Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?
woensdag 16 augustus 2006 om 14:48
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!
Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)
Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...
De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).
Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).
Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)
Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen. Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!
Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!
Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)
Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...
De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).
Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).
Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)
Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen. Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!
Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!
Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
vrijdag 5 april 2019 om 16:40
hahahaha Laat me raden, Japan?mailtoholland schreef: ↑18-12-2013 20:37Oh ik heb nog een leuke in de categorie 'date blunders in het buitenland'
Ik woonde in een land waar het nogal gebruikelijk is om voorgesteld aan iemand te worden, met als doel een serieuze relatie of huwelijk.
Naja, ik doe aan de trend mee, hoewel me compleet ontgaan was hoe serieus men dat voorstellen neemt. Een vriendin die op dat moment niet in het land was stelde me voor aan de meest fantastische man, grappig, lief, leuk etc etc.
Wij spreken af bij een metrostation, hij met afgrijselijk plant in hand (die was voor mij) en gaan jawel jawel chique buitenlands eten.
Eenmaal bij de pizzeria aangekomen blijkt hij toch bijna geen Engels te kunnen, al midden 30 te zijn en toch wel heel vergenoegd met zijn buitenlandse vriendin!
Om het communiceren makkelijker te maken nodigde hij een vriend uit die wel goed Engels sprak. Leuke man, helaas had hij zijn tienjarige dochter meegebracht, die tot overmaat van ramp aan me vroeg of ik een 'oudere zus' of een 'tante' was. Ik was altijd 'oudere zus' maar nu dus kennelijk door associatie een heel stuk ouder! Gauw een eind aan de avond gebreid hoor!
Nog een leuke, in hetzelfde land, waarbij ik met een vriendin en haar (nieuwe) vriend uit ging naar een comedy club. Kwam mooi uit want een vriend van haar vriend had zichzelf ook uitgenodigd en dan waren we twee stelletjes.
We zaten nog geen minuut in de club en ik kreeg al een smsje van mijn vriendin (die tegenover me zat) sorry sorry sorry sorry sorry!
Wat een gast! Hij had een chocoladetaart voor me meegebracht (vreemde gewoontes daar haha) en bleef maar doorgaan over zijn rijkdommen en dure hobbies en dure tripjes etc. Wilde telkens samen op de foto en vertelde aan iedereen die het niet eens wilde horen dat ik zijn date was De stand-up guy vroeg tijdens de show nog of ik zijn vriendin was, heb echt keihard ontkend!!
Hoewel de metro een stuk makkelijker was voor me wilde hij me PERSE in zijn dure auto naar huis brengen. Ik bedankte een aantal keer tot mijn vriendin zei dat het toch een beetje onbeleefd was, want ja gewoonte, dus oke, hij bracht me terug. Vraagt hij me herhaaldelijk mee naar huis, zeg ik toch echt nee, dropt hij me bij een metrohalte uitgang een END van m'n huis, kan ik met -15 nog een pokke-eind teruglopen!
Ach, gelukkig hebben we de foto's nog

vrijdag 5 april 2019 om 22:05
Hier mijn aandeel, ik hoop dat jullie genieten:
Een hele tijd geleden een man leren kennen op mijn werk. Ik werk in de horeca en hij was bevriend met een collega van mij, zo raakten we een beetje aan de praat. Uiteindelijk voegde hij me toe op facebook en begonnen we steeds meer te praten.
Op een gegeven moment wou hij liever bellen. Dat werden wel erg lange gesprekken die ik steeds een beetje af probeerde te kappen want ik had ook geen trek om 2 uur lang met hem aan de telefoon te zitten. Ik kan me nog herinneren dat ik wou ophangen omdat ik naar een barbecue van mijn ouders moest (dit was nieteens een smoes
.
Toen zei hij: oh, ik kan daar anders ook wel heen komen?
Toen ging er wel een alarmbelletje af, maar ik heb uiteindelijk toch met hem afgesproken.
Hij kwam me ophalen in de auto, wat we gingen doen was een verrassing. Nadat we ongeveer een uur in de auto zaten zei hij: je weet nog steeds niet waar we heen gaan he, voor hetzelfde geld ben ik je nu aan het ontvoeren..
Toen knapte ik wel af. Maar dat was toen al te laat aangezien we al op de heenweg waren. Het bleek dat hij me mee wou nemen naar Antwerpen. Op zich een leuk idee, maar misschien niet al op een eerste date. Daar hebben we wat gegeten en gedronken wat op zich nog wel gezellig was. Na het eten (we waren er toen al een aantal uur) zei ik dat ik over niet al te lange tijd naar huis wou en er een einde aan wou breien. Hier was hij duidelijk niet van gediend. Hij begon manipulerende dingen te zeggen zoals: ja ik had nog van alles voor jou geregeld, maar jij wil per se naar huis. Ik heb dus uiteindelijk nog tegen hem uit moeten vallen zodat hij me naar huis zou brengen want hij bleef drammen. Ik denk dat hij een hotelletje had geboekt ofzo. Hij bleef maar met voorstellen komen, dat hij buiten de stad nog wat wou laten zien en of we niet nog een ijsje konden eten. Dit heb ik allemaal afgeslagen.
In de auto op de terugweg was hij chagrijnig en liet dit duidelijk merken. Dat hij een leuke dag had gehad maar dat ik het verpest had. Toen hij me thuisbracht wou ik zo snel mogelijk die auto uit rennen, maar hij stond erop dat hij meeliep naar de deur. Daar aangekomen zei ik hem gedag en deed de deur open. Toen ik de deur dicht wou doen vroeg hij of hij binnen mocht komen, waar ik nee op antwoordde en dat ik het genoeg geweest vond. Toen kwam hij met een smoesje dat hij wat in mijn oor wou fluisteren en probeerde hij zich naar binnen te forceren. Ik zei dat als hij wat te zeggen had hij het prima hardop kon zeggen en daar niet voor binnen hoefde te komen. Toen hij het toch probeerde heb ik de deur maar voor zn neus dichtgeslagen en hem daarna gelijk geappt dat het niks ging worden
Een hele tijd geleden een man leren kennen op mijn werk. Ik werk in de horeca en hij was bevriend met een collega van mij, zo raakten we een beetje aan de praat. Uiteindelijk voegde hij me toe op facebook en begonnen we steeds meer te praten.
Op een gegeven moment wou hij liever bellen. Dat werden wel erg lange gesprekken die ik steeds een beetje af probeerde te kappen want ik had ook geen trek om 2 uur lang met hem aan de telefoon te zitten. Ik kan me nog herinneren dat ik wou ophangen omdat ik naar een barbecue van mijn ouders moest (dit was nieteens een smoes

Toen zei hij: oh, ik kan daar anders ook wel heen komen?
Toen ging er wel een alarmbelletje af, maar ik heb uiteindelijk toch met hem afgesproken.
Hij kwam me ophalen in de auto, wat we gingen doen was een verrassing. Nadat we ongeveer een uur in de auto zaten zei hij: je weet nog steeds niet waar we heen gaan he, voor hetzelfde geld ben ik je nu aan het ontvoeren..
Toen knapte ik wel af. Maar dat was toen al te laat aangezien we al op de heenweg waren. Het bleek dat hij me mee wou nemen naar Antwerpen. Op zich een leuk idee, maar misschien niet al op een eerste date. Daar hebben we wat gegeten en gedronken wat op zich nog wel gezellig was. Na het eten (we waren er toen al een aantal uur) zei ik dat ik over niet al te lange tijd naar huis wou en er een einde aan wou breien. Hier was hij duidelijk niet van gediend. Hij begon manipulerende dingen te zeggen zoals: ja ik had nog van alles voor jou geregeld, maar jij wil per se naar huis. Ik heb dus uiteindelijk nog tegen hem uit moeten vallen zodat hij me naar huis zou brengen want hij bleef drammen. Ik denk dat hij een hotelletje had geboekt ofzo. Hij bleef maar met voorstellen komen, dat hij buiten de stad nog wat wou laten zien en of we niet nog een ijsje konden eten. Dit heb ik allemaal afgeslagen.
In de auto op de terugweg was hij chagrijnig en liet dit duidelijk merken. Dat hij een leuke dag had gehad maar dat ik het verpest had. Toen hij me thuisbracht wou ik zo snel mogelijk die auto uit rennen, maar hij stond erop dat hij meeliep naar de deur. Daar aangekomen zei ik hem gedag en deed de deur open. Toen ik de deur dicht wou doen vroeg hij of hij binnen mocht komen, waar ik nee op antwoordde en dat ik het genoeg geweest vond. Toen kwam hij met een smoesje dat hij wat in mijn oor wou fluisteren en probeerde hij zich naar binnen te forceren. Ik zei dat als hij wat te zeggen had hij het prima hardop kon zeggen en daar niet voor binnen hoefde te komen. Toen hij het toch probeerde heb ik de deur maar voor zn neus dichtgeslagen en hem daarna gelijk geappt dat het niks ging worden

vrijdag 5 april 2019 om 22:18

donderdag 29 augustus 2019 om 21:30
Ik zit momenteel in mijn auto te wachten op mijn date.
Had er wel zin in, hij had mij aangesproken in de supermarkt, leek een lieve en toffe man, en vond het dapper dat hij mij durfde aanspreken en uitvragen.
Vandaag heeft hij 20 minuten voor onze afspraak gevraagd of we een half uur later konden afspreken. Ik was al onderweg en heb hem dat ook laten weten.
Zijn reactie was dat hij te laat ging zijn omdat hij zijn boodschappen nog moest uitladen
.
Wat een afknapper. Hij gaat 25 minuten te laat zijn, en nu heb ik spijt dat ik niet onmiddellijk heb gezegd dat ik dan liever niet meer wou afspreken.
Heb nl een allergie voor mensen die te laat komen en daardoor mijn tijd verspillen, dus sowieso zou het totaal niet kunnen klikken tussen ons op dag gebied.
Maar langs de andere kant denk ik dan weer dat ik al zo lang vrijgezel ben omdat ik gewoon te kritisch ben naar mannen toe.
Ik geef hem nog 5 minuten, denk ik , dan las ik het gewoon af...
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Had er wel zin in, hij had mij aangesproken in de supermarkt, leek een lieve en toffe man, en vond het dapper dat hij mij durfde aanspreken en uitvragen.
Vandaag heeft hij 20 minuten voor onze afspraak gevraagd of we een half uur later konden afspreken. Ik was al onderweg en heb hem dat ook laten weten.
Zijn reactie was dat hij te laat ging zijn omdat hij zijn boodschappen nog moest uitladen
Wat een afknapper. Hij gaat 25 minuten te laat zijn, en nu heb ik spijt dat ik niet onmiddellijk heb gezegd dat ik dan liever niet meer wou afspreken.
Heb nl een allergie voor mensen die te laat komen en daardoor mijn tijd verspillen, dus sowieso zou het totaal niet kunnen klikken tussen ons op dag gebied.
Maar langs de andere kant denk ik dan weer dat ik al zo lang vrijgezel ben omdat ik gewoon te kritisch ben naar mannen toe.
donderdag 29 augustus 2019 om 21:39
Mijn partner kwam de eerste date ook te laat ( hij stond bij het verkeerde huis en kon mijn huis niet vindenawilde schreef: ↑29-08-2019 21:30Ik zit momenteel in mijn auto te wachten op mijn date.
Zijn reactie was dat hij te laat ging zijn omdat hij zijn boodschappen nog moest uitladen.

Voor iedereen een groene tuin
vrijdag 30 augustus 2019 om 01:21
Dat zou ik hem inderdaad zeker vergeven hebben. Elk ander deftig excuus ook.GroenTuintje schreef: ↑29-08-2019 21:39Mijn partner kwam de eerste date ook te laat ( hij stond bij het verkeerde huis en kon mijn huis niet vinden. Daarna kwam hij altijd op tijd bij elke date. Maar misschien is dit een andere situatie dan iemand met zijn boodschappen
![]()
35 minuten nadat we hadden afgesproken, was hij er nog steeds niet. Ik heb hem gestuurd en hij stuurde dat hij nog een 15-tal minuten nodig zou hebben. Ik heb toen gezegd dat ik maar naar huis ging.
Initieel kon hij maar niet begrijpen dat ik niet 15 minuten langer op hem kon wachten "want ik had toch de hele avond vrij?". Daarna is hij lichtjes agressief geworden via WhatsApp, terwijl ik het echt nog wel allemaal vriendelijk wou houden. Op zijn laatste berichten dus maar niet gereageerd en met 2 vriendinnen afgesproken om mijn frustraties kwijt te kunnen.
In totaal 50 minuten moeten wachten op iemand voor een eerste date is zelfs voor mij wat teveel van het goede...
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:20
Daar heb je dus héél goed aan gedaan om dat te cancellen. Dit soort gedrag (op de eerste date nota bene) voorspelt niet veel goeds. Hij veroorzaak het probleem en nu doet hij alsof jij iets onredelijks doet in plaats van dat hij verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen laksheid. Bah!awilde schreef: ↑30-08-2019 01:21Dat zou ik hem inderdaad zeker vergeven hebben. Elk ander deftig excuus ook.
35 minuten nadat we hadden afgesproken, was hij er nog steeds niet. Ik heb hem gestuurd en hij stuurde dat hij nog een 15-tal minuten nodig zou hebben. Ik heb toen gezegd dat ik maar naar huis ging.
Initieel kon hij maar niet begrijpen dat ik niet 15 minuten langer op hem kon wachten "want ik had toch de hele avond vrij?". Daarna is hij lichtjes agressief geworden via WhatsApp, terwijl ik het echt nog wel allemaal vriendelijk wou houden. Op zijn laatste berichten dus maar niet gereageerd en met 2 vriendinnen afgesproken om mijn frustraties kwijt te kunnen.
In totaal 50 minuten moeten wachten op iemand voor een eerste date is zelfs voor mij wat teveel van het goede...
zondag 1 september 2019 om 08:15
@Awilde. Het is maar goed dat je die date heb afgezegd, wat een mafklapper zeg
Ik heb voor mijn relatie van nu, wel een aantal afgrijselijke dates meegemaakt. En dit zijn diegene die mij nog bijstaan:
- Op de foto zag hij er wel sportief uit, totdat ik hem in het echt tegenkwam ( hij ong. 30 kilo aangekomen en leek wel 10 maand zwanger
. De date verder in de bios was ook awkward... ( ga nooit bij een eerste date naar de bios). we zeiden geen woord tegen elkaar en na de film hebben we maar gauw afscheid genomen.
- Een man die 13 jaar ouder was dan ik ( ik was 20), maar gedroeg zich heel klef en kinderachtig. Hij deed alsof we al een relatie hadden ( wilde contant handje vasthouden etc) . Mocht van hem niet weglopen/ naar huis gaan. We hadden afgesproken bij een museum. .. Het liefst wilde ik ontsnappen uit de date, maar ik wilde mij beheersen
Uiteindelijk heb ik hem kunnen afpoeieren. Brrr wat een engnek was dat.
- Een jongeman die ineens tijdens de date vertelde dat hij met zijn nichtje een affaire had ( ik vond hem al niks, maar dit was de druppel).
- Een andere man die zich heel onbeschoft gedroeg in een restaurant ( schreeuwen naar de ober, smakken, onbehoorlijke opmerkingen maakte etc).
- Een man die zich op de eerste date ongeveer 10 grote glazen bier naar achteren klokte alsof het ranja was. Blijkbaar had hij een drankprobleem want de biertjes waren niet bij te houden en hij merkte er niet veel van. En vervolgens reed hij gewoon weer weg met zijn auto (en nee het was geen alcoholvrij bier)

Ik heb voor mijn relatie van nu, wel een aantal afgrijselijke dates meegemaakt. En dit zijn diegene die mij nog bijstaan:
- Op de foto zag hij er wel sportief uit, totdat ik hem in het echt tegenkwam ( hij ong. 30 kilo aangekomen en leek wel 10 maand zwanger

- Een man die 13 jaar ouder was dan ik ( ik was 20), maar gedroeg zich heel klef en kinderachtig. Hij deed alsof we al een relatie hadden ( wilde contant handje vasthouden etc) . Mocht van hem niet weglopen/ naar huis gaan. We hadden afgesproken bij een museum. .. Het liefst wilde ik ontsnappen uit de date, maar ik wilde mij beheersen

- Een jongeman die ineens tijdens de date vertelde dat hij met zijn nichtje een affaire had ( ik vond hem al niks, maar dit was de druppel).

- Een andere man die zich heel onbeschoft gedroeg in een restaurant ( schreeuwen naar de ober, smakken, onbehoorlijke opmerkingen maakte etc).

- Een man die zich op de eerste date ongeveer 10 grote glazen bier naar achteren klokte alsof het ranja was. Blijkbaar had hij een drankprobleem want de biertjes waren niet bij te houden en hij merkte er niet veel van. En vervolgens reed hij gewoon weer weg met zijn auto (en nee het was geen alcoholvrij bier)

zondag 1 september 2019 om 08:34
Ik heb toen best een stukje gereisd om op de afgesproken plek te komen. Hebben we net koffie, wordt hij gebeld dooor een vriend met de vraag waar hij blijft. Toen zei hij tegen mij, dat het hem speet, maar dat hij echt weg moest. Hij is weg gegaan en heeft mij achter gelaten in die tent, zonder masr een slok te nemen van zijn koffie. Ik heb ze beide op gedronken, betaald, vriendin gebeld die daar in de buurt woont en zijn uit gegaan. En natuurlijk kwam ik hem daar tegen, wat was ik kwaad zeg. En hij is niet eens naar mij toe gekomen. Durfde hij niet, nooit meer gezien verder.
zondag 1 september 2019 om 16:46
Nou die was je beter kwijt dan rijk, wat een looserSasserdje schreef: ↑01-09-2019 08:34Ik heb toen best een stukje gereisd om op de afgesproken plek te komen. Hebben we net koffie, wordt hij gebeld dooor een vriend met de vraag waar hij blijft. Toen zei hij tegen mij, dat het hem speet, maar dat hij echt weg moest. Hij is weg gegaan en heeft mij achter gelaten in die tent, zonder masr een slok te nemen van zijn koffie. Ik heb ze beide op gedronken, betaald, vriendin gebeld die daar in de buurt woont en zijn uit gegaan. En natuurlijk kwam ik hem daar tegen, wat was ik kwaad zeg. En hij is niet eens naar mij toe gekomen. Durfde hij niet, nooit meer gezien verder.

zondag 1 september 2019 om 18:06
Dit klinkt als de standaard smoes. Doen “wij vrouwen” dat ook niet? Vriendin laten opbellen met een smoes zodat je weg kan? (Heel laf natuurlijk niet daarom...)Sasserdje schreef: ↑01-09-2019 08:34Ik heb toen best een stukje gereisd om op de afgesproken plek te komen. Hebben we net koffie, wordt hij gebeld dooor een vriend met de vraag waar hij blijft. Toen zei hij tegen mij, dat het hem speet, maar dat hij echt weg moest. Hij is weg gegaan en heeft mij achter gelaten in die tent, zonder masr een slok te nemen van zijn koffie. Ik heb ze beide op gedronken, betaald, vriendin gebeld die daar in de buurt woont en zijn uit gegaan. En natuurlijk kwam ik hem daar tegen, wat was ik kwaad zeg. En hij is niet eens naar mij toe gekomen. Durfde hij niet, nooit meer gezien verder.

zondag 1 september 2019 om 18:37
Ik had ooit een date met een man die uiteindelijk hysterisch begon te huilen toen hij vertelde hoe zijn ex-verloofde hem heeft gedumpt. Ik wist niet zo goed wat ik moest denken en wilde hem een kans geven want hij leek me behalve zijn ugly cry oprecht heel leuk.
Uiteindelijk met hem naar huis gegaan, bleek nog thuis te wonen en toen we in bed lagen zag ik een ring boven zijn bed hangen. Dat was de verlovingsring van zijn ex en hij begon weer te huilen.
Toen was ik er klaar mee en ben ik vertrokken.
Uiteindelijk met hem naar huis gegaan, bleek nog thuis te wonen en toen we in bed lagen zag ik een ring boven zijn bed hangen. Dat was de verlovingsring van zijn ex en hij begon weer te huilen.
dinsdag 24 september 2019 om 14:36
Hahaha dit kan niet waar zijn... wat ergleolux schreef: ↑01-09-2019 18:37Ik had ooit een date met een man die uiteindelijk hysterisch begon te huilen toen hij vertelde hoe zijn ex-verloofde hem heeft gedumpt. Ik wist niet zo goed wat ik moest denken en wilde hem een kans geven want hij leek me behalve zijn ugly cry oprecht heel leuk.

dinsdag 24 september 2019 om 23:28
Worst date ever. Leuke man ontmoet na een hele tijd app contact meerdere keren afgesproken naar bioscoop, shoppen. Uiteindelijk ook twee keer bij hem thuis en fijne seks gehad. Na deze dates kreeg ik steeds vaker ongevraagd dickpics toegestuurd hij vind zichzelf erg mooi. Tot hij vorige week ineens een foto stuurde waarin hij seks had met zijn volgens hem ex en een filmpje waarin zij aan het masturberen is onder de douche. Ik gaf aan dat ik daar geen behoefte aan had en vroeg of zij wel wist dat hij dat zomaar aan andere mensen laat zien. Wat niet weet wat niet deert zei hij. Het zat me niet lekker en ik ben toch het een en ander gaan uitpluizen en hij blijkt dus gewoon een vriendin met kinderen (niet van hem hij had een stiefvader shirt aan) te hebben!
Zo blij dat ik zelf niet aan sexting doe.
En die arme vriendin ik vraag mij af of zij wel weet dat hij gewoon naaktfoto's en filmpjes van haar aan andere mensen laat zien en vreemd gaat.
En die arme vriendin ik vraag mij af of zij wel weet dat hij gewoon naaktfoto's en filmpjes van haar aan andere mensen laat zien en vreemd gaat.
dinsdag 24 september 2019 om 23:46
Meatlover schreef: ↑24-09-2019 23:28Worst date ever. Leuke man ontmoet na een hele tijd app contact meerdere keren afgesproken naar bioscoop, shoppen. Uiteindelijk ook twee keer bij hem thuis en fijne seks gehad. Na deze dates kreeg ik steeds vaker ongevraagd dickpics toegestuurd hij vind zichzelf erg mooi. Tot hij vorige week ineens een foto stuurde waarin hij seks had met zijn volgens hem ex en een filmpje waarin zij aan het masturberen is onder de douche. Ik gaf aan dat ik daar geen behoefte aan had en vroeg of zij wel wist dat hij dat zomaar aan andere mensen laat zien. Wat niet weet wat niet deert zei hij. Het zat me niet lekker en ik ben toch het een en ander gaan uitpluizen en hij blijkt dus gewoon een vriendin met kinderen (niet van hem hij had een stiefvader shirt aan) te hebben!

Oh wat zou ik dan balen dat ik zelf seks met zo iemand heb gehad!
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 25 september 2019 om 00:04
Yep dat doe ik ook en voel me ook erg schuldig tegenover die arme vriendin van hem. Zo blij dat ik wel veilige seks gehad hebpatsy--stone schreef: ↑24-09-2019 23:46![]()
Oh wat zou ik dan balen dat ik zelf seks met zo iemand heb gehad!
dat doe ik altijd. Hij was hier niet zo blij mee en stuurde aan op zonder hij was volgens hem geholpen, maar gelukkig ging ik hier niet in mee. Wie weet bij hoeveel vrouwen hij dit doet.

woensdag 25 september 2019 om 00:15
Ben je niet heel bang dat hij ook stiekem van jou een filmpje of een foto heeft gemaakt? Het klinkt als een enorme creep in ieder geval en ik zou me zorgen maken.Meatlover schreef: ↑25-09-2019 00:04Yep dat doe ik ook en voel me ook erg schuldig tegenover die arme vriendin van hem. Zo blij dat ik wel veilige seks gehad heb
dat doe ik altijd. Hij was hier niet zo blij mee en stuurde aan op zonder hij was volgens hem geholpen, maar gelukkig ging ik hier niet in mee. Wie weet bij hoeveel vrouwen hij dit doet.
woensdag 25 september 2019 om 07:09
Ja Brownietaart daar denk ik ook wel eens aan misschien heeft hij wel camera's in huis hangen. Een foto kan hij denk ik niet ongezien gemaakt hebben dan had hij zijn gsm in zijn hand moeten hebben. Die foto van zijn zogenaamde ex was duidelijk door hem gemaakt (doggystyle) dat moet zij geweten hebben dat hij die gemaakt heeft.Brownietaart schreef: ↑25-09-2019 00:15Ben je niet heel bang dat hij ook stiekem van jou een filmpje of een foto heeft gemaakt? Het klinkt als een enorme creep in ieder geval en ik zou me zorgen maken.
woensdag 25 september 2019 om 08:53
Wat erg dit! Ik zou die vriendin dit zeker op de een of andere manier laten weten. Wat een ontzettend klootzak.Meatlover schreef: ↑25-09-2019 07:09Ja Brownietaart daar denk ik ook wel eens aan misschien heeft hij wel camera's in huis hangen. Een foto kan hij denk ik niet ongezien gemaakt hebben dan had hij zijn gsm in zijn hand moeten hebben. Die foto van zijn zogenaamde ex was duidelijk door hem gemaakt (doggystyle) dat moet zij geweten hebben dat hij die gemaakt heeft.
woensdag 25 september 2019 om 09:29
Wat een naarling...Meatlover schreef: ↑24-09-2019 23:28Worst date ever. Leuke man ontmoet na een hele tijd app contact meerdere keren afgesproken naar bioscoop, shoppen. Uiteindelijk ook twee keer bij hem thuis en fijne seks gehad. Na deze dates kreeg ik steeds vaker ongevraagd dickpics toegestuurd hij vind zichzelf erg mooi. Tot hij vorige week ineens een foto stuurde waarin hij seks had met zijn volgens hem ex en een filmpje waarin zij aan het masturberen is onder de douche. Ik gaf aan dat ik daar geen behoefte aan had en vroeg of zij wel wist dat hij dat zomaar aan andere mensen laat zien. Wat niet weet wat niet deert zei hij. Het zat me niet lekker en ik ben toch het een en ander gaan uitpluizen en hij blijkt dus gewoon een vriendin met kinderen (niet van hem hij had een stiefvader shirt aan) te hebben!
Jij hoeft je niet schuldig te voelen; jij wist niet dat hij bezet was.
Je zou het toch in een hoek schoppen zo'n figuur. Als mijn vriend dit zou flikken maakte zou seks anatomisch onmogelijk geworden zijn voor hem zo'n anderhalve minuut nadat ik erachter kwam dat ie fimpjes gemaakt en doorgestuurd had