ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
maandag 6 april 2009 om 14:29
bambino, dubbeldvd met Sandra Bullock reserveer ik voor jou samen met het boek..
wat ik zoek? pfff..wil wel ff in jou album kijken.. heb je een linkje? zolang het niet die stomme beertjes zijn want wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij Marels..
anders vind ik een verrassing of verzendkosten ook heel leuk hoor..
wat ik zoek? pfff..wil wel ff in jou album kijken.. heb je een linkje? zolang het niet die stomme beertjes zijn want wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij Marels..
anders vind ik een verrassing of verzendkosten ook heel leuk hoor..
maandag 6 april 2009 om 14:50
maandag 6 april 2009 om 15:25
Vieze vieze beertjes!
Bambino, wil je me misschien een foto van de laarzen mailen??
Of hier posten?
marels_@live.nl
Hardstikke bedankt alvast! Zijn er andere dingen waar ik je blij mee kan maken?
Of hier posten?
marels_@live.nl
Hardstikke bedankt alvast! Zijn er andere dingen waar ik je blij mee kan maken?
668, the neighbour of the Beast

maandag 6 april 2009 om 15:41
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 15:25:
Vieze vieze beertjes!
Of hier posten?
marels_@live.nl
Hardstikke bedankt alvast! Zijn er andere dingen waar ik je blij mee kan maken?Ik zet het er na het eten op
Vieze vieze beertjes!
Of hier posten?
marels_@live.nl
Hardstikke bedankt alvast! Zijn er andere dingen waar ik je blij mee kan maken?Ik zet het er na het eten op
maandag 6 april 2009 om 15:58
quote:noa schreef op 06 april 2009 @ 15:56:
Oh en Varisha, ik snap het niet zo, ik zie steeds andere maten bij jou voorbijkomen, hoe kan dat nou?
varisha is n jojo....valt af...koopt weer n hele garderobe...komt vervolgens weer aan.....koopt weer n gaderobe...en deed niks weg...omdat ze dat zonde vond haha
ik heb zelfs ooit maatje s gedragen.....ga kijken of ik die doos met kleren nog ergens heb...of dat ie naar kringloop is gegaan
Oh en Varisha, ik snap het niet zo, ik zie steeds andere maten bij jou voorbijkomen, hoe kan dat nou?
varisha is n jojo....valt af...koopt weer n hele garderobe...komt vervolgens weer aan.....koopt weer n gaderobe...en deed niks weg...omdat ze dat zonde vond haha
ik heb zelfs ooit maatje s gedragen.....ga kijken of ik die doos met kleren nog ergens heb...of dat ie naar kringloop is gegaan
maandag 6 april 2009 om 16:23
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 12:41:
Heej Zwieber, ik reed net langs je huis en zag dat je je spullen niet meer hier aanbiedt maar gewoon voor de deur gooit. Jammer hoor er zaten mooie stukken vloerbedekking tussen
Het huis boven me wordt leeggehaald door de verhuurder omdat de mensen verhuisd zijn.
Reed jij overigens aan de verkeerde weghelft vanmiddag richting het kruispunt aan de mooklaan? In het zwart?
Heej Zwieber, ik reed net langs je huis en zag dat je je spullen niet meer hier aanbiedt maar gewoon voor de deur gooit. Jammer hoor er zaten mooie stukken vloerbedekking tussen
Het huis boven me wordt leeggehaald door de verhuurder omdat de mensen verhuisd zijn.
Reed jij overigens aan de verkeerde weghelft vanmiddag richting het kruispunt aan de mooklaan? In het zwart?
maandag 6 april 2009 om 16:29
Varisha (en de rest) misschien, heeeel misschien gaat het zoekgeraakte pakje toch nog aankomen! Ik kreeg een brief van TNT dat ik een onvoldoende gefrankeerd posstuk heb ontvangen en of ik nog ff wil dokken, maaaar: het betreffende poststuk zit er (nog) niet bij. Zojuist gebeld met TNT en de post waar het om gaat wordt nog bezorgd -als het goed is..
Ik vermoed dat het om het poststuk van jou gaat Va, alles wat tot nu toe aan mij en door mij verzonden is, is bezorgd. Dus.... Ik hoop ik hoop ik hoop!
Ik vermoed dat het om het poststuk van jou gaat Va, alles wat tot nu toe aan mij en door mij verzonden is, is bezorgd. Dus.... Ik hoop ik hoop ik hoop!

maandag 6 april 2009 om 16:38
quote:varisha schreef op 06 april 2009 @ 14:50:
bijgewerkt...de setjes zijn nog nieuw uitverkoop
mailen @ viva_varisha@live.nlIk zie door de bomen het bos niet meer in jouw overvolle album
@ HondjeWoef, de kortingsbon is vandaag binnen gekomen, heb jij de thee ook al binnen?
@ Vlinder de enveloppe met de kortingsbonnen voor de MacD gaat zo op de post.
Nog meer liefhebbers hier? Ik heb nog een setje kortingsbonnen voor de MacD in de aanbieding..
@ Lisey het horloge met de bijpassende armband gaat zometeen op de post.
bijgewerkt...de setjes zijn nog nieuw uitverkoop
mailen @ viva_varisha@live.nlIk zie door de bomen het bos niet meer in jouw overvolle album
@ HondjeWoef, de kortingsbon is vandaag binnen gekomen, heb jij de thee ook al binnen?
@ Vlinder de enveloppe met de kortingsbonnen voor de MacD gaat zo op de post.
Nog meer liefhebbers hier? Ik heb nog een setje kortingsbonnen voor de MacD in de aanbieding..
@ Lisey het horloge met de bijpassende armband gaat zometeen op de post.
maandag 6 april 2009 om 16:40
quote:Schravelvot schreef op 06 april 2009 @ 16:38:
Het zag er uit als een brief, geen pakje, met 3 postzegels erop. 2 Bovenin en een 3e in het midden. Herkenbaar?
Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.. Ben wel heel nieuwsgierig nu oow zou kunnen dat het dan die van mij is...sorry dat er dan te weinig postzegels opzitten...
Het zag er uit als een brief, geen pakje, met 3 postzegels erop. 2 Bovenin en een 3e in het midden. Herkenbaar?
Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.. Ben wel heel nieuwsgierig nu oow zou kunnen dat het dan die van mij is...sorry dat er dan te weinig postzegels opzitten...