my kitchen rules

woensdag 28 augustus 2019 om 19:34
Maar dan nog kan je de discussie krijgen. Kijk maar naar die Marousca (?) van heel Holland bakt.
Ik krijg echt de koude rillingen van die thuisleerlingen. Vooral van die jongen met het korte haar
donderdag 29 augustus 2019 om 22:50
Ik ben atheïst, maar ik zou die wedergeboren ettertjes toch wel even fijntjes gevraagd hebben wat zij dachten dat Jezus van hun gedrag zou zeggen.
Maar ja, na meerdere seizoenen is het inmiddels duidelijk dat er altijd wel een paar weirdo's en hufters tussen zitten. Alles voor de kijkcijfers. Dit keer ook niet voor niets twee stellen met een Zuid-Amerikaanse origine. Die kennen elkaars keukens en kunnen de gerechten nog net wat vileiner afbranden. Desondanks zit ik er weer iedere avond braaf voor.
Maar ja, na meerdere seizoenen is het inmiddels duidelijk dat er altijd wel een paar weirdo's en hufters tussen zitten. Alles voor de kijkcijfers. Dit keer ook niet voor niets twee stellen met een Zuid-Amerikaanse origine. Die kennen elkaars keukens en kunnen de gerechten nog net wat vileiner afbranden. Desondanks zit ik er weer iedere avond braaf voor.

Well behaved women rarely make history.
maandag 2 september 2019 om 18:47

maandag 2 september 2019 om 19:39
ik ook, behalve de vis
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

maandag 2 september 2019 om 19:43
Nou inderdaad alles zag er goed uit