Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
lientje69 schreef:
05-09-2019 15:12
Dit is echt mijn dag niet vrees ik. Twee sterfgevallen in mijn omgeving waarvan een 15 jarig meisje. :cry:
Ach nee Lientje. Het is wel flink raak de laatste jaren met (jonge) sterfgevallen bij jou in de buurt :'(
Alle reacties Link kopieren
Jongeren héél erg veel de laatste jaren. Denk dat dit nummer 20 is in 3 jaar tijd. Slik.Veel ongevallen maar helaas ook veel zelfmoord. Zó heftig dat te horen over zo'n jong persoon. :(
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
UWV zelf maar gebeld. Klantcontactcentrum vond het ook vreemd, maar kon niets vinden in het systeem waarom ik niet gebeld ben. Ik moest zelf maar een bericht sturen en dat heb ik dus maar gedaan.
Rare gang van zaken.

Bizar Lientje. Ik kan me vorstellen dat dat weer even binnenkomt. :hug:
Jemig Lise, schiet weer lekker op dus :facepalm:
Jeetje Lientje... Alweer... een ongeluk?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
05-09-2019 16:53
Jeetje Lientje... Alweer... een ongeluk?
Zelfmoord.....
Zo'n schatje als het was...kan het niet helemaal bevatten nog....
Och Lientje, wat een vervelend nieuws weer :hug: Je kende haar dus ook. :redrose:

Lise, wat raar.
Later is nu
Ja, ik kende haar persoonlijk. Niet mega goed hoor. Zag haar een keer per week ongeveer ergens . Met vluchtig contact. Maar toch heel slecht te bevatten.
Jezus, Lientje wat heftig :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
05-09-2019 18:04
Jezus, Lientje wat heftig :hug:
Nogal...er sijpelt nu steeds meer info binnen en dat is heel verdrietig allemaal :-[
Wat een verdrietig nieuws Lientje
Sterkte lientje.

Hier gaat het lichamelijk goed. Mn hoofd zit alleen mega vol andere dingen. Zo erg dat ik vandaag een dag van mijn meetweek vergeten ben.
"After all this time?" "Always."
Sterkte Severus :hug:
Niks onthouden Severus? Zodat je het alsnog kunt opschrijven?
Of moet je echt meten? Zoals bijvoorbeeld met diabetis?

Drukke dag voor de boeg hier.
Iedereen sterkte vandaag! Bijna weekend gelukkig.
Ik word al de hele week wakker als de vijf nog in de klok zit en kan dan niet meer slapen. Echt heel irritant. Ik wil slapen!

Gistermiddag geprobeerd te slapen. Lukte ook niet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Goedemorgen!

Vervelend Suzy.

Mijn wekker liep vanmorgen af toen de 5 nog in de klok zat, vond ik ook veel te vroeg :) Gisteren weer gesport. Braaf bij 2x 20 minuten ofzo gehouden en weer naar huis gegaan. Wel jammer, maar verstandig. Daarna nog gekoeld, kijken of dat helpt. Vandaag in elk geval eerst nog geen last. (enohja, daar moest ik het ook met de huisarts over hebben)

Het is koud :purple:
Ik ben mezelf aan het afharden, nouja, doe een poging, maar het lukt nog niet zo heel erg, geloof ik. Toch maar een jasje een op kantoor, inmiddels. Raam staat nog wel open.
Later is nu
Sterkte severus.

Vervelend Suzy!

Schoonvader moet nog tot morgen in het ziekenhuis blijven. Hij heeft een lading bloed gehad. Als daarmee de hb waarde weer binnen het normale niveau gestegen is, mag hij naar huis, anders gaan ze hoger in de darmen nog kijken of het daar dan bloedt.

Met mij gaat het wisselend. De zwaardere antibiotica hakt er wel in, ik slaap minder omdat een dubbele dosis tramadol ook niet echt geslaagd was en verder de gebruikelijke pijnen die niet minder worden.

Morgen met een vriendin naar de sauna. Die vriendin heb ik ruim een jaar niet gezien omdat ze in het buitenland zit. Ik heb er zin in, maar ik ben benieuwd hoe lang ik het volhou.
Nou, het is in elk geval goed weer voor de sauna, Lise! En ik hoop dat je er lekker van kunt genieten!

Ik neem me elk jaar voor om in de winterperiode vaker naar de sauna te gaan. Vorig jaar enigszins mislukt, dit jaar nieuwe kansen, denk ik dan. :-]

Wat voor meetwerk, Severus?
Val jezelf niet te hard, als er wat misgaat :hug:
Later is nu
Dank je wel dreamer!

Overigens heb ik nog steeds niks gehoord van het UWV. Ik baal ervan. Ik ben bang dat mijn adviseur nu aan de andere kant van de balie zit en dat zou ik jammer vinden want hij stond echt aan mijn kant.
Sowieso raar dat ze hun afspraken niet nakomen en dat ik helemaal niks hoor.
Goeiemorgen. Ik heb een bewogen nacht/avond gehad. De aap is uit de mouw wbt eetstoornis, bij mijn groepsgenoten en dat vind ik heel erg moeilijk. Begeleider zei iets waarvan groepsgenoot het niet snapte en toen moest ze het een en ander uitleggen, wat al snel over mij/mijn eetstoornis ging.

Toen ik in de avond naar huis ging heb ik nog een poos met haar gepraat (leiding) over dat ik het eng vond dat iemand het nu wist, en dat ik toch maar een afspraak bij eetstoornissen moet gaan maken want het gaat echt niet goed met eten.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Heftig kohaku :hug:
Moeilijk Kohaku :hug:
Later is nu
Jeetje, Kohaku... Ik vind het wel kwalijk dat jouw begeleider zo iets tegen jouw wens in deelt, ook al ging het per ongeluk. Hoe reageerden jouw groepsgenoten?

Voordeel is wellicht wel dat je het niet meer geheim hoeft te houden. Geheim houden kost veel energie, die kun je nu besteden aan je herstel.

Het blijft moeilijk.
Dat lijkt me moeilijk kohaku. Aan de andere kant helpt vertellen ook mee bij het genezingsproces.
Maar dat je het niet aan iedereen wilt vertellen kan ik me ook wel weer voorstellen.

Eerste afspraak van vandaag gehad. Tweede om 13.00 uur en laatste om 17.00 uur.
Dochter appte net dat haar rooster wéér lastminute is omgegooid en dat ze net zo goed thuis kan blijven want alles gaat met e-learning codes en die heeft ze nog steeds niet gekregen helaas.
Gaat nog niet echt soepeltjes daar op die school.
Drukke dag Lientje?

Ik ben even op de fiets naar de brievenbus geweest. Wel koud met slippertjes aan :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven