Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 9 september 2019 om 16:39
Welk topic was dat dan? Die van Mijn beste vriendin blijkt een heks te zijn, moet ik haar nu op de brandstapel zetten of eerst de waterproef laten doen?vivapimpelmees schreef: ↑09-09-2019 16:36Wat is het hier bizar rustig! Het meest recente nieuwe topic is rond 1400 geopend, in de goede oude tijd was dat toch echt ondenkbaar!
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
maandag 9 september 2019 om 16:44
Star² schreef: ↑09-09-2019 13:52Tering, een emmer wat over een vijfjarig jochie gooien.
viewtopic.php?f=12&t=449015&p=30367530&start=#p30367530
Ik hoop dat de TO al afgehaakt was bij de tips van redbulletje.
Such fun!1

maandag 9 september 2019 om 16:51

maandag 9 september 2019 om 16:53
Hoeft niet natuurlijk, maar als het zo, plaatst dat alles wel in een ander perspectief. Ik zou in ieder geval anders reageren op een autistisch kindje dat steeds aan de deur komt, dan op een niet opgevoed kind. Overigens zou daar in geen geval een emmer water aan te pas komen, hoe krijg je het bedacht.... (en dan ook nog bijval krijgen, om te janken gewoon).
maandag 9 september 2019 om 16:54
Dat is waar. Maar rond 1400 gebeurde het wel incidenteel. En vaak buiten de overheid en Inquisitie om door volksgerichten.
Maar misschien dat topic van die dame waarvan haar man westwaarts wil zeilen om Japan te bereiken. Hem is aangeraden om dat aan de mensen die een paar generaties later leven over te laten.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

maandag 9 september 2019 om 17:12
Het kind is 5.Phineas schreef: ↑09-09-2019 16:53Hoeft niet natuurlijk, maar als het zo, plaatst dat alles wel in een ander perspectief. Ik zou in ieder geval anders reageren op een autistisch kindje dat steeds aan de deur komt, dan op een niet opgevoed kind. Overigens zou daar in geen geval een emmer water aan te pas komen, hoe krijg je het bedacht.... (en dan ook nog bijval krijgen, om te janken gewoon).
Zet een playmobielpoppetje voor het raam als hij an mag bellen en anders niet. Net als dat hij jaloers en bezitterig kijkt, wat een hysterie.
maandag 9 september 2019 om 17:34
Waarom zou je anders reageren?Phineas schreef: ↑09-09-2019 16:53Hoeft niet natuurlijk, maar als het zo, plaatst dat alles wel in een ander perspectief. Ik zou in ieder geval anders reageren op een autistisch kindje dat steeds aan de deur komt, dan op een niet opgevoed kind. Overigens zou daar in geen geval een emmer water aan te pas komen, hoe krijg je het bedacht.... (en dan ook nog bijval krijgen, om te janken gewoon).
Kind moet iets leren, wat ie blijkbaar niet 'vanzelf' leert.
Dus ga je met de ouders praten, of met het kind zelf.
Maakt toch helemaal niet uit of het autisme of een gebrek aan opvoeding is?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 9 september 2019 om 21:03
Hoop niet dat ik iemand voor het hoofd stoot / tegen het zere been trap en sorry dat ik het onderwerp herhaal (volgens mij had iemand het laatst er ook al over op de Napraat). Maar dat topic over kanker in iemands vulva / vagina: ik weet het niet, ik vind het net even iets te frivool verteld, alsof iemand Anna's manier van schrijven wil kopiëren.
'Gelukkig' heb ik de ziekte niet van dichtbij meegemaakt en ik gun het ook helemaal niemand. Ik kan alleen niet plaatsen wat dat is met dat topic (sorry, uitleggen is soms niet aan mij besteed).
'Gelukkig' heb ik de ziekte niet van dichtbij meegemaakt en ik gun het ook helemaal niemand. Ik kan alleen niet plaatsen wat dat is met dat topic (sorry, uitleggen is soms niet aan mij besteed).
In this mad house we must all survive
maandag 9 september 2019 om 21:12
Je bent niet de enige. Vind het laatste bericht nogal eh, bijzonder. Kan natuurlijk een manier van coping zijn.Zijdehoentje schreef: ↑09-09-2019 21:03Hoop niet dat ik iemand voor het hoofd stoot / tegen het zere been trap en sorry dat ik het onderwerp herhaal (volgens mij had iemand het laatst er ook al over op de Napraat). Maar dat topic over kanker in iemands vulva / vagina: ik weet het niet, ik vind het net even iets te frivool verteld, alsof iemand Anna's manier van schrijven wil kopiëren.
¡Apagando las luces!

maandag 9 september 2019 om 21:16
Kan inderdaad (dat van coping). Maar inderdaad bijzonder. Ik wil er wat over zeggen, maar voor hetzelfde geld heb ik straks een ban aan m'n reet...SombraOnline schreef: ↑09-09-2019 21:12Je bent niet de enige. Vind het laatste bericht nogal eh, bijzonder. Kan natuurlijk een manier van coping zijn.

maandag 9 september 2019 om 21:18
Nou inderdaad, werk je zomaar een uurtje teveel.Betty_Slocombe schreef: ↑09-09-2019 21:15Het is altijd balen als de volgende ploeg je niet op tijd aflost.
anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 09-09-2019 21:19
0.26% gewijzigd

maandag 9 september 2019 om 21:33
Ik dacht er ook aan..Zijdehoentje schreef: ↑09-09-2019 21:03Hoop niet dat ik iemand voor het hoofd stoot / tegen het zere been trap en sorry dat ik het onderwerp herhaal (volgens mij had iemand het laatst er ook al over op de Napraat). Maar dat topic over kanker in iemands vulva / vagina: ik weet het niet, ik vind het net even iets te frivool verteld, alsof iemand Anna's manier van schrijven wil kopiëren.

maandag 9 september 2019 om 21:42
Mwoah, er klopt een boel niet, dat stukje over eventuele kinderwens bijvoorbeeld, terwijl ze een paar maanden terug nog schreef wat voor kinderopvang ze afnamen. Kan bewust verdraaien zijn, maar ik betwijfel het.Zijdehoentje schreef: ↑09-09-2019 21:16Kan inderdaad (dat van coping). Maar inderdaad bijzonder. Ik wil er wat over zeggen, maar voor hetzelfde geld heb ik straks een ban aan m'n reet...
maandag 9 september 2019 om 22:48
Vreemd inderdaad. Want waarom zou je over zo'n onderwerp liegen? Maar goed, er is wel meer wat ik niet begrijp.
Ook het gebruik van bepaalde smileys haar laatste bericht(en) vind ik opvallend.
maandag 9 september 2019 om 22:49
Of kind uit een eerdere relatie?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 10 september 2019 om 07:40
Het kan heel goed zo zijn. Ik kan er als kankerpatiënt ook “frivool” over vertellen. Waarom zou je het gelijk met de ernst van een bevindelijk gereformeerde ouderling moeten brengen?Zijdehoentje schreef: ↑09-09-2019 21:03Hoop niet dat ik iemand voor het hoofd stoot / tegen het zere been trap en sorry dat ik het onderwerp herhaal (volgens mij had iemand het laatst er ook al over op de Napraat). Maar dat topic over kanker in iemands vulva / vagina: ik weet het niet, ik vind het net even iets te frivool verteld, alsof iemand Anna's manier van schrijven wil kopiëren.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
dinsdag 10 september 2019 om 07:40
Ik sprak mijn twijfel hier uit toen het topic net geopend was. Niet omwille van de 'toon' maar omdat voor mijn gevoel de snelheid en volgorde van onderzoeken/behandeling niet klopt. En na de tweede of derde update heb ik het uit mijn lijst verwijderd.Zijdehoentje schreef: ↑09-09-2019 22:48Vreemd inderdaad. Want waarom zou je over zo'n onderwerp liegen? Maar goed, er is wel meer wat ik niet begrijp.
Ook het gebruik van bepaalde smileys haar laatste bericht(en) vind ik opvallend.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras