ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
als iemand nog verzendkosten van mij krijgt...wil je me dan ff mailen.,...weet niet meer goed wat ik wel en niet heb overgemaakt en welke naam bij welke forumnick hoort
bambino, dubbeldvd met Sandra Bullock reserveer ik voor jou samen met het boek..

wat ik zoek? pfff..wil wel ff in jou album kijken.. heb je een linkje? zolang het niet die stomme beertjes zijn want wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij Marels..

anders vind ik een verrassing of verzendkosten ook heel leuk hoor..
Vlinder, je pakje is bij de TNT afgegeven
hahahaha ik bezorg iedereen een trauma met die beertjes
ik ga eerst even van pc wisselen, anders doeik helemaal niks meer vandaag!
bijgewerkt...de setjes zijn nog nieuw uitverkoop

mailen @ viva_varisha@live.nl
mooie setjes allemaal!! Alleen helaas niet mijn maat
Vieze vieze beertjes!

Bambino, wil je me misschien een foto van de laarzen mailen??

Of hier posten?

marels_@live.nl

Hardstikke bedankt alvast! Zijn er andere dingen waar ik je blij mee kan maken?
668, the neighbour of the Beast
quote:Hondjewoef schreef op 06 april 2009 @ 15:07:

mooie setjes allemaal!! Alleen helaas niet mijn maatMijn maat ook niet, zelfs niet met een paar dikke sokken
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 15:32:

[...]

Mijn maat ook niet, zelfs niet met een paar dikke sokken
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 15:25:

Vieze vieze beertjes!

Bambino, wil je me misschien een foto van de laarzen mailen??

Of hier posten?

marels_@live.nl

Hardstikke bedankt alvast! Zijn er andere dingen waar ik je blij mee kan maken?Ik zet het er na het eten op
Ja een doekje om die vieze beertjes mee schoon te maken
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 15:32:

[...]

Mijn maat ook niet, zelfs niet met een paar dikke sokken Neej, de mijne ook niet. Misschien krijg ik ze nog wel dicht, maar dan kan ik niet meer ademen.
Varisha, ik vind het roze setje erg leuk.
Cum non tum age
Oh en Varisha, ik snap het niet zo, ik zie steeds andere maten bij jou voorbijkomen, hoe kan dat nou?
Cum non tum age
quote:noa schreef op 06 april 2009 @ 15:56:

Oh en Varisha, ik snap het niet zo, ik zie steeds andere maten bij jou voorbijkomen, hoe kan dat nou?

varisha is n jojo....valt af...koopt weer n hele garderobe...komt vervolgens weer aan.....koopt weer n gaderobe...en deed niks weg...omdat ze dat zonde vond haha

ik heb zelfs ooit maatje s gedragen.....ga kijken of ik die doos met kleren nog ergens heb...of dat ie naar kringloop is gegaan
en er zit ook wat van mijn zusje bij moet ik eerlijk bekennen...die heeft bij mij gewoond....en mocht bepaalde dingen van dr weg doen,omdat ze ook teveel rommel had/heeft haha
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 12:41:

Heej Zwieber, ik reed net langs je huis en zag dat je je spullen niet meer hier aanbiedt maar gewoon voor de deur gooit. Jammer hoor er zaten mooie stukken vloerbedekking tussen

Het huis boven me wordt leeggehaald door de verhuurder omdat de mensen verhuisd zijn.

Reed jij overigens aan de verkeerde weghelft vanmiddag richting het kruispunt aan de mooklaan? In het zwart?
Parel, de bril is aangekomen. Hij is supermooi!
Varisha (en de rest) misschien, heeeel misschien gaat het zoekgeraakte pakje toch nog aankomen! Ik kreeg een brief van TNT dat ik een onvoldoende gefrankeerd posstuk heb ontvangen en of ik nog ff wil dokken, maaaar: het betreffende poststuk zit er (nog) niet bij. Zojuist gebeld met TNT en de post waar het om gaat wordt nog bezorgd -als het goed is..

Ik vermoed dat het om het poststuk van jou gaat Va, alles wat tot nu toe aan mij en door mij verzonden is, is bezorgd. Dus.... Ik hoop ik hoop ik hoop!
alleen kan ik niet voorstellen dat ik het onvoldoende gefrankeerd heb....

heb t netjes afgewogen
Het zag er uit als een brief, geen pakje, met 3 postzegels erop. 2 Bovenin en een 3e in het midden. Herkenbaar?

Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.. Ben wel heel nieuwsgierig nu
quote:varisha schreef op 06 april 2009 @ 14:50:

bijgewerkt...de setjes zijn nog nieuw uitverkoop

mailen @ viva_varisha@live.nlIk zie door de bomen het bos niet meer in jouw overvolle album

@ HondjeWoef, de kortingsbon is vandaag binnen gekomen, heb jij de thee ook al binnen?

@ Vlinder de enveloppe met de kortingsbonnen voor de MacD gaat zo op de post.

Nog meer liefhebbers hier? Ik heb nog een setje kortingsbonnen voor de MacD in de aanbieding..

@ Lisey het horloge met de bijpassende armband gaat zometeen op de post.

quote:Bertrade schreef op 06 april 2009 @ 15:53:

[...]

Neej, de mijne ook niet. Misschien krijg ik ze nog wel dicht, maar dan kan ik niet meer ademen.

Dat is ook meer mijn probleem Bertrade!
quote:Schravelvot schreef op 06 april 2009 @ 16:38:

Het zag er uit als een brief, geen pakje, met 3 postzegels erop. 2 Bovenin en een 3e in het midden. Herkenbaar?

Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.. Ben wel heel nieuwsgierig nu oow zou kunnen dat het dan die van mij is...sorry dat er dan te weinig postzegels opzitten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven