Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 8 september 2019 om 13:48
zondag 8 september 2019 om 14:06
Een vriendin van mij wilde eens een luchtkussen huren. Ze kwam uit bij een site die idd gesloten was op zondag op zich geen probleem.
Op maandag bleek dat ze de zondagrust erg serieus nemen daar want je mag het gehuurde luchtkussen ook niet eens op hebben staan op zondag. Dus je mocht hem vrijdag ophalen, vrijdag en zaterdag gebruiken en zondag niet en dan maandag weer inleveren. Daar moest ze echt voor tekenen en ze gaven aan soms te controleren.
Nou heb ik dat nooit helemaal begrepen immers ergens heen gaan op zondag om te controleren of er niet gesprongen wordt op een door hun verhuurd luchtkussen lijkt mij op werken op een zondag iets wat ze niet willen.
Misschien is het een loos dreigement iig hebben wij er wel om kunnen lachten.
Op maandag bleek dat ze de zondagrust erg serieus nemen daar want je mag het gehuurde luchtkussen ook niet eens op hebben staan op zondag. Dus je mocht hem vrijdag ophalen, vrijdag en zaterdag gebruiken en zondag niet en dan maandag weer inleveren. Daar moest ze echt voor tekenen en ze gaven aan soms te controleren.
Nou heb ik dat nooit helemaal begrepen immers ergens heen gaan op zondag om te controleren of er niet gesprongen wordt op een door hun verhuurd luchtkussen lijkt mij op werken op een zondag iets wat ze niet willen.
Misschien is het een loos dreigement iig hebben wij er wel om kunnen lachten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

zondag 8 september 2019 om 14:16
Komt niet van mij af hoor!
Als ik ergens op wil reageren, doe ik dat am publiek.
Daarmee zal ik niet altijd vrienden maken en loop ik meer risico een ban aan mijn broek te krijgen.. maar ik ben geen stiekemerd achter de schermen!!
En weer door...

zondag 8 september 2019 om 14:28

zondag 8 september 2019 om 14:47
Impliceerde ik dat ergens dan?Pindakaasjes schreef: ↑08-09-2019 14:16Komt niet van mij af hoor!
Daarmee zal ik niet altijd vrienden maken en loop ik meer risico een ban aan mijn broek te krijgen.. maar ik ben geen stiekemerd achter de schermen!!
En weer door...![]()
zondag 8 september 2019 om 15:19
Ik kijk zelf zelfs wel eens een film waar vrouwen in voorkomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 8 september 2019 om 15:24

zondag 8 september 2019 om 15:26

zondag 8 september 2019 om 15:28
Is dat nieuw, dat men hier moet komen melden wat ie niet heeft gestaft?Pindakaasjes schreef: ↑08-09-2019 14:16Komt niet van mij af hoor!
En weer door...![]()
zondag 8 september 2019 om 15:29
Die staf is gehonoreerd. Kweenie wie dan de lul is.Lady*Voldemort schreef: ↑08-09-2019 15:26Is ie gewist? Wie staft nou zoiets? Zo iemand zet toch alleen zichzelf voor lul?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 8 september 2019 om 15:31
Lady*Voldemort schreef: ↑08-09-2019 15:28Is dat nieuw, dat men hier moet komen melden wat ie niet heeft gestaft?
Geen bijzonderheden

zondag 8 september 2019 om 16:05
Misschien moet er een apart topic geopend worden: "it wasn't me!" als tegenhanger van het bantopic?

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

zondag 8 september 2019 om 16:18
Lady*Voldemort schreef: ↑08-09-2019 15:28Is dat nieuw, dat men hier moet komen melden wat ie niet heeft gestaft?
Geen idee of dat nieuw is.. maar neem me vooral niet kwalijk. Zal het nooit meer doen!
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 16:20
0.21% gewijzigd

zondag 8 september 2019 om 16:22
Excuses geaccepteerd. Ik heb je opmerking trouwens niet gestaft, als dat je gerust kan stellen.Pindakaasjes schreef: ↑08-09-2019 16:18Geen idee of dat nieuw is.. maar neem me vooral niet kwalijk. Zal het nooit meer doen!

zondag 8 september 2019 om 16:25
klavertje-vier2019 schreef: ↑08-09-2019 16:14![]()
Heel goed idee!
Misschien dat Pindakaasje het wel openen wil?
Flauw hoor dit..
Ik vind het namelijk ook overdreven dat het bericht verwijderd is en ik vind dat gestaf om elke scheet te kinderachtig voor woorden.
Ze mogen van mij openbaar gemaakt worden, al die meldingen achter de schermen.
Maar goed.. ik heb kennelijk weer wat over me afgeroepen.
Wat jullie willen joh.. ben al weg hier.