Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Obsessivegirl, ik heb je draadje over het blijven bespieden van je ex ook gelezen. Jij zit in een destructief patroon zeg. Word ik helemaal droevig van. Tuurlijk moet je wel aangifte doen! En praat met je huisarts en/of maatschappelijk werk over je obsessies en dit voorval, en over een goede dagbesteding waar jij je eigenwaarde leert opkrikken.
Nog een rare date.
Via Lexa iemand leren kennen, we hadden via MSN (een soort Whatsapp maar dan op de computer, was 10 jaar geleden heel gewoon) chat contact en zij gaf mij een telefoonnummer. Ik belde haar en het was een leuk gesprek. Ze vroeg toen 'heb je ervaring' ? Ik wist wat ze bedoelde maar ik noemde onnozel een aantal ICT gerelateerde gebieden. Ze zei toen 'knuffelen'. Ik zei 'laten we eerst elkaar maar goed leren kennen, dan komt dat gedeelte wel goed', maar ze vond 'dat is heel belangrijk, ieder mens is een sexueel wezen, blabla'.
Vrouwen kunnen dus ook zo zijn. Dat werd hem niet dus.

En nog een leuke (geen raar verhaal).
Rond de tijd dat dit topic gestart is, werd in aangeschreven via een datingsite door een best leuke vrouw en ze gaf al snel haar telefoonnummer.
Toen ik dat nummer belde kreeg ik een stemmetje van een ongeveer 14 jarig meisje aan de telefoon en vroeg of haar moeder thuis was. Ze zei 'ik ben J.' Ik schaamde me kapot maar knapte niet af op dat stemmetje, ik vond het wat liefs hebben voor een vrouw van over de 50.
Dus er volgden dates en het klikte best goed en ben nog 8 maanden met haar geweest.
Ga op je gevoel af.. Meer kan ik er niet over zeggen. Ik ben ook sinds drie jaar vrijgezel maar absoluut niet wanhopig. Kijk wat er op jouw pad komt en je merkt direct of er een klik is.. Geduld is belangrijk want je wil geen teleurstellingen meer in je leven want dat is het laatste wat we willen. Succes met je zoektocht en veel geluk voor de toekomst ;)
Heerlijk dit topic, heeft me erg vermaakt tijdens mijn weekje griep! 😄
Ook een paar verhalen voorgelezen aan nieuwsgierige puberzoon, die weet nu in ieder geval hoe het níet moet (of durft nu nooit meer te gaan daten, dat kan natuurlijk ook nog).

Als dank mijn bijdrage, door mij niet echt als date gepland maar dat ligt ook aan mijn onnozelheid destijds. Op m'n 18de, zo groen als gras en net op kamers, samen met net zo groene vriendin hapje gaan eten in een Grieks restaurant. Na afloop in gesprek geraakt met de eigenaar en die vraagt ons of wij volgende week weer willen komen. Dan is namelijk zijn neefje uit Griekenland over, die is van onze leeftijd en dan kunnen wij hem leuk onze studentenstad laten zien. Na enige aarzeling toch toegestemd, waarom ook niet?
Week later nemen wij zoals afgesproken neefje op sleeptouw, best gezellig maar neefje is erg verlegen en spreekt ook niet al te best Engels. Wij hebben desondanks een leuke avond, neefje volgt trouw waar wij gaan. Uiteindelijk besluiten we nog een afzakkertje op studentenkamer vriendin te doen. Neefje weer mee. Op het moment dat we aankondigen dat wat ons betreft de avond voorbij is, kondigt neefje aan dat hij niet weet waar zijn oom woont en niet weet wat hij nu moet. Paniek!! (lang voor het mobiele tijdperk)
Vriendin heeft geen gemeenschappelijke ruimte in haar studentenhuis, dus uiteindelijk besluit ik om hem dan maar in de woonkamer van mijn studentenhuis te leggen, op de bank in een slaapzak. Opgelost dacht ik.
Word ik midden in de nacht wakker van geluiden bij mijn kamerdeur, beetje gerommel en geschuifel, en nu ik goed wakker ben, hoor ik ook gejammer? Ik trek de deur open met een ruk, zit neefje helemaal in elkaar gedoken op het matje voor mijn deur, huilend... Hij heeft zo'n heimwee, voelt zich zo alleen. Zucht. Vooruit, neefje met slaapzak op de grond in mijn kamer gelegd, en uitdrukkelijk laten beloven geen rare moves te maken en vooral in zijn eigen slaapzak te blijven liggen. Ja natuurlijk, dankjewel, etc.
Uiteraard, half uurtje later hoor ik weer geluiden. Ik doe m'n ogen open, blijkt dat neefje door heel langzaam over de grond te schuiven, mijn in bed in probeert te kruipen! Ik schrik zo, dat ik hem echt een keiharde klap in zijn gezicht geef! Ik zie nu nog zo zijn gezicht voor me, met de afdruk van mijn hand erin... ( het is echt al jaaaaaaaren geleden). Eigenlijk werd ik toen pas echt bang, wat als hij agressief zou worden? Gelukkig staat hij zonder iets te zeggen op en gaat in de woonkamer liggen. De volgende ochtend ligt hij daar te slapen, omringd door mijn verbaasde huisgenoten die zich afvragen waar hij vandaan komt. :)
Nu weet hij natuurlijk opeens wél waar zijn oom woont, ik ben nog zo beleefd hem daar op mijn fiets af te zetten en rijd direct weer terug naar huis.
De volgende dag staat hij weer voor de deur, dit keer met bloemen en excuses. Het speet hem allemaal verschrikkelijk, maar zijn oom had hem gedwongen. Hij vertelde dat hij nog maagd was, en zijn oom zou hem wel eens helpen en had een date geregeld. Met het uitdrukkelijke verbod die nacht thuis te komen. Het was bijna schattig. :facepalm:
Nouja, excuses aanvaard, neefje terug naar oom, nooit meer gezien. En nooit meer bij de plaatselijke Griek gegeten. :P
"Who would've thought it?"
Sweetums :rofl:
Whaaa wat een verhaal! :rofl:
Laatste ben ik toch maar eens aan het tinderen geslagen. Naar wat heen en weer te appen met verschillende mannen zat er toch een leuke vent bij. We spraken af om eerst wat te drinken bij de plaatselijke kroeg. Daar deden we wat borreltjes. De stemming zat er goed in. Uiteindelijk stelde mijn date voor om samen lekker te eten. Mijn date vertelden mij dol enthousiast over zijn werk en hoeveel geld hij wel niet verdienden. Naar lekker gegeten te hebben waren we klaar met eten en was het plam om nog voor een kopje koffie naar zijn huis te gaan. Toen hij uiteindelijk de rekening wilde betalen sloeg hij wit aan. SALDO ONTOEREIKEND. Uiteindelijk heb ik de rekening betaald. Mijn date vertelde dat hij onverwachts zijn kinderen moest ophalen bij zijn ex vrouw. Ik heb hem nog wel geappt maar nooit meer iets gehoord :'-(
Ik was op Tinder altijd alleen maar wat aan het swipen; soms even een gesprekje maar nooit afspreken. Op een bepaald moment kwam er een man voorbij die qua uiterlijk helemaal mijn type was. Er volgde ook nog een leuk gesprek. Hij bleek aardig ver weg te wonen, maar hij was een weekend in de buurt. Dan moet ik nu even doorpakken, dacht ik. Dus datzelfde weekend nog afgesproken ergens in de stad. We gingen wat drinken op een terras en de avond werd steeds raarder. Eerst maakte hij af en toe wat vreemde grapjes die opdringerig overkwamen. Zijn naam leek op die van mijn moeder en dat zou dan "superleuk zijn als we straks een relatie hebben". Op een bepaald moment liepen er twee mannen langs ons tafeltje die hem kenden. Ze gingen tegen hem praten en keken mij geen seconde aan. Een van hen vroeg of ik z'n vriendin was en toen zei hij heel serieus: "nog niet, maar wel bijna." Ik heb de date afgekapt met een smoes en hij heeft me naar de bus gelopen. Eenmaal daar zei hij meerdere keren dat hij anders wel mee wilde naar huis en dat hij wel bij me wilde slapen. Hij snapte totaal niet dat ik dat niet wilde, dus toen ben ik tegen hem uitgevallen. Ik stond daar echt als zo'n boze moeder en uiteindelijk viel het kwartje blijkbaar, want hij droop af. Zodra ik in de bus zat appte hij echter al weer, ook nog met de tekst dat hij het zo leuk had gevonden. :facepalm: Echt, QUE!?
Ik was ooit op date in een beetje morsig restaurant in een wat verlopen deel van de stad waar we terecht gekomen waren. Het was "zijn beurt" om te betalen. Het was niet dat ik er heel erg aan hing en als het gewoon niet gelukt was om te betalen door gebrek aan saldo dan zou ik er geen probleem in hebben gezien om dat nog ff een keertje te doen.

Wat er gebeurde echter, was dat het pinautomaat in het restaurant het niet deed, en hij het toen geen doen vond om in de enge donkere stegen van die stad te gaan pinnen. Met zijn tweeën de zaak uit was natuurlijk geen optie, maar mooi niet dat hij ging, hoor. Hij was niet gek. Straks werd hij beroofd!

Dat ik dus die enge, donkere stegen in moest nu met kans op beroving, dat was dan weer geen probleem voor hem. Gek genoeg was dit de laatste date.
lotus77 schreef:
22-05-2017 21:14
Ik had gisteren per ongeluk een date. Even als context: ik had gewoon met een vriend van een vriend afgesproken voor een concert zoals ik wel vaker doe. Ik kende de man in kwestie een beetje en de keren dat ik iets ondernomen heb met hem erbij waren het allemaal nogal "jongensdingen" zoals naar de voetbal, een (hard) concert of een keer een biertje doen. Van tijd tot tijd heb ik contact via Facebook gehad met hem in de afgelopen jaren over hetzelfde soort dingen. Ik kan me werkelijk niks voor de geest halen waarvan hij heeft kunnen denken dat ik er iets met een romantische inslag mee bedoelde.

Maar goed, ik kom gisteren aanzetten bij dat concert en hij zit helemaal opgedoft en zenuwachtig klaar. Ik had meteen al alarmbellen dus en dat bleek terecht toen hij begon te vissen of ik dan beschikbaar was en wat mijn relatieverleden was. Ik heb zijn invalshoek meteen afgekapt -vrij diplomatiek hoor- en heb duidelijk gemaakt dat ik dat gewoon met een kameraad een drankje dacht te gaan doen met een muziekje erbij. Ik zei letterlijk: "Gewoon als met de jongens."

Dat was voor hem dus het startsein om zijn stoelgangproblemen uitgebreid te gaan bespreken. Blijkbaar doet ie dat altijd met de jongens. Heel gewoon.

Dat werd dus een lichtelijk ongemakkelijk afscheid.
Dat was waarschijnlijk expres. Figuren die in de friendzone en 'nice guys' (wat ze vaak juist helemaal niet zijn) geloven, ergeren zich er aan als vrouwen vrienden willen zijn. Ze gaan dan als een soort straf dat vrouwen geen seks met ze willen dat soort verhalen ophangen. Dit is een taktiek die ze op het internet bespreken.

Hoewel, 'taktiek'; ze bereiken er vrij weinig mee, behalve dat vrouwen nog minder zin in ze hebben.
lotus77 schreef:
01-12-2017 23:16
Ik was ooit op date in een beetje morsig restaurant in een wat verlopen deel van de stad waar we terecht gekomen waren. Het was "zijn beurt" om te betalen. Het was niet dat ik er heel erg aan hing en als het gewoon niet gelukt was om te betalen door gebrek aan saldo dan zou ik er geen probleem in hebben gezien om dat nog ff een keertje te doen.

Wat er gebeurde echter, was dat het pinautomaat in het restaurant het niet deed, en hij het toen geen doen vond om in de enge donkere stegen van die stad te gaan pinnen. Met zijn tweeën de zaak uit was natuurlijk geen optie, maar mooi niet dat hij ging, hoor. Hij was niet gek. Straks werd hij beroofd!

Dat ik dus die enge, donkere stegen in moest nu met kans op beroving, dat was dan weer geen probleem voor hem. Gek genoeg was dit de laatste date.
Ik mag toch hopen dat je lekker door naar huis bent gelopen?
:yes:
Geweldige verhalen zeg!
tv :hyper: p
Ik heb weer een super topic gevonden hoor, iedere dag een paar verhaaltjes lezen, gewoon voor de gein, aanrader :high5:
Niets mooiers dan een vrouw in extase
Ik heb er één! Ik had deze week een date met iemand die ik via Tinder had leren kennen. Tijdje gechat en gebeld, hele aardige en vooral normale gast dus ik durfde het wel aan om hem echt te gaan ontmoeten.

Tijdens het bellen en chatten kwamen we erachter dat we over 99% van de dingen hetzelfde dachten en hadden we ook al onze zorgen geuit dat het wel heel teleurstellend zou zijn als het in het echt niet zou klikken maar dat we daar gewoon eerlijk over zouden kunenn zijn met elkaar.

Nou ja, op de afgesproken locatie zie ik hem staan, hij lijkt gewoon op zijn foto en ik ook blijkbaar want hij herkent mij ook meteen. We lopen op elkaar af, zeggen hallo, doen toch een beetje awkward drie wangzoenen en hij vraagt: "Nou, wat gaan we doen?"

"Wandelen!" zeg ik snel want holy hell, ik kan niet meer ademen. De lucht! Hij had verteld dat hij soms eens rookte en dat was dus niet waar. Het is alsof er pure teer uit zijn poriën komt, echt zo'n compleet doorgerookte ouwemannetjeslucht is het.

Ik hoop dat het rookgordijn wat verwaait in de frisse lucht, maar dat gebeurt niet want hij is gewoon zo doorgerookt dat het overal uit komt. We praten gezellig over dingen, zijn het nog steeds overal over eens met elkaar maar toch hoop ik dat hij zijn mond houdt want als hij uitademt lijkt het alsof er een graf opengaat. Dit is niet eens de sigarenlucht, maar echt lucht van een gebit in ontbinding vanwege teveel roken.

Na een half uur heb ik het voor gezien gehouden, de hele klik was weg, ben echt misselijk naar huis gereden. Het was echt niet te harden...
Heerlijk topic dit. Echt een aanrader voor als je ziek in bed ligt en lachen best wel pijn doet :lol:

Voor mijn bijdrage aan deze pagina's vol leedvermaak gaan we terug naar de vorige eeuw (toen mobieltjes de maat van een pak yoghurt hadden en alleen voor de (belang)rijken waren, en internet en email nog grotendeels abstracte begrippen waren. Maar dat geheel terzijde).

Kende de jongen vaag van college, nooit echt mee gesproken of zo. Op een dag komt hij naast mij lopen op weg naar buiten en vraagt hij of ik even een drankje met hem wil doen in de (vrij nette en stijve) kroeg aan de overkant. De jongen ziet er wel aardig uit, is netjes gekleed, verzorgd, stinkt niet en heeft al zijn tanden nog (gezien de rest van de verhalen in dit topic mag ik nu al in mijn handjes knijpen!), dus vooruit, waarom ook niet?!

Wij dus naar die nette en stijve kroeg aan de overkant (waar ik nog nooit binnen geweest was, wegens net en stijf). Bleek zijn stamkroeg. Ok dan. Toen wij daar zaten met een kopje thee en hij uitvoerig aan het woord was (en bleef), viel mij helaas ineens op dat hij ontzettend kakkerig praatte met zo'n aardappel in zijn keel, en de hele tijd over zijn vader sprak als zijn "ouweheer"... Zijn ouweheer leek ook wel een soort God want hij raakte er niet over uitgepraat. Heel raar maar dat vond ik dus totaal niet sexy. Het hield gewoon maar niet op en elke keer als hij weer ouweheer zei, moest ik meer moeite doen om niet in de lach te schieten. Maar goed, deze jongen was dus totaal niet mijn type en het werd een beetje een raar gesprek dus ik heb netjes bedankt voor het kopje thee en vertrok. Ik had bedacht dat ik het gewoon dood zou laten bloeden, dus toen ik hem weer zag op college heb ik hem gewoon neutraal behandeld, maar verder geen aandacht gegeven. Dit vond hij zichtbaar niet zo leuk, maar hij zei er verder niets van, dus eind goed, al goed dacht ik opgelucht.

Helaas. Na een tijdje kwam ik er achter dat meneer, die ik inmiddels "ouweheermeneer" noemde, mij overal stiekem volgde. Hij verscheen bij colleges van mij van vakken die hij zelf niet eens volgde en liep dan na afloop achter mij aan naar huis. Zo wist hij dus waar ik woonde. Hij begon dagelijks aan te bellen, kaartjes door de brievenbus te doen, op straat naar boven staan te schreeuwen dat hij heus wel wist dat ik thuis was en gewoon open moest doen! Etc. Etc. Het werd eng toen hij mij tot in de treincoupé aan toe volgde en een paar uur naast mij zat en hij maar bleef zeggen dat ik hem een kans moest geven...

Het woord "stalken" was in die tijd vooral nog een raar Engels woord dat de meeste mensen niet kenden... dus je werd geacht dit zelf op te lossen. Gelukkig had ik een vriendin die hem een keer bij college zó de les heeft gelezen (ze maakte hem luid en duidelijk belachelijk, hing zijn stalkgedrag aan de grote klok en iedereen lachte hem daarom uit) dat hij zich kennelijk schaamde of zo en toen was het gestalk in 1 klap over.

Ouweheermeneer verdween daarna ook van de colleges, weet nog steeds niet of hij überhaupt wel een echte studiegenoot was, nooit meer gezien verder.

Geen idee ook waarom ik zijn doelwit was, want ik was destijds een hippie achtig type met legerjas en kisten, en hij dus een rasechte kakker met ouweheer ;-)
Meer dan tien jaar terug in de tijd.
Deze vrouw had mij benaderd via Relatieplanet, leek leuk, paar keer gechat en gebeld. Afspraak gemaakt in een kroeg, leek leuk. De volgende keer nodigde ze me thuis uit. Was begin maart, buiten net 5 graden. Kwam ik binnen in haar woning, was het nauwelijks warmer, dus liet de jas aan. En rook een kerosinelucht vanwege het Zibro kacheltje wat ze in de kamer als 'verwarming' had.
Zij: "Ja de verwarming is al jaren kapot".
Ik: "Dan bel je toch de woningbouw op" (was een huurwoning wist ik inmiddels)
Zij: "Dan komen ze niet ...bla bla .. moelijk, moeilijk ".
Het bleek achteraf dat deze vrouw enorme schulden had ze was gewoon afgesloten van gas (nog wel elektra) dus ik was zo weer vertrokken ....
@N1ka: hahaha.

Wat een heerlijk topic is dit!
een dikke vette tvp!
Tvp
christientjuh schreef:
08-08-2011 16:57
Een van mijn allereerste dates op het station Eindhoven elkaar ontmoet, vage jongen, maar goed. Rondje door de stad gelopen, volgens mij zelf nog ergens wat gegeten, en toen als een haas naar huis.
Beste verhaal van dit topic!!!
Ik dacht daarnet terug aan mijn date verleden. Ik heb meerdere bizarre dates gehad. Via Tinder en Happn. Door deze ervaringen heb ik internet daten compleet afgezworen. :nut:
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 10-05-2020 00:43
93.21% gewijzigd
Toen ik een jaar of 18 was, net op kamers en single heeft een vriendin mij proberen te koppelen aan een vriend van haar vriend. Hij moest echt geweldig zijn bla.. Ik werd wel nieuwsgierig dus ik had met hem afgesproken in een café. Toen ik hem zag wist ik het eigenlijk al, absoluut niet mijn type. Pafferig en nogal een kakker met zo'n opstaand boordje. Maar wilde het toch een kans geven en dacht misschien is gewoon vriendschappelijk ook leuk want ik had nog niet zoveel vrienden in mijn nieuwe woonplaats.

Eerst vond ik het geloof ik nog wel gezellig maar dat werd al snel minder door zijn opschepperige gedrag. Toen ie stond af te rekenen werd quasi nonchalant de vouwportemonee met de briefjes er in, even schuin open gehouden naar mijn kant. Of ik wel even zag hoeveel er in zijn portemonnee zat...

Toen vroeg hij of ik bij hem wilde komen eten. Ik wist toen nog niet zo goed hoe iemand af te wijzen. En mijn vriendin en vriend zaten een beetje te stoken dat als ik hem eenmaal leerde kennen hij echt heel leuk was.

Hij vertelde in geuren en kleuren dat hij  uitgebreid voor me wilde gaan koken want dat kon hij als de beste. Dus ik dacht nou vooruit, misschien wel gezellig. Toen hij een karige kant en klare oven pizza op tafel zette was ik toch lichtelijk verbaasd.

Verder viel het me eigenlijk wel op dat hij constant over zichzelf praatte, mij geen vragen stelde en dat hij nogal op schepte over dat ie geld had. Prima maar bij mij maak je daar geen indruk mee.

Eigenlijk had ik er eigenlijk niet zo heel veel zin meer in. Ook niet met hem gezoend of wat gelukkig. Maar goed... ik was in die week ook jarig en dat wist hij. En die vriend van mijn vriendin kwam ook langs. Dus had ik hem meer uit beleefdheid uitgenodigd om ook langs te komen.

Ik sta intussen in de keuken samen met wat vriendinnen de hapjes voor de gasten te bereiden en zet ondertussen de frituur aan. Zie ik hem vanuit mijn ooghoek ineens een klodder spuug in het frituurvet lanceren (!) Dus ik zeg verschrikt; Wat doe jij nou?! Zegt ie, "ja dat hoort zo om te kijken of het frituurvet al heet genoeg is"... En dat de spuug door de hitte wel weer opgelost zou worden.!?!!

Uiteraard is er geen bitterbal meer de frituur in gegaan en heb ik het spul weggemikt. No need to say dat ik meteen helemaal genezen was van die gast. Ik had hem de dag er na voorzichtig laten weten dat nog een date er niet in zat omdat ik alleen vriendschap voelde.

Toen heeft ie een paar dagen later nog een keer smekend met een fles wijn bij me op de stoep gestaan. Of ik me niet toch nog wilde bedenken. Nou sorry, nee. Ik vond het wel een beetje zielig maar dit ging hem niet worden 😂
Lotus90 schreef:
20-12-2018 16:38
Draaide hij zich om en vroeg hij of ik zijn rug voor hem wilde trimmen. O_o
:rofl: wat een figuur.
Aquavrouw schreef:
22-12-2018 02:22
Ik sta intussen in de keuken samen met wat vriendinnen de hapjes voor de gasten te bereiden en zet ondertussen de frituur aan. Zie ik hem vanuit mijn ooghoek ineens een klodder spuug in het frituurvet lanceren (!) Dus ik zeg verschrikt; Wat doe jij nou?! Zegt ie, "ja dat hoort zo om te kijken of het frituurvet al heet genoeg is"... En dat de spuug door de hitte wel weer opgelost zou worden.!?!!

Uiteraard is er geen bitterbal meer de frituur in gegaan en heb ik het spul weggemikt. No need to say dat ik meteen helemaal genezen was van die gast. Ik had hem de dag er na voorzichtig laten weten dat nog een date er niet in zat omdat ik alleen vriendschap voelde.

Toen heeft ie een paar dagen later nog een keer smekend met een fles wijn bij me op de stoep gestaan. Of ik me niet toch nog wilde bedenken. Nou sorry, nee. Ik vond het wel een beetje zielig maar dit ging hem niet worden 😂
Legendarisch, die behaarde aap ook trouwens :worship:
Niets mooiers dan een vrouw in extase

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven