April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Hallo,,,

Elma: nog gefeliciteerd met je zoontje!

Pamster: Fijn dat het goed gaat met de kleine ja ze hameren echt op BV, maar je moet doen waar je je pretiig bij voelt.

Assevas: Jee spannend, veel succes!!

Beer: ook goed te horen dat beertje het goed doet!!

Puck: ach wat zielig , die krampjes!hoop dat snel beter gaat.

Lekker genoten van het zonnetje, goedzo!!

Hier gaat alles zijn gangetje, niks bijzonders eigenlijk, maar gelukkig niet meer zo somber als laatst.

Ik leg me er maar bij neer dat ik niet veel meer kan doen, zal wel moeten he..

Iedereen een fijne avond!!

daaaaag
He Assevas, dat mag niet; rechts inhalen! Wacht op je beurt. nee hoor, geintje... zet hem op! Heel veel succes!
@ Assevas: Wat spannend! Ik ben heeeel benieuwd!!!

@ Pamster: Belachelijk dat ze zo doen over de flesvoeding. Goed dat je je niet gek hebt laten maken.

Hier is de kleine alweer 10 dagen oud. Ze gaat goed! Het voeden gaat goed en met mij gaat het goed. Vandaag weer lekker aan de wandel geweest. Vindt ze heerlijk; zo;n schommelende wagen.

Meiden; zet hem op. Ik ben benieuwd wie de volgende weer is...
even een snelle aanmoediging voor assevas (ook al heeft ze hem waarschijnlijk niet meer nodig nu haha).

kom strakkies terug als ik naar de VK geweest ben........
Hoi meiden,

Beer: wat fijn dat het goed gaat met jullie. Mij lijkt 4 kinderen echt een drukke boel. Ik ben al benieuwd hoe ik het straks met 2 allemaal moet gaan doen. Ik ben ook benieuwd naar de naam bij jou. Wie is er eigenlijk de beheerder van de hyves?

Puck: wat zielig van die krampjes. Wij gebruikten bij Wil daar cinababy druppeltjes tegen maar dat hielp ook maar matig. Fijn dat je ook nog de kolf hebt. Ik heb er ook 1 staan, wel een fijn idee. Die keiharde gestuwde borsten kunnen behoorlijk pijnlijk zijn. Wel heerlijk dat je naar het terras bent gegaan met de kleine man.

Fijn dat je je niet meer zo down voelt steenbokje.

Hier gaat het wel goed. Mijn man is op vrijdag vrij dus we hebben lekker lang weekend gehad met z'n drietjes. Ik vind het maandag dan wel even moeilijk dat dat weer over is en dat ik weer alleen thuis ben.

Wel een goed weekend gehad.

Vrijdagochtend zijn we koffie gaan drinken bij een vriendin die net uit het ziekenhuis is. Vrijdagavond ben ik even met een vriendin gaan eten bij de oude haven. Zaterdag hebben we uitgeslapen tot 10.30 (alledrie!!) omdat Wil in de nacht van vrijdag op zaterdag nogal had liggen spoken. 's avonds is mijn broer komen gourmetten en gisteren hebben we een stukje gefietst.

Gisteren had ik de baby heel weinig gevoeld. Ik maakte me wel een beetje zorgen daarover. Gelukkig dat hij/zij s'avonds weer flink tekeer ging. Nu is het weer rustig in mijn buik maar de bezorgdheid is wel weer over. Vrijdag a.s. lijkt me een goede dag om te bevallen. Pim is dan lekker thuis en de pasen staat voor de deur dus hij hoeft voorlopig niet te werken en ouders/schoonouders kunnen dan in het paasweekend op bezoek komen om de kleine te zien. Maarja, je hebt het helaas niet voor het uitzoeken dus wachten we af.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Hier is ook nog steeds BIB, alhoewel ik wel het gevoel heb dat het niet meer zo heel erg lang gaat duren (zegt ze heel optimistisch en moet vervolgens blijven doorlopen tot 42 weken...).

Net even de kinderopvangtoeslag per 1-5 gewijzigd. Middelste wordt in mei 5 en gaat dan hele dagen naar school, dus minder uren opvang voor de BSO. Ik denk dat ik dalijk weer mijn bedje inkruip, aangezien ik zo slap als een vaatdoek ben... Vanmiddag om kwart voor 4 ook nog 10-mingesprek over oudste. Ben benieuwd....

Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren. Meld me later wel!
Assevas, assevas, assevas????
@VV: ik heb gisteren idd ook niet zo heel veel leven overdag gevoeld. Nu gelukkig wel weer. Maak je je toch altijd wel zorgen over!!
Assevas: En en??

Hier ook weer een stuk rustiger in m'n buik, m'n buik is ook erg gezakt dus ik denk dat de baby wat minder ruimte heeft om te bewegen.

Elma, succes bij de gyn.

VV Klinkt als een gezellig weekend; op visite, uit eten, en gourmetten!

Steenbokje; o dat is iig lekker dat je wat beter in je vel zit!

Vanmiddag moet ik voor intake naar de afdeling, bloedprikken en naar de anethesieafdeling.

Morgen laatste dagje zwanger, gek idee hoor..

Ga zo even een bakkie koffie maken en paasdingen knutselen met Nova.

Fijne dag allemaal
Ik zie bij hyves geen aanvragen staan van mensen. Degene die er vorige week stonden heb ik akkoord gegeven. Beer en Floddertje: willen jullie anders nogmaals een verzoek doen om toegelaten te worden tot de hyves? Dank!
Voor alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd!!

Het gaat nu toch wel snel hoor! Ben ook heel benieuwd naar Assevas.

Hier nog geen actie. Rommelt al een tijdje, maar daar blijft het ook bij. Begin ook weer aan te komen, maar dat is allemaal vocht... Heb heerlijk dikke vingers!!

Iedereen veel succes met de laatste loodjes en geniet van het mooie weer!!
Hier een bericht van de man van Assevas. Ik heb geen idee hoe dit werkt en of jullie het te zien krijgen, maar vanochtend 6 april om 4.12 uur heeft Assevas mij na 17 uur bevallen een schitterende dochter geschonken.

Ze heet Emma Marit en zowel dochter als moeder maken het goed.

Verdere info lezen jullie als de dames weer uit het zienehuis zijn.
Assevas en man: gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

Geweldig.

Groetjes,

Vrolijke vrouw ook namens vrolijke man en vrolijke Wil.
JOEHOE!!!! Goedzo Assevas! Van harte gefeliciteerd Assevas + man! Fijn dat alles goed is gegaan. En wat een mooie namen.

Ik hop snel meer te horen. Ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's. Geniet ze lekker!
Gefeleicitteerd Assevas en man met jullie dochter!

Mette: raar idee he dat je weet wanneer het komt... veel succes vanmiddag!

Weer helemaal goedgekeurd bij de VK. Als het niet voor volgende week dinsdag geboren wordt gaan ze me proberen te strippen (40+4) en als dat niet wil gaan ze het de week erna opwekken. Wat een opluchting dat ik in ieder geval niet 2 weken lang hoef door te zeulen zo. De VK "schrok" een beetje omdat de kleine wel ingedaald is maar helemaal tegen m'n maag en longen aan lag (aha vandaar dus geen trek en lucht dacht ik al) dus ze had zoiets van joh ik kan me heel goed voorstellen dat je op bent.....

ik ga onze nieuwe aanwinst even in de tabel zetten!
Hoera voor Assevas en haar Dochter!!!

Alweer een meisje erbij. Worden volgens mij veel meiden geboren in april. Ben benieuwd hoeveel jongetjes er uiteindelijk nog bijkomen .

@Mette: raar idee om morgen de laatste dag zwanger te zijn, maar ook een heerlijk idee. Ik zou er meteen voor tekenen. Veel succes.

@Elma: ik heb de baby ook nog zo hoog liggen terwijl hij volledig is ingedaald, dus dat schiet inderdaad niet op met eten en ademen .

Zo, ik ben weer een beetje bijgeslapen en ik voel me meteen weer wat beter. Ik ben nog te simpel en te ongeconcentreerd om me bezig te kunnen houden met een boek (en ik ben een echte boekenwurm dus dat wil wat zeggen!!!), dus moet nu maar weer wat gaan verzinnen om me mee bezig te houden....

Groetjes, Ruma
Floddertje: ik zie net in de tabel dat vandaag je verlof is ingegaan! Geniet ervan!!
@Elmanita; wou dat ik jouw vk had... mijne wil pas met precies 41 weken strippen en hier laten ze je tot bijna 43 weken doorlopen... Heb het bij de eerste meegemaakt: 42 weken en 3 dagen. Wordt je niet blij van... moet er ook echt niet aan denken. Bah, word er gewoon sjaggo van.

Jeeh, een april-baby erbij! Gefeliciteerd Assevas en man!
Zag net dat ik al lid ben :-)
Assevas en man: Van harte proficiat met jullie dochter, en wat een mooie naam

Gelukkig gaat het goed en geniet ze!!

Elmanita: fijn dat ze je niet laten doorsjouwen.Lijkt me ook helemaal niks!

Leuk leuk leuk al die baby's die nu achter elkaar komen;-)

Iedereen succes met de laatste loodjes.....

Ben benieuwd wie de volgende is, niemand houdt zich aan het schema iig, hihi
Jeee Assevas en man! Van harte met jullie meissie!! Wat een wonder weer he! Geniet lekker van haar!

Hier gaat het nog steeds super ben vandaag weer begonnen met aan de borst leggen en heb weer van die fijne kloven dus we gaan weer kolven! Pfff heel omslachtig werkje half uur kolven dan voeden en je bent een uur verder om 2 uur later weer opnieuw te beginnen dus leef een beetje van voeding naar voeding. Maar ik heb nu wel genoeg melk dus de pot flesvoeding is de kast in verdwenen.

(ff voor de BUB moeders hoe ziet jullie voedingsschema eruit?? En doen jullie met de borst ook eerst de ene borst dan verschonen en dan de andere borst?? 15min per borst?

Anouk krijgt savonds om 11 uur de laatste voeding en komt dan weer om 4 uur en vervolgens om 8 uur dus das wel lekker kan toch lekker mijn rust pakken. en dan vervolgens om de 3 uur.)

Voor de BIB mama's gooi er is een uitzettingsbevel tegenaan er is lang genoeg antikraak bij jullie gewoond!

GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO
Assevas: GEFELICITEERD. Leuk dat je dochter er al is...scheelt toch weer wachten :-).

Vraagje: wat bedoelen jullie met "t rommelt een beetje"?

Ik heb geen idee wat je zou moeten voor-voelen. Het is mijn 1e...en ik vind het nu gewoon zwaar worden. Zware buik, kind heeft niet zoveel ruimte meer dus die trappen en het bewegen kan pijnlijk zijn. Baby al erg ingedaald dus voel af en toe ook vrikken als daar bewogen wordt. En mijn buik is snel gespannen/moe/geinrriteerd of zoiets.

Maar ik heb niet een gevoel of een idee dat mijn kind nu snel gaat komen?
Hey India bij Fynn heb ik nooit iets voelen rommelen daar braken gewoon ineens mijn vliezen dus ik vind het niet zo vreemd dat je niet weet waar sommigen het over hebben haha.

Hier bestond het rommelen vooral vorige week uit een uur pijnlijke kramp wat daarna doodleuk weer ophield, maar anderen zullen waarschijnlijk weer wat anders voelen......

En ik snap precies wat je voelt nu, man wat is het fijn als je straks gewoon een trap op kan lopen zonder dat je boven staat te hijgen als een postpaard haha
Oh ik kan dus ook gewoon al op hyves, heb net even de naam er op gegooid. Foto die jullie zien is overigens van mijn oudste zoon. Foto's van jongste komen natuurlijk ook nog.

Assevas, gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar je verhaal.

Grappig om alle zwangeren hier nog te lezen, lijkt nu al best lang geleden voor mij.

India, bij mij was rommelen gewoon echt voorweeen, harde buiken, buikpijn, maar is misschien voor iedereen anders.

Hee Pam, fijn dat je de bv weer hebt kunnen oppakken. Jouw dochter doet het snachts wel goed zeg. Beertje komt nog wel een keer of drie, dan hou je niet veel over om te slapen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik helemaal niet op let hoe lang hij drinkt per borst, ik denk ongeveer 10 minuten, dan haal ik hem er meestal af. Verschonen doe ik ook wel vaak tussendoor ja, om hem weer wakker te krijgen, hij is echt een enorme slaapkop.

Elma, fijn dat je dat nu weet dat je in ieder geval niet te lang hoeft door te lopen. Lijkt mij ook een ramp om ver over tijd te raken, je hebt het dan zo gehad. Louise, hoop niet dat het bij jou zo ver komt!

Ruma, jij blijft ook zo lekker bezig, herken ik heel erg van mezelf. Ik had de week voor de bevalling nog schoolarts, oudergesprekken, consultatiebureau voor jongste etc. Je blijft gewoon heel erg in actie met al drie kinderen. Maar zie dat je ook lekker gaat slapen af en toe, mooi zo.

Mette, denk aan je morgen en overmorgen, zal morgen wel even emotioneel zijn ja, zo'n laatste dagje zwanger! Maar daarna is het zover...spannend!

Kan iemand mij wat wegwijs maken op hyves. Hoe zie ik wie wie is? Plaatsen we berichten vooral bij krabbels (heb ik wel gedaan).

groetjes, Beer
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest, duidelijke intake op de afdeling gehad, en bij de anethesie ook een helder verhaal, dus woensdag om 7.30 melden, en om 8.30 naar de o.k.

Elma; zo dat zou lekker zijn, volgende week strippen en anders die week erop. Fijn zo'n begripvolle vk.

India; rommelen is bij mij wat onregelmatige weeen. In m'n rug, en soms in m'n buik. Het is een soort harde buik, maar dan met echte pijn erbij, van de onderkant van m'n buik tot en met boven. M'n rug is meer een soort erge menstruatierugpijn. Komt en gaat weer.

De vorige zwangerschap ook wat gerommel gehad, en toen met inleiden bleek ik al 3cm ontsluiting te hebben, met 37 weken.

Ik ga even de hyveslink opzoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven