Genderreveal burnout
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:38
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:43
Waarom toch?
Het wordt echt steeds gekker. Maakt het uit welk geslacht het kindje heeft?
Het is toch allang prachtig dat je zwanger bent geworden!
Ik dacht overigens ook dat je de reveals (hoe kom je op t woord..) beu was.
Stiekem blij dat ik enigszins een belegen kaasje ben en dit niet mee hoef te maken.
Het wordt echt steeds gekker. Maakt het uit welk geslacht het kindje heeft?
Het is toch allang prachtig dat je zwanger bent geworden!
Ik dacht overigens ook dat je de reveals (hoe kom je op t woord..) beu was.
Stiekem blij dat ik enigszins een belegen kaasje ben en dit niet mee hoef te maken.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:47
Of gender reveal door de baby zelf: heeft 'ie een blauw pakje of roze pa... Oh nee want roze en blauw zijn genderneutrale kleuren en kunnen natuurlijk voor zowel jongetjes als meisjes. Nou ja als het goed is kan je het gelijk bij de geboorte zien gelukkig.
Maar ik heb geen ervaring hiermee, sorry TO!
Maar ik heb geen ervaring hiermee, sorry TO!
anoniem_649771ee839c3 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 13:53
Reden: Spelling
Reden: Spelling
9.22% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:51
Wow dat lijkt meer op een milieuramp eerlijk gezegdRosalind schreef: ↑30-08-2019 13:36Tof idee!!
https://www.motor1.com/news/358978/aust ... ire-video/
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:51
Jup, dit!laborantje schreef: ↑30-08-2019 13:48Aarde aan toekomstige ouders.... Aarde aan toekomstige ouders....
Niemand interesseert het of je een jongen of een meisje krijgt, hooguit je eigen ouders. Dus doe je omgeving een lol en laat ze niet opdraven voor dit soort onzin.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:56
Ja dit dus.laborantje schreef: ↑30-08-2019 13:48Aarde aan toekomstige ouders.... Aarde aan toekomstige ouders....
Niemand interesseert het of je een jongen of een meisje krijgt, hooguit je eigen ouders. Dus doe je omgeving een lol en laat ze niet opdraven voor dit soort onzin.
Waarom denk en sommige mensen toch dat de wereld om hun draait?
Jingen/meisje, lekker boeiend.
Het is leuk voor jezelf om te weten en voor je ouders broers/zussen en verder gaat het niet.