Afstandelijk
woensdag 28 augustus 2019 om 02:20
Hallo ik ben al een tijdje mee aan het lezen op de forums maar zit nu met een vraag ofja vraag heb eerder advies nodig.
Het zit zo mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 2 jaar samen in die 2 jaar hadden we onze ups en downs maar we kwamen er mee door . Maar sinds 4 maanden hebben we een kleintje erbij en sinds die tijd is onze relatie helemaal achteruit gegaan. Hij geeft me geen aamdacht meer kijkt meer naar andere en vindt mij niet meer aantrekkelijk wilt niks meer doen op welk gebied dan ook we leven langs elkaar af slapen zelfs niet meer same in een kamer en erover prate wilt hij niet. Dus stel ik me nu aan of klopt er iets niet aub help
Mvg
Het zit zo mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 2 jaar samen in die 2 jaar hadden we onze ups en downs maar we kwamen er mee door . Maar sinds 4 maanden hebben we een kleintje erbij en sinds die tijd is onze relatie helemaal achteruit gegaan. Hij geeft me geen aamdacht meer kijkt meer naar andere en vindt mij niet meer aantrekkelijk wilt niks meer doen op welk gebied dan ook we leven langs elkaar af slapen zelfs niet meer same in een kamer en erover prate wilt hij niet. Dus stel ik me nu aan of klopt er iets niet aub help
Mvg
woensdag 28 augustus 2019 om 22:50
Waarom zulke afhankelijkheid propageren? Kan TS niet beter eerst zelf haar financiële positie zo gunstig mogelijk maken? En ja, bepaalde toeslagen krijg je sowieso maar het lijkt me niet het meest constructieve uitgangspunt.SilverShadow schreef: ↑28-08-2019 07:55Ja echt een heel goed plan, een kind. En het maakt je relatie er nooit makkelijker op.
Ik zou alvast gaan uitzoeken hoeveel toeslagen je kunt krijgen als alleenstaande ouder.
donderdag 29 augustus 2019 om 04:32
Ik ben pro onafhankelijkheid maar zie hier vaak het tegenovergestelde. Ook in dit geval verwacht ik geen werkende moeder die zichzelf kan onderhouden.vivautrecht85 schreef: ↑28-08-2019 22:50Waarom zulke afhankelijkheid propageren? Kan TS niet beter eerst zelf haar financiële positie zo gunstig mogelijk maken? En ja, bepaalde toeslagen krijg je sowieso maar het lijkt me niet het meest constructieve uitgangspunt.
donderdag 29 augustus 2019 om 06:35
Attraverso schreef: ↑28-08-2019 11:35Ben Vlaamse, zijn dat zigeuners?
Dan gedraagt hij zich toch gewoon hoe het hoort?
donderdag 29 augustus 2019 om 07:43
Ik heb verrassend nieuws voor je; je mag zelf ook een mening hebben!
Dat klinkt misschien onaardig, maar je hele tekst gaat over wat hij doet en laat en zegt en of dat klopt. Terwijl je eigenlijk wil zeggen dat jij het niet fijn vindt zoals het nu gaat en dat dit niet is wat jij verwacht.
Hier kan niemand inschatten of dat het van zijn kant onwennigheid is (en hij misschien weinig goede voorbeelden heeft gehad) of onwil. De enige manier om daarachter te komen is met hem het gesprek aan te gaan. ‘Hey Ricardo, ik vind onze relatie niet goed gaan en word daar erg verdrietig van. Wat vind jij daarvan en wat kunnen we daaraan doen’.
Zijn antwoord kun jij dan gebruiken om te kijken of het iets is waarvan je denkt dat het helpt. Probeer dat dan ook te doen.
En zo niet; dan mag jij ook de keuze maken om te stoppen. Zorg voor voldoende inkomen, een goede oppas en ga nog veel beter voor jezelf en je kind zorgen.
Dat klinkt misschien onaardig, maar je hele tekst gaat over wat hij doet en laat en zegt en of dat klopt. Terwijl je eigenlijk wil zeggen dat jij het niet fijn vindt zoals het nu gaat en dat dit niet is wat jij verwacht.
Hier kan niemand inschatten of dat het van zijn kant onwennigheid is (en hij misschien weinig goede voorbeelden heeft gehad) of onwil. De enige manier om daarachter te komen is met hem het gesprek aan te gaan. ‘Hey Ricardo, ik vind onze relatie niet goed gaan en word daar erg verdrietig van. Wat vind jij daarvan en wat kunnen we daaraan doen’.
Zijn antwoord kun jij dan gebruiken om te kijken of het iets is waarvan je denkt dat het helpt. Probeer dat dan ook te doen.
En zo niet; dan mag jij ook de keuze maken om te stoppen. Zorg voor voldoende inkomen, een goede oppas en ga nog veel beter voor jezelf en je kind zorgen.
donderdag 29 augustus 2019 om 10:53
Hopelijk blijkt je verwachting, die ik overigens met je deel, niet uit te komen.SilverShadow schreef: ↑29-08-2019 04:32Ik ben pro onafhankelijkheid maar zie hier vaak het tegenovergestelde. Ook in dit geval verwacht ik geen werkende moeder die zichzelf kan onderhouden.
Het gemak waarmee sommige (aanstaande) alleenstaande moeders de rambam aan uitkeringen en toeslagen als een gespreid bedje zien, verwondert me ook vaak. Het zijn in mijn ogen hulpmiddelen en/of aanvullingen, geen gegarandeerde inkomensvoorzieningen voor lui die minder verstandige beslissingen nemen.
Dit bedoel ik overigens in het algemeen; wellicht heeft TO gewoon een toereikend inkomen of misschien wel een goede reden om niet te werken.
donderdag 29 augustus 2019 om 13:09
Yep.Attraverso schreef: ↑28-08-2019 11:35Ben Vlaamse, zijn dat zigeuners?
Dan gedraagt hij zich toch gewoon hoe het hoort?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.