Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een date met een jongen die ik vaag kende. Voordat we gingen eten dronken we wat bij hem thuis. Ik was nog geen 5 minuten binnen of hij moest naar de wc. Is hij circa 15 minuten geweest en zijn hele studentenkamer stonk verschrikkelijk o_o Dat was zo'n afknapper voor mij. Kon die lucht niet meer uit mijn neus krijgen. @(
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat een vreselijke verhalen weer!

Wat erg van die kat proberen dood te rijden! Wat een psychopaat!

Ik moet ook terugdenken aan het vriendje dat ik op de middelbare school had, hij was 18. En vond het leuk om bij bushaltes met zijn auto expres hard door de diepe plas daar vlak voor te rijden zodat alle mensen in dat hokje zeiknat en vies werden. Dan hadden we daarna altijd twee dagen ruzie. Tegenwoordig zou het acuut uit zijn met iemand die zo iets expres doet.

Ik herinnerde me ook een date met een vrouw die ik via een datingsite kende waar je al best veel over jezelf moet invullen. Ten eerste, laat ik het zo zeggen... had ze echt héél gunstige foto's van zichzelf geplaatst. In werkelijkheid een totáál ander type. En ten tweede ging ze alles wat ik leuk vind in het leven (en wat in mijn profiel stond) keihard zitten afkraken. Huh? Waarom reizen we dan allebei helemaal uit een andere stad om elkaar te ontmoeten? Dat is bij maar 1 drankje gebleven en maar weer terug met de trein.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Tvp, wat een verhalen hier! Undateables is er niks bij ;)

Zelf helaas weinig echte dates gehad, ik leerde de meeste gasten altijd op feestjes kennen en dook er veel te snel mee in bed, zonder te checken of er wel echt een klik was. De enige gast waarmee ik wel een échte 1ste en 2de date mee had werd m ook niet. Bij de 3de date blijven slapen maar we waren vooral fysiek een goede match. Het was bijna alleen maar seksen. Ik wist na een volle dag bij elkaar zijn echt niks meer te zeggen toen we uit eten gingen. Met een rood hoofd en malende hersens zo snel mogelijk de bloedhete lasagne opgegeten, en we zijn daarna snel weer zijn bed ingedoken. Compleet inhoudloos. Daarna nog 1 x samen naar een feestje geweest, maar na t vele seksen een blaasontsteking gekregen, daarvoor antibiotica gehad, vergeten dat dat de werking vd pil vermindert en hem de dag erna opgebeld met 'shit, het kan weleens mis zijn. Ik ga nu een morning afterpil scoren' waarop hij me kortaf succes wenstte en vervolgens 3 weken niets meer liet horen. Hij reageerde nog wel op mijn gelukkig nieuwjaars smsje, met 'gelukkig nieuwjaar x'. Vreselijk naief en onzeker als ik was na oud en nieuw bij hem langsgegaan en daar vertelde ie alsnog netjes dat hij het niet meer zag zitten. Als 18 jarige stortte mn wereld in, achteraf zo belachelijk. 3 jaar later hoorde ik van zijn ex vriendin dat hij in behandeling was voor zijn seksverslaving. Toen viel er toch wel iets op z'n plek!
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Dat je nog seks hebt gehad met een blaasontsteking joh, dat doet toch gigantisch pijn?
En sommige antibiotica kunnen trouwens wel met de pil, diegene die ze vaak voorschrijven met een blaasontsteking is ook veilig. :)
Sorry, tvp :-$
Ik heb mijn ervaringen al onder mijn oude nick geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
10-07-2017 16:17
Dat je nog seks hebt gehad met een blaasontsteking joh, dat doet toch gigantisch pijn?
En sommige antibiotica kunnen trouwens wel met de pil, diegene die ze vaak voorschrijven met een blaasontsteking is ook veilig. :)
Ja vond ik ook een wonder eigenlijk, blijkbaar was het een lichte blaasontsteking. Achteraf gezien bleek inderdaad dat het kuurtje gewoon veilig was :facepalm:
I think I have a problem - I think I think too much.
Jaren terug, ik was net student, eens een date gehad met een mede student. Koffie en door de stad lopen. Hij praatte wel leuk maar was een kop kleiner en ik voelde me daar niet zo vrouwelijk door. Ook alle standaard versier truukjes uit de kast. Toen ik niet zo geïnteresseerd leek liet hij ineens een fotootje zien van een eerdere verovering van hem. Jawel, een naaktfoto. Ze leek een beetje op mij en ik dacht ineens 'straks ben ik het volgende fotootje'. Direct gezegd dat dit nergens meer heen zou gaan. Doei!!

Ook een keer een date met rode schoenen. Ik knapte zo af! Wel sneu, had een uur voor me gereisd maar na een kopje thee op het station heb ik me maar geëxcuseerd. Misschien als de kerel in de schoenen super leuk was geweest had ik hem er nog uit gewerkt.
Ik heb ooit ook eens een date gehad met iemand met wie het in eerste instantie leek te klikken, het was erg leuk. Wel reageerde ie erg jaloers en zelfs een beetje agressief toen hij zag dat een andere man naar me keek. Vond ik nogal bizar, het was een eerste date, ik was niet zijn vriendin ofzo.
Nou ja, hij had gevraagd of ie me de volgende dag mocht bellen, wat ik op zich goed vond. Ik hoorde echter niks van hem. Twee dagen later belde ie alsnog. Huilend. Dat ie niet wist wat ie moest doen. Want hij had een zoontje en een vriendin. En ik was zo fantastisch. Wat?! Ik wist van zijn zoon, maar dat hij ook een vriendin had was ie blijkbaar "vergeten" te vertellen. Dus: "jij weet niet wat je moet doen? Ik zal het je gemakkelijk maken: ik wil niks met je te maken hebben en je zou je kapot moeten schamen. Doei!" Eikel.
Alle reacties Link kopieren
MissLotus17 schreef:
12-07-2017 09:36
Ik heb ooit ook eens een date gehad met iemand met wie het in eerste instantie leek te klikken, het was erg leuk. Wel reageerde ie erg jaloers en zelfs een beetje agressief toen hij zag dat een andere man naar me keek. Vond ik nogal bizar, het was een eerste date, ik was niet zijn vriendin ofzo.
Nou ja, hij had gevraagd of ie me de volgende dag mocht bellen, wat ik op zich goed vond. Ik hoorde echter niks van hem. Twee dagen later belde ie alsnog. Huilend. Dat ie niet wist wat ie moest doen. Want hij had een zoontje en een vriendin. En ik was zo fantastisch. Wat?! Ik wist van zijn zoon, maar dat hij ook een vriendin had was ie blijkbaar "vergeten" te vertellen. Dus: "jij weet niet wat je moet doen? Ik zal het je gemakkelijk maken: ik wil niks met je te maken hebben en je zou je kapot moeten schamen. Doei!" Eikel.
Gelukkig herkende jij alle alarmbellen :proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dit was echt belachelijk. Bezitterig doen op een eerste date terwijl hij nota bene zelf een vriendin thuis had zitten! En nog zielig doen ook, want wat moest ie nou. Pfff.
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat het tijd word voor een undateable-database met de voornaam, leeftijd en woonplaats en een kleine beschrijving van dat soort sneue kerels
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
MissLotus17 schreef:
12-07-2017 11:22
Dit was echt belachelijk. Bezitterig doen op een eerste date terwijl hij nota bene zelf een vriendin thuis had zitten! En nog zielig doen ook, want wat moest ie nou. Pfff.
Typisch gevalletje "zoals de waard is..."
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit via Wordfeud weleens een date gekregen met een leraar van mijn leeftijd uit de buurt. Hij wilde wel thee komen drinken in een tussenuur. Zo gezegd, zo gedaan. Hij is ongeveer 5 minuten binnen geweest, keek gedurende die tijd om zich heen en klaagde dat alles zo duur was voor een docent, van een koophuis en tv tot wat ik dan ook in huis had staan. Hij had zijn thee nog niet eens op toen hij met een onduidelijke smoes de deur uit rende zonder gedag te zeggen. Heel raar. Dat iemand tegenvalt, kan natuurlijk, maar je kunt op zijn minst je thee opdrinken, bedanken en dan weggaan lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
08-07-2017 16:14
De date zelf was veelbelovend. We dronken gezellig wat, keuvelden over van alles en aan het einde van de dag liepen we hand-in-hand.
Daarna bracht ik hem naar de trein en ik zwaaide hem "tot ziens". Leuk! So far so good!

Niet lang na het vertrekken van de trein kreeg ik een berichtje: "Ik wil dat je zo snel mogelijk een SOA-test gaat doen!"

.......
Krijg je nu ook al een soa van hand-in-hand lopen? :-D
Alle reacties Link kopieren
.
chocolol schreef:
16-07-2017 18:46
Krijg je nu ook al een soa van hand-in-hand lopen? :-D

Waarschijnlijk had-ie geen goede voorlichting gehad! :-D
Alle reacties Link kopieren
Hupsje schreef:
02-05-2007 08:42
ik heb eigenlijk nooit echt gedate, wel heb ik 2 keer een man ontmoet in Engeland die ik dus online heb leren kennen.



Eerste keer was het een getrouwde man (ik weet het, fout) en we hadden al een hele tijd contact. In die tijd was ik nog samen met mijn ex, maar het was een aflopende zaak, hij was niet gelukkig in zijn huwelijk en we hadden blijkbaar gewoon die aandacht nodig.

Hij had al foto's van zichzelf gestuurd en ik wist ergens wel dat dit het nooit zou worden.

Een week voordat we zouden ontmoeten, heb ik mijn relatie verbroken, ik wist dat het een aflopende zaak zou zijn en ik wilde absoluut niet vreemdgaan.



Ik dus naar Engeland, gelukkig hadden we met meerdere mensen afgesproken, dus de ontmoeting was niet zo opgelaten (niemand wist ervan). Maar jeetje, al vanaf het moment dat ik hem zag, wist ik dat het ABSOLUUT mijn type niet was. Niet lelijk ofzo, maar gewoon echt mijn type niet.

Toen moest ik dus nog 2 dagen verbergen dat wij elkaar om die reden wilden ontmoeten. 's Avonds is hij toch mijn hotelkamer ingekomen en hebben we een paar uur met elkaar doorgebracht (ik was HEEL erg blij dat ik ongesteld was dus er kon niets bijzonders gebeuren :P). Een goeie vriend van me zei achteraf dat ie me wel heel erg stil vond dat weekend.



We hebben nu dus ook geen contact meer



Tweede date,

weer een man in Engeland, de foto's deden me al twijfelen, maar ja, ik was al een tijdje vrijgezel en aandacht is altijd leuk ;)

Ik op donderdag daarheen en op maandag weer terug... Beetje te lang nu ik erop terugkijk, maar we hebben ook een hoop leuke dingen gedaan, heb veel van de kust gezien, mooi land.

Wij sliepen in 1 kamer, gaat ie de douche in om zich klaar te maken voor het bed..... komt ie naar buiten met een pyama!!! zo eentje met lange mouwen en pijpen, hij had het altijd koud in bed, zei die :?

Overdag hand in hand wandelen af en toe even stilstaan om te zoenen en te knuffelen, elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten (als hij niet smakte, wat een afknapper is dat).. Ik was absoluut niet verliefd, maar we gedraagden ons toch als verliefd stelletje, heel raar.

Een hele dag lui in bed doorgebracht, af en toe kussen, beetje friemelen... De echte daad is nooit gebeurd, want hij was te zenuwachtig :?



Verder iedere keer die akelige stiltes in de auto, het was 4 uur rijden naar het vliegveld... En 4 uren kunnen dan heeeeeeeel lang duren.



Ik was blij dat ik weer thuis was :D



Binnenkort ga ik weer iemand uit het buitenland ontmoeten en ik hoop echt dat de driemaal is scheepsrecht-regel toch wel geldt :D En ik denk dat de eerste ontmoeting niet langer dan 2 dagen zal zijn. Mocht het klikken, mag ie nog een keer langskomen ;)
sorry als ik off-topic ga, maar ik kwam toevallig deze post tegen nadat ik dus al heel lang niet hier op het forum geweest ben!
inmiddels wonen we al bijna 9 jaar samen en hebben we onlangs een nieuw mooi appartement gekocht! :D
Alle reacties Link kopieren
hupsje wat cool!! :yes:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Hupsje! Gefeliciteerd!!!! Met een Engelsman?
Alle reacties Link kopieren
Hupsje schreef:
31-07-2017 13:32
sorry als ik off-topic ga, maar ik kwam toevallig deze post tegen nadat ik dus al heel lang niet hier op het forum geweest ben!
inmiddels wonen we al bijna 9 jaar samen en hebben we onlangs een nieuw mooi appartement gekocht! :D
Wow, briljant!
Wat leuk Hupsje!!
Alle reacties Link kopieren
Onvrijwillig opgenomen worden (gefilmd) tijdens de seks, en ''inelkaar'''geslagen geworden door die zelfde persoon. (eerste date)
obsessivegirl schreef:
02-08-2017 03:18
Onvrijwillig opgenomen worden (gefilmd) tijdens de seks, en ''inelkaar'''geslagen geworden door die zelfde persoon. (eerste date)
Ik hoop dat je aangifte hebt gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
02-08-2017 09:07
Ik hoop dat je aangifte hebt gedaan?
Tjeez, dat hoop ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
02-08-2017 09:07
Ik hoop dat je aangifte hebt gedaan?
Nope, geen aangifte aangezien ik van te voren ook in aanraking met de politie was geweest samen met mijn ex vriend en ik was toen heel verdrietig die periode en stuiterde dus zo op het zelfde type als mn ex, zwak, onzeker en instabiel meisje dat ik was, heb ik deze jongeman alles verteld (mijn zwakheden, over de relatie met mijn ex) en hij boot een soort '''shoulder to cry'' on aan waardoor hij me volledig gemanipuleerd heeft een tijdje. Ik vond het niet mijn schuld, toch had ik een klein beetje het gevoel dat ik het op me '''afgeroepen'' had en ik wist dat politie weinig kon betekenen, en hij heel vals was en berekend. heb ik besloten om het contact te verbreken en verder te gaan.

Soms doet het me wel nog pijn. en heb ik het stukje in mijn hoofd wat hij opgenomen heeft en voel ik me verschrikkelijk over het feit dat er iemand loopt met filmmateriaal waarvan ik niet achter sta. Het scheelt alleen dat hij 100 km van me af woont en ik er dus niet meer aan herinnert wordt maar puur de pijn van de herinnering soms nog voel.

heb inmiddels al 1 jaar en 3 maanden niet meer gedate, ook geen seks meer gehad. Zou wel met mijn onzekerheid te maken, waar dit ook deels aan mee deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven