ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:summerxx schreef op 06 april 2009 @ 16:38:

[...]

Ik zie door de bomen het bos niet meer in jouw overvolle album

sorry...
quote:Schravelvot schreef op 06 april 2009 @ 16:29:

Varisha (en de rest) misschien, heeeel misschien gaat het zoekgeraakte pakje toch nog aankomen! Ik kreeg een brief van TNT dat ik een onvoldoende gefrankeerd posstuk heb ontvangen en of ik nog ff wil dokken, maaaar: het betreffende poststuk zit er (nog) niet bij. Zojuist gebeld met TNT en de post waar het om gaat wordt nog bezorgd -als het goed is..

Ik vermoed dat het om het poststuk van jou gaat Va, alles wat tot nu toe aan mij en door mij verzonden is, is bezorgd. Dus.... Ik hoop ik hoop ik hoop!Oh als dat zou zijn, dan moet ik die van Varisha ook nog krijgen, misschien wel op dezelfde manier.
quote:summerxx schreef op 06 april 2009 @ 16:38:

Nog meer liefhebbers hier? Ik heb nog een setje kortingsbonnen voor de MacD in de aanbieding..

Ik zou wel willen als je ze nog hebt.

email: meiske1981@yahoo.com
quote:Zwieber schreef op 06 april 2009 @ 16:23:

[...]

Het huis boven me wordt leeggehaald door de verhuurder omdat de mensen verhuisd zijn.

Reed jij overigens aan de verkeerde weghelft vanmiddag richting het kruispunt aan de mooklaan? In het zwart?Ja ik reed richting de apotheek, ik wilde eigenlijk over de stoep maar daar liep ene ouder paar met een rolator, zat jij dan in een van de 3 auto's die mij passeerde, waarvan in hoopte dat ze me niet zouden aanrijden?
quote:Schravelvot schreef op 06 april 2009 @ 16:38:

Het zag er uit als een brief, geen pakje, met 3 postzegels erop. 2 Bovenin en een 3e in het midden. Herkenbaar?

Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.. Ben wel heel nieuwsgierig nu Ik heb een keer een broek als brievenbuspost verstuurd (zelf gefrankeerd en door de brievenbus gepropt) en toen kreeg de ontvanger ook een briefje dat het te weinig gefrankeerd was.. De TNT vond toen dat het pakketpost was, terwijl het dus echt door de brievenbus was gegaan.
quote:Hondjewoef schreef op 06 april 2009 @ 16:51:

[...]

Ik heb een keer een broek als brievenbuspost verstuurd (zelf gefrankeerd en door de brievenbus gepropt) en toen kreeg de ontvanger ook een briefje dat het te weinig gefrankeerd was.. De TNT vond toen dat het pakketpost was, terwijl het dus echt door de brievenbus was gegaan.echt stom...ik prop alles door de brievenbus wat er doorheen past
quote:varisha schreef op 06 april 2009 @ 16:40:

[...]

oow zou kunnen dat het dan die van mij is...sorry dat er dan te weinig postzegels opzitten...

Je wilt toch niet zeggen dat je jouw pakje (1 uit veel ) herkent aan deze erg korte beschrijving? Das wel heul knap

Te weinig zegels: geeft niet hoor. Ik geef je mijn rek.nr wel even hahahaaha
quote:Schravelvot schreef op 06 april 2009 @ 16:53:

[...]

Je wilt toch niet zeggen dat je jouw pakje (1 uit veel ) herkent aan deze erg korte beschrijving? Das wel heul knap

Te weinig zegels: geeft niet hoor. Ik geef je mijn rek.nr wel even hahahaahaweet niet of t m is...maar als je anders geen pakjes verw8...zal t m wel zijn...vind t wel dom want als ik m door de brievenbus kan dauwen is het brievenbus post...klaar
quote:Hondjewoef schreef op 06 april 2009 @ 16:51:

[...]

Ik heb een keer een broek als brievenbuspost verstuurd (zelf gefrankeerd en door de brievenbus gepropt) en toen kreeg de ontvanger ook een briefje dat het te weinig gefrankeerd was.. De TNT vond toen dat het pakketpost was, terwijl het dus echt door de brievenbus was gegaan.

Zo schraal inderdaad. Had ik straks ook met het pakketje van .. *denkt* Maroon (hij is per brievenpost verzonden en het paste 100% zeker!!! geen zorgen maken) Kerel bij het postkantoor met zijn malletje: ja eh, dat gaat *probeert* neeeeet! Ja dus? "net" is toch hetzelfde als 'het past'. Dus niet moeilijk doen dan *zucht* Het paste makkelijk door mijn brievenbus

Ben wel benieuwd of ie fatsoenlijk aan komt nu, na deze verhalen.
quote:Lisey schreef op 06 april 2009 @ 12:24:

@ikbenik: kwam ik net bij het postkantoor, stond daar jouw pakket nog te wachten, is zaterdag niet meegegaan. Dus heb het weer mee naar huis genomen, zodat de dvd en het boekje er nog bijkunnen. Breng het straks weer weg, dus als het goed is heb je het morgen in huis!

Jeetje wat een toeval! Leuk leuk. Ben zo benieuwd!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:varisha schreef op 06 april 2009 @ 16:54:

[...]

weet niet of t m is...maar als je anders geen pakjes verw8...zal t m wel zijn...vind t wel dom want als ik m door de brievenbus kan dauwen is het brievenbus post...klaarPrecies. Ofwel de samenvatting van mijn postkantoor verhaal haha
Nog maar een keer: update
Ik had het van de week met de broek voor Fussie

Die kreeg ik net wel net niet door de brievenbus. Vrouwtje geeft mijn die mal, ik duw dunste stuk erdoor (ja hoor, het gaat) en trek hem er langs dezelfde kant weer uit. Mens achter de balie; oooh, da's flexibel? Past wel dan hoor.

Opgelost
668, the neighbour of the Beast
quote:meiske1981 schreef op 06 april 2009 @ 16:46:

[...]

Ik zou wel willen als je ze nog hebt.

email: meiske1981@yahoo.comJe hebt mail.
Meiske,

Ik moet je nog even terug mailen want meeten kan wat mij betreft ook.

Vlinder,

Heb je kikkerboekje nog niet gepost sorry. Hoop er morgen aan toe te komen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik had iemand een blauw shirt beloofd als ik die weer kon vinden. Goed nieuws: hij is gevonden. Wil dat persoon (ik weet niet meer welke nick dat was) het shirt nog?

En was je pakket verder goed aangekomen?

Je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Heb trouwens nog een aquarium staan. Best een grote. Heeft het zin om hier foto's van te gaan maken?
Ikbenik, had jij nog gelezen dat je blouse (ja toch?) zaterdag op de bus gegaan is?
Ikbenik, mijn Lief heeft wel interesse in het aquarium, maar het ligt eraan hoe groot ie is (hij wil een groter huisje voor de schilpad). Weet je zo wat de afmetingen zijn? En foto's zijn dus welkom.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hoi Marels, ik had het gelezen. Hopelijk is die er morgen.
Zusje, ik ga straks meten en foto's maken. Kan hem alleen niet verzenden dus het zal wel opgehaald moeten worden, maar dat is vast geen verrassing.
Nee, daar was ik al vanuit gegaan . Maar als het de goede afmetingen heeft, dan wil ie er wel een stuk voor rijden.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zal wel. De post gaat in dit durp op zaterdag niet meer weg
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 16:46:

[...]

Ja ik reed richting de apotheek, ik wilde eigenlijk over de stoep maar daar liep ene ouder paar met een rolator, zat jij dan in een van de 3 auto's die mij passeerde, waarvan in hoopte dat ze me niet zouden aanrijden?Zag ik het toch goed. Ik reed in de felrode. Ik wilde nog toeteren naar je maar al dat bloed op mijn auto is weer zo'n poetswerk
Verlos me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven