Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Vivamuis schreef:
12-09-2019 15:58
Waarom wordt daar hier altijd zo moeilijk over gedaan?
Het is ook nooit goed op dit forum.
Ofwel krijg je opmerkingen dat je post in een oud topic ofwel krijg je de opmerking dat de betreffende vraag al tig keren is gesteld.
Ik zou nog meer zeuren maar ga voor de zekerheid best op mijn handen zitten :proud:

Ook niet zo gek natuurlijk bij een forum wat al zo lang bestaat. Niks van aantrekken, er zijn genoeg mensen die het voor het eerst lezen.
Alle reacties Link kopieren
Vivamuis schreef:
11-09-2019 13:26
Thlubbe, is het iets hormonaals waarom je het altijd zo warm hebt?
Zo rond mijn 17e heb ik een periode van màànden gehad dat ik soms wilde dat ik mijn huid kon uitdoen, zó warm was het voor me :@@:
Dokter kon niets vinden en is vanzelf weer overgegaan, maar ellendig dat ik me voelde.

Rouge: als je een baan heel tof vindt en de werkgever jou leuk vindt, dan gewoon zeggen dat je nog een vakantie geboekt hebt. Een van mijn zussen werd recent zonder reden op staande voet ontslagen maar vond de laatste dag van haar opzegperiode een nieuwe baan en had ook verlof geboekt. Ze vond het een beetje eng om er zelf over te beginnen bij de twee sollicitatieronde maar plots vroeg de directrice: 'o ja, had jij misschien nog ergens verlof gepland? Dan moeten we dat hier nog even op de kalender zetten' en maakte daar verder geen woorden aan vuil.
ja ik ga het ook gewoon opbrengen, ik ben nu echt op een punt dat ik denk :peace: krijg het allemaal heen en weer.

ik heb woensdag een gesprek maar heb nog steeds twijfels volgens mij moeder moet ik gewoon mijn gevoel volgen en vanuit daar beslissen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nou ik ben begonnen om datgene wat ik( we een collega is er ook “schuldig” aan maar hij lijkt zich niet verantwoordelijk te voelen en ik wel) recht te trekken. Nog 7 keer op en neer naar klanten en het is geregeld denk ik. Maandag even met hem overleggen. En het is niks ergs of heel spannend maar ik wil het geregeld hebben. Ik baal ervan dat ik er zo mee in mijn hoofd zit.

Ook nog even mijn steunzolen laten nakijken en die zijn een beetje veranderd en daardoor zou ik iets stabieler moeten lopen en de pijn in mijn been hopelijk wegtrekken. En daarna heb ik in de zon mijn boek uitgelezen.
En nu ga ik maar eens koken.
Kutkututkutkutkut en nog eens kut... sorry hoor maar ik geloof dat ik nu echt een probleem heb...
Ik zag (met andere mensen waren we hoor) net man 2, en ik had het niet verwacht maar ik ben bang dat ik hem echt leuk aan het vinden ben... (Nu ik met man 1 alles mentaal aan het, eehh loslaten ben en man 1 niet meer wil)
Maar ik wil dat helemaal niet!! Ik wil hem niet leuk vinden want ik weet bijna zeker dat ik niet gelukkig met hem word en dat het hem om 1 ding gaat..
Maar ik kan dit niet tegenhouden, ik krijg slappe knieën als ik hem zie...
Echt ik weet niet wat ik hiermee moet... (Behalve o mio fernando zingen ;-D)

Serieus, Phoebs vindt dit niet leuk.... :thunder:
Ik denk dat ik maar ga emigreren...
Phoebemeaculpa schreef:
12-09-2019 18:00
Kutkututkutkutkut en nog eens kut... sorry hoor maar ik geloof dat ik nu echt een probleem heb...
Ik zag (met andere mensen waren we hoor) net man 2, en ik had het niet verwacht maar ik ben bang dat ik hem echt leuk aan het vinden ben... (Nu ik met man 1 alles mentaal aan het, eehh loslaten ben en man 1 niet meer wil)
Maar ik wil dat helemaal niet!! Ik wil hem niet leuk vinden want ik weet bijna zeker dat ik niet gelukkig met hem word en dat het hem om 1 ding gaat..
Maar ik kan dit niet tegenhouden, ik krijg slappe knieën als ik hem zie...
Echt ik weet niet wat ik hiermee moet... (Behalve o mio fernando zingen ;-D)

Serieus, Phoebs vindt dit niet leuk.... :thunder:
Ik denk dat ik maar ga emigreren...

Grow up.
Bedankt. Aan dat advies heeft een lichtelijk gefrustreerd persoon echt wat.
Feebie wat wil hij van jou?
Ben je bereid hiermee genoegen te nemen?
Als je vindt dat je meer waard bent dan wat hij te bieden heeft, dan neeeeeexxxxxt!
Je hebt je leven aardig voor elkaar, wil je dat heus door elkaar gooien voor iets van het net niet helemaal voor jou is?
~knuf~
Rougeke, ik duim voor je dat het een reuzegesprek wordt met dit job!!!
Wat heb je gekookt Dolfje?
Ik had een heerlijke broccoli nasi met kipballetjes en een restje pasta met scampi :lol:
Taartje, normaal lees ik gewoon over die opmerkingen heen maar zo heel soms storen ze me omdat het dan zo hard klinkt.
herfstappeltaart schreef:
12-09-2019 18:24
Grow up.
Vrij ironisch deze opmerking. Erg volwassen zoiets te vermelden. Maar gelukkig heb jij je superioriteit kunnen laten blijken. Daar gaat het allemaal om, toch?! Om bovenaan de apenrots te springen en te krijsen als een makaak! :thumbsup:
Vivamuis schreef:
12-09-2019 21:52
Wat heb je gekookt Dolfje?
Ik had een heerlijke broccoli nasi met kipballetjes en een restje pasta met scampi :lol:
Pasta met courgette, gehakt en tomatensaus en pesto. Was lekker.
Vivamuis schreef:
12-09-2019 21:49
Feebie wat wil hij van jou?
Ben je bereid hiermee genoegen te nemen?
Als je vindt dat je meer waard bent dan wat hij te bieden heeft, dan neeeeeexxxxxt!
Je hebt je leven aardig voor elkaar, wil je dat heus door elkaar gooien voor iets van het net niet helemaal voor jou is?
~knuf~
Nou ja ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken maar ik vermoed sterk dat hij enkel bedpret wil.
Dat wil ik niet, het is niet genoeg voor mij, en het argument 'beter iets dan helemaal niets' gaat niet op voor mij.
Ik ben om je vraag te beantwoorden dus niet bereid om er genoegen mee te nemen.
Ik probeerde nog of we konden praten, maar daar word van zijn kant zo ongelofelijk moeilijk over gedaan dat ik er geen zin meer in heb en hij lekker de boom in kan.
Gevalletje op foute mannen vallen, daar ben ik expert in.. :facepalm:.
Maar goed, ik houd afstand van hem, dan gaan die knikkende knieën vanzelf over ;-D

Dank je voor je support :smooch:
Thlubbe schreef:
12-09-2019 22:00
Vrij ironisch deze opmerking. Erg volwassen zoiets te vermelden. Maar gelukkig heb jij je superioriteit kunnen laten blijken. Daar gaat het allemaal om, toch?! Om bovenaan de apenrots te springen en te krijsen als een makaak! :thumbsup:
:hihi: En dat is dan 62.. (vertelde taart zelf, zie vorige bladzijde)
Dank je voor deze soort van verdediging, jij ook Muis... :$
(Tip: negeerknop)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 23:06
0.22% gewijzigd
Vivamuis schreef:
12-09-2019 21:51
Rougeke, ik duim voor je dat het een reuzegesprek wordt met dit job!!!
:hug: thanks muis you''re a doll :bigkiss:

klinkt heerlijk Dolfje
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ook van mij alvast succes Rouge!! :cheer2:

Heeft iemand zin om samen met mij man 1 en 2 van de brug af te duwen?
Lekker rustig... :biggrin: :cencored: :$ :whistle:
Enkel horizontale communicatie dus Phoebe, nope, moet je niet willen :nope:
Lekker courgette en co Dolfje :kwijl:
Nog even doorbijten Rouge, beetje spannend hé :cheer2:
Ben wakker want ik zweet peentjes :bonk:
Ik.wil.slapen. :zzz:
Eehhh nou Muis, ik ben bang dat ik mijn eigen aannames over man 2 een beetje te veel geloofd heb/weer eens ingevuld heb voor een ander.
Beetje een discussie met hem gehad en het zit toch wel een beetje anders geloof ik... :$

Ik heb gisteren wederom gezegd dat het hem enkel om 1 ding gaat, ontkende hij weer.
En de aap kwam uit de mouw waarom hij een beetje boos en geïrriteerd is.. :$
Ik twijfelde de laatste maanden nogal waardoor mijn gevoel en verstand nogal in gevecht waren. Ik geloof dat ik daardoor naar hem niet erg handig was.
Ik heb hem, onbedoeld, aan het lijntje gehouden en hij zegt dat het voelt alsof ik met zijn gevoel speel... O_o (Hij heeft vanaf het bwgin aangegeven dat hij exclusief wil zijn, niet met hem scharrelen en nog een paar gasten, ene week wil ik echter man 1, week daarop man 2, dan weer 1, dat wil hij niet)
Oops..
Die reactie had ik niet verwacht... maar het klopt wel een beetje wat hij zegt moet ik toegeven... (ik heb ook gezegd dat ik van een ander houd. En nu wil ik hem weer.. :facepalm:. M.a.w. hij heeft nog gelijk ook..)
Ik heb het niet zo bedoeld, ik schrok enorm hiervan en het spijt mij ook heb ik gezegd. Hij zegt dat hij gaat nadenken erover en ik laat het even los en zie wel wat er gebeurt.
( :$ Phoebs verward soms haar echte leven met opera-rollen want ik lijk met deze acties een Carmen ;) Opera van Bizet)
Wat er trouwens achter zit bij mij is puur angst. Een slechte raadgever...

Groot verschil trouwens, dit was geloof ik geen handige actie en ik vind het vervelend dat ik onbedoeld iemand gekwetst heb. In het verleden zou ik hierom boos worden op mijzelf. Echter dat doe ik niet meer en ik merk dat dat veel verschil maakt.

Goedemorgen zonder zorgen. Weeekeeeeeeend!!!!
Hey ik heb ineens zin in wentelteefjes als ontbijt.. misschien ga ik dat wel maken zo.. (lig nog in bed met de katjes :cat:)
Update: wentelteefjes gemaakt :kwijl:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 13-09-2019 09:19
11.93% gewijzigd
Goedemorgen,
Ik ben blij dat ik al aan de man ben als ik al die perikelen zo lees Phoebe, hopelijk kom je er goed uit..

Ik ben dus vrij maar al wakker maar lig ook nog in bed. Ga straks wat huishouden doen en sporten en misschien daarna even naar de stad al heb ik eigenlijk niks nodig. Moet van mezelf nog steeds kleding eerst afdragen en weggooien voor ik iets nieuws mag kopen.
dolfje schreef:
13-09-2019 08:12
Goedemorgen,
Ik ben blij dat ik al aan de man ben als ik al die perikelen zo lees Phoebe, hopelijk kom je er goed uit..
:rofl: Snap ik.
Ik overleef het echter wel hoor...
Ik moet eigenlijk wel lachen om mezelf... ik ben niet zo goed met gevoelens en gevoel waar ik geen zin in heb (omdat ik het eng vind) dat neig ik weg te willen duwen en te ontkennen. En dat werkt niet..., ook niet bij tante Phoebs.. :$

Fijne dag Dolf, ik ga maar eens opstaan... (Moet van de katjes)
Goedemorgen hopelijk zonder zorgen!
Het is wel echt herfst als ik naar buiten kijk. Jammer want het was gisterenmiddag nog zo lekker.
Ik zoek inspiratie voor het eten vanavond, iemand een idee?
dolfje schreef:
13-09-2019 08:28
Het is wel echt herfst als ik naar buiten kijk. Jammer want het was gisterenmiddag nog zo lekker.
Ik zoek inspiratie voor het eten vanavond, iemand een idee?
Ik weet niet of je van vis houdt, zag net in de krant een lekker recept: Harissazalm (zalmfilets) met kool, yoghurtsaus en platbrood.
Stond in de Gelderlander, misschien kun je het op internet vinden. (Geen zin om hele recept te typen, als je het niet kan vinden en wel wil typ ik het wel hoor! Recept is trouwens van 24 kitchen, misschien staat het daar)
Ik had als ontbijt rijstwafels met filadelfia natuur, mini tomaten en mini paprika.
Lekker, al lijken die wentelteefjes van tante Feebs veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder :yum:
Dolfje weggooien voor je nieuwe kleding mag doe ik sinds het voorjaar ook, wat een bevrijding! :yes:
Sorry, hier geen inspiratie voor het avondeten: ik heb me voorgenomen om naar de vetklep te gaan, sorry, niet lief voor de lijn, maar zo'n zin in :biggrin:
Nou dat waren ze ook! Ik had er ook bosbesjes en frambozen bij en een beetje jam.
Ik heb nog pasta met zalm in de koelkast voor vanavond.

Mmm een vette bek klinkt ook lekker, morgen misschien.

Meeehhhh het regent... (*kruipt terug in bed...* ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven