 13 maanden eerder moeten bedenken.
Attraverso schreef:
28-08-2019 07:46
2 jaar samen, nooit echt goed gewerkt en een baby van 4 maand...
Wou hij die baby wel?
Ja echt een heel goed plan, een kind. En het maakt je relatie er nooit makkelijker op.
Ik zou alvast gaan uitzoeken hoeveel toeslagen je kunt krijgen als alleenstaande ouder.
Jullie waren 9 maanden samen met ups en downs, dan besluiten jullie dat je zwanger wordt/blijft en nu is het nog allemaal erger geworden.
Arm kind.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is je n stuk?
MissMaran schreef:
28-08-2019 08:25
Is je n stuk?
:rofl:
waarom moest je perse een baby
Ik zeg jullie heel eerlijk dat de kleine niet geplant was maar wel heel geliefd van beide kanten ikzelf zou niet meer zonder de kleine kunnen . Maar het probleem is juist als ik ergens met hem over wil praten kreeg ik eerst altijd het smoesje dat het bij hem in de cultuur zo gaat (hij is van ut kamp) maar daar is helemaal niks mis mee heb daar ook niks tegen alleen als ik er nu over begin zegt hij ja als je zo denkt dan ga je maar en het andere moment pakt hij me weer vast echt zo'n gemengde gevoelens
Lovely_1 schreef:
28-08-2019 09:09
Ik zeg jullie heel eerlijk dat de kleine niet geplant was maar wel heel geliefd van beide kanten ikzelf zou niet meer zonder de kleine kunnen . Maar het probleem is juist als ik ergens met hem over wil praten kreeg ik eerst altijd het smoesje dat het bij hem in de cultuur zo gaat (hij is van ut kamp) maar daar is helemaal niks mis mee heb daar ook niks tegen alleen als ik er nu over begin zegt hij ja als je zo denkt dan ga je maar en het andere moment pakt hij me weer vast echt zo'n gemengde gevoelens
Maar met iemand die niet wil praten, kun je echt geen relatie hebben, echt niet
En dan kan hij 10x van het kamp komen, het blijft een smoes. Die hebben ook gewoon een mond en een stel hersenen hoor
Van ut kamp?
Ik denk dat je zelf ook wel weet wat het beste is. Je hebt een baby, dus ik snap best dat je daarom bij hem zou willen blijven, maar deze situatie is ook niet gezond voor jullie kindje.

Een goed gesprek aangaan dus.. En als hij daar niet voor open staat dan zou ik je spullen pakken.
Ik denk dat je niet kunt klagen, als je kampers een beetje kent dan kun je niet ineens verbaasd zijn dat het geen hoffelijke liefdevolle zachtaardige man en vader is. Over het algemeen is gouw plek achter het fornuis maar dat wist je al wel..
Je kun beter een plekje voor jezelf en je kind zoeken en niet afhankelijk zijn van een vent, doe een goede opleiding en verdien je eigen centjes
Attraverso schreef:
28-08-2019 09:15
Van ut kamp?
Je weet wel, die met de stacaravas.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat is ut kamp?

Edit: oh dat, sorry, had ik niet begrepen..
ambrozijn wijzigde dit bericht op 28-08-2019 11:36
60.00% gewijzigd
Jeetje, ik schrik wel van de reacties hier zeg. Denk dat ze er niet veel aan heeft als mensen haar op spelfouten wijzen. TS vraagt gewoon om hulp!

Hopelijk kan je hier wat mee @Lovely_1:

Het enige wat je kan doen is praten met je vriend. Ik begrijp dat het lastig is als hij niet wil, maar dat is de enige manier waarop je het kan redden. Breng de baby naar een oppas (ouders/opvang/wat dan ook) en zorg als hij thuiskomt dat je klaarstaat met zijn favoriete hapje of drankje en geef aan dat je echt even moet praten. Geen tv aan, telefoon weg, tijd voor pure focus.
Een beetje vent begrijpt echt wel dat het dan menens is.
Geef aan hoe je je voelt zonder verwijtend te zijn. Zeg bijvoorbeeld: ik heb het gevoel dat ik niet meer aantrekkelijk voor je ben (ipv een beschuldigende: je vindt me niet meer aantrekkelijk). Als je een open gesprek aangaat waarin je aangeeft wat dit met jou doet, dan kan je er prima samen uitkomen.
Als hij er dan nog steeds niet voor openstaat en de deur in je gezicht dichtgooit, kies dan ook voor jezelf en ga bij hem weg. Je vindt vanzelf iemand die wel naar je wil luisteren en je wel alle liefde geeft je die verdient. Sterkte!
Jaja007 schreef:
28-08-2019 09:45
Je weet wel, die met de stacaravas.
Ben Vlaamse, zijn dat zigeuners?
Dan gedraagt hij zich toch gewoon hoe het hoort?
KersversMrs schreef:
28-08-2019 10:28
Jeetje, ik schrik wel van de reacties hier zeg. Denk dat ze er niet veel aan heeft als mensen haar op spelfouten wijzen. TS vraagt gewoon om hulp!

Het enige wat je kan doen is praten met je vriend. Ik begrijp dat het lastig is als hij niet wil, maar dat is de enige manier waarop je het kan redden. Breng de baby naar een oppas (ouders/opvang/wat dan ook) en zorg als hij thuiskomt dat je klaarstaat met zijn favoriete hapje of drankje en geef aan dat je echt even moet praten. Geen tv aan, telefoon weg, tijd voor pure focus.
Geef aan hoe je je voelt zonder verwijtend te zijn. Zeg bijvoorbeeld: ik heb het gevoel dat ik niet meer aantrekkelijk voor je ben (ipv een beschuldigende: je vindt me niet meer aantrekkelijk). Als je een open gesprek aangaat waarin je aangeeft wat dit met jou doet, dan kan je er prima samen uitkomen.
Als hij er dan nog steeds niet voor openstaat en de deur in je gezicht dichtgooit, kies dan ook voor jezelf en ga bij hem weg. Je vindt vanzelf iemand die wel naar je wil luisteren en je wel alle liefde geeft je die verdient. Sterkte!
Jij gaat uit van een heel ander soort man.. kindje naar de oppas, telefoon aan de kant, zijn lievelings hapje en drankje? :nut:
Dan staat ze daar met zijn bier en een frikandel speciaal, vraagt hem of hij even kan praten en hij laat een boer en zet de tv aan en ze moet niet zo zeuren.

Ze wist waat ze aan begon en heeft niet zo'n handige keuze gemaakt, oepsi zwanger en nu zit ze dan waarschijnlijk geen opleiding en een lekkere schoonfamilie, ik vind het rot voor het kind en dat mag best gezegd worden.
KersversMrs schreef:
28-08-2019 10:28

De jaren 50 zijn terug!
swannie12 schreef:
28-08-2019 12:27
De jaren 50 zijn terug!
Ik begrijp je niet helemaal. Omdat je even wat leuks/lekkers doet voor je partner? In de jaren '50 zou je hem gewoon lekker zijn gang laten gaan en het gesprek niet aangaan en onderdanig accepteren wat hij deed.

Proactief het gesprek beginnen is m.i. gewoon zoals het hoort ipv meteen maar de handdoek in de ring te gooien. Ik krijg van TO niet het idee dat ze hem meteen de deur wil wijzen.
KersversMrs schreef:
28-08-2019 14:28
Ik begrijp je niet helemaal. Omdat je even wat leuks/lekkers doet voor je partner? In de jaren '50 zou je hem gewoon lekker zijn gang laten gaan en het gesprek niet aangaan en onderdanig accepteren wat hij deed.

Proactief het gesprek beginnen is m.i. gewoon zoals het hoort ipv meteen maar de handdoek in de ring te gooien. Ik krijg van TO niet het idee dat ze hem meteen de deur wil wijzen.
Waarschijnlijk kun je dit beter even voor haar vertalen in jip en Janneke taal...
Ga jij anders even proactief een gesprekje voeren met die dude uit het kamp, ik denk dat je van een koude kermis thuiskomt.

Ze hebben mekaar amper iets te vertellen omdat ze elkaar amper kennen en ineens was ze zwanger, ze zitten een soort van ongevraagd met elkaar opgescheept, wat moet er nu besproken worden? Hoe ze er een relatie van maken, hoe ze als ouders verder gaan?
Lovely_1 schreef:
28-08-2019 09:09
Ze groeien ook beter in de buik....

Maar goed je weet ondertussen prima wat voor vlees je in de kuip hebt en dat hij niet erg van de zelfreflectie is
Dat maakt de keuze eigenlijk wel zo simpel: accepteren of weggaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven