Midlife
vrijdag 1 februari 2019 om 22:21
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
dinsdag 3 september 2019 om 15:49
Ik weet niet of mijn reactie er nog toe doet of dat je al verder bent of een beslissing hebt genomen. Ik ben zo'n dame van de andere kant, de getrouwde vrouw. WEES EERLIJK! zowel tegenover jezelf als je vrouw. Je kunt gevoelens krijgen voor een ander, dan moet je je afvragen wat wil of kan ik hiermee en dan erover praten met je relatie. Mijn man zag na 28 jaar samen onze "boompje, huisje, beestje" ook niet meer zitten in zijn hoofd maar heeft dit nooit tegen mij gezegd en is op zijn werk achter mijn rug om een relatie aangegaan. Als antwoord als ik vroeg ben je nog wel gelukkig of waarom ben je iets afstandelijker de laatste tijd was het maak je geen zorgen ik voel me prima bij jou, het is mijn werk, te druk teveel stress, wat gezien zijn werk aannemelijk was, ik was vol vertrouwen. Tot op een dag ik 's avonds een telefoontje kreeg, hij had wat kleding meegenomen, hield niet meer van mij en had een ander waarbij hij meteen introk. Ze gingen meteen op vakantie naar Dubai, hippe kleding etentjes en naar mij en kinderen werd niet omgekeken Midlife op en top. Ik kan je zeggen dat zoiets heel hard aankomt als het onverwacht is, het liegen en schenden van vertrouwen is niet respectvol, het contact met de kinderen is uiterst moeilijk ze zijn heel boos en verdrietig Dus denk goed na over wat je kunt verliezen en praat, kijk of je nog wil vechten voor je partner of dat je op eerlijke en open wijze een relatie met deze jonge meid aan wilt knopen.
dinsdag 3 september 2019 om 21:16
Koos, wat ik me afvraag, hoe had jij je gevoeld als alles gelopen was zoals nu, BEHALVE het feit dat je het aan je vrouw hebt gezegd?
Maw, acht je het ook mogelijk dat zoiets afblokken, tot het vinden van ander werk toe, mogelijk is, zonder dat er iets over aan de partner wordt gezegd?
Zowel in jouw geval als in het algemeen.
Bij jullie is het nu goed afgelopen, en ik weet niet wat er in jullie huwelijk al allemaal wel of niet is gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat erg jaloerse vrouwen (of onzekere vrouwen) wat er met jou is gebeurd, al zien als vreemdgaan en dus hun partner de deur wijzen.
Acht je het ook niet gevaarlijk om voor wat er nu is gebeurd (lees: niet is gebeurd) je huwelijk op het spel te zetten?
Ik vraag het me af en weet het antwoord niet.
Maw, acht je het ook mogelijk dat zoiets afblokken, tot het vinden van ander werk toe, mogelijk is, zonder dat er iets over aan de partner wordt gezegd?
Zowel in jouw geval als in het algemeen.
Bij jullie is het nu goed afgelopen, en ik weet niet wat er in jullie huwelijk al allemaal wel of niet is gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat erg jaloerse vrouwen (of onzekere vrouwen) wat er met jou is gebeurd, al zien als vreemdgaan en dus hun partner de deur wijzen.
Acht je het ook niet gevaarlijk om voor wat er nu is gebeurd (lees: niet is gebeurd) je huwelijk op het spel te zetten?
Ik vraag het me af en weet het antwoord niet.
woensdag 4 september 2019 om 12:05
Meen je dat, dat je het professioneel vindt?Chocolotje schreef: ↑02-09-2019 11:28Ja hier is een mannelijke collega van die leeftijd die altijd voor 10 minuten het toilet in verdwijnt als we korte rokjes aan hebben. We weten allemaal dat hij zich daar staat af te rukken. Hij lost het zelf op, valt ons er niet mee lastig. Mannen worden nu eenmaal snel geil. Professioneel type die het bij zichzelf houdt.
Daarna staat hij weer handen te schudden, de koffiemachine te bedienen, dropjes uit de pot te graaien, over je bureau te hangen. Gatverdamme. En de schoonmaak mag die zooi nog van de vloer dweilen ook, kots.
Rukken bewaar je maar voor thuis, ook als vrouwelijke collega's een rokje aan hebben. Je hoeft dit gedrag echt niet goed te praten met 'mannen worden nu eenmaal geil'. Mannen kunnen prima een werkdag zonder. Sommige dingen doe je niet op het werk. Zoals collega's lastigvallen met je zogenaamde gevoeletjes op de voet gevolgd door rukken.
woensdag 4 september 2019 om 12:08
Want jij was er bij?AnnabeldeDertiende schreef: ↑04-09-2019 12:05Meen je dat, dat je het professioneel vindt?
Daarna staat hij weer handen te schudden, de koffiemachine te bedienen, dropjes uit de pot te graaien, over je bureau te hangen. Gatverdamme. En de schoonmaak mag die zooi nog van de vloer dweilen ook, kots.
Ik vind het nog altijd beter dat ze dan naar het toilet gaan, dan iemand op het werk lastigvallen.
Mijn gedacht hè.
woensdag 4 september 2019 om 12:10
We zijn het wel vaker niet eens, maar ik wil liever dat mijn mannelijke collega's zich gewoon bezighouden met het werk, als ze op het werk zijn. Ik denk dat hun bazen, van wie ze iedere maand een bedrag krijgen voor het werk dat ze in die tijd hadden moeten doen, het wel met me eens zijn.
woensdag 4 september 2019 om 12:17
Tijdens werk hoort een pauze erbij. De een gaat roken, de ander ken d'r klep niet houden en ouwehoert een uur lang over haar kinderen, en een derde rukt zich ff af bij de pot na het zien van de stagiaire.AnnabeldeDertiende schreef: ↑04-09-2019 12:10We zijn het wel vaker niet eens, maar ik wil liever dat mijn mannelijke collega's zich gewoon bezighouden met het werk, als ze op het werk zijn. Ik denk dat hun bazen, van wie ze iedere maand een bedrag krijgen voor het werk dat ze in die tijd hadden moeten doen, het wel met me eens zijn.
woensdag 4 september 2019 om 12:27
Nee hoor. In mijn bedrijf wordt er gewoon gewerkt. En ja, dat je even vraagt hoe de vakantie was is logisch. Iets met aardig zijn wat het samenwerken bevordert. En roken is iets totaal anders dan rukken. Maar goed, als jij het de normaalste zaak van de wereld vindt dat jouw mannelijke collega's zich afrukken op het toilet omdat ze geil worden van jouw korte rokje, prima.schaapwolf schreef: ↑04-09-2019 12:17Tijdens werk hoort een pauze erbij. De een gaat roken, de ander ken d'r klep niet houden en ouwehoert een uur lang over haar kinderen, en een derde rukt zich ff af bij de pot na het zien van de stagiaire.
Ik vind het uiterst onprofessioneel en ik wil niet samenwerken met een man die tussendoor even gaat rukken. Gelukkig heb ik ook geen aanwijzingen dat mijn collega's dat doen.
woensdag 4 september 2019 om 12:46
Waarom maak jij je druk over waar je collega's mee bezig zijn? Dat zal mij eerlijk gezegd worst wezen zo lang ze doen waarvoor ze betaald worden en niemand lastig vallen natuurlijk.AnnabeldeDertiende schreef: ↑04-09-2019 12:10We zijn het wel vaker niet eens, maar ik wil liever dat mijn mannelijke collega's zich gewoon bezighouden met het werk, als ze op het werk zijn. Ik denk dat hun bazen, van wie ze iedere maand een bedrag krijgen voor het werk dat ze in die tijd hadden moeten doen, het wel met me eens zijn.
woensdag 4 september 2019 om 12:57
Op mijn werk wordt er niemand betaald voor rukken en vrouwelijke collega's lastig vallen. Het verbaast me dat niemand er problemen mee heeft dat mannelijke collega's staan te rukken op het werktoilet. Niet dat het verder iets aan mijn standpunt verandert, ik blijf erbij dat ik het uiterst onprofessioneel vind.
woensdag 4 september 2019 om 13:03
Ik ben het wel met je eens dat vaak het rattengehalte recht evenredig toeneemt met de schaal ja. Maar of dat ook betekent dat bazen vaker in werktijd rukken dan hun medewerkers, geen idee.
woensdag 4 september 2019 om 15:37
Ik reageer op wat iemand hier schrijft over rukken op het werktoilet. Daarover heb ik een uitgesproken mening, namelijk dat ik dat uiterst onprofessioneel en zeker niet normaal vind. En ik schreef ook nog dat ik gelukkig geen enkele aanwijzing heb dat mijn eigen collega’s dat doen.Zielsverwant schreef: ↑04-09-2019 15:12Chocolotje, Annabelde en Schaapwolf
waren jullie erbij?
Of beoordelen jullie altijd je collega's o basis van je eigen vulgaire fantasieën zonder bewijzen te hebben?
Of het echt waar is, dat de collega dat doet, dat moet je aan degene die het schreef vragen. Ik reageer op wat ik lees, dat is wel zo’n beetje het principe van een forum.
woensdag 4 september 2019 om 16:53
Ook als het een onzinverhaal is en het niveau beneden fatsoen?AnnabeldeDertiende schreef: ↑04-09-2019 15:37Ik reageer op wat iemand hier schrijft over rukken op het werktoilet. Daarover heb ik een uitgesproken mening, namelijk dat ik dat uiterst onprofessioneel en zeker niet normaal vind. En ik schreef ook nog dat ik gelukkig geen enkele aanwijzing heb dat mijn eigen collega’s dat doen.
Of het echt waar is, dat de collega dat doet, dat moet je aan degene die het schreef vragen. Ik reageer op wat ik lees, dat is wel zo’n beetje het principe van een forum.
woensdag 4 september 2019 om 19:23
Mijn ex man deed dat wel eens hoor, rukken op kantoor. Vertelde hij ook gewoon thuis.Zielsverwant schreef: ↑04-09-2019 15:12Chocolotje, Annabelde en Schaapwolf
waren jullie erbij?
Of beoordelen jullie altijd je collega's o basis van je eigen vulgaire fantasieën zonder bewijzen te hebben?
woensdag 4 september 2019 om 19:40
Er zijn hier anders genoeg reacties van mensen die het geen probleem vinden dat er gerukt wordt op het werk. Dus zo'n onzin is het blijkbaar niet en het kan best waar zijn.Zielsverwant schreef: ↑04-09-2019 16:53Ook als het een onzinverhaal is en het niveau beneden fatsoen?
Ver beneden alle fatsoen, dat wel ja. Dat punt had ik al gemaakt.
woensdag 4 september 2019 om 19:48
Als mijn man dat komt vertellen, dan hebben we een probleem. Ik vind kerels die zich per se moeten afrukken op een plee echt heel erg onaantrekkelijk. Wat een armoe. Maar het is ook niet voor niks je ex denk ik.
woensdag 4 september 2019 om 19:49
Gelukking heb ik dit niet meegemaakt op mijn werk. Ook soorgelijke verhalen in de wandelgangen.AnnabeldeDertiende schreef: ↑04-09-2019 19:40Er zijn hier anders genoeg reacties van mensen die het geen probleem vinden dat er gerukt wordt op het werk. Dus zo'n onzin is het blijkbaar niet en het kan best waar zijn.
Ver beneden alle fatsoen, dat wel ja. Dat punt had ik al gemaakt.
Ik hou dit soort roddels op afstand zeker als ze niet op ervaring gebaseerd zijn.
YagaBaba wees blij dat je van je ex af bent.
woensdag 4 september 2019 om 19:50
Eens.AnnabeldeDertiende schreef: ↑04-09-2019 19:48Als mijn man dat komt vertellen, dan hebben we een probleem. Ik vind kerels die zich per se moeten afrukken op een plee echt heel erg onaantrekkelijk. Wat een armoe. Maar het is ook niet voor niks je ex denk ik.
donderdag 5 september 2019 om 02:08
Wat mij steeds bezighoudt: hoe krijgen ze het voor elkaar in tien minuten? Mij lukt dat niet hoor, misschien toen ik 16 was......Zielsverwant schreef: ↑04-09-2019 15:12Chocolotje, Annabelde en Schaapwolf
waren jullie erbij?
Tips iemand?? Iets gezien??
Oh, en ik reageer later nog wel even op de langere posts.