Genderreveal burnout

30-08-2019 13:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die een genderreveal heeft gedaan via een burn out met de auto? Dat er roze of blauwe poeder vrij komt?
Ik zoek wat informatie van hoe of wat want ja er niet veel over vinden.
laborantje schreef:
30-08-2019 13:48
Aarde aan toekomstige ouders.... Aarde aan toekomstige ouders....
Niemand interesseert het of je een jongen of een meisje krijgt, hooguit je eigen ouders. Dus doe je omgeving een lol en laat ze niet opdraven voor dit soort onzin.
Eens.

Wat een nonsens zeg.
Een gender reveal boeit überhaupt bijna niemand wat. Ik denk dat je veel mensen er geen plezier mee doet en al helemaal niet dit overdreven gedoe. Denk ook niet dat de wijk hierop zit te wachten. Wat is er in hemelsnaam mis met een taart of gewoon mensen opbellen en het geslacht vertellen?
juliadenders schreef:
30-08-2019 13:56
Ja dit dus.
Waarom denk en sommige mensen toch dat de wereld om hun draait?
Jingen/meisje, lekker boeiend.
Het is leuk voor jezelf om te weten en voor je ouders broers/zussen en verder gaat het niet.
Helemaal mee eens
Als mensen vragen of ik weet wat het word dan zeg ik wel dat we een zoon krijgen. Zelf begin ik er nooit over
Als je dan toch aan die onzin wil
meedoen, pak het dan echt goed aan. Schilder je huis bijv. roze of blauw, laat je auto overspuiten.
Cum non tum age
noa schreef:
30-08-2019 14:02
Als je dan toch aan die onzin wil
meedoen, pak het dan echt goed aan. Schilder je huis bijv. roze of blauw, laat je auto overspuiten.
Ja, maar als je eerste een meisje is, en je verft je huis roze, wat doe je dan bij de tweede? ander tintje roze erbij?

Ik vind het sowieso in deze tijd niet meer kunnen om een gender te revealen. Dat is niet aan de ouders om dat te doen, weet jij veel wat je kind wordt
Meinonaaa schreef:
30-08-2019 13:51
Wow dat lijkt meer op een milieuramp eerlijk gezegd :-?
Ik was uiteraard sarcastisch.
Poeszie schreef:
30-08-2019 14:05
Ja, maar als je eerste een meisje is, en je verft je huis roze, wat doe je dan bij de tweede? ander tintje roze erbij?

Ik vind het sowieso in deze tijd niet meer kunnen om een gender te revealen. Dat is niet aan de ouders om dat te doen, weet jij veel wat je kind wordt
Na de genderreveal of geboorte verf je het wit of in n neutrale kleur.
Je kunt ook je haar roze of blauw verven.
Cum non tum age
noa schreef:
30-08-2019 14:09
Logisch, zo praktisch had ik het nog niet bekeken :idee:
nessemeisje schreef:
30-08-2019 13:48
Maak er niet zo'n big deal van. Zéker zo'n "burn out" is zwaar over de top en echt suf (en aso, heel de buurt onder de blauwe of roze rook, strepen op de weg).
Zijn er echt mensen die dit doen?
Waarom, in godsnaam, zou je de "gender reveal" doen via een burn out? Omdat het leuke foto's oplevert?! Dit is overigens een serieuze vraag. Ik snap er werkelijk niks van.

PS: hier 26 weken zwanger en de 'gender reveal' wordt bij ons de geboorte. Man en ik weten al wat het wordt, de rest van de wereld (minus Botanietje van dit forum - want die weet het ook al) krijgen een telefoontje, appje of kaartje met 'Hoera, [naam kind] is geboren!'. En dan zien ze aan de naam vanzelf of het Coen of een Clazien is geworden.
noa schreef:
30-08-2019 14:09

Jaa doen!! naar de kapper met een briefje in de enveloppe, spiegel afplakken en dan je haar laten verven. Na het drogen en föhnen je haar mooi laten doen en bedekken, man en gezelschap de kapsalon binnen laten komen, spiegel weer vrij maken en dan onthullen door de handdoek van je hoofd te trekken!
Gewoon wanneer het kind geboren is roze of blauwe rook uit de schoorsteen.
Net als bij de nieuwe Paus witte rook.

Ik snap dat genderdingesgedoe niet zo, eigenlijk. Tegenwoordig moet alles genderneutraal behalve bij genderrevealparties :bonk:

GeslachtsOnthulFeestjes
Licht uit.
Zelfspot aan.
Ik vind een genderreveal echt vreselijk...en dit met een auto al helemaal. Ik krijg er het gevoel bij dat ik de soort naam van je kind al kan raden, en ik zou dat persoonlijk niet als een compliment opvatten :nooo:
Pien252 schreef:
30-08-2019 14:26
Ik vind een genderreveal echt vreselijk...en dit met een auto al helemaal. Ik krijg er het gevoel bij dat ik de soort naam van je kind al kan raden, en ik zou dat persoonlijk niet als een compliment opvatten :nooo:

Djalano :heart:
Ik zie wel heel veel enthousiaste reacties, maar nog weinig tips waar TO iets aan heeft.
:sarcastic: :popcorn:
Oriander schreef:
30-08-2019 14:29
Ik zie wel heel veel enthousiaste reacties, maar nog weinig tips waar TO iets aan heeft.

Nou nou, de beste tip is toch al gegeven: niet doen.
Voor een meisje zou ik roze doen:

Afbeelding
juliadenders schreef:
30-08-2019 13:56

Het is leuk voor jezelf om te weten en voor je ouders broers/zussen en verder gaat het niet.

Nou het boeide mij helemaal niet of mijn zus een jongen of een meisje zou krijgen. Ik hoopte dat het gezond was en meer niet.
Oriander schreef:
30-08-2019 14:29

Da's waar.

Bij een meisje twee bietjes en een halve witte kool in de uitlaat.
Bij een jongen een smurf, niet grote smurf want die heeft een rode muts en dan krijg je een vieze kleur.
tróia wijzigde dit bericht op 30-08-2019 14:36
0.14% gewijzigd
Licht uit.
Zelfspot aan.
Oriander schreef:
30-08-2019 14:31
Voor een meisje zou ik roze doen:

Afbeelding

Ik zou het sowieso in een woonwijk doen, op een mooie warme dag!
Ik zou een drone rond laten vliegen en de hele buurt onder spugen met blauwe of roze poeder.
parbleumondieu schreef:
30-08-2019 14:35
Ik zou een drone rond laten vliegen en de hele buurt onder spugen met blauwe of roze poeder.

Pak het groter aan: een vliegtuig en dan een paar ton confetti naar beneden laten kieperen.
Pergamon schreef:
30-08-2019 14:16
Waarom, in godsnaam, zou je de "gender reveal" doen via een burn out? Omdat het leuke foto's oplevert?! Dit is overigens een serieuze vraag. Ik snap er werkelijk niks van.

PS: hier 26 weken zwanger en de 'gender reveal' wordt bij ons de geboorte. Man en ik weten al wat het wordt, de rest van de wereld (minus Botanietje van dit forum - want die weet het ook al) krijgen een telefoontje, appje of kaartje met 'Hoera, [naam kind] is geboren!'. En dan zien ze aan de naam vanzelf of het Coen of een Clazien is geworden.
Dan heer je kind geen Kim of Anne. Die namen zijn in principe genderneutraal.
parbleumondieu schreef:
30-08-2019 14:35
je kunt ook 1500 duiven een week lang alleen blauwe of roze bessen voeren en dan de lucht in jagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven