ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
maandag 6 april 2009 om 11:13
quote:summerxx schreef op 06 april 2009 @ 10:58:
[...]
Ik zag net dat de bonnen alleen geldig zijn bij deelnemende MacD's, hier is een site waar je kunt checken of de MacD bij jou in de buurt meedoet: www.mcdonalds.nl/voordeelbonnen
Ik hoor het daarna nog wel even van je, ok? ja hij staat erbij!
[...]
Ik zag net dat de bonnen alleen geldig zijn bij deelnemende MacD's, hier is een site waar je kunt checken of de MacD bij jou in de buurt meedoet: www.mcdonalds.nl/voordeelbonnen
Ik hoor het daarna nog wel even van je, ok? ja hij staat erbij!

maandag 6 april 2009 om 12:24
maandag 6 april 2009 om 12:27
maandag 6 april 2009 om 12:31
Heeft iemand misschien leuke stoffen en fournituren (knopen, sluitingen, sterk draad, magneetjes, ritssluitingen, sierband etc) voor mij? Of een hoeslaken/kussensloop met leuk patroontje of juist mooi effen die ik mag verknippen? Oude stoffen portemonnee's? Patches of opstrijkplaatjes?
jennipher_vivaforum@hotmail.com
jennipher_vivaforum@hotmail.com

maandag 6 april 2009 om 13:14
quote:AnneDaisyMay schreef op 06 april 2009 @ 10:53:
Hai allemaal,
Nou ik heb lekker van het weer genoten dus was even niet hier. En ik meteen wel weer heel wat bij te lezen zie ik.
Helaas zit ik nu op het werk dus dat moet even tot vanavod wachten.
Alleen ff een vraagje, ik zou twee mensen de Etos bon opsturen. De ene naar Bambino en de andere naar??
Zou die gene me even willen mailen op AnneDaisyMay@hotmail.com
Groetjes,
ADM
Nog steeds in de aanbieding divers kattenvoer (brokjes, snoepjes en melk)
Ja ikikkeikke oftewel Jennie. DANK, heb je gemaild!
Jennie
Hai allemaal,
Nou ik heb lekker van het weer genoten dus was even niet hier. En ik meteen wel weer heel wat bij te lezen zie ik.
Helaas zit ik nu op het werk dus dat moet even tot vanavod wachten.
Alleen ff een vraagje, ik zou twee mensen de Etos bon opsturen. De ene naar Bambino en de andere naar??
Zou die gene me even willen mailen op AnneDaisyMay@hotmail.com
Groetjes,
ADM
Nog steeds in de aanbieding divers kattenvoer (brokjes, snoepjes en melk)
Ja ikikkeikke oftewel Jennie. DANK, heb je gemaild!
Jennie
maandag 6 april 2009 om 13:16
quote:bambino schreef op 05 april 2009 @ 19:21:
ik denk dat hondjewoef je winnie the pooh rompertjes wel heel graag wil vlinder. misschien wil je ze vasthouden voor haar?
Ik heb haar al gemaild.
Wat ontzettend lief van jullie allebei! Ik ben nog heel veel pagina's aan het bijlezen. Ik had mijn mail al gelezen en dacht eerst dat het jouw rompertjes waren, Bambino
Ik hou me inderdaad aanbevolen Vlinder! Wil je me mailen wat je ervoor terug wilt?
lippenbalsem apestaart gmail punt com
ik denk dat hondjewoef je winnie the pooh rompertjes wel heel graag wil vlinder. misschien wil je ze vasthouden voor haar?
Ik heb haar al gemaild.
Wat ontzettend lief van jullie allebei! Ik ben nog heel veel pagina's aan het bijlezen. Ik had mijn mail al gelezen en dacht eerst dat het jouw rompertjes waren, Bambino
Ik hou me inderdaad aanbevolen Vlinder! Wil je me mailen wat je ervoor terug wilt?
lippenbalsem apestaart gmail punt com

maandag 6 april 2009 om 14:16
maandag 6 april 2009 om 14:16