Genderreveal burnout

30-08-2019 13:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die een genderreveal heeft gedaan via een burn out met de auto? Dat er roze of blauwe poeder vrij komt?
Ik zoek wat informatie van hoe of wat want ja er niet veel over vinden.
Oriander schreef:
31-08-2019 09:50
Afbeelding

:rofl:

Wel een eerlijke reactie
mcsteamy schreef:
30-08-2019 14:54
Al die gasten die het niets boeit? Mijn ouders, broers, schoonfamilie, iedereen vond het super leuk.
Je zou de foto moeten zien, op het moment dat dat blauwe poeder uit die shooter komt. De blik op mijn ouders' gezicht, dat ze een kleinzoon kregen. Alleen van dit typen krijg ik alweer kippenvel.
Maar als er roze poeder uit was gekomen hadden ze toch diezelfde glimlach gehad? En ook als jij gewoon verteld had: ‘ pap, mama: we krijgen een zoon/dochter!’ En ook als jij die info pas gedeeld had na de geboorte, met daarbij de meest belangrijke boodschap: ‘ pap, mama we hebben een zoon/dochter, alles is goed gegaan (hoop je dan natuurlijk!!) en hij/zij heet ...’
Pergamon schreef:
30-08-2019 20:11
Bij ons weet dus niemand dat wij het weten.

"weet je wat het wordt?"
-"we houden het een verrassing"
[reactie die of is "oh wat leuk" of "vind je dat niet jammer?"]

Zo deden wij het bij de oudste, maar die is inmiddels zo oud en wijs dat hij er al achter was gekomen, dus konden we het niet geheim houden dit keer. En ach, geen drama. Hoe de baby eruit ziet weten we pas als hij/zij naar buitenkomt. En dan nog voor hetzelfde geld denkt het kind over een paar jaar ik vind mezelf toch meer van de andere sekse. Dat kan hè?
Wel een flinke markt: https://www.genderreveal.nl/

Ik geef mijn geld liever uit aan nuttiger zaken..
Joh ik dacht dat je een burn-out had maar toch een feestje wilde organiseren!
Hello, can you hear me?
Haha ik dacht ook al. Het loopt nu toch echt uit de hand met die gender reveals als mensen er al burn outs van krijgen.

Overigens heeft de bedenker van dit verschijnsel er nu spijt, want inderdaad wat maakt het nou uit wat het wordt: "Als het maar gezond is" was in 'mijn' tijd het standaard antwoord. https://www.viva.nl/mama/bedenker-van-g ... -schuldig/

Ik vind dat genderneutrale gedoe van tegenwoordig echt overdreven, hoewel de genderneutrale toiletten beslist een vooruitgang zijn, ben je eindelijk van de ellenlange wachtrijen bij de dames toiletten af. Maar dat de machinist in de trein geen 'dames en heren' meer mag zeggen etc. dat vind ik nergens op slaan, alsof een substantieel deel van de bevolking geslachtsloos is, het gaat over nul komma zoveel promille ofzo. Maar dat overdreven rolbevestigende gedoe van een gender reveal party vind ik ook wel weer heel apart en niet meer van deze tijd.
Ik vind t vooral opvallend hoe mensen denken dat hun aanstaande baby en hun aanstaand huwelijk zo belangrijk is voor andere mensen dat ze ervoor op meerdere evenementen moeten komen opdragen. Aandacht tekort?

Leuk voor je, maar doe even niet alsof je de enige bent.

En eens met t gedoe over de gender neutralen. Prima als je niet standaard bent, maar verreweg het grootste deel van de bevolking is dat wel dus laten we t niet te moeilijk maken.
Hello, can you hear me?
lilalinda schreef:
30-08-2019 14:40
je kunt ook 1500 duiven een week lang alleen blauwe of roze bessen voeren en dan de lucht in jagen

De hortensia's in de tuin! :lightbulb:
Later is nu
mcsteamy schreef:
30-08-2019 14:54
Al die gasten die het niets boeit? Mijn ouders, broers, schoonfamilie, iedereen vond het super leuk.
Je zou de foto moeten zien, op het moment dat dat blauwe poeder uit die shooter komt. De blik op mijn ouders' gezicht, dat ze een kleinzoon kregen. Alleen van dit typen krijg ik alweer kippenvel.
Die blik krijg je toch ook als je het gewoon vertelt? Of bij de geboorte, als je het eerder niet wist (ben nog van oude stempel, bij ons was de genderreveal op het moment dat het kind bij mij naar buiten kwam. Mijn zoon was ook heel toepasselijk blauw) (niets ernstigs hoor.. )
dreamer wijzigde dit bericht op 02-09-2019 12:09
0.15% gewijzigd
Later is nu
BO2punt0 schreef:
30-08-2019 13:34
Ik dacht dat je een burnout kreeg van alle genderreveals in je omgeving - wat ik me volledig zou kunnen voorstellen. Ik heb hier verder gelukkig geen inhoudelijke bijdrage.
Ik dacht dat ze een burn out kreeg van de planning van haar eigen gender reveal party. Dat de roze ballonnen op waren ofzo. Of de taart niet op tijd af.
drominique schreef:
30-08-2019 14:58
Het is dat je dit niet kan testen, maar de foto had er bij een meisje echt ongeveer hetzelfde uitgezien. Met een ouderwetse vader is stamboomhouder misschien nog een dingetje, maar voor de rest?

En ook dat
Later is nu
Kippetje34 schreef:
30-08-2019 18:49
In jouw geval is het niet kinderachtig, maar de meeste hebben hebben niet wat jij hebt. Die blikken die tussen de aanstaande ouders worden uitgewisseld als je vraagt wat het wordt, is soms echt tenenkrommend.
Eh, wat? Dus mensen mogen gewoon geen dingen voor zichzelf houden? "Wij weten het wel, jij straks ook", wat is daar mis mee? Of vraag je ook bij een bruiloft "wat voor soort jurk heb je aan" en "wat is het hoofdgerecht?", bij een boek "hoe loopt het af?" en bij een cadeautje "wat zit erin?"

Mensen hebben het volste recht om dingen voor zich te houden. Het is vooral kinderachtig om daar moeilijk over te doen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Pergamon schreef:
30-08-2019 18:17
Hermafodiet

Zou wel interessant zijn bij een gender party.
Welke kleur ballonnen heb je dan nodig?
Kippetje34 schreef:
30-08-2019 18:49
In jouw geval is het niet kinderachtig, maar de meeste hebben hebben niet wat jij hebt. Die blikken die tussen de aanstaande ouders worden uitgewisseld als je vraagt wat het wordt, is soms echt tenenkrommend.
Bijzonder dat het tegenwoordig een soort van verplichting is om het te zeggen blijkbaar. Wat maakt het nou in hemelsnaam uit wat het is? Bij de eerste konden we het niet weten, want geen echo gehad (was toen nog niet standaard). Bij de tweede hebben we tegen de echografist gezegd dat we het niet wilden weten. Je ziet het vanzelf als het eruit komt.
Poeszie schreef:
30-08-2019 14:46
Ja, of gewoon zoals ze bij die duiven in de Efteling hebben gedaan, ff busje verf eroverheen, hoewel blauwe/roze duivenpoep ook een geinig idee is
Of je hond iets met kleurstof laten eten en dan met de hele familie uitlaten. 🐕💩

En nee, dit is geen serieus idee, maar lijkt mij dan wel lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven