Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

dinsdag 10 september 2019 om 16:57

dinsdag 10 september 2019 om 21:57
Nee dat hoeft ook niet kaar er zullen wel uren opgevuld moeten worden en die worden verdeeld over de rest van het team dus zal wel een paar diensten extra moeten werken.
dinsdag 10 september 2019 om 21:58

dinsdag 10 september 2019 om 22:06
Oooowww ik ben halverwege het lezen van de TO al afgehaakt...
Had even geen zin in die onzin..

Morgen sollicitatiegesprek, niet nerveus maar ik heb weinig zin...
Ok misschien wel beetje nerveus, weinig ervaring ermee en heel erg maar ik kan niet goed tegen veranderingen en mocht het goed gaan dan is er een kans dat ik na een jaar of 11/12 totaal ander werk krijg.
Heeeellluuuuppp, maaamaaaaaa

dinsdag 10 september 2019 om 22:08
Verandering van omgeving kan erg lekker zijn, een frisse wind, nieuwe mensen, makkelijker nieuwe dingen kunnen doen. Het zal wel meevallen phoebs, ga er met opgeheven hoofd in, het ergste wat je kan overkomen is dat het tegenvalt, die middag.
Je zal sowieso een ervaring rijker zijn en potentieel meer.
Als het jouzelf niks lijkt, weet je dat ook weer natuurlijk.

Je zal sowieso een ervaring rijker zijn en potentieel meer.

anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 10-09-2019 22:09
8.96% gewijzigd
dinsdag 10 september 2019 om 22:09

ik ben geen fan van kou..., ik kan enorm chagrijnig worden als het koud is. dus hoop dat kou nog even opzich laat wachten.
momenteel wordt ik erg chagrijnig van mezelf.... ik weet totaal niet wat ik wil !!
ik ben sinds augustus werkeloos, heb de laatste 3 weken betaald verlof kunnen nemen , dus sindsdien zit ik thuis, netjes WW aangevraagd.
had al op 2 vacatures gesolliciteerd, maar werd niks dus besloot ik het even telaten voor wat het is. maar vandaag kreeg ik 3 potentiële vacatures en na lang twijfelen heb ik toch maar gereageerd maar alsnog twijfel ik ....., ik zit niet goed in mijn vel, voelde me erg gestrest de afgelopen dagen. en stiekem vind ik het wel fijn om even een adem pauze te hebben na 9 maanden 40 uur werken.
sorry voor mijn gezeur moest er even uit.

Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 10 september 2019 om 22:15
Das ontopic dus geen probleem!Rouge__ schreef: ↑10-09-2019 22:09![]()
ik ben geen fan van kou..., ik kan enorm chagrijnig worden als het koud is. dus hoop dat kou nog even opzich laat wachten.
momenteel wordt ik erg chagrijnig van mezelf.... ik weet totaal niet wat ik wil !!
ik ben sinds augustus werkeloos, heb de laatste 3 weken betaald verlof kunnen nemen , dus sindsdien zit ik thuis, netjes WW aangevraagd.
had al op 2 vacatures gesolliciteerd, maar werd niks dus besloot ik het even telaten voor wat het is. maar vandaag kreeg ik 3 potentiële vacatures en na lang twijfelen heb ik toch maar gereageerd maar alsnog twijfel ik ....., ik zit niet goed in mijn vel, voelde me erg gestrest de afgelopen dagen. en stiekem vind ik het wel fijn om even een adem pauze te hebben na 9 maanden 40 uur werken.
sorry voor mijn gezeur moest er even uit.![]()

dinsdag 10 september 2019 om 22:18
Nah.... Noem het geen gezeur Rouge, het er ff uitgooien is geen gezeur, tenminste, ik vind van niet. En die adempauze kan ik me erg goed voorstellen, dat dat zo goed voelt. Even langsgaan om te kijken of het wat is kan natuurlijk altijd, als je eenmaal langs bent geweest zit je er enkel aan vast als beide partijen het wat lijkt hè? Als het werk jou niks lijkt na het gesprek, ben je niks verplicht natuurlijk. Zie het iets als vrijblijvend, dat maakt het voor mij altijd veel laagdrempeliger om te gaan.
Zomaar mijn twee cent hoor.
Komt wel goed.
Zomaar mijn twee cent hoor.

dinsdag 10 september 2019 om 22:21
Het is morgen ochtendThlubbe schreef: ↑10-09-2019 22:08Verandering van omgeving kan erg lekker zijn, een frisse wind, nieuwe mensen, makkelijker nieuwe dingen kunnen doen. Het zal wel meevallen phoebs, ga er met opgeheven hoofd in, het ergste wat je kan overkomen is dat het tegenvalt, die middag.![]()
Je zal sowieso een ervaring rijker zijn en potentieel meer.Als het jouzelf niks lijkt, weet je dat ook weer natuurlijk.

Dat is overigens precies mijn insteek, een ervaring rijker. (En ik zit eigenlijk al te lang op dezelfde plek... En das niet erg maar ik ben nog niet zo oud en idd een frisse wind is misschien goed voor me. Met mijn arbeidsbeperking is dat erg lastig maar het Uwv wil mij niet helpen, lang verhaal, en wie niet waagt...)
Bedankt voor je peptalk Thlubbe!
Ik ga er gewoon heen en ik zie het verder wel. Ik overleef het vast wel.
Heb uit nieuwsgierigheid net ook ff dat topic gelezen...
Geen woorden voor...

dinsdag 10 september 2019 om 22:35
dankje wel Thlubbe en PhoebsThlubbe schreef: ↑10-09-2019 22:18Nah.... Noem het geen gezeur Rouge, het er ff uitgooien is geen gezeur, tenminste, ik vind van niet. En die adempauze kan ik me erg goed voorstellen, dat dat zo goed voelt. Even langsgaan om te kijken of het wat is kan natuurlijk altijd, als je eenmaal langs bent geweest zit je er enkel aan vast als beide partijen het wat lijkt hè? Als het werk jou niks lijkt na het gesprek, ben je niks verplicht natuurlijk. Zie het iets als vrijblijvend, dat maakt het voor mij altijd veel laagdrempeliger om te gaan.
Zomaar mijn twee cent hoor.Komt wel goed.
![]()

ja zo probeer ik nu ook te zien, maar soms neemt mijn hoofd het over en slaan mijn gedachten door

mhja wil ook niet ondankbaar lijken

dinsdag 10 september 2019 om 22:42
Dat topic is niet grappig door de OP (nou, een beetje dan), maar sommige antwoorden vind ik heerlijkPhoebemeaculpa schreef: ↑10-09-2019 22:21Heb uit nieuwsgierigheid net ook ff dat topic gelezen...
Geen woorden voor...![]()

woensdag 11 september 2019 om 08:28
Succes met het solliciteren Feebsje
Komt helemaal goed!
En ook voor Rouge even een oppeppertje: jij vindt vast snel de baan va je dromen!
Dolfje: hèhè 'spijbelen'
Ik ben drie dagen alleen op kantoor, collega is met verlof maar ik red het wel.
Heb 19 jaar heel alleen een kantoor gerund, dus deze drie dagen is een eitje, toch

Komt helemaal goed!
En ook voor Rouge even een oppeppertje: jij vindt vast snel de baan va je dromen!
Dolfje: hèhè 'spijbelen'

Ik ben drie dagen alleen op kantoor, collega is met verlof maar ik red het wel.
Heb 19 jaar heel alleen een kantoor gerund, dus deze drie dagen is een eitje, toch

woensdag 11 september 2019 om 10:16

woensdag 11 september 2019 om 11:32

Zo ben ik weer, ik heb het overleefd!!

Het ging voor mn gevoel best goed, het lijkt een goede werkplek voor mij.
Ik ben verder heel eerlijk geweest over mijn beperking en dergelijke, kreeg niet de indruk dat
ze daar van schrok. Sterker nog volgens mij hebben ze daar totaal geen moeite mee.
Maar goed ik weet het natuurlijk niet zeker, ik hoor het als het goed is volgende week.
(En als het lukt gaat er veel veranderen en dat vind ik eng, maar goed dat komt allemaal ook wel goed.
In ieder geval heb ik weer de ervaring van een sollicitatiegesprek, dat was best lang geleden.
Druk dagje vandaag want ik ga zo werken.
En het begon mooi maar nu regent het, bleeeeehhh...(Nou ja goed voor de natuur)
He ik ben blij dat het gebeurd is, ik wilde niet zenuwachtig zijn maar ik was het toch wel hoor!

woensdag 11 september 2019 om 11:37
Ik had de laatste drie jaar sinds ik op een nieuwe plek werk ook redelijk wat jobaanbiedingen en ik ben niet eens op zoek. Wel braaf naar elk gesprek geweest en ook al wilde ik au fond helemaal geen ander werk toch was ik elke keer lichtjes nerveus. Ik begrijp je dus helemaal Phoebe 
Blij dat het goed verliep, en even duimen tot volgende week. Hou ons op de hoogte hoor!

Blij dat het goed verliep, en even duimen tot volgende week. Hou ons op de hoogte hoor!
woensdag 11 september 2019 om 11:45
goeiemorgen, met ergenis
Thanks muis
goed bezig Phoebs komt helemaal goed
oke dus ik heb flink uitgeslapen vanmorgen, had 2 gemiste oproepen van het uitzendbureau netjes terug gebeld.
moet ik mijn cv opsturen en wordt ik later nog terug gebeld over hoe of wat
ik was best even pissig... had je dat niet meteen gister kunnen zeggen
ik heb meer te doen vandaag dan wachten op het telefoontje heb een druk weekend voor de boeg
grom mhja.... misschien kan nog even naar sportschool mijn woede eruit zweten

Thanks muis

goed bezig Phoebs komt helemaal goed

oke dus ik heb flink uitgeslapen vanmorgen, had 2 gemiste oproepen van het uitzendbureau netjes terug gebeld.
moet ik mijn cv opsturen en wordt ik later nog terug gebeld over hoe of wat

ik heb meer te doen vandaag dan wachten op het telefoontje heb een druk weekend voor de boeg