Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij weet ik wie vannacht bij jou geslapen heeft, Suup (of vergis ik me?)

Gisteren was zo lekker in de zon, ik mis het nou al!

En paastakken, sja. Ik ben echt heel niet zo van de versiering en geknutsel, en dat wordt alleen maar erger van al dat Gevrije School van Dochter die bij alle feestdagen (en dan nog van vele feestdagen waar ik nooit van gehoord had ook) van alles moet knutselen en dan vaak ook nog ouderparticipatief verantwoord. Nou druk ik me meestal onder stiefouder-mom, maar als Dot daar ook schoolgaat zal ik er toch aan moeten geloven (ben ik heel erg loederlijk als ik beken dat dat een mede-Hoofdbezwaar is tegen die school? Naast Steiner-allergie. Maar ja, logistiek is 3 kindjes op 3 scholen in 2 steden eigenlijk onmogelijk.) Kortom, ik heb er nogal wat zinnen voor nodig maar néé: we hebben geen paastakken
*checked blauwe plekken* Yup Lil (je vergist je niet dus)

En toch echt goed geslapen.

En geen zon is toch echt wel balen hoor.
Suup

Is de mousse gelukt, Darly? Zit het tussen 2 koekjes? Wat een leuk idee, Mims

Ben braaf geweest. Eerst heeeel rustig ochtendje spelen met kindjes-in-pyjama's, terwijl ik de krant las (wat een heerlijkheid! Weer eens een krant! Doordeweeks krantje lezen in de bus, in het weekend uitgebreid wakker worden met krant Het leven is mooi) ook al was het niet zonnig.

Heb wel een zomerjas gescoord. Kwam er van de week achter dat ik die nodig heb, zo fietsend en bussend. Nooit bij stilgestaan

Lil, is GG niet van de knutsel? Hij heeft Dochter op die vrije school gekieperd, dan moet ie ook knutselen, toch?

En we hebben de kidneropvangtoeslag! Ik snapte al niet waarom we opeens zoveel geld op de rekening hadden staan, maar 4 maanden in 1 keer uitbetaald krijgen is best heel fijn
Uiteindelijk heel lui 2 bakken Ben & Jerry's ijs gehaald

Ksnap het blauwe plekken-verhaal niet, Suup en Lil?
De oplossing staat in cheers darly. Ben en jerry-ijs ook lekker. kan ook met koekjes....

Lui hier. En een beetje verkoudheidsrillerig. Rokjesdag wreekt zich. Nou ja geen plannen, dus kan heerlijk lui de dag doorbrengen.
quote:Darly schreef op 04 april 2009 @ 13:20:

Nee ze zijn niet pluizig...bloesem misschien?

U riep?

Klaptop heeft kuren en daarmee kan ik niet in het kasteel maar wel op de eerste (laatste) pagina van Kroeg. En de laatste 1 april-grap van Jongste was ziek worden en na 2 nachten middernachtelijk gekots ben ik ook de klos. Keelpijn, snot in hoofd, longen piepen maar gelukkig geen gekots. Blegh. Nu is zij weer up and about sinds vrijdagmiddag maar heeft ze straks tijdens het spelen met een vriendinnetje over haar eigen vingers gereden met eeh skateboard, waar ze allebei op zaten. AUW! We zijn even naar de huisartsenpost geweest, want ze huilde wel heel erg lang en twee vingers waren groen/paars/blauw. Gossie.... Gelukkig werkte de paracetamol wel snel en zat ze redelijk vrolijk in de wachtkamer want dar moesten we een uur wachten. Naast een waterapparaat waarvan voortdurend een stromend water-geluidje uitkwam. Je zou een blaasontstking hebben joh! (niet ondenkbaar, lijkt mij....)

Maar goed, MM strijkt nu zijn overhemden en heeft alle was weggevouwen. Ik denk dat het nu wel veilig is om op de bank te gaan zitten.

~sloft lusteloos richting de bank en neemt nog een keelpastille~
Oh Suup, kom erbij mop. Toch niet aangestoken hoop ik?

En anders geef je je logé de schuld.

Tila, wat een gave bank!!! Jemig mens, wat ontzettend stoer dat je dat zelf hebt gedaan! :aplausse:

En Dar, gewoon doorgaaaaaan sooooo! Sterkte met de homosexofiel op je werk!

Mops is inderdaad een grapjas. Daar hoeft het geen 1 april voor te zijn. "Kom maar in mijn bedje liggen, Bloes, kun jij wel! Kijk maar, dat doe je zo!" (om dan voor te doen hoe zij haar micro-voetje op de rand van het ledikant zet en zich dan over de spijlen heen wipt )
Bloes toevallig nieuwe live van msn gedownload? Daar begonnen mijn computerproblemen mee. Ik heb zojuist de recoverycd erbij moeten halen en heb nu een hele blanco computer.

Zo maar eens even office opnieuw instaleren en heel diep nadenken of ik msn er weer op wil hebben.

Qua verkoudheid hier stukken beter, denk dat ik er voorbij glip dit keer. En dat is maar goed ook want moet dinsdag natuurlijk wel met lil in het theater gaan zitten.
Oh ja M'anas, ik had hier nog ciske-zegels liggen voor je die ik niet heb opgestuurd, heb ze vandaag ingewisseld voor de voucher, alsnog naar je opsturen?
OOoow, arme Jongste Bloes met heur vingertjes! Agos toch!

Bloes: ik heb dezelfde hoest. bruisdingen van de apotheek helpen, sterkte!

Ik - apple - en sowieso tegen msn. Alleen maar misere ermee. Schiet niet op.

HIer druk weekend. Beetje werken, shoppen, naar verjaardag vandaag, ben er moe van. Terwijl ik heeeeele goed geslapen heb. Raar hoor.

Morgen Mk naar zwemles, schade-piepo over de v loer vanwege shuurlekdakwaterbla, en een hoop strijk. Bleh. Eerst maar een slapen.

**jaagt alle kasteelvrouwen naar bed**
quote:supra schreef op 03 april 2009 @ 18:34:

Wat kan het leven toch mooi zijn als de zon schijnt . Zou eigenlijk met vriendinnetje naar een lingerieparty gaan, maar thuis trok meer. Vervolgens smst lief vriendinnetje dat ze zin heeft in een borrel. Ondertussen bel ik met voormalige minnaar aan de telefoon omdat ik me morgen wil gaan inschrijven voor en woning in het complex waar hij ook woont (Toet mocht je meelezen, jou ook bekend). Lief vriendinnetje smst dat ze onderweg is en onderussen belt voormalige minnaar weer dat hij een hoop eten heeft dus of ik een hapje wil komen eten.

En nu smst vriendin dat ik schoenen aan moet trekken want we gaan naar de mac

LatersHee, ik lees nu jouw berichtje in mail en hier. Grinnik. Leuk complex (en wie is die voormalige minnaar dan? ).
quote:Darly schreef op 04 april 2009 @ 12:35:

*rekt zicht uit* mmmmm...nog even 3 uurtjes geslapen...dat is beter :-)

Klinkt goed de MacDrive, Suup. Sinds ik geen vlees meer eet en de Fishburger niet zo lekker vind kom ik nooit meer bij de Mac. Hoewel ze wel een groentenburger schijnen te hebben. Maar dan ben ik zo bang dat ik de eerste in 30 jaar ben die een groentenburger bij de Mac bestelt en dat ze m uit een stoffig laatje moeten vissen ergens achter in de zaak bij de vuilniszakken Kom dan maar bij "onze" Mac eten; Lief heeft er vanavond nog eentje gegeten!
Ha Toet.

Volgens mij woonde hij er nog niet toen jullie er nog zaten. Ik zet details wel even op de mail.

Ik wist niet zeker of je het hoir zou lezen, vandaar ook even op de mail, omdat ik jou naam ook als bekende had genoemd.

Zo mijn computer werkt weer helemaal. En de belangrijkste programma's zijn nu weer geinstalleerd, incusief msn, maar zonder de outlookkoppeling, daar ging het volgens mij namelijk fout.

Wel lekker zo'n druk weekend, toch Tila?

Truste meisjes
Truste lieverds..

(waaaaaaaaaaarom ga ik nou nooit op tijd naar bed??)
Wat wilde ik nou toch typen?
Blijkbaar niet Mims
He Mims, jij ook nog wakker!

Ik verzuchtte in mijzelf net al hetzelfde.....

Maar nu duik ik echt het bed in.
Oh ja nog even kleine nabrander.

Ik heb dus vandaag om de compu problemen op te lossen en externe dvd-driver gekocht. En die is (en ik overdrijf niet) dus net zo groot en twee keer zo dik als mijn minilaptop. Ze hadden ook nog wel een kleinere in de winkel, maar die was 30 euro duurder, dat vond ik een beetje te veel van het goede. Maar he ik kan nu vanaf de mini wel cdtjes/dvdtjes branden.
pfff en wat is het dan vroeg he als je te laat naar bed gaat de avond ervoor. *gaaap*.

*zet koffie neer*
Ik was toen ook nog wakker. En ik zat ook te verzuchten dat ik gewoon een keer op tijd m'n bed in moet!

DVDdriver als tafeltje voor mini gebruiken?

**neemt koffie**
Geen MSN op de klaptop want die is van het werk en daarop doe ik zo min mogelijk privé-dingen. Dus weet het ook niet, ik zal een collega eens vragen wat ik kan doen. Het gekke is dat het alleen mis gaat bij het Forum, de rest doet het bijna altijd goed. Zou de Baas spyware hebben geinstalleerd zodat ik niet kan forummen op de werkklaptop?

Welke bruisdingen Tila?

En Marie; spaar jij Ciske-zegels? Dan zal ik mij liefste even vragen ze voor je te bewaren.

~rochelt vrolijk verder en puft en sprayt nog eens~
Ik heb even op het doosje gekeken: acetylcysteine. Heet ook fluimicil, maar is dan een stuk duurder. Helpt vastzittend slijm ophoesten.

Verzekermeneer van waterschade is net weg: we krijgen 575 euro terug! Ik ben helemaal blij! Kunnen dus mooie nieuwe reistassen kopen Fijn.

En verder geniet ik van de zon: alle ramen en deuren open, huis lekker poetsen, alle bankhoezen in de was
quote:supra schreef op 05 april 2009 @ 22:58:

Oh ja M'anas, ik had hier nog ciske-zegels liggen voor je die ik niet heb opgestuurd, heb ze vandaag ingewisseld voor de voucher, alsnog naar je opsturen?Lief van je Suup, maar niet meer nodig: de zegels van Tila waren meer dan voldoende!
.
Hé, dat is goed nieuws, Tila! Bloes, ik hoef dus geen zegels meer, ik ben ruim voorzien door Tila. Man en Oudste Zoon gaan binnenkort gebroederlijk (zoon vrolijk, man onder protest) naar Ciske. Man wilde iets leuks met Zoon doen en het werd dit. Tja, just his luck, grin.
.
Gna gna, ik vind het al niets voor jou, Marie!

En Tila; ik heb gemist wat er met de vloer gebeurd was. Heb je het geld niet nodig dan voor een nieuwe vloer?
Niet vloer, Bloes, maar dak van de garage lekte, en daardoor zijn heel veel spullen nat en schimmelig geworden. Ook een hoop dingen die we niet meer gebruikten, maar dat schijnt niet echt mee te tellen dat krijg je gewoon vergoed. Maar wel fijn dat we nu wel gewoon de reistassen en koffers enzo kunnen vervangen

Ik moet op pad. MK van school halen, daarna richting trein naar Amsterdam, daar haalt Lief ons op en gaan we naar een verjaardag in een Durp. Wish me luck!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven